Is goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef Impect het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat![]()
Ik ga maar eens aan het werk, ben hier vanmiddag wel weer ff als het iets drukker is
Wat zit daarop?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] + versgeperst grapefruitsinaasappelsapje en wake 'n bake
bosbessen en frambozen in het beslag, maar zijn van die diepvriesvruchten dus die gingen een beetje kapot en nu ziet het eruit als een slagveld, smaakt echter heerlijkquote:
Haha zeg dat wel, maar het lijkt me wel lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
bosbessen en frambozen in het beslag, maar zijn van die diepvriesvruchten dus die gingen een beetje kapot en nu ziet het eruit als een slagveld, smaakt echter heerlijk
Lekkerlekker, van Vassie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha zeg dat wel, maar het lijkt me wel lekker.
Hehe ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Impect het volgende:
Is er toevallig iemand die verstand heeft van regels justitie enz?
Verhaal:
We liepen in zo'n bos en wouden chill jointje doen, en toen kwam meneer de boswachter/boa/afgekeurde politieagent![]()
We hebben toen een bekeuring gekregen voor het bevinden op verboden terrein.
Bij de vraag hoe hoog de boete is zei hij dat het eerst langs officier van justitie gaat en dat die de hoogte gaat bepalen.
Toen heeft ie de gegevens overgeschreven van de id-kaart, maar we hebben beide vals adres opgegeven.
Iemand een idee of ik de bon nog kan verwachten thuis?
Ja die ga je gewoon thuis krijgen helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Impect het volgende:
Verhaal:
We liepen in zo'n bos en wouden chill jointje doen, en toen kwam meneer de boswachter/boa/afgekeurde politieagent![]()
We hebben toen een bekeuring gekregen voor het bevinden op verboden terrein.
Bij de vraag hoe hoog de boete is zei hij dat het eerst langs officier van justitie gaat en dat die de hoogte gaat bepalen.
Toen heeft ie de gegevens overgeschreven van de id-kaart, maar we hebben beide vals adres opgegeven.
Wat voor een bos?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Impect het volgende:
Verhaal:
We liepen in zo'n bos
Heb alleen het huisnummer veranderd, en het adres moest ik zeggen, dus wie zegt dat hij het niet verkeerd heeft gehoord/genoteerd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Met je gegevens van je ID kunnen ze je alsnog vinden en krijg je nog een boete voor valse gegevens opgeven.
een bos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor een bos?
Een verboden bos?
Sprookjes bos?
Klinkt best een beetje wereld vreemd zoals jij het zegt.
Maar je krijgt van Ko de Boswachter waarschijnlijk gewoon een bon op de mat
[ afbeelding ]
Zo, en ik ben er gelijk ook weer vandoor.
![]()
Ohquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb alleen het huisnummer veranderd, en het adres moest ik zeggen, dus wie zegt dat hij het niet verkeerd heeft gehoord/genoteerd?
half november gebeurd, tis nu 3 maand later...
Als het naar het verkeerde adres gestuurd wordt, wordt het waarschijnlijk gewoon doorgestuurd naar jou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb alleen het huisnummer veranderd, en het adres moest ik zeggen, dus wie zegt dat hij het niet verkeerd heeft gehoord/genoteerd?
half november gebeurd, tis nu 3 maand later...
idd, blijven gappertsquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohnee dat is niet zo dramatisch, maar als het nu nogsteeds niet binnen is dan zou ik wel denken dat t niet meer komt, maar je weet nooit
Wij zijn toen ook beleefd gebleven en hebben meegewerkt met die beste man. of zoals geenstijl een boa omschrijft: In politietermen een min-één-streper. Een trekpop wiens totale eigen denkvermogen in het protocol van zijn bonnenboekje zit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben wel eens beboet toen ik rond middernacht een jointje rookte in het park, maar ik heb de boete nooit thuis gehad. Toen later een collega van mij werd opgepakt voor het hebben van te lang openstaande boetes, heb ik nog nagevraagd of ik niet nog een boete had openstaan. Dat was niet het geval en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Waarschijnlijk heeft die agent uiteindelijk niks met die boete gedaan. Ik ben ook gewoon beleefd gebleven en ik heb uitgelegd dat er 's nachts toch nooit iemand in het park was en daarom dacht dat ik zo niemand tot last was, in tegenstelling tot wanneer ik in de achtertuin zou blowen en de buren/huisgenoten met open ramen mee kunnen genieten.
Dit was overigens ee jaar of drie, vier geleden.
Mijn ervaring is dat je daar veel meer mee bereikt bij een agent. Ik moet altijd lachen om die lui die meteen heel fel reageren en zichzelf daardoor eigenlijk nog harder naaien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef Impect het volgende:
[..]
Wij zijn toen ook beleefd gebleven en hebben meegewerkt met die beste man. of zoals geenstijl een boa omschrijft: In politietermen een min-één-streper. Een trekpop wiens totale eigen denkvermogen in het protocol van zijn bonnenboekje zit.
Klopt, als je dat op tv soms zietquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je daar veel meer mee bereikt bij een agent. Ik moet altijd lachen om die lui die meteen heel fel reageren en zichzelf daardoor eigenlijk nog harder naaien.
Sigaretten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is lekkere shag om bij een joint te doen, gewoon goedkope light shag met zo min mogelijk smaak?
Wij zworen altijd bij Javaanse driekwart, maar dan heb je wel shag met een duidelijke smaak.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is lekkere shag om bij een joint te doen, gewoon goedkope light shag met zo min mogelijk smaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |