Ja klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pushpress, is dat niet de gay variant van normale OHP?
kan wel meer gewigt bounce met pushpresquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pushpress, is dat niet de gay variant van normale OHP?
ja als ik in cycle zit krimpt ien aar 20 c m ma aar komt wel goed als ik klaar ben met d trenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kwis ni dat jy algerijn was, 34cm zei je???
Idd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kan wel meer gewigt bounce met pushpres
Mierenneukerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef H4ppy het volgende:
In de OP staat "de gym chick" en vervolgens staan er 3 foto's van 3 verschillende vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
www.instagram.com/KendaawgDaar kunnen er wel een paar kilo'tjes vanaf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, gym is om 14:00 dicht en ik ben net wakkerquote:
Hd je weegschaal mee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Poppiholla het volgende:
Ff cardio'en, ouwe.
Gister me keihard misdragen bij de Japanner, 1 kilo aan sushi-rijst, tonijn en gezonde avocado-vetten er aangebulkt.![]()
FML.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
www.instagram.com/KendaawgEr was toch een topic over haar in misc.? I awareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he, poverty gym.quote:
en op zondag dicht zeker; ik was een andere gaan zoeken sapstengelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he, poverty gym.
En klopt Bendoe, beetje faaltopic wel, maar toch iets van 20 pagina's door gegaan.
Nee ook 14:00.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
en op zondag dicht zeker; ik was een andere gaan zoeken sapstengel
aha; ma - di / do - vrij schema of iets in die richting?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ook 14:00.
Maar ik ga toch nooit in het weekend, dus het boeit me niet.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
aha; ma - di / do - vrij schema of iets in die richting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |