Geen idee, wat zijn de macro's?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef smitjew het volgende:
Droge worst voor de eiwitten, is dat goed?
Als je er hard genoeg aan trekt komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef smitjew het volgende:
Droge worst voor de eiwitten, is dat goed?
ja egt he alle ectos moete dootquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammer dat ie niet doorging toen ie op de grond lag
Wat dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Wat een baas is dat toch ook, verhaal er achter is tof ook trouwens.
Baas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat joch werd keihard gepest op school en besloot wraak te nemen door iemand aan te pakken
Flexen, niet fappen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iedere ochtend en avond toch zeker een uur.
jamer dat ze leluk zijn vriendquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:57 schreef CarbonC het volgende:
Wel goed dat er 2 squattende vrouwen in de OP staan.
Hoeveel smith je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jamer dat ze leluk zijn vriend
gaat er nog iemand pompe bij f4f utregt? kenne we same gaan tog?
Pas maar op voor gescheurde bisep, die stang lijkt heel ligt maar is juist zwaar.quote:
Echte bazen dragen kleren van GASP.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:40 schreef Bendoe het volgende:
Klasgenoten denken dat ik gesponsord word ofzo, omdat ik kleren van TMW draag
Post dan zelf eens wat beters.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
Nee. Qua bb gerelateerde internetsites kom ik niet verder dan de 2 topics hier op fok...quote:
lol ben je ngo ecto cker?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Qua bb gerelateerde internetsites kom ik niet verder dan de 2 topics hier op fok...
Waar moet ik ze van kennen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef Seam het volgende:
haha wie kent die negertweeling nou niet
start overvecht jatogquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gaat er nog iemand pompe bij f4f utregt? kenne we same gaan tog?
pushpress, is dat niet de gay variant van normale OHP?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Dat feel wanneer je push press doet en vanuit je ooghoek een chick mirin ziet toekijken
Ja klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pushpress, is dat niet de gay variant van normale OHP?
kan wel meer gewigt bounce met pushpresquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pushpress, is dat niet de gay variant van normale OHP?
ja als ik in cycle zit krimpt ien aar 20 c m ma aar komt wel goed als ik klaar ben met d trenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kwis ni dat jy algerijn was, 34cm zei je???
Idd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kan wel meer gewigt bounce met pushpres
Mierenneukerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef H4ppy het volgende:
In de OP staat "de gym chick" en vervolgens staan er 3 foto's van 3 verschillende vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
www.instagram.com/KendaawgDaar kunnen er wel een paar kilo'tjes vanaf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, gym is om 14:00 dicht en ik ben net wakkerquote:
Hd je weegschaal mee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Poppiholla het volgende:
Ff cardio'en, ouwe.
Gister me keihard misdragen bij de Japanner, 1 kilo aan sushi-rijst, tonijn en gezonde avocado-vetten er aangebulkt.![]()
FML.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
www.instagram.com/KendaawgEr was toch een topic over haar in misc.? I awareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he, poverty gym.quote:
en op zondag dicht zeker; ik was een andere gaan zoeken sapstengelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he, poverty gym.
En klopt Bendoe, beetje faaltopic wel, maar toch iets van 20 pagina's door gegaan.
Nee ook 14:00.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
en op zondag dicht zeker; ik was een andere gaan zoeken sapstengel
aha; ma - di / do - vrij schema of iets in die richting?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ook 14:00.
Maar ik ga toch nooit in het weekend, dus het boeit me niet.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
aha; ma - di / do - vrij schema of iets in die richting?
Nee, ik was vanochtend een kilo zwaarder dan de ochtend ervoor.quote:
Vocht vasthouden door de soja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Nee, ik was vanochtend een kilo zwaarder dan de ochtend ervoor.
Hoe lang?quote:
gaaaaayyyyyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ook 14:00.
Maar ik ga toch nooit in het weekend, dus het boeit me niet.
godverdomme het is gewoon niet eens leuk meer om jou te trollenquote:Op maandag 18 februari 2013 08:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? / lezen is een kunst.
Pleistertje van de test inject nog aanwizzie in die bitchhquote:Op maandag 18 februari 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
When we enter the club, all eyes on us:
[ afbeelding ]
Als die pleister er niet was zou die leeglopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pleistertje van de test inject nog aanwizzie in die bitchh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pleistertje van de test synthol inject nog aanwizzie in die bitchh
sws test inject in bisepsen mattie jij weetquote:Op maandag 18 februari 2013 13:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pleistertje van de test inject nog aanwizzie in die bitchh
Waarom borst + bi en niet borst + tri, rug + bi ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja.
Maandag borst + bi
Dinsdag benen
Donderdag schouders
Vrijdag rug + triceps
Soms wissel ik het wel om, zoals deze week toen ik maandag geen tijd had. Dan ga ik dinsdag - vrijdag en doe ik donderdag rug en vrijdag schouders bijv.
Waarom wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Waarom borst + bi en niet borst + tri, rug + bi ?
Omdat ik triceps niet optimaal kan pakken als ik borst al heb gedaan. Doe het liever met rug, dan zijn ze verser. Of met schouders soms.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Waarom borst + bi en niet borst + tri, rug + bi ?
Dippen op rugdag doe ik ook sinds kort. Dan pak 'k bw+20 kg*15, normaal na een flinke borstsessie doe'k max 18x bwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ik triceps niet optimaal kan pakken als ik borst al heb gedaan. Doe het liever met rug, dan zijn ze verser. Of met schouders soms.
http://www.nu.nl/achterkl(...)hzelf-geen-hunk.htmlquote:"Hard trainen, elke dag. Geen uren hoor, na drie kwartier ben ik er wel klaar mee. Volgens mijn trainer heb ik goede genen. Ik hoef maar drie keer een gewicht te liften en mijn armspieren staan bol."
Nu moet je niet flauw gaan doen, die gast heeft wel een zieke fysiek hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Weissman het volgende:
Weer een baas gespot !
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)hzelf-geen-hunk.html
Beetje sixpek, zieke wielen ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Nu moet je niet flauw gaan doen, die gast heeft wel een zieke fysiek hoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Beetje sixpek, zieke wielen ook
[ afbeelding ]
Ik moest lachen toen ik die pootjes zagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Beetje sixpek, zieke wielen ook
[ afbeelding ]
Mirin that genetics brahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:23 schreef fathank het volgende:
3x liften en mn armspieren gaan al bol staan.
Lol wtf
De ekte bazen spotten deze bazenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Weissman het volgende:
Weer een baas gespot !
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Weissman het volgende:
Weer een baas gespot !
[..]
Sowieso dingen posten over dat je naar de sportschool gaat, enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
This really rustles my jimmies.
Mensen die workouts posten zijn minstens zo irritant als mensen die andere zooi posten. En ook nog dat misplaatste beter voelen, omdat ze gezond leven![]()
.
Is dit de harlem shake sport editionquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:38 schreef Poppiholla het volgende:
Vanaaf weer lkkr frontsquatuh met de boyz.
[ afbeelding ]
cringe to the max.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:06 schreef drumstickNL het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/Lijf_Lijn/list_topics/10
zoveel troll mogelijkheden; het gezond slank topic maar dan x100
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:38 schreef Poppiholla het volgende:
Vanaaf weer lkkr frontsquatuh met de boyz.
[ afbeelding ]
verschrikkelijk ja, met 5-10 kg minder en nog leuker en dan als streefgewicht 80 kg bij een lengte van 1,73quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nog nooit zoveel broscience op een plek gezien ook al zijn het vrouwen.
QFTquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
Je zal je erover verbazen; laatst zag ik nog een post ergens in de trend van "maak je niet druk meid, echte mannen houden ervan als vrouwen mooie rondingen hebben"
Mooie rondingen misschien, overbodig vet niet.
Omdat wij ons veel lekkerder en prettiger in ons lijf voelen met vijf tot tien kilo minder en toch 's avonds weer naar die chips, bokkepootjes, biertjes en chocolade grijpen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:28 schreef Seam het volgende:
[..]
verschrikkelijk ja, met 5-10 kg minder en nog leuker en dan als streefgewicht 80 kg bij een lengte van 1,73
Smaken verschillen. Ik val vaak wel op een beetje chubby meisjes. Niet die BBW types, maar een klein buikje enzquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
Je zal je erover verbazen; laatst zag ik nog een post ergens in de trend van "maak je niet druk meid, echte mannen houden ervan als vrouwen mooie rondingen hebben"
Chubbychaserquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik val vaak wel op een beetje chubby meisjes. Niet die BBW types, maar een klein buikje enz.
Deze is daar mooi voorquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
Ene panzer heeft gereageeerd in het squattopic.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:06 schreef drumstickNL het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/Lijf_Lijn/list_topics/10
zoveel troll mogelijkheden; het gezond slank topic maar dan x100
quote:TIP 5. - STOP met vlees eten
Vleeseten betekent dat je lichaam lang bezig is met verteren van dat vlees en dat ontneemt je je fut. Bovendien: vlees bevat geen vezels, wat weer ongezond is. Die bij-effekten van vlees wil je niet.
Was ook niet de meest duidelijke foto, deze is beter:quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef seto het volgende:
Dat ook niet echt, voor zover ik kan zien.
Dit noem ik eerder chubby:
[ afbeelding ]
flinke wheelsquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook niet de meest duidelijke foto, deze is beter:
[ afbeelding ]
Die kaaklijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook niet de meest duidelijke foto, deze is beter:
[ afbeelding ]
16?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar cute, alleen jammer dat ze 16 is.
Er zullen ongetwijfeld enkele parels in de samenleving bestaan die dat wel voor elkaar gekregen hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef seto het volgende:
als je 16 bent zit je niet meer in de brugklas hoor stereo sjongejonge
Eén pot natquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef seto het volgende:
als je 16 bent zit je niet meer in de brugklas hoor stereo sjongejonge
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eén pot nat
Moet zeggen dat die brugpiepsters (de vrouwelijke, niet de jongens) echt veel opgesmurkte gezichten hebben in vergelijking toen ik in de brugklas zat.
Hahah dat zijn 12/13 jarigen. Moet er niet aan denken ;pquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ben je 16?
Scoor een brugpiepster, nu kan het nog
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Oh man, ik ben er te lang uit, wat weet ik er ook van
Mn ouders hadden 12 jaar verschil, kan best. Nu is een jaar of 6 al veel te veelquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef seto het volgende:
Toch wel grappig dat op die leeftijd er nog zo'n groot verschil is tussen leeftijdenToen ik 17 was kon ik me ook echt niet met een 14-jarige vertonen onder mijn vrienden.
Ach, hangt van je absolute leeftijd af... een iemand van 52 met iemand van 42 wordt niet raar aangekeken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mn ouders hadden 12 jaar verschil, kan best. Nu is een jaar of 6 al veel te veel
Als jij een chick van 21/22 scoort ben je wel een baas hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mn ouders hadden 12 jaar verschil, kan best. Nu is een jaar of 6 al veel te veel
Nu met een 17-jarige daarentegen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef seto het volgende:
Toch wel grappig dat op die leeftijd er nog zo'n groot verschil is tussen leeftijdenToen ik 17 was kon ik me ook echt niet met een 14-jarige vertonen onder mijn vrienden.
Ja same. En dan achteraf pas zeggen daar ze 12 is...quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst blijkbaar een 12-jarig meisje geneukt die er uitzag als een 18-jarige. #nopedo
Meisjes van tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja same. En dan achteraf pas zeggen daar ze 12 is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Niks mis met een 12 jarige rijpe vrouw, zeker niet als je er later pas achter komt. Alles is dan tenminste nog strak en niet door de zwaartekracht aangetast. Ik zou dr duwen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst blijkbaar een 12-jarig meisje geneukt die er uitzag als een 18-jarige. #nopedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, nu is dat zo'n beetje de max.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef seto het volgende:
Heeft dus een vriend van mij, is 33, chick ongeveer 22.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef seto het volgende:
[..]
Als jij een chick van 21/22 scoort ben je wel een baas hoor
Maar Pastapipos is pas 15, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef JanKort het volgende:
[..]
Heeft dus een vriend van mij, is 33, chick ongeveer 22.
Ik kan je zeggen, als het goed is ga je dan toch echt een soort van niveauverschil merken. Heus wel lekker voor een keertje, maar niet voor een relatie.
16, bijna 17. Niet erger maken dan het is hequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
Maar Pastapipos is pas 15, dat bedoelde ikVerder wel met je eens. Had met oud & nieuw nog met een meisje van 20 gezoend (ben zelf 27) en merkte inderdaad veel verschil.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met een 12 jarige rijpe vrouw, zeker niet als je er later pas achter komt. Alles is dan tenminste nog strak en niet door de zwaartekracht aangetast. Ik zou dr duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Dit dus. Iemand van 22 met 12 of 16 met 6quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, hangt van je absolute leeftijd af... een iemand van 52 met iemand van 42 wordt niet raar aangekeken.
Iemand van 26 met iemand van 16 wel
Was jij nou 15 of 16?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:03 schreef ZetaOS het volgende:
Mijn vriendin is ook 10 jaar jonger dan ikzelf. .nou en, goed juist.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met een 12 jarige rijpe vrouw, zeker niet als je er later pas achter komt. Alles is dan tenminste nog strak en niet door de zwaartekracht aangetast. Ik zou dr duwen.Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:34 schreef esv7 het volgende:
[..]
Idd.WAAR HEB JE MIJN FOTO VANDAAN ?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20-27 vind ik dan nog wel gaan. Mijn vriendin en ik zijn beide even oud (allebei 20) dus dat is wel lekker, al heb ik het idee dat zij volwassener is dan ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
Maar Pastapipos is pas 15, dat bedoelde ikVerder wel met je eens. Had met oud & nieuw nog met een meisje van 20 gezoend (ben zelf 27) en merkte inderdaad veel verschil.
hoeveelquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef Seam het volgende:
Ik flex niet meer voor de spiegel. Iedere keer dat ik dat doe moet ik gaan fappen op mezelf en verlies ik onnodig eiwitten. Alles voor die gains jeweettog.
Lol wtf kotsen van een drempel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme jongen, gisteren nog gauw een bak kwark naar binnen gelepeld voordat ik de hort op ging, fiets ik een drempel over komt alles naar buiten (ook mijn avondmaaltijd). Fuckkkkk
Echt he. Zat al een beetje te wringen maar bij die drempel vloog het omhoog. Heb ook wijselijk mijn mond gehouden toen ik arriveerde op plaats van bestemmingquote:
en als fapt me tje chick erbijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
38gr per sessie bij self-fap in mijn geval
43,73 met mijn chick
Lol. Dat is ook een angst van mij, zoveel stouwen dat het er weer uit komt, alles voor niksquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme jongen, gisteren nog gauw een bak kwark naar binnen gelepeld voordat ik de hort op ging, fiets ik een drempel over komt alles naar buiten (ook mijn avondmaaltijd). Fuckkkkk
Ik heb dat echt dagelijks in de ochtend tijdens het bulkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Lol. Dat is ook een angst van mij, zoveel stouwen dat het er weer uit komt, alles voor niks
Had ik inderdaad ook wel met bulkshakes 's morgens. Wil je nog net dat laatste beetje wegklokken, maar komt het er bijna weer uit. Moet je echt paar minuten even rustig blijven staan of anders komt het er weer uit haha.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:41 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb dat echt dagelijks in de ochtend tijdens het bulkenHad een keer een vlek op mijn bed omdat een deel van mijn shake er ineens uit vloog tijdens het aankleden.
euhm ligt aan welke handquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
en als fapt me tje chick erbij
Gewoon weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Lol. Dat is ook een angst van mij, zoveel stouwen dat het er weer uit komt, alles voor niks
Ze leeft niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:30 schreef CarbonC het volgende:
Yuri: PM nog even de contactgegevens van je 12-jarige hossel.
Daar gaan je gainzquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:
Rippetoe zag dat het goed was.quote:
Tijd voor wat face pulls.quote:
Je poppetje danst presies op mijn muziek.quote:
Iets met een klein mannetje ofzo, heb het ook op moeten zoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef mtchel112 het volgende:
Niels holgersson was da menneke op die vogel toch? Jeugdsentimenten..
Ik weeg me niet, ik ga af op het oogquote:Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Sindskort weeg ik me om het uur
meer die dit ook doen? de trend die je dan ziet
ongeëvenaard
Ik dacht srs voor een seconde dat er een zeehond naast hem lag.quote:
Every day arm dayquote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag 25 setjes curls gedaan DAT pump
jaah broer we kunnen wel ff rocken vanaaf tog? Ik sag niewe oefening op internet voor je biceps, laat je wel sien vanavond. kunne ook nog wel ff bankdrukke togg...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
iemand pompe in helfcittie rotje dan vnvd?
sgoet, swso train ik 4x pr week biseps. mot egt met die zomertje ff me ceps flexen voor die chimis.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:16 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
jaah broer we kunnen wel ff rocken vanaaf tog? Ik sag niewe oefening op internet voor je biceps, laat je wel sien vanavond. kunne ook nog wel ff bankdrukke togg...
ja mattie, gister zag ik gasten volges mij benen trainen, me zo een stang in hun nek HAHA, ziet er niet uit mattie, net alsof die chimis naar je benen gaan kijken, fking gay hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
sgoet, swso train ik 4x pr week biseps. mot egt met die zomertje ff me ceps flexen voor die chimis.
Nog vele gains en jaren toegewenst brah!! Nog een feestje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
M'n eerste 6 maanden serieus trainen zijn ook al weer gepasseerd nu, ben benieuwd hoe ik er uiteindelijk eruit kan gaan zien. Over een week of 2 maar beginnen met (lichtelijk) cutten denk ik.
Zaterdag was t feestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nog vele gains en jaren toegewenst brah!! Nog een feestje?
19 :p hoe oud ben jij gewordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zaterdag was t feestdeze zondag wss met familie. Hoe oud ben jij eigenlijk?
17quote:
Jungboiii, congratz!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
M'n eerste 6 maanden serieus trainen zijn ook al weer gepasseerd nu, ben benieuwd hoe ik er uiteindelijk eruit kan gaan zien. Over een week of 2 maar beginnen met (lichtelijk) cutten denk ik.
Naar 17 is 10 jaar voor mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
super chill dat je nu al serieus bezig bent, wou dat ik ffkes 2 jaar terug kon
Gefeliciteerd m8quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
link naar thread?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef CarbonC het volgende:
Even allemaal Pumping iron typen in het beste film van 1977 topic.
Dat soort topics zijn onbegonnen werk, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef Seam het volgende:
LIF / Wanneer zou ik ongeveer een platte buik hebben
Hier nog een cringe topic jongens
"Eet minder calorieën dan je behoefte om geen gore farry te zijn, eet meer calorieën dan je behoefte om geen vieze ecto te zijn.".quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er moet gewoon een sticky komen zodat mensen duidelijk advies krijgen over hoe je nou ECHT moet afvallen en aankomen, maar dat wil FOK! niet.![]()
Dat snappen mensen niet, jong. Ik heb het over een stappenplan waarin je jouw onderhoud berekent, begrijpt hoe alles werkt, dat clean en dirty food niet bestaat, dat vetten gezond en incidenteel zijn, hoe je het vp berekent en waar je echt wat aan hebt zodat je correct bezig bent. Ik wist een paar jaar terug ook wel dat ik een deficit nodig had, maar toch nekte de bro-science mij. Gewoon een all-in handleiding in kindertaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Eet minder calorieën dan je behoefte om geen gore farry te zijn, eet meer calorieën dan je behoefte om geen vieze ecto te zijn.".
Hier heb je een sticky.
True true, we zijn allemaal door schade en schande wijs geworden. Maar we leven in een maatschappij waar informatieoverdracht makkelijker dan ooit gaat, mensen die niet willen leren verdienen het om endo/ecto te blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat snappen mensen niet, jong. Ik heb het over een stappenplan waarin je jouw onderhoud berekent, begrijpt hoe alles werkt, dat clean en dirty food niet bestaat, dat vetten gezond en incidenteel zijn, hoe je het vp berekent en waar je echt wat aan hebt zodat je correct bezig bent. Ik wist een paar jaar terug ook wel dat ik een deficit nodig had, maar toch nekte de bro-science mij. Gewoon een all-in handleiding in kindertaal.
Dat feel wanneer je een gore fatty wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Eet minder calorieën dan je behoefte om geen gore farry te zijn, eet meer calorieën dan je behoefte om geen vieze ecto te zijn.".
Hier heb je een sticky.
Gewoon skitta man, heb ook een pens ontwikkeld maar wel mijn streefgewicht bereikt. Nu gewoon weet cutten en straks weer abs. Als je weet dat je discipline hebt ben je nooit bang.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je een gore fatty wordt.
Vandaag voor het avondeten zat ik al op 2500 kcal. Nu op 3500 en ik heb alweer honger. Strong dreamer bulk.
Ik ben het ermee eens dat mensen die niet genoeg moeite willen doen om af te vallen vet/dun moeten blijven, maar ik vind het dan ook weer sneu dat ze er waarschijnlijk nooit achter komen hoe het nou moet doordat er teveel foutieve informatie is. Ik voel vanuit mijzelf een drang om deze mensen te helpen door mijn eigen ervaringen met foutieve informatie en de bijkomende frustratie. Ik heb dan ook een paar maanden terug een begin gemaakt aan een topic zoals ik hierboven beschreef. Als ik mijn doel in juli (8% bf) behaald heb, ga ik hem waarschijnlijk openen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
True true, we zijn allemaal door schade en schande wijs geworden. Maar we leven in een maatschappij waar informatieoverdracht makkelijker dan ooit gaat, mensen die niet willen leren verdienen het om endo/ecto te blijven.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je een gore fatty wordt.
Vandaag voor het avondeten zat ik al op 2500 kcal. Nu op 3500 en ik heb alweer honger. Strong dreamer bulk.
3500 onderhoud? Stats?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, yolo. Wat minder eten is ook niet zo moeilijk. En met 3500 zit ik nog op onderhoud, dus nog ff 300-400 erbij is het prima voor vandaag.
Ja, klopt ook; door de bomen het bos niet meer zien. Een richtlijn aan complete beginners geven is wel goed, puur zodat de voorbij de broscience komen, maar ze moeten ook leren dat ze er zelf moeite in moeten stoppen, juist om alles zelf te begrijpen en vol te houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen die niet genoeg moeite willen doen om af te vallen vet/dun moeten blijven, maar ik vind het dan ook weer sneu dat ze er waarschijnlijk nooit achter komen hoe het nou moet doordat er teveel foutieve informatie is. Ik voel vanuit mijzelf een drang om deze mensen te helpen door mijn eigen ervaringen met foutieve informatie en de bijkomende frustratie. Ik heb dan ook een paar maanden terug een begin gemaakt aan een topic zoals ik hierboven beschreef. Als ik mijn doel in juli (8% bf) behaald heb, ga ik hem waarschijnlijk openen.
[..]
[ afbeelding ]
1.86, 89kg, BF zal ergens rond de 15-16% liggen.quote:
Sure. Moeite moet je sowieso doen. Discipline moet er sowieso zijn, ook geduld. Dat staat ook in het begin van mijn topic, een soort van waarschuwing, enkel voor sterke mensen. Een zetje in de rug en de rest moeten ze zelf doen; zo zie ik het.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, klopt ook; door de bomen het bos niet meer zien. Een richtlijn aan complete beginners geven is wel goed, puur zodat de voorbij de broscience komen, maar ze moeten ook leren dat ze er zelf moeite in moeten stoppen, juist om alles zelf te begrijpen en vol te houden.
Mensen die steeds roepen 'wat moet ik eten?' of 'maak eens een schema voor mij' komen er toch nooit met die instelling.
Benieuwd naar je topic.
Dat dus. Toen ik 89 woog (en ik ben 1.87) was mijn onderhoud rond de 2500-2800.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef seto het volgende:
3500 is wel erg veel voor die lengte en dat gewicht hoor.
Geen idee hoe dat komt. Ik doe niet echt intensief werk, in tegenstelling, ik zit thuis en ben op zoek naar een afstudeerbedrijfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat dus. Toen ik 89 woog (en ik ben 1.87) was mijn onderhoud rond de 2500-2800.Doe je intensief werk?
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:38 schreef mtchel112 het volgende:
Sprak gister een dude in de gym, ging vanalles.bestellen bij b&f om in een gehele b&f outfit te lopen
En dat een keer of 5-6quote:Edit: niet doen - Mylene
De waarheid of gewoon getrollquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En dat een keer of 5-6door de bb-crew.
Wat mag je nu weer niet zeggen?
wat is er mis met carbs uit brood?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef mtchel112 het volgende:
De bodybuilders mogen wegblijven uit het platte buik topique
Mensen die geen t3 gebruiken bij het afvallen
Srs die gozert eet 10 broodjes pet dag dat zijn zon 110 gram waardeloze carbs
Broodjes zegt die, lijkt mij iets zoals een puntje zijn toch voornamelijk suikers tochquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is er mis met carbs uit brood?
oerbroden man van de c1000 fucking hard brood is datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:01 schreef 16meter het volgende:
grof volkoren
die van de lidl jonge, da's pas brood
Klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
De waarheid of gewoon getroll
Zon topic vraagt gewoon om gekut
is ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oerbroden man van de c1000 fucking hard brood is dat
kut man word ik hier gwn besodemieterd ik dnek mooi zwart brood te vrete is het gewn pure witbrood met zwarte kleur er inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
is ook wel lekker ja
maar daar hebbe ze dat mout ofzo gewoon zwart gemaakt door te branden, ofzo zodat ectos denke dat t betere carbs en meer vezels heb, maar soms is gewoon wit brood maar dan donker
ja manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kut man word ik hier gwn besodemieterd ik dnek mooi zwart brood te vrete is het gewn pure witbrood met zwarte kleur er in
paleo is voor die rijke tatasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Weissman het volgende:
max 2 sneetjes per dag hier, niet eens elke dag, hard op weg richting Paleo
waar pak je die carbs dan van>quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Weissman het volgende:
max 2 sneetjes per dag hier, niet eens elke dag, hard op weg richting Paleo
hierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kut man word ik hier gwn besodemieterd ik dnek mooi zwart brood te vrete is het gewn pure witbrood met zwarte kleur er in
Rijst, aardappels.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft die toch niet echt nodig op het moment.
Props als je 8% haalt als endo. Waar sta je nu?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen die niet genoeg moeite willen doen om af te vallen vet/dun moeten blijven, maar ik vind het dan ook weer sneu dat ze er waarschijnlijk nooit achter komen hoe het nou moet doordat er teveel foutieve informatie is. Ik voel vanuit mijzelf een drang om deze mensen te helpen door mijn eigen ervaringen met foutieve informatie en de bijkomende frustratie. Ik heb dan ook een paar maanden terug een begin gemaakt aan een topic zoals ik hierboven beschreef. Als ik mijn doel in juli (8% bf) behaald heb, ga ik hem waarschijnlijk openen.
[..]
[ afbeelding ]
CUL / Brood bakken in de oven #10: Als zoetje broodjes..quote:
Zit denk ik rond de 16-18% nu. Doel ga ik sowieso behalen, dus kijk uit naar deze shredded cunt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:15 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Props als je 8% haalt als endo. Waar sta je nu?
Hoe groter de uitdaging hie vetter het is om te doen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
CUL / Brood bakken in de oven #10: Als zoetje broodjes..
[..]
Zit denk ik rond de 16-18% nu. Doel ga ik sowieso behalen, dus kijk uit naar deze shredded cunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |