waar pak je die carbs dan van>quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Weissman het volgende:
max 2 sneetjes per dag hier, niet eens elke dag, hard op weg richting Paleo
hierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kut man word ik hier gwn besodemieterd ik dnek mooi zwart brood te vrete is het gewn pure witbrood met zwarte kleur er in
Rijst, aardappels.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft die toch niet echt nodig op het moment.
Props als je 8% haalt als endo. Waar sta je nu?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen die niet genoeg moeite willen doen om af te vallen vet/dun moeten blijven, maar ik vind het dan ook weer sneu dat ze er waarschijnlijk nooit achter komen hoe het nou moet doordat er teveel foutieve informatie is. Ik voel vanuit mijzelf een drang om deze mensen te helpen door mijn eigen ervaringen met foutieve informatie en de bijkomende frustratie. Ik heb dan ook een paar maanden terug een begin gemaakt aan een topic zoals ik hierboven beschreef. Als ik mijn doel in juli (8% bf) behaald heb, ga ik hem waarschijnlijk openen.
[..]
[ afbeelding ]
CUL / Brood bakken in de oven #10: Als zoetje broodjes..quote:
Zit denk ik rond de 16-18% nu. Doel ga ik sowieso behalen, dus kijk uit naar deze shredded cunt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:15 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Props als je 8% haalt als endo. Waar sta je nu?
Hoe groter de uitdaging hie vetter het is om te doen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
CUL / Brood bakken in de oven #10: Als zoetje broodjes..
[..]
Zit denk ik rond de 16-18% nu. Doel ga ik sowieso behalen, dus kijk uit naar deze shredded cunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |