20-27 vind ik dan nog wel gaan. Mijn vriendin en ik zijn beide even oud (allebei 20) dus dat is wel lekker, al heb ik het idee dat zij volwassener is dan ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
Maar Pastapipos is pas 15, dat bedoelde ikVerder wel met je eens. Had met oud & nieuw nog met een meisje van 20 gezoend (ben zelf 27) en merkte inderdaad veel verschil.
hoeveelquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef Seam het volgende:
Ik flex niet meer voor de spiegel. Iedere keer dat ik dat doe moet ik gaan fappen op mezelf en verlies ik onnodig eiwitten. Alles voor die gains jeweettog.
Lol wtf kotsen van een drempel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme jongen, gisteren nog gauw een bak kwark naar binnen gelepeld voordat ik de hort op ging, fiets ik een drempel over komt alles naar buiten (ook mijn avondmaaltijd). Fuckkkkk
Echt he. Zat al een beetje te wringen maar bij die drempel vloog het omhoog. Heb ook wijselijk mijn mond gehouden toen ik arriveerde op plaats van bestemmingquote:
en als fapt me tje chick erbijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
38gr per sessie bij self-fap in mijn geval
43,73 met mijn chick
Lol. Dat is ook een angst van mij, zoveel stouwen dat het er weer uit komt, alles voor niksquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme jongen, gisteren nog gauw een bak kwark naar binnen gelepeld voordat ik de hort op ging, fiets ik een drempel over komt alles naar buiten (ook mijn avondmaaltijd). Fuckkkkk
Ik heb dat echt dagelijks in de ochtend tijdens het bulkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Lol. Dat is ook een angst van mij, zoveel stouwen dat het er weer uit komt, alles voor niks
Had ik inderdaad ook wel met bulkshakes 's morgens. Wil je nog net dat laatste beetje wegklokken, maar komt het er bijna weer uit. Moet je echt paar minuten even rustig blijven staan of anders komt het er weer uit haha.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:41 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb dat echt dagelijks in de ochtend tijdens het bulkenHad een keer een vlek op mijn bed omdat een deel van mijn shake er ineens uit vloog tijdens het aankleden.
euhm ligt aan welke handquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
en als fapt me tje chick erbij
Gewoon weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Lol. Dat is ook een angst van mij, zoveel stouwen dat het er weer uit komt, alles voor niks
Ze leeft niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:30 schreef CarbonC het volgende:
Yuri: PM nog even de contactgegevens van je 12-jarige hossel.
Daar gaan je gainzquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:
Rippetoe zag dat het goed was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |