Als ik je eens vertel dat ik totaal niet dik ben en geld zat heb?!quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ts is dik en kan die twee tientjes in de maand niet ophoesten
Dan heb je nog geen enkel excuus om niet te fitnessen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als ik je eens vertel dat ik totaal niet dik ben en geld zat heb?!
Jawel. Ik ben gezond en ik heb een goede conditie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen enkel excuus om niet te fitnessen.
Zie ik niet in dat je hier een punt van maaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als ik je eens vertel dat ik totaal niet dik ben en geld zat heb?!
maar je hebt geen spieren, derhalve een wanstaltig uiterlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben gezond en ik heb een goede conditie.
Compensatiegedragquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik geef TS gelijk hoor. Ik ben ook eens een poosje lid geweest van een sportschool en ergerde me dood aan die goeroes daar idd en het volk wat er in meegaat. Nog meer trainen, liefste elke dag komen trainen, pushen om andere lessen mee te doen etc. Als je even niet geweest bent krijg je haast op je donder dat ook nog en ze zuigen ook nog het geld uit je portemonnee. Bovendien als je je abo op wilt zeggen zitten daar ook nog wat haken en ogen aan voor je het weet zit je er weer een half jaar aan vast.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar je hebt geen spieren, derhalve een wanstaltig uiterlijk
En jij ziet dit omdat je er zelf ook elke dag bent?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:21 schreef Astonmartin22 het volgende:
Bij mij lopen er ook dagelijks dezelfde volwassen mannen rond in de sportschool, zelfs overdag!
Ik vraag me dan af moet er niet gewerkt worden
Ik zag laatst een vliegtuig vliegen 's nachts, dacht echt moet je dan niet slapenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:21 schreef Astonmartin22 het volgende:
Bij mij lopen er ook dagelijks dezelfde volwassen mannen rond in de sportschool, zelfs overdag!
Ik vraag me dan af moet er niet gewerkt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |