Kaas, salami, hagelslag, jam, boterhamworst.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef Thomas4641 het volgende:
haha wat kan ik dan nog meer op mijn brood doen ?
Jezus wat ben jij een ezel zeg. net alsof iedereen alleen maar pindakaas eetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef Thomas4641 het volgende:
haha wat kan ik dan nog meer op mijn brood doen ?
dat kunnen we niet zien in onze glazen bol.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:05 schreef Thomas4641 het volgende:
okee dan ga ik dat veranderen en als ik dan gevarieerd eet en veel sport hoelang duurt het dan voor dat ik eigenlijk een platte buik heb ? en gaat dat lukken voor juli ?
Jongen.. hoe de fock moet iemand dat hier weten, je hebt niet eens een gewicht vermeld en weet ik veel wel niet allemaal watquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:05 schreef Thomas4641 het volgende:
okee dan ga ik dat veranderen en als ik dan gevarieerd eet en veel sport hoelang duurt het dan voor dat ik eigenlijk een platte buik heb ? en gaat dat lukken voor juli ?
lopen zwemmen en rauwkost, fruit&groentenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Thomas4641 het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb mijn voedingschema een beetje aangepast dit gaat als volgt
7 uur : 4 of 2 broodjes met pindakaas en een bak rooibos thee
9:45 : eerste pauze 2 broodjes met pindakaas en water
11:30 : tweede pauze 2 broodjes met pindakaas en water
13:20 : derde pauze 2 broodjes pindakaas en water
als ik dan thuis kom van school neem ik meestal 2 stuks fruit sinasappel of appel
en dan savonds avond eten wat de pot schaft
rond 19:00 nog een bak yoghurt of vla
en soms savonds nog een bakje thee
als ik dit vol houd en daarbij nog 4x per week zwem en nog hardlopen wanneer het uitkomt.
en elke dag 5 min kettlebell na hoeveel maanden zou ik dan een platte buik hebben ?
zijn er misschien verder nog tips om een platte buik te krijgen (wasbordje) wil graag voor de zomervakantie goed uit zien voor mn vriendin
MVG,
Thomas
Dit. Hier kan natuurlijk niemand wat mee gast.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jongen.. hoe de fock moet iemand dat hier weten, je hebt niet eens een gewicht vermeld en weet ik veel wel niet allemaal wat
Als je hem koopt in de supermarkt ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef nattermann het volgende:
Morgenmiddag om half 4 heb je een sixpack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |