Er zullen ongetwijfeld enkele parels in de samenleving bestaan die dat wel voor elkaar gekregen hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef seto het volgende:
als je 16 bent zit je niet meer in de brugklas hoor stereo sjongejonge
Eén pot natquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef seto het volgende:
als je 16 bent zit je niet meer in de brugklas hoor stereo sjongejonge
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eén pot nat
Moet zeggen dat die brugpiepsters (de vrouwelijke, niet de jongens) echt veel opgesmurkte gezichten hebben in vergelijking toen ik in de brugklas zat.
Hahah dat zijn 12/13 jarigen. Moet er niet aan denken ;pquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ben je 16?
Scoor een brugpiepster, nu kan het nog
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Oh man, ik ben er te lang uit, wat weet ik er ook van
Mn ouders hadden 12 jaar verschil, kan best. Nu is een jaar of 6 al veel te veelquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef seto het volgende:
Toch wel grappig dat op die leeftijd er nog zo'n groot verschil is tussen leeftijdenToen ik 17 was kon ik me ook echt niet met een 14-jarige vertonen onder mijn vrienden.
Ach, hangt van je absolute leeftijd af... een iemand van 52 met iemand van 42 wordt niet raar aangekeken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mn ouders hadden 12 jaar verschil, kan best. Nu is een jaar of 6 al veel te veel
Als jij een chick van 21/22 scoort ben je wel een baas hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mn ouders hadden 12 jaar verschil, kan best. Nu is een jaar of 6 al veel te veel
Nu met een 17-jarige daarentegen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef seto het volgende:
Toch wel grappig dat op die leeftijd er nog zo'n groot verschil is tussen leeftijdenToen ik 17 was kon ik me ook echt niet met een 14-jarige vertonen onder mijn vrienden.
Ja same. En dan achteraf pas zeggen daar ze 12 is...quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst blijkbaar een 12-jarig meisje geneukt die er uitzag als een 18-jarige. #nopedo
Meisjes van tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja same. En dan achteraf pas zeggen daar ze 12 is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Niks mis met een 12 jarige rijpe vrouw, zeker niet als je er later pas achter komt. Alles is dan tenminste nog strak en niet door de zwaartekracht aangetast. Ik zou dr duwen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst blijkbaar een 12-jarig meisje geneukt die er uitzag als een 18-jarige. #nopedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, nu is dat zo'n beetje de max.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef seto het volgende:
Heeft dus een vriend van mij, is 33, chick ongeveer 22.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef seto het volgende:
[..]
Als jij een chick van 21/22 scoort ben je wel een baas hoor
Maar Pastapipos is pas 15, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef JanKort het volgende:
[..]
Heeft dus een vriend van mij, is 33, chick ongeveer 22.
Ik kan je zeggen, als het goed is ga je dan toch echt een soort van niveauverschil merken. Heus wel lekker voor een keertje, maar niet voor een relatie.
16, bijna 17. Niet erger maken dan het is hequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
Maar Pastapipos is pas 15, dat bedoelde ikVerder wel met je eens. Had met oud & nieuw nog met een meisje van 20 gezoend (ben zelf 27) en merkte inderdaad veel verschil.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met een 12 jarige rijpe vrouw, zeker niet als je er later pas achter komt. Alles is dan tenminste nog strak en niet door de zwaartekracht aangetast. Ik zou dr duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |