Jungboiii, congratz!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
M'n eerste 6 maanden serieus trainen zijn ook al weer gepasseerd nu, ben benieuwd hoe ik er uiteindelijk eruit kan gaan zien. Over een week of 2 maar beginnen met (lichtelijk) cutten denk ik.
Naar 17 is 10 jaar voor mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
super chill dat je nu al serieus bezig bent, wou dat ik ffkes 2 jaar terug kon
Gefeliciteerd m8quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
M'n eerste 6 maanden serieus trainen zijn ook al weer gepasseerd nu, ben benieuwd hoe ik er uiteindelijk eruit kan gaan zien. Over een week of 2 maar beginnen met (lichtelijk) cutten denk ik.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
link naar thread?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef CarbonC het volgende:
Even allemaal Pumping iron typen in het beste film van 1977 topic.
Dat soort topics zijn onbegonnen werk, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef Seam het volgende:
LIF / Wanneer zou ik ongeveer een platte buik hebben
Hier nog een cringe topic jongens
"Eet minder calorieën dan je behoefte om geen gore farry te zijn, eet meer calorieën dan je behoefte om geen vieze ecto te zijn.".quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er moet gewoon een sticky komen zodat mensen duidelijk advies krijgen over hoe je nou ECHT moet afvallen en aankomen, maar dat wil FOK! niet.![]()
Dat snappen mensen niet, jong. Ik heb het over een stappenplan waarin je jouw onderhoud berekent, begrijpt hoe alles werkt, dat clean en dirty food niet bestaat, dat vetten gezond en incidenteel zijn, hoe je het vp berekent en waar je echt wat aan hebt zodat je correct bezig bent. Ik wist een paar jaar terug ook wel dat ik een deficit nodig had, maar toch nekte de bro-science mij. Gewoon een all-in handleiding in kindertaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Eet minder calorieën dan je behoefte om geen gore farry te zijn, eet meer calorieën dan je behoefte om geen vieze ecto te zijn.".
Hier heb je een sticky.
True true, we zijn allemaal door schade en schande wijs geworden. Maar we leven in een maatschappij waar informatieoverdracht makkelijker dan ooit gaat, mensen die niet willen leren verdienen het om endo/ecto te blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat snappen mensen niet, jong. Ik heb het over een stappenplan waarin je jouw onderhoud berekent, begrijpt hoe alles werkt, dat clean en dirty food niet bestaat, dat vetten gezond en incidenteel zijn, hoe je het vp berekent en waar je echt wat aan hebt zodat je correct bezig bent. Ik wist een paar jaar terug ook wel dat ik een deficit nodig had, maar toch nekte de bro-science mij. Gewoon een all-in handleiding in kindertaal.
Dat feel wanneer je een gore fatty wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Eet minder calorieën dan je behoefte om geen gore farry te zijn, eet meer calorieën dan je behoefte om geen vieze ecto te zijn.".
Hier heb je een sticky.
Gewoon skitta man, heb ook een pens ontwikkeld maar wel mijn streefgewicht bereikt. Nu gewoon weet cutten en straks weer abs. Als je weet dat je discipline hebt ben je nooit bang.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je een gore fatty wordt.
Vandaag voor het avondeten zat ik al op 2500 kcal. Nu op 3500 en ik heb alweer honger. Strong dreamer bulk.
Ik ben het ermee eens dat mensen die niet genoeg moeite willen doen om af te vallen vet/dun moeten blijven, maar ik vind het dan ook weer sneu dat ze er waarschijnlijk nooit achter komen hoe het nou moet doordat er teveel foutieve informatie is. Ik voel vanuit mijzelf een drang om deze mensen te helpen door mijn eigen ervaringen met foutieve informatie en de bijkomende frustratie. Ik heb dan ook een paar maanden terug een begin gemaakt aan een topic zoals ik hierboven beschreef. Als ik mijn doel in juli (8% bf) behaald heb, ga ik hem waarschijnlijk openen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
True true, we zijn allemaal door schade en schande wijs geworden. Maar we leven in een maatschappij waar informatieoverdracht makkelijker dan ooit gaat, mensen die niet willen leren verdienen het om endo/ecto te blijven.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je een gore fatty wordt.
Vandaag voor het avondeten zat ik al op 2500 kcal. Nu op 3500 en ik heb alweer honger. Strong dreamer bulk.
3500 onderhoud? Stats?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, yolo. Wat minder eten is ook niet zo moeilijk. En met 3500 zit ik nog op onderhoud, dus nog ff 300-400 erbij is het prima voor vandaag.
Ja, klopt ook; door de bomen het bos niet meer zien. Een richtlijn aan complete beginners geven is wel goed, puur zodat de voorbij de broscience komen, maar ze moeten ook leren dat ze er zelf moeite in moeten stoppen, juist om alles zelf te begrijpen en vol te houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen die niet genoeg moeite willen doen om af te vallen vet/dun moeten blijven, maar ik vind het dan ook weer sneu dat ze er waarschijnlijk nooit achter komen hoe het nou moet doordat er teveel foutieve informatie is. Ik voel vanuit mijzelf een drang om deze mensen te helpen door mijn eigen ervaringen met foutieve informatie en de bijkomende frustratie. Ik heb dan ook een paar maanden terug een begin gemaakt aan een topic zoals ik hierboven beschreef. Als ik mijn doel in juli (8% bf) behaald heb, ga ik hem waarschijnlijk openen.
[..]
[ afbeelding ]
1.86, 89kg, BF zal ergens rond de 15-16% liggen.quote:
Sure. Moeite moet je sowieso doen. Discipline moet er sowieso zijn, ook geduld. Dat staat ook in het begin van mijn topic, een soort van waarschuwing, enkel voor sterke mensen. Een zetje in de rug en de rest moeten ze zelf doen; zo zie ik het.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, klopt ook; door de bomen het bos niet meer zien. Een richtlijn aan complete beginners geven is wel goed, puur zodat de voorbij de broscience komen, maar ze moeten ook leren dat ze er zelf moeite in moeten stoppen, juist om alles zelf te begrijpen en vol te houden.
Mensen die steeds roepen 'wat moet ik eten?' of 'maak eens een schema voor mij' komen er toch nooit met die instelling.
Benieuwd naar je topic.
Dat dus. Toen ik 89 woog (en ik ben 1.87) was mijn onderhoud rond de 2500-2800.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef seto het volgende:
3500 is wel erg veel voor die lengte en dat gewicht hoor.
Geen idee hoe dat komt. Ik doe niet echt intensief werk, in tegenstelling, ik zit thuis en ben op zoek naar een afstudeerbedrijfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat dus. Toen ik 89 woog (en ik ben 1.87) was mijn onderhoud rond de 2500-2800.Doe je intensief werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |