Tijd voor wat face pulls.quote:
Je poppetje danst presies op mijn muziek.quote:
Iets met een klein mannetje ofzo, heb het ook op moeten zoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef mtchel112 het volgende:
Niels holgersson was da menneke op die vogel toch? Jeugdsentimenten..
Ik weeg me niet, ik ga af op het oogquote:Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Sindskort weeg ik me om het uur
meer die dit ook doen? de trend die je dan ziet
ongeëvenaard
Ik dacht srs voor een seconde dat er een zeehond naast hem lag.quote:
Every day arm dayquote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag 25 setjes curls gedaan DAT pump
jaah broer we kunnen wel ff rocken vanaaf tog? Ik sag niewe oefening op internet voor je biceps, laat je wel sien vanavond. kunne ook nog wel ff bankdrukke togg...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
iemand pompe in helfcittie rotje dan vnvd?
sgoet, swso train ik 4x pr week biseps. mot egt met die zomertje ff me ceps flexen voor die chimis.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:16 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
jaah broer we kunnen wel ff rocken vanaaf tog? Ik sag niewe oefening op internet voor je biceps, laat je wel sien vanavond. kunne ook nog wel ff bankdrukke togg...
ja mattie, gister zag ik gasten volges mij benen trainen, me zo een stang in hun nek HAHA, ziet er niet uit mattie, net alsof die chimis naar je benen gaan kijken, fking gay hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
sgoet, swso train ik 4x pr week biseps. mot egt met die zomertje ff me ceps flexen voor die chimis.
Nog vele gains en jaren toegewenst brah!! Nog een feestje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Pastapipos het volgende:
Jaaaarig![]()
![]()
M'n eerste 6 maanden serieus trainen zijn ook al weer gepasseerd nu, ben benieuwd hoe ik er uiteindelijk eruit kan gaan zien. Over een week of 2 maar beginnen met (lichtelijk) cutten denk ik.
Zaterdag was t feestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nog vele gains en jaren toegewenst brah!! Nog een feestje?
19 :p hoe oud ben jij gewordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zaterdag was t feestdeze zondag wss met familie. Hoe oud ben jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |