Moest ietsje inkorten maar het staat er.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:29 schreef PrepperNL het volgende:
Nee is een oude titel als je hem zou willen veranderen graag naar " Sandy hoax, falseflag template of nog veel open vragen? #6"
Dank.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest ietsje inkorten maar het staat er.
Ow tof. Even lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige mensen vermoeden een false flag.
Dit is deel 6 zo te zien en deze heb ik al gelezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je alle delen teruglezen? Repsect
Vergeet de pak 'm beet 450 filmpjes niet hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is deel 6 zo te zien en deze heb ik al gelezen.
Er zijn 5 delen van 300 replies in totaal. Dat is goed te doen
quote:Connecticut State's Attorney Stephen Sedensky has argued that unsealing warrants in the Sandy Hook case might "seriously jeopardize" the investigation by disclosing information known only to other "potential suspects."
Sedensky said that unsealing the warrants would also:
"identify persons cooperating with the investigation, thus possibly jeopardizing their personal safety and well-being."
The statement by the CT prosecutor's office is the first indication from state authorities that Adam Lanza may have not acted alone. The statement was made in support of a motion to continue the seal on the results of five search warrants for 90 more days."
quote:Na 11:00AM zijn de (8!) ambulances uit de NEWS 8 footage en de helicopter footage niet meer van hun plek geweest.
Het sein dat de scene niet weer actief was werd om 10:36 AM. over de politie scanner gegeven.
De live beelden van NEWS 8 zijn van voor 11:00 AM.
Op de overige video beelden van de rest van de dag staan de (8!) ambulances netjes op dezelfde plek.
Dat laat dus maximaal (en dan ben ik nog gul) 24 minuten voor de medical examiner en zijn team om de (voornamelijk in het gezicht geschoten) kinderen te identificeren, deze lijst kruis-controleren met de overlevenden en de getroffen ouders hierover in te lichten.
quote:"It seems odd to me that in a school of, say, 600 students and staff combined and another, say, 300 parents…out of those 900 people we find the same people interviewed over and over again. Furthermore, it seems preposterous that after the carnage your child has witnessed you’d allow her to hang around the scene all day giving interviews."
game-onquote:Looking into mostly eyewitnesses, with a few fathers and brothers of people who supposedly went to Sandy Hook- What they say they saw and heard.
Amazingly, very few people seem to say "they heard many rounds of gunfire" Most of the kids say they heard "what they thought was the janitor" "someone kicking a door" or "pots and pans falling" - It is very hard to believe that the extremely loud shooting from an AR-15 and the alleged 100s of rounds fired would be overlooked.
Interestingly- some reports say they heard noises (which aren't identified as gunfire) but when the intercom system was turned on, then they heard gunfire over the intercom.
There is a supposed hero janitor in this story- who "told Adam Lanza to put his gun down." This man supposedly lived to tell this super shooter to put his gun down, and then is never heard from again: His name is Rick Thorne, but he is never interviewed by the news, and there are no pictures of him, he doesn't show up as being a resident of the town either: http://www.youtube.com/watch?v=xOIER8...
Another interesting thing is- most of these kids report "there were many police officers and people there" pretty much as soon as the event begins.
Supposedly kids who did open their eyes just saw a lot of police standing around, and no bodies.. Nobody reports stepping blood, kicking bullet shells or anything like that when exiting the building with their eyes closed.
If this many kids really walked through the hallway- there should be bloody footprints leading out the front door- but there are no kids with blood on their shoes.
Confusing 100 rounds of AR-15 fire with a janitor setting up tables and rafters, a door being kicked, and pots and pans falling to me however indicates that there wasn't a gun being fired- at least not to the extent we were told there was.
Waarom? Als ik ergens aan het werk ben wil ik ook wel eens met mijn smartphone foto's maken om met mijn vrienden te delen. Dat gaat niet met je spiegelreflex.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Mortos het volgende:
Na het kijken van de persconferentie van Wayne Carver viel het mij op dat de camera mannen en vrouw op het muurtje van alles doen behalve serieus de persconferentie verslaan.
De cameraman in het blauw legt zelfs zijn professionele camera weg om met zijn smartphone verder te filmen. Geen samenzwering, wel curieus gedrag.
Heb je het dit keer ook werkelijk gekeken? (het gaat namelijk om video)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom? Als ik ergens aan het werk ben wil ik ook wel eens met mijn smartphone foto's maken om met mijn vrienden te delen. Dat gaat niet met je spiegelreflex.
Misschien hadden ze al genoeg beelden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef Mortos het volgende:
[..]
Heb je het dit keer ook werkelijk gekeken? (het gaat namelijk om video)
Als cameraman schiet je beelden en kijk je op de snijtafel pas wat er gebruikt gaat worden. Deze mensen filmen nauwelijks terwijl ze daar toch werkelijk zijn gaan staan om die man aan te horen.
Dit is overigens gewone footage, zoals uitgezonden op 14 december 2012
Maar je bent iig bekend met de uitdrukkingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Misschien hadden ze al genoeg beelden?
En anno 2013 gebruiken we geen snijtafel meer, tenzij we het over film hebben die wordt gebruikt in cinema.
Pardon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef Mortos het volgende:
[..]
Je doet je dan wel dommig voor, maar je bent volgens mij best wel een beetje slim.
Zullen we ons bepalen tot Sandy Hook en niet naar elkaar gaan sneren?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef Mortos het volgende:
[..]
Maar je bent iig bekend met de uitdrukking
Je doet je dan wel dommig voor, maar je bent volgens mij best wel een beetje slim.
Dat tripod verhaal is gewoon lachwekkend, maar dat weet jij niet want je reageert op mijn uitspraken en niet op de beelden die erbij horen, maar ondertussen wel blijven beweren dat de keizer mooie kleren aanheeft......
Leuk dat je mijn opmerking quote, de opmerking van Disorder over die snijtafel was dan ook vast heel vriendelijk bedoelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we ons bepalen tot Sandy Hook en niet naar elkaar gaan sneren?
Danku.
Deze foto's zouden van die vrouw uit dit filmpje kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:19 schreef PrepperNL het volgende:
Midden in de winter zou ik mijn kind nooit in zijn korte broek naar school sturen.... maar ja amerikanen he.
Nieuwe HD fotos van overheids goedgekeurde fotograaf die achter de pers-bariere mocht fotograferen:
By the way who the fuck is Alicia?
Of die flik rechts die moeite moet doen om zijn lach in te houden ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Mortos het volgende:
Na het kijken van de persconferentie van Wayne Carver viel het mij op dat de camera mannen en vrouw op het muurtje van alles doen behalve serieus de persconferentie verslaan.
De cameraman in het blauw legt zelfs zijn professionele camera weg om met zijn smartphone verder te filmen. Geen samenzwering, wel curieus gedrag.
Ja klopt, nog voordat ze dat gele lint op die groene auto gespannen hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:46 schreef Mortos het volgende:
[..]
Deze foto's zouden van die vrouw uit dit filmpje kunnen zijn.
Vanaf 3:00m. zie je een fotografe die met handgebaren weg gesommeerd wordt.
Opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef Mortos het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn opmerking quote, de opmerking van Disorder over die snijtafel was dan ook vast heel vriendelijk bedoelt.
Ook die camera's hebben tegenwoordig geen snijtafel meer nodig. Als jij het over een snijtafel hebt ga ik er vanuit dat je het ook echt meent, wat betreft het snijden van film, in 2013.quote:Zoals ik al zei, het gaat in de video om professionele schouder en tripod camera's, niet om een spiegelreflex waar Disorder het ineens over heeft.
Je gaat er van uit dat die knul rationeel handelde?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:56 schreef PrepperNL het volgende:
Waarom zou je een masker opzetten nadat je al herkend bent door iemand laat leven, en op het nieuwe beveiligingscamera systeem. Nog los van het feit dat de dader zelfmoord gepleegd heeft.
En ja het is moeilijk om een masker aan te trekken zonder je 5 wapens op de grond te leggen en zodoende totaal kwetsbaar te zijn, moeilijk en zoals beschreven totaal onbelangrijk omdat die al herkend is en ook al geregistreerd is door de auto van zijn moeder, het camera systeem en het doden van zijn moeder met hetzelfde wapen en omdat die toch al zelfmoord ging plegen.
Ik ga uit van wat de media en overheid heet gemeld en dan kan het niet anders zijn dat hij rationeel handelde als je een millitaire operatie volledig uitvoert zonder enige fouten te maakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat die knul rationeel handelde?
quote:As a former Marine Corps officer who used to supervise marksmanship training, I studied the video and replied with my observations about what could be seen, in relation to the handgrip or magazine (which extend from the bottom of the weapon) as opposed to the carrying handle (which extends from the top):
quote:My observations:
(1) It looks like a Bushmaster, because the handgrip is visible in some of the frames.
(2) He is ejecting rounds from the chamber, which appear to be of a small caliber.
(3) Shotgun shells would be much, much larger and very obvious upon ejection.
So now we know where all of the “We are Newtown. We choose love” signs originated. They are from the Unity Project (Baha’i faith). They are infiltrating schools in this country under the guise of peace and love but we know what the Baha’i faith is really all about – globalism and the New World Order.quote:Summary:
Help our Newtown kids turn this tragedy into resilient strength! You can make a huge difference in the lives of the kids in Newtown in the months and years ahead when the cameras are gone, but the needs still exist.
All of our hearts have been broken by the senseless cruelty of the tragedy in our hometown of Newtown, CT. We know that the greatest strengths come from the greatest adversities. Based in Newtown, the Unity Project is working with the schools to help the kids there turn the grief of this horrific event into resilient strength and compassion.
Our Background:
The Unity Project has been empowering kids since 9/11 when agencies of the City of New York asked it to develop resilience building programming for kids across the city. Then, it moved on to New Orleans and Mississippi after Hurricane Katrina. Recently, the Unity Project has launched its unique resilience-building program in Uganda working with former child soldiers to turn crisis into strengths. Ironically, the unity project imageUnity Project is based in Newtown! We never imagined our services would be needed among our own neighbors.
We already work in Newtown:
We’ve been asked by the School District to launch our resilience-building “Transformation Process” in the schools in Newtown, starting with Newtown High School. Our plan is to engage young people as the agents of change in helping the town heal through large numbers of student inspired service and arts projects. These projects ”Mine the Gems” of the students’ natural capacities. We then engage the students in the Unity Project’s unique and highly effective Transformation Exercises that “Refine the Gems” into personal resilient skills. The students then are guided to “Share the Gems” to build a stronger community. Students grow into resilient role models committed to the welfare of others and competent and compassionate global citizens.
Older students who have gone through our resilience building programming will mentor younger kids in the other schools in town and help strengthen them, their families and community bonds. Instead of viewing these kids as victims, we see them as potential role models of resilience.
I don’t want this article to get too lengthy but I found that there are schools across the country that have already implemented The Unity Project. It sounds a bit like “thought police” if you take a look at the programs.quote:“This will never leave you and should never leave you. Your tears are proof of your love. The trick is, you’ve got to find a new form for your love,” said Dr. John Woodall, a psychiatrist and Newtown resident.
Woodall is founder of The Unity Project, which has assisted recoveries from such tragedies such as 9/11, hurricane Katrina, the war in the former Yugoslavia, and child soldier conflicts in Uganda. He said it’s impossible to answer the question of why the Dec. 14 tragedy happened.
“The only helpful question to ask is what next?” Woodall said.
Charles Dumais, principal of Newtown High School, came up with an answer after consulting with Goodall. Dumais is exhorting his community to honor the dead through the kind of high character and good deeds that will create a future of resilience — not sorrow.
We know that there are task forces set up specifically to address mental health and special needs therapies in schools. I can’t help but notice the connection and I believe the “special needs” theme originated from this USAiD program.quote:Institutionalizing Special Needs Ed
The Government of Uganda did not adopt legislation related to people with mental, physical, or learning disabilities until 1983, when the Ministry of Education and Sports (MoES) established a unit for special needs education. However, it was not until 1995 that the country’s constitution was updated to make education a basic right for all Ugandan children. Historically, special needs education has come from wealthy individuals, NGOs, or more broadly, well-wishers—not the government. The result: a fragmented, ad-hoc approach lacking structure.
That is now changing. Within the last decade, MoES has made access, quality, and equity a key strategic objective, and has created the Department of Special Needs and Inclusive Education to ensure that education programs are customized to address special needs learners.
Since 2007, the USAID-funded initiative known as the UNITY project has been supporting the department to implement a series of initiatives aimed at establishing, mainstreaming, and institutionalizing special-needs programs throughout the Uganda education system. In 2008, with UNITY support, curriculum was adapted to target gaps in special needs education. Printed copies were distributed to classrooms and over 900 teachers received training.
Again, this is consistent with the theme. Everything fits together in a nice little package.quote:Our mission is to to prepare highly effective leaders, educators, teachers, school counselors, and clinicians who support, encourage, and create learning environments that meet the learning needs of all students, who strive to include students with disabilities with all necessary supports, who value diversity, who are reflective, and who are knowledgeable about best practices.
kijk dat verklaart weer wat.quote:
Is dat te vinden in het filmpje? En waar anders?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:49 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Ook wel intressant is dat ze al weten dat ze wetten gaan aannemen die de rechten van de gewone burgers afpakt.
Is te vinden in het filmpje, vandaar dat het erbij staat als inleiding van het filmpjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Is dat te vinden in het filmpje? En waar anders?
Ah, op die manier. Bedankt voor de toelichting.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Is te vinden in het filmpje, vandaar dat het erbij staat als inleiding van het filmpje
We moeten niet echt gaan denken dat er nog onderzoek gedaan wordt. Die uitspraak van de DA was 'natuurlijk' alleen maar om het bewijsmateriaal in deze zaak nog 90 dagen niet bekend te hoeven maken (of manipuleren ..quote:Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef PrepperNL het volgende:
Firechief getrained door Fema heeft nieuwe informatie:
Hij heeft persoonlijk de eerste 2 rouwelijke slachtoffers met kogelwonden verzorgd en de politie verzekerde de brandweer chief dat er niemand meer gewond uit het gebouw zou komen.
Best vreemd dat ze dat konden weten aangezien er nog voor uren mensen in de kasten zaten verstopt.Dat brengt het aantal gewonden op 5.
Ik ben erg benieuwd wie die gewonden zijn aangezien we ooggetuigen hebben die ter plaatsen arriveerden voordat er geschoten werd en die daar gebleven is totdat politie de school binnenging en die getuigen heeft het niet over gewonden gehad.
Het zal dus interesant worden wat de politie over deze getuigenis te melden heeft na verhoor van deze getuigen met nieuwe informatie.
Ja die tijd hebben ze nodig om hun verhaal aan te passen, je kan het nu al zien met propaganda optredens van de nabestaande die de dood van hun kinderen misbruiken om de grondwet aan te passen. Zo had 1 van de moeder het ineens over dat ze haar kind gezien heeft in de doodskist, terwijl het al lang bekend is dat de slachtoffers hun kinderen niet mochten zien en dat alle slachtoffers in een gesloten kist lagen.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef Mortos het volgende:
[..]
We moeten niet echt gaan denken dat er nog onderzoek gedaan wordt. Die uitspraak van de DA was 'natuurlijk' alleen maar om het bewijsmateriaal in deze zaak nog 90 dagen niet bekend te hoeven maken (of manipuleren ..)
Ja klopt, die flesje mogen helemaal niet in het looppad staan van de brandweer besluiten, is een gevaar in geval van brand.quote:En dan dat interview met die fire-chief .. lekker de beeldvorming beïnvloeden door mij tre laten denken dat het doodnormaal is om je halve garage vol te hebben staan met waterflesjes .. want waarom waren die anders in zulke grote getallen en zo vroeg in de morgen van de 14e aanwezig.
[ afbeelding ]
Read more: http://www.nydailynews.co(...)224053#ixzz2LKxTl6eqquote:Five teachers escape death as massacre rages in Newtown, thanks in part to some very special help from one
Ted Varga, 25, sprinted through a hallway filled with smoke to escape through an emergency exit, then returned to a conference room help three of his fellow fourth-grade teachers escape through a window. A fifth teacher took cover under a heap of gifts intended for the needy.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)a.html#ixzz2LL1RJMaGquote:Courage of Sandy Hook teacher, 25, who ran back into elementary school to help co-workers escape gunman
Ted Varga showed colleagues escape route as shots rang out last Friday
Read more: http://www.huffingtonpost(...)-hook_n_2338999.htmlquote:Ted Varga, Sandy Hook Elementary School Teacher, Helped Others Escape Shooting
Tyler J Vargaquote:Tyler Varga (Kitchner, Ont.), the Football Subdivision Championship leader in all-purpose yardage who was named team most valuable player last night, was named 2012 first-team All-Ivy League.
quote:Schutter Newtown geïnspireerd door videospelletjes en andere massamoordenaars
Adam Lanza, de vermoedelijke dader van een schietpartij in een school in het Amerikaanse Newtown waarbij op 14 december twintig kinderen en zes volwassenen zijn omgekomen, was geobsedeerd door bloedbaden zoals die door de Noor Anders Behring Breivik zijn aangericht en door gewelddadige videospelletjes. Dat heeft de Amerikaanse omroep CBS gemeld.
Uit anonieme politiebronnen vernam CBS dat Lanza (20) zichzelf in rechtstreekse competitie zag met Breivik die in juli 2011 77 mensen heeft vermoord. Lanza wilde de belans van Breivik nog overtreffen en zag de nabijgelegen basisschool Sandy Hook als het "gemakkelijkste doelwit" met "de grootste verzameling mensen".
Ook wilde Lanza de fantasieën van een videogame uitwerken door 20 kinderen en zes volwassen in de school te doden. Het dodental kwam klaarblijkelijk neer op een soort "score".
In de kelder van de woning van Lanza hebben de speurders een berg videospelletjes gevonden. Lanza zat uren alleen in een private gamingroom met verduisterde ramen, zijn vaardigheid in het virtuele schieten aanscherpend.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ssamoordenaars.dhtml
Wat een berichtgeving toch ... het was zijn bedoeling om meer slachtoffers te maken dan Breivik ?quote:"Schutter Newtown wilde Breivik overtreffen"
De schutter die in december een bloedbad aanrichtte op een basisschool in het Amerikaanse Connecticut, wilde meer mensen vermoorden dan de Noorse massamoordenaar Anders Breivik had gedaan. Dat meldde CBS News.
De Amerikaan Adam Lanza vermoordde op 14 december 20 kinderen en 6 volwassenen op Sandy Hook Elementary School in Newtown voordat hij de hand aan zichzelf sloeg. Het was zijn bedoeling om meer slachtoffers te maken dan Breivik, die in totaal 77 mensen om het leven bracht met een bom en een schietpartij in Noorwegen op 22 juli 2011.
Volgens twee anonieme politiemedewerkers in Newtown koos Lanza voor de basisschool omdat hij dat "het makkelijkste doel" vond met "de grootste opeenhoping van mensen". Een politiewoordvoerder noemde een dergelijk motief naderhand "speculatie" en "onjuist".
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ik-overtreffen.dhtml
Het is idd puur speculatie dit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een berichtgeving toch ... het was zijn bedoeling om meer slachtoffers te maken dan Breivik ?
Daarom dat hij halfweg zijn actie ineens zichzelf door de kop schoot ?
Hij had nog honderden kogels te gaan ...
Of kon hij niet goed tellen / rekenen en dacht hij dat hij er veel meer gedood had?
quote:But Adam, 6, then diagnosed with a condition that made it difficult for him to manage and respond to sights, touch and smell, eventually struggled in the first grade at his new school
quote:His parents divorced. He abruptly cut off contact with his father, Peter, in 2010, and grew estranged from his older brother. He spent more time alone at home. His mother, who loved to travel, told friends she was grooming him to be independent someday.
quote:Nancy Lanza, 52 at the time of her death, is viewed as a villain, a gun-obsessed mother who allowed her disturbed son access to firearms and let him fester in the basement playing violent video games while she traveled and enjoyed night life.
quote:What emerges in this exploration of a still unfolding story is a portrait of a mother, apparently devoted but perhaps misguided, struggling to find her son a place in society, and a boy, exceptionally smart in some areas, profoundly deficient in others, who never found a place in the world.
quote:In kindergarten back in Kingston, he had been "coded," or identified, as needing an "individual education plan" and extra attention, both in the classroom and at home,
quote:Asperger's is a disorder that is part of the autism spectrum. It is marked by difficulty with social interaction. Many with Asperger's are otherwise high-functioning people.
quote:"It's very important for people to know that there is absolutely no correlation between the diagnosis of Asperger's syndrome and a predilection toward violent behavior," said Dr. Harold Schwartz, chief psychiatrist at the Institute of Living in Hartford.
quote:During a search of the Lanza home after the deadly school shootings, police found thousands of dollars worth of graphically violent video games.
quote:Before he killed his mother and set off for Sandy Hook Elementary, Adam Lanza destroyed the hard drive on his computer, which probably kept some of the records of the games he played and who he played with.
quote:... After that, there was no more school for the 19-year-old. He sprouted to about 5 feet 10 and got his driver's license in 2010. He played the saxophone and a stringed instrument, and was studying Mandarin Chinese.
quote:But after the killings, investigators would focus on Adam Lanza's involvement with firearms and his immersion in the video-game culture as they tried to unravel the riddle of Lanza's last two years.
Trashtalk? / Backwards character building? / onzin? .. U-B the Judgequote:The amount of time Adam Lanza spent in the basement alone, playing video games, also has become a subject of police scrutiny, law-enforcement sources told The Courant. Police investigators scoured the house after the rampage and found Lanza's collection of video games in the basement game room.
Ja, want:quote:
.. Vindt je het gek? Hij speelde video spelletjes wat tegenwoordig zo ongeveer gelijk staat aan het volgen van een trainingskamp van al-caida .. waarschijnlijk hoopte de 'geestelijk zieke en maatschappelijk onaangepaste' Adam dat hij na het overlijden vanuit een safe-game het class-room-level opnieuw kon doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een berichtgeving toch ... het was zijn bedoeling om meer slachtoffers te maken dan Breivik ?
Daarom dat hij halfweg zijn actie ineens zichzelf door de kop schoot ?
Hij had nog honderden kogels te gaan ...
Of kon hij niet goed tellen / rekenen en dacht hij dat hij er veel meer gedood had?
Ik vond het ook opvallend. Wel heb ik in een eerdere getuigenverklaring gelezen (of gehoord) over 'smoke in the hallways', ik had toen nog niet veel gelezen over dit onderwerp en ging er van uit dat dit dan door het afvuren van 100+ kogels was. Inmiddels ook al meerdere filmpjes gezien van een AR15 die ze honderd kogels laten afvuren en daar ging maar weinig rook bij gepaard.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:57 schreef PrepperNL het volgende:
...
En waar komt die rook nu ineens weer vandaan?
Ja dat kan dus nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef theguyver het volgende:
iemand enig idee hoe dit kan?
Police sources initially reported Lanza's sibling, Ryan Lanza, as the perpetrator. This was likely because the perpetrator was carrying his brother's identification, Ryan told The Jersey Journal.
Lanza's brother voluntarily submitted to questioning by New Jersey police, Connecticut State Police, and the Federal Bureau of Investigation. Police said he was not considered a suspect, and he was not taken into custody.Ryan Lanza said he had not been in touch with his brother since 2010
oke dus je hebt geen contact met je broer maar hij heeft wel jou id kaart bij zich
Die tijdlijn kan ook niet echt nee maar dat zijn de tijden die door de media en overheid naar buiten zijn gebracht, al ben ik te lui geweest om de politie scanner mee te nemen in de tijdlijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef Mortos het volgende:
[..]
Ik vond het ook opvallend. Wel heb ik in een eerdere getuigenverklaring gelezen (of gehoord) over 'smoke in the hallways', ik had toen nog niet veel gelezen over dit onderwerp en ging er van uit dat dit dan door het afvuren van 100+ kogels was. Inmiddels ook al meerdere filmpjes gezien van een AR15 die ze honderd kogels laten afvuren en daar ging maar weinig rook bij gepaard.
Dus idd,
waar kwam de rook vandaan? (uit zijn duim gok ik!)
.. En als er dan toch rook gemeld werd, waarom staan er geen 'fire-engines' dichterbij?
Interessante tijdlijn trouwens.
Ook deze tijdlijn is moeilijk te verteren, maar is al accurater dan de officiële tijdlijn
jou nou ben pas net begonnen, sorry dat ik beetje achter ligquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet![]()
Of het is een whitewash om te verklaren waarom de media al beweert had dat het om ryan lanza ging, terwijl dit nog niet bekend kon zijn.
Terwijl de politie al het huis van adam lanza heeft bezocht en geconstateerd dat zijn moeder met 4 schoten in het hoofd om het leven is gebracht beweren ze tegelijkertijd dan ryan lanza het gedaan heeft, wat dus geen enkele aanleiding zou zijn om het huis van nancy lanza te bezoeken.
Of het is bewust naar buiten gebracht om de aandacht af te leiden met een opgezet vals spoor.
Sowieso is er bijna altijd 1 of meerdere passpoorten die bij deze incidentjes opduiken.
9/11, droner nu weer een passport van zijn broer.
Maar goed lees de draadjes eerst eens, want zo zijn er nog een stuk of 100 dingen die niet kunnen maar wel als feiten gepropagandeerd en herhaald worden door de internationale "nieuws" websites, kranten en televisie kanalen.
Waarom zou dat niet kunnen? Die broer heeft ook jaren in dat huis gewoond, dus het is heel goed mogelijk dat er nog een bibliotheekpas oid van hem in zijn oude kamer lag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef theguyver het volgende:
iemand enig idee hoe dit kan?
Police sources initially reported Lanza's sibling, Ryan Lanza, as the perpetrator. This was likely because the perpetrator was carrying his brother's identification, Ryan told The Jersey Journal.
Lanza's brother voluntarily submitted to questioning by New Jersey police, Connecticut State Police, and the Federal Bureau of Investigation. Police said he was not considered a suspect, and he was not taken into custody.Ryan Lanza said he had not been in touch with his brother since 2010
oke dus je hebt geen contact met je broer maar hij heeft wel jou id kaart bij zich
9:53AMquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef PrepperNL het volgende:
Tijdlijn zo ver:
-- 13 December 2012 Adam Lanza is officieel dood verklaard.
-- 9:32AM Eerste melding van een incidentje op sandy hooks elementary school.
-- Getuige ziet 10 kinderen rennen tussen firehouse en school. op KATIE tv
Bij de school ziet ze glas kapot van deur, auto met deuren open en zwarte tshirts naast de auto.
Dan ziet ze een andere mevrouw bij de school, waarop ze schieten horen.
Dan komen er kinderen in een rij naar buiten met leraren hoeveel is niet duidelijk maar we mogen aannemen dat dit de klas van +-10 kinderen is die op de geprpagandeerde foto te bewonderen zijn.
Deze getuigen ziet dan dat er politie komt.
En ze meldt dat de school dan in lockdown is.
-- 9:47AM - 9:50AM (Evacuatie foto schaduw analyse)
-- 10:47 AM
The Hartford Courant reports there are multiple injures and unconfirmed reports that one of the shooters is dead while the other is still at large.
The school superintendent's office says the district has locked down schools to ensure the safety of students and staff.
State police spokesman Lt. Paul Vance says they have a number of personel on the scene to assist.
http://www.cbsnews.com/83(...)t-elementary-school/
-- Chief van de school belt op naar de lokale krant de de Newtown Bee: en meldt dat een gemaskerde man de school i sbinnengekomen en begon te schieten.
-- CBSnews meldt dat de schoolnurse de dader binnen heeft zien komen en hem in de ogen heeft aangekeken en toen onder een tafeltje is gaan zitten, maar maakt geen melding van een masker.
-- Schoolnurse zelf zegt dat ze alleen de voetjes van de dader heeft gezien en toen maar 3 uur is blijven zitten.
Van deze 3 getuigenisen kunnen we constateren dat de dader uit zijn auto is gestapt, meerdere deuren heeft geopend verschillende zwarte t-shirts op de grond heeft gegooid en naar binnen is gekomen door middel van het kapotschieten van het glas naast de deur. Is de lerarenkamer ingelopen, en daar de schoolnurse aangekeken waarop die weer naar buiten is gelopen. Daar heeft adam zijn masker opgezet en is die door een andere leraar gezien voordat die begon te schieten, ondertussen belt die leraar of hoofd van de school naar de newtown bee om te melden wat er aan de gang is op de school.
-- Rond deze tijd moet de firechief de 2 onbekende mysterieuse gewonden ontvangen en helpen maar waar ze gewond was is die alweer vergeten (Hoe kan zo een labiele man ooit door de geestelijk keuring zijn gekomen en nog tot chief ook)
Firechief meld dat hij de deur van zijn brandweerbases opendoet als hij sirens hoort en dat er dan een auto aankomt met 1 gewonde en 1 gewonde komt aanlopen.
Dit moet dus later als het groepje van 6 zijn geweest die de eerste getuige heeft zien lopen.
Betekent tevens dat de eerste getuige deze 2 slachtoffers uit de school heeft zien komen.
-- Gene Rosen is bij hem thuis binnen als die schoten hoort, wat erg opmerkelijk is want getuigen in de school hoorde al bijna geen schoten of ze dachten dat iemand op de deur schopte. 9Gene meld dat hij een kwartier voordat dit gebeurde hij schoten hoorde dit moet dus rond 09:47AM zijn gebeurd.)
-- Dezelfde Gene Rosen wil ontbijt gaan kopen en ziet dan 6 kindjes gezellig in een rondje op zijn gras zitten, compleet met busschauffeur, leraar en een aggressieve man die een millitaire indruk maakt.
Aangezien de mysterieuze kindjes van Gene Rosen gezien hebben hoe de lerares Soto werd vermoord, heeft de getuigen voor de school deze kinderen dus naar buiten moeten zien komen. vreemd genoeg maakt zij geen melding van millitair overkomende man en een mannelijke/vrouwelijke busschauffeur die met deze kinderen is.
-- Gene Rosen: I was going for breakfast at a local diner.... outside i saw 6 children.... (bla bla bla)
-- Andere getuige (blonde vrouw, middelbare leeftijd met rode trui aan. ziet 2 rennende en schreeuwende kinderen waarvan 1 op skatebord voor het firestation dan komt er een zwarte auto met open deuren gevolgd door 7 0f 8 politie autos dan 45 seconde later hoort ze een bunch of gunshots.
Daarna komt er een man aan die naar zijn 2 kleine kinderen zoekt!
-- 9:55AM politie meld een search inside the school.
-- Dan komt de helicopter footage, duurt 10 minuten en aan de hoeveelheid mensen te zien moet dit vlak voor het moment zijn dat de ouders te horen kregen dat hun kinderen dood zijn (2 uur na incidentje begon)
-- 10:45AM - 11:10AM (Schaduwanalyse)
Helicopter footage: We zien Gene Rosen al heen en weer lopen en zijn eerste interview geven.
Aangezien die minstens een uur met "zijn" kindjes heeft zitten spelen met knuffeltjes en andere shit weten we zeker dat helicopter footage tussen 1 uur en 2 uur na het incidentje is genomen.
Ik tel even vlug 230 personen auto's ter plaatsen.
Aangezien de getuige ter plaatse geen melding heeft gemaakt van 600 kinderen die de school ontvluchten, en slechts een groepje heeft gezien die de school is ontvlucht terwijl de schietpartij nog aan de gang was. En omdat de getuige meld dat de school in lockdown ging voordat er een massale evactuatie volgde zijn we zeker dat het merendeel van de schoelieren nog in de school zaten toen de school in lockdown ging. CBSnews meld om 10:47AM dat de school nog steeds in lockdown is, rond deze tijd begint de helicopter footage waar we duidelijk kunnen zien dat er geen massale evacuatie begint.
Met de tijdlijn kunnen we dus vaststellen dat er geen evacuatie geweest kan zijn met de informatie die als feiten aan het publiek zijn vorgeschoteld.
Hoe kan je nou tegen de vrijheid zijn van onafhankelijke burgers om bezittingen te hebben zoals wapens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
jou nou ben pas net begonnen, sorry dat ik beetje achter lig![]()
viel me wel gelijk op.
als dit is uitgevoerd met de instelling om de wet er door heen te krijgen.. ben wel voorstander van de wet.
werk zelf voor amerikaas bedrijf en vlak na de shooting kwam ik in een discussie met stel amerikanen vanwege wapen beleid in VS.
voorbeeldje collega heeft 3 pistolen, hij kon me niet duidelijk uitleggen waarom hij er 3 nodig had, alleen omdat het kan en hij zijn huis wil verdeigen, zoveel angst is daar in de maatschappij.
toen ik hem vroeg of hij ook 3 handen had... begreep hij me al niet meer, echt snugger zijn ze ook niet..
denk dat ik me vanaaf maar weer ff lekker kan gaan verdiepen.
is er al zoiets als een volledig samengepakt filmpje van dit wat ik mooi ff kan kijken vanaaf?
En dat houdt voor jou dus niet op bij wapens? Je mag zelf beslissen wat je in je huis hebt? Doe dan maar een onsje anthrax en wat nucleair afval?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:33 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tegen de vrijheid zijn van onafhankelijke burgers om bezittingen te hebben zoals wapens.
De wapens gebruiken om jezelf te beschermen tegen criminelen is een bijzaak in USA, de primaire reden is om de bevolking te beschermen tegen de overheid. Zodat ze niet over fundamentele rechten kunnen stappen zoals vrijheid van meinngsuiting en vrijheid van bezit van wapens.
Hadden we dat in europa maar, waar de overheid altijd maar meer vrijheden afpakt, altijd maar meer geld afpakt, altijd maar mee regeltjes maakt, altijd maar weer meer dictatuur instelt zonder dat de burger of ook wel slaven daar iets aan kunnen doen.
Betere vraag zou zijn, waarom wil jij beslissen wat iemand in zijn huis heeft?
Moet die toch zelf weten of die 3 of 300 wapens heeft, zodra die ze ten onrechte tegen iemand gebruikt wordt het pas en misdaad.
ps. een goed begin kan zijn:
oke nou het gene waar ik over struikelde was, dafuq moet een oudere vrouw met zoveel wapens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:33 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tegen de vrijheid zijn van onafhankelijke burgers om bezittingen te hebben zoals wapens.
De wapens gebruiken om jezelf te beschermen tegen criminelen is een bijzaak in USA, de primaire reden is om de bevolking te beschermen tegen de overheid. Zodat ze niet over fundamentele rechten kunnen stappen zoals vrijheid van meinngsuiting en vrijheid van bezit van wapens.
Hadden we dat in europa maar, waar de overheid altijd maar meer vrijheden afpakt, altijd maar meer geld afpakt, altijd maar mee regeltjes maakt, altijd maar weer meer dictatuur instelt zonder dat de burger of ook wel slaven daar iets aan kunnen doen.
Betere vraag zou zijn, waarom wil jij beslissen wat iemand in zijn huis heeft?
Moet die toch zelf weten of die 3 of 300 wapens heeft, zodra die ze ten onrechte tegen iemand gebruikt wordt het pas en misdaad.
ps. een goed begin kan zijn:
Ja zo vaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij overigens zelf wel een iets meegemaakt waarbij je dacht: nu was een wapen wel heel handig geweest?
Verschil tussen jou en mij is dat ik jou niet wil verplichten om een wapen aan te schaffen. Maar jij wil mij wel verbieden om een wapen aan te schaffen en mezelf kunnen verdedigen in tijden van rampspoed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke nou het gene waar ik over struikelde was, dafuq moet een oudere vrouw met zoveel wapens.
en wat heb je aan meer wapens die je vast kan houden?
en ehm ik denk als ik jou verhaaltje aan een amerkiaan vertel wat jij me nu verteld hij me hard op in mijn gezicht uit lacht.
van de meeste van mijn naaste collega's stuk of 30 die ik goed ken, hebben er 26 een vuurwapen.
ze geven allemaal aan dat ze gewoon echt zowat in hun broek pissen als ze savonds over straat lopen.
ze komen uit de volgende steden / plaatsen, Mansfield, Marinette, Atlanta, Skokie
Als we hier in nederland ook allemaal of veel een wapen hebben zou ik ook niet meer de straat op durven.
wat jij wil wil ik absoluut niet...
en ik heb altijd een mooi wapen op zak... een aansteker..![]()
Serieus? Geef eens een voorbeeld?quote:
De criminelen halen nu toch ook illegaal hun wapen. Dat vind ik geen sterk argument.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:23 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Verschil tussen jou en mij is dat ik jou niet wil verplichten om een wapen aan te schaffen. Maar jij wil mij wel verbieden om een wapen aan te schaffen en mezelf kunnen verdedigen in tijden van rampspoed.
En allemaal ie ook niet van toepassing, criminelen, ilegalen en geestelijk zieken kunnen nergens legaal een wapen bezitten en gebruiken.
Des te groter is de reden om geen strafblad te krijgen voor potentieel criminelen en zal het criminele gedrag van de Nederlandse bevolking drastisch naar beneden gaan.
maar goed back on topique:
Naambordjes verandert of aandachtzoeker?
oke rampspoed???quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:23 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Verschil tussen jou en mij is dat ik jou niet wil verplichten om een wapen aan te schaffen. Maar jij wil mij wel verbieden om een wapen aan te schaffen en mezelf kunnen verdedigen in tijden van rampspoed.
En allemaal ie ook niet van toepassing, criminelen, ilegalen en geestelijk zieken kunnen nergens legaal een wapen bezitten en gebruiken.
Des te groter is de reden om geen strafblad te krijgen voor potentieel criminelen en zal het criminele gedrag van de Nederlandse bevolking drastisch naar beneden gaan.
maar goed back on topique:
Naambordjes verandert of aandachtzoeker?
Er zijn alleen al veel criminelen die alleen al crimineel zijn omdat ze een wapen hebben aangeschaft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
De criminelen halen nu toch ook illegaal hun wapen. Dat vind ik geen sterk argument.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef Mortos het volgende:
[..]
9:53AM
no more than ten minutes after the reported shooting ceased, the Associated Press published a story,
“Official with Knowledge of Connecticut School Shooting Says 27 Dead, Including 18 Children.”
Neighbours of Nancy Lanza said that around 9:15AM they saw police surrounding the house,
taping off the neighborhood and telling everyone to evacuate.
Yet, they supposedly did not learn the identity of the shooter until 11:30AM
https://twitter.com/BreakingNews/status/279645424908918785
http://www.breakingnews.c(...)-newtown-connecticut
bericht van PrepperNL ff ondergespamt met links
Dank, post hem eens zonder quote zodat ik hem kan kopieren met de links.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef Mortos het volgende:
[..]
no more than ten minutes after the reported shooting ceased, the Associated Press published a story,
“Official with Knowledge of Connecticut School Shooting Says 27 Dead, Including 18 Children.”
Neighbours of Nancy Lanza said that around 9:15AM they saw police surrounding the house,
bericht van PrepperNL ff ondergespamt met links
wat een verschrikkelijk slecht ge-edit filmpje..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
[..]
Dank, post hem eens zonder quote zodat ik hem kan kopieren met de links.
Als je dan tpch al bezig bent voeg meteen ff toe:
Getuige die als eerste ter plaatse is en meld dat ze een kind covered in blood naar buiten ziet komen.
ABCNews: 52:45
Pastoor geeft versie weer van het meisje dat overleefde door net te doen alsof ze dood was.
6.5 jaar oud rende uit de school...... door het raam met gebroken glas? of.....
Covered in blood from head to too
Het eerste wat ze zei toen ze uit de school kwam "mammie i am ok, but all my friends are dead."
Dan moet die andere mevrouw die bij de ingang stond te luisteren naar het geweervuur de moeder zijn geweest van dit meisje covered in blood.
Ik ben nooit in een situatie geweest waarin ik een wapen dacht nodig te hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk slecht ge-edit filmpje..
leuk dat hij er uitleg bij wil zetten, maar ik kan engels niet in 0,2 seconden lezen.
inzoomen op die text.. dude.. dafuq.
@mootie ik wacht nog steeds op een antwoord in welke situatie je bent geweest waardoor je een vuurwapen nodig hebt gehad.
ik zie inderdaad wat dingen wat stof tot nadenken zet.
maar even zonder dat 20 kids zijn gedood en een stuk of wat leraren ... zien die nou wel of niet dood?
want dat is even het grootste punt waar ik mee zit.
ow sorry haalde ff de namen door elkaar.. is nog vroeg..quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nooit in een situatie geweest waarin ik een wapen dacht nodig te hebben.
Het was een vrasg van mij aan Prepper, die blijkbaar met de regelmaat van klok in dergelijke situaties verkeert.
Ik ga er vanuit dat de slachtoffers overleden zijn. Maar ik geloof dan ook niet in een conspiracy.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow sorry haalde ff de namen door elkaar.. is nog vroeg..
maare, misschien kan je me wel een antwoord op de andere vraag geven, zijn er nu wel of geen dooien gevallen daar?
want het is denk ik een vraag van wel of niet..
als ik antwoord heb kan ik namelijk verder toelichten op een kleine theorie, wat ik in gedachten heb.
Tja wie zal het zeggen..... de enige die de doden heeft gezien en die in de media is geweest is meneer Carver. Maar die makte op de dag zelf niet echt een sobere of betrouwbare indruk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow sorry haalde ff de namen door elkaar.. is nog vroeg..
maare, misschien kan je me wel een antwoord op de andere vraag geven, zijn er nu wel of geen dooien gevallen daar?
want het is denk ik een vraag van wel of niet..
als ik antwoord heb kan ik namelijk verder toelichten op een kleine theorie, wat ik in gedachten heb.
precies, ik zit namelijk met het volgende 27 slachtoffers incl de schutter zelf,quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de slachtoffers overleden zijn. Maar ik geloof dan ook niet in een conspiracy.
Het amandment ervoor het eerste is de grondwet voor vrijheid van meningsuiting in America wat ook best bekend is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef theguyver het volgende:
en wat het filmpje probeert duidelijk te maken dat het allemaal gaat om de wapen wet van 1791, the U.S. adopted the Second Amendment which reads: “A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms
dat was 1791 ff kijken toen had je de musket en wat simpele handpistolen.
[ afbeelding ]
als je een beetje geoefend was met zo'n geweer kon je misschien ( als je geoefend was 2 schoten per minuut lossen)
deze moordernaar schoot in 1 kindje 11 kogels met een wapen uit 1791 was hij daar zo'n beetje 6 minuten mee bezig... ( dat is ziek )
de wapens van tegenwoordig kan je in 1 minuut heel wat meer kogels afvuren dat hangt van het wapen af met een pistool denk een magazijn of 3 dus 8x3=24 kogels
1 machinegeweer wat je leeg sproeit in 2 a 3 seconden denk ook iets van 3 magazijnen van ongeveer 30 stuks is 90 kogels.
oke slimpie..quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Het amandment ervoor het eerste is de grondwet voor vrijheid van meningsuiting in America wat ook best bekend is.
Met jou logica zou persvrijheid dan ook alleen gelden voor telegrafen en voor lokale krantjes, niet op internet televisie etc etc.
![]()
Fundamentalisten die dat soort texten te letterlijk nemen gelukkig heb je de bijbel nog niet gelezen.
dit heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken dit heeft te maken met een maloot die met dit wapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Het amandment ervoor het eerste is de grondwet voor vrijheid van meningsuiting in America wat ook best bekend is.
Met jou logica zou persvrijheid dan ook alleen gelden voor telegrafen en voor lokale krantjes, niet op internet televisie etc etc.
![]()
Fundamentalisten die dat soort texten te letterlijk nemen gelukkig heb je de bijbel nog niet gelezen.
Mooi he een samenleving waar je als individu en volwassen wordt behandelt. Inplaats van europa waar moedertje staat bepaalt welke kraan je hebt, dat je niet vertrouwd kan worden met een wapen of zelfs een schaar in je auto. Een samenleving waar de burger de macht heeft en niet ongekozen eurocraten. Een samenleving waar je wordt gestraft en hard ook op de fouten die jezelf maakt en niet op de fouten die een mogooltje als adam lanza gemaakt heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke slimpie..
ff volgende .
dit is illegaal in de VS
[ afbeelding ]
en dit kan je gewoon in een supermarkt kopen.
[ afbeelding ]
volgende punt over de FB pagina van die lerares.
ooit gehoord van FB aanpassen?
je weet wel eerst een pagina aanmaken paar dagen later aanpassen ivm overlijden??
het kan hoor..
volgende IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!!
welke situatie jij bent geweest wat veranderd kon zijn als jij een wapen had gehad???
volgens de wet van 1791 mag je het volgende wapen hebben..quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Mooi he een samenleving waar je als individu en volwassen wordt behandelt. Inplaats van europa waar moedertje staat bepaalt welke kraan je hebt, dat je niet vertrouwd kan worden met een wapen of zelfs een schaar in je auto. Een samenleving waar de burger de macht heeft en niet ongekozen eurocraten. Een samenleving waar je wordt gestraft en hard ook op de fouten die jezelf maakt en niet op de fouten die een mogooltje als adam lanza gemaakt heeft.
Ja helaas dat de colectievisten die amerikaanse droom kapot aan het maken zijn terug naar de middeleeuwen waar de Koning/eurocraten/burocraten bepalen wat je mag hebben.
Maar goed adam lanza met de minimale uitrusting die die bij zich heeft moeten hebben.
[ afbeelding ]
Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden. Want ik ben hier om meer slachtoffers te maken als Breivik.
Je bedoelt ook die samenleving die er voor zorgt dat er wegen zijn, dat je een opleiding kunt volgen, dat je nog kunt eten als je ziek bent etc?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Mooi he een samenleving waar je als individu en volwassen wordt behandelt. Inplaats van europa waar moedertje staat bepaalt welke kraan je hebt, dat je niet vertrouwd kan worden met een wapen of zelfs een schaar in je auto. Een samenleving waar de burger de macht heeft en niet ongekozen eurocraten. Een samenleving waar je wordt gestraft en hard ook op de fouten die jezelf maakt en niet op de fouten die een mogooltje als adam lanza gemaakt heeft.
Ja helaas dat de colectievisten die amerikaanse droom kapot aan het maken zijn terug naar de middeleeuwen waar de Koning/eurocraten/burocraten bepalen wat je mag hebben.
Maar goed adam lanza met de minimale uitrusting die die bij zich heeft moeten hebben.
[ afbeelding ]
Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden. Want ik ben hier om meer slachtoffers te maken als Breivik.
Nee die samenleving hebben we aan deze kant van de vijver ook, en zelfs in de gevangenis hebben ze dat en daar zijn de wegen nog veeeel beter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bedoelt ook die samenleving die er voor zorgt dat er wegen zijn, dat je een opleiding kunt volgen, dat je nog kunt eten als je ziek bent etc?
ik heb liever een samenleving waar inderdaad voor je gezorgd word als je ziek bent als je zonder baan zit, etc etc.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie getallen, maar deze gespeculeerde aantallen worden dan ook vrijwel unaniem in twijfel getrokken door het gebrek aan bijbehorend beeldmateriaal / getuigen verklaringen / voorzieningen voor 2700 mensen / enz, enzquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef theguyver het volgende:
27 slachtoffers incl de schutter zelf, van uitgaande dat elke famillie uit 4 gezinsleden bestaat gemiddeld kent een persoon 100 mensen die 100 mensen dus dat is 2700 mensen die liegen het betreft hier een plaats van 27000 mensen
Er waren dus volgens jou "tientallen misschien wel honderden camera's" ..quote:en denk niet dat gelijk 10.000 op het plaats delict aanwezig is een uur of een paar uur naar de schietpartij. dat gebeurt pas veel laterhet moment dat er wel veel media aanwezig is zijn er ook tientallen misschien wel honderden camera's en ja dan krijg je ook rare beelden
Fouten gebeuren, maar zowel op GOOGLE index, FaceBook, Twitter, VIMEO, en allerhande fundraiser pagina's?quote:software foutjes
...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef Mortos het volgende:
[..]
niet slecht al... is best rot hele dag met een boner rond te lopen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef Mortos het volgende:
[..]
Mooie getallen, maar deze gespeculeerde aantallen worden dan ook vrijwel unaniem in twijfel getrokken door het gebrek aan bijbehorend beeldmateriaal / getuigen verklaringen / voorzieningen voor 2700 mensen / enz, enz
Een mogelijk antwoord kan dit zijn:
Speculative Theory About The Sandy Hook School .
"Where are the alleged 575-600 students and their 1000+ parents? Nowhere to be found. The most likely scenario is that the school was closed or limited to a much smaller amount of special needs children only."
[..]
Er waren dus volgens jou "tientallen misschien wel honderden camera's" ..
Zoveel media en dan schiet iedereen dezelfde plaatjes vanaf hetzelfde standpunt van hetzelfde onderwerp?
Zoveel media en slechts één lullig plaatje van de evacuatie? (en dan een mannetje of 10 ipv 400-600 kinderen)
Er zijn dus 10.000en aanwezig op een later tijdstip .. maar daaruit pikken alle aanwezige media iedere keer Gene Rosen om op te komen draven om telkens hetzelfde riedeltje te komen over-acten?
400-600 kinderen met ouders / verzorgers en we zien op ieder station dezelfde 10(?) families en 'Gene Rosen' terug?
[..]
Fouten gebeuren, maar zowel op GOOGLE index, FaceBook, Twitter, VIMEO, en allerhande fundraiser pagina's?
Is dus gewoon toeval? ...![]()
...
Tja, als dat er allemaal zo makkelijk in gaat bij jou, heb je voor deze dan ook een theorie?
[..]
...
Vertel eens, hoe smaakt zo'n blauwe pil eigenlijk?
Veel aannames en veel misinformatie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet slecht al... is best rot hele dag met een boner rond te lopen..
ik zeg niet dat er een aantal dingen bij zijn wat ik erg vreemd vind.
maar ik zoek er wel een logische oplossing er voor.
de media is er als een zwerm opgedoken. het is de VS he.
maar wat me zo stug lijkt is dat dit allemaal in scene is gezet om een wapenwet aan te passen.
btw dat rekensommetje heb ik gewoon gemaakt ik sepculeer ook maar hoor, maar heb het op de volgende manier gedaan, ik ken een paar honderd mensen ongeveer 100 er van weten dat ik 1 broertje en 2 zussen heb, op die manier heb ik de berkening gemaakt.
ook is het zo dat het een kleine plaats is iedereen kent iedereen zo'n beetje werd ook aantal keren ook aangegeven in filmpjes wat ik hier zag ( toen het over de dader ging )
dus 27 mensen hebben niet bestaan... anders kan je zoeiets niet faken, lijkt mij dan![]()
de evacuatie ik geloof dat er iets mis is met alle tijdsaanduidingen eerlijk gezegd.
maar 1 foto van evacuatie ja dat kan, kijk maar naar hele utoya verhaal Breivik heeft een uur rond gelopen op eiland en daar hebben we ook maar 1 foto van..
en als op die school 600 leerlingen zou zitten, dan zou er vast wel iemand zijn die zegt... nee joh klopt niet, maar in plaats daarvan word er alleen gezegd ze zijn onvindbaar.
het is zo vaak gezegd, maar er is nergens bekend dat het niet zo is, ik bedoel 27000 inwoners.
buiten de mensen om zal er vast iemand naar de media zijn gegaan uit het dorp van nee dat klopt niet er zat nog geeneens de helft op die school of zo..
en met die websites met fouten idd dat kan.. simpel eigenlijk ook te verklaren
bij mij in de straat om de hoek is een agent neergeschoten.
ik heb gehoord ( onbetrouwbare bron iemand die zei dat hij in de buurt was)dat hij doorzeeft was met 30 kogels dus dat zet ik ff online.
en die Gene Rosen, nou misschien is dat wel de enige die wil reageren voor de camera.
en ik weet niet wat jij doet als je net te horen hebt gekregen dat je kind is gedood of als je nog in shok bent dat je gelijk voor de camera wil gaan staan verslag doe over een gebeurtenis.
zo zag je bij Utoya dat ook maar een enkeling met de media wou praten.
en dat was noorwegen, misschien 2 of 3 zenders aanwezig en niet zoals in de vs 10 helicopters en honderden journalisten.
ik zou dat niet willen
btw de leerlingen zijn nu naar een andere school verplaatst volgens wikipedia.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Veel aannames en veel misinformatie.
Dat we niks te horen krijgen van andere nabestaande is omdat er een officieel GAG verbod is, ze mogen niks zeggen en niemand mag ze wat vragen.
Zelfde geld voor alle documenten die met de zaak te maken hebben.
En hetzelfde gag no-go verbod is op de hele school, niemand mag enig onderzoek doen.
Van utoya werden er al fotos van in dat huis laten zien toen de dader nog aan het schieten was op de televisie.
Van Utoya hebben we fotos van verschillende plekken zelfs uit de helicopter waar we HD beelden van lijken zien die zelfs te identificeren zijn.
Zoals bij elk inident en massa schietpartij zijn er fotos van bloed, gore en doden, niet bij sandy hooks.
Maar goed het is duidelijk dat je de filmpjes en topics nog niet hebt door genomen.
Als je de interviews van Gene rosen bestudeert zal je zien dat die zichzelf herhaaldelijk tegenspreek.
Kan je natuurlijk zeggen ok ik zeg ook weleens tegen me vrouw dat ze lief is en de volgende dag dat ik haar haat.
Maar als een getuuige in de rechtbank liegt of onwaarheden als feiten neerzet is die niet betrouwbaar en zal die niet gebruikt worden.
Als je slechts 1 interview van de heer rosen ziet zal je waarschijnlijk denken dat die de waarheid spreekt. Het is dan ook de bedoeling dat je slechts 1 versie van zijn verhaal te zien krijgt op televisie. Het internet geeft ons de kans om dit soort incidenten aandachtig te bestuderen en als je dat doet wat uiteraard erg veel tijd en moeite kost kom je vanzelf dingen tegen die niet kunnen.
Je kan ook gewoon 1 versie bekijken bijvoorbeeld wat je op RTL nieuws of de NOS staatstelevisie te zien krijgt. Scheelt je heel veel tijd en ze verklaren netjes wat je moet geloven.
Vandaar die overvloed aan beeldmateriaal ...?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:
de media is er als een zwerm opgedoken. het is de VS he.
zoals in de vs 10 helicopters en honderden journalisten.
Ondertussen is al gebleken dat het een tegenovergesteld effect gehad heeft.quote:maar wat me zo stug lijkt is dat dit allemaal in scene is gezet om een wapenwet aan te passen.
Oh een obvious troll.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
btw de leerlingen zijn nu naar een andere school verplaatst volgens wikipedia.
ik zou ff mail sturen naar die school, ff vragen of ze paar honderd leerlingen er bij hebben gekregen.
over de filmpjes etc van utoya er is een verschil tussen buitenlucht en een schoolgebouw.
en ook daarvan zijn er pas veel en veel later foto's en dergelijke opgedoken.
en denk je nu echt dat politie niet een bloedig gebouw afzet met een aantal kinderlijken zodat de fotograven er geen foto's van kunnen maken, op aantal foto's en filmpjes waren al linten gezien foor deuren en zo.
en die Gene Rosen ff opgezocht hij heeft wat kindjes geholpen,
kerel is 69 aardig op leeftijd.. mijn oma was dement rond die leeftijd. en vergissen is nog steeds menselijk.
Je hebt slechts twee factoren nodig om dit te verifiëren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:
de evacuatie ik geloof dat er iets mis is met alle tijdsaanduidingen eerlijk gezegd.
2 - Het Twitter bericht van 9:53AM met de melding van het aantal slachtoffers (twitter bericht verwijst naar het nieuwsbericht op de bijgeleverde link)quote:09:35AM – : “Sandy Hook School, Caller’s indicated she thinks someone is shooting in the building.”
09:36AM – : “Sandy Hook School, the front glass has been broken out, they’re unsure why”
09:37AM – : “All units, the individual I have on the phone is continuing to hear what HE believes to be gunshots”
09:38AM – : “The shooting appears to have stopped. The school is in lock down.”
09:38AM – : “We’ll stage up the SWAT and go from there.”
09:39AM – : “Reports that teachers saw two shadows running, past the building, past the gym, which will be rear..58 they’re shooting.”
09:39AM – :“Yeah, we got ‘em. Their coming at me. Gun point”
09:40AM – : “Shooter’s apparently still shooting in office area. Dickerson Drive.”
09:40AM – 7: “Troop 8 personnel, take Exit 10, left on 34, turn on Riverside Drive. Make sure you have your vests on.
09:40AM – : “Police officer screams something I can’t understand (INPUT)
09:40AM – : “56 this is it”
09:40AM – : “Sandy Hook School, You’ll need two ambulances at this time.”
09:41AM – : “(Not clear need input) last known gunshots from the .. to the left
09:41AM – : “I got him proned out”
09:42AM – :“Last known shots were in the front of the school”
09:43AM – : “872-YEO”
09:43AM – : “We have one female in Room 1 who has gunshot wound to the foot.”
09:44AM – : “Partie in custody?”
09:46AM – : “We’ve got an injured person in Room 9 with numerous gunshot wounds.”
09:46Am – : “We got bodies here”
09:47AM – : “Copy, we’re moving out to the rear, Sandy Hook’s Fire Department Dickerson
09:47AM – : “Setting up a perimeter front rear.”
09:48AM – : “Might possibly need a second medic"
09:49AM – : “(can’t understand first words) …on the building
09:49AM – : “Negative on description. Shots were fired about three minutes ago.”
09:50AM – : “Secure area on Riverside”
09:51AM – : “We got one suspect down”
09:53AM – : “Newtown’s reporting one suspect down. The building has now been cleared.”
09:53AM – : “You’re going to stage with the EMS crews at Sandy Hook Fire Department”
09:56AM – : “Be advised, we have multiple weapons. Including one rifle and a shotgun”
09:58AM – : “Standby units at the school we’re conducting interior search at this time”
09:58AM – : “(same voice as above) “? the life of Adam?”
10:00AM – : “33 to HQ Motor vehicle stop”
10:00AM – : “Team up on the roof and clear the roof”
10:01AM – : “722ZHA”
10:03AM – : “Bringing a group of young kids out the front”
10:03AM – : “What is the number of ambulances you require"
10:04AM – : “We have a staging area for students and personnel and the parents outside near the street"
10:05AM – : ”1:35 Connecticut 872YEO Possible suspect vehicle”
10:06AM – : “Squad 3 to HQ I have run the operator He has Fl and Conn license, Christopher A Rodia, DOB”
10:11AM – : “I got multiple ambulance personnel coming in now, can we create that staging area, command area, within the fire eh Sandy Hook School parking area?”
10:12AM – : “Negative Newtown, any ambulances coming in will have to stage at Sandy Hook firehouse and we’ll follow up”
10:21AM – : - “Be aware that PIO (Public Information Officer) knows something is going on here”
10:22AM – :- “? ..Echo Oscar, Black Honda
10:25AM – :- “We got a large group coming out the front door”
10:29AM – : “Roger, closet in the kitchen, it has some victims"
10:32AM -- : “We are forming up to do a double check of the building”
10:32AM – : “One of the places is in the kitchen, there is a teacher and 18 kids there”
10:36AM – : “Newtown and all responders on scene, the scene is not active”
zelf luister kan ook
deel 1
deel 2
Kan je mij eens een voorbeeld geven van een Twitter bericht met een verkeerde 'timestamp'?quote:en met die websites met fouten idd dat kan.. simpel eigenlijk ook te verklaren
quote:.. kijk maar naar hele utoya verhaal Breivik heeft een uur rond gelopen op eiland en daar hebben we ..
lolquote:zo zag je bij Utoya dat ook maar een enkeling met de media wou praten.
Ik zoek alleen een logische verklaring naar de fouten etc..quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Mortos het volgende:
[..]
Je hebt slechts twee factoren nodig om dit te verifiëren.
1 - De radio communicatie van dispatch waar ze om 10:36AM aangeven de situatie meester te zijn. (eerst situatie meester, daarna pas kan de coronor naar binnen om de lijken te tellen en te identificeren)
[..]
2 - Het Twitter bericht van 9:53AM met de melding van het aantal slachtoffers (twitter bericht verwijst naar het nieuwsbericht op de bijgeleverde link)
[..]
Kan je mij eens een voorbeeld geven van een Twitter bericht met een verkeerde 'timestamp'?
[..]
[..]
lol
Logica laat je varen maar de lauwe diarree die de media je voorschotelt probeer je hier klakkeloos te herkauwen?
Nee, je ridiculiseert jezelf.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zoek alleen een logische verklaring naar de fouten etc..
.. bla bla bla
timestamp.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Mortos het volgende:
[..]
Je hebt slechts twee factoren nodig om dit te verifiëren.
1 - De radio communicatie van dispatch waar ze om 10:36AM aangeven de situatie meester te zijn. (eerst situatie meester, daarna pas kan de coronor naar binnen om de lijken te tellen en te identificeren)
[..]
2 - Het Twitter bericht van 9:53AM met de melding van het aantal slachtoffers (twitter bericht verwijst naar het nieuwsbericht op de bijgeleverde link)
[..]
Kan je mij eens een voorbeeld geven van een Twitter bericht met een verkeerde 'timestamp'?
[..]
[..]
lol
Logica laat je varen maar de lauwe diarree die de media je voorschotelt probeer je hier klakkeloos te herkauwen?
Maar net vond je het nog simpel te verklaren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
timestamp.
nee niet zo 123 heb geen twitter![]()
..quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:
en met die websites met fouten idd dat kan.. simpel eigenlijk ook te verklaren
goh ... was jij dat?quote:en logica laat ik varen, nee misschien denk ik te logisch na van goh...
Het onderzoek naar wat er exact gebeurde 0p 12-14-12, is nog in volle gang voor zover ik weet, maar iedere stok om mee te slaan is er eentje hé.quote:bla bla bla breivik linken aan Lanza bla bla bla bon-ton-media-hoer-gebrabbel
Zoiets vraag ik me ook altijd af. Daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen ze nodig hebben om zo een cover-up uit te voeren en hoe men het voor elkaar krijgt al deze deelnemers hun mond kunnen blijven houden terwijl ze aan de ene kant (a): verantwoordelijk zijn voor de dood van een aantal kinderen en aan de andere kant (b): als ze dit complot onthullen met het benodigde bewijs ze gelijk financieel geramd zitten voor de rest van hun leven omdat ze geld kunnen vragen voor interviews en eventuele boek- en filmdeals.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Disorder het volgende:
Dus als deze schietpartij eigenlijk een soort cover up/false flag situatie blijkt te zijn.. Dan zijn er voor zo'n top secret geheimzinnig plan toch wel erg erg erg erg veel blunders gemaakt waardoor JULLIE alles in de gaten krijgen. Hoe verklaren jullie al die blunders die zo'n false flag plan met zich teweeg brengt? Niet echt professioneel hè?
ik blijf er bij dat als dit allemaal in scene is gezet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Mortos het volgende:
[..]
Maar net vond je het nog simpel te verklaren?
zie paar post van mij terug ik zal ff kijken of een een screenshot kan maken van bijvb een mail die pas morgen verstuurd word en nu al binnen is,
[..]
..
sommige websites en kranten andere media hebben ook wel eens dingen onjuist zie bericht van De Belgische prins Laurent wat ik zojuist geplaast heb
[..]
goh ... was jij dat?
ja dat was ik, en ik ben er helemaal mee eens dat sommige dingen, idd raar en verdacht zijn.
[..]
Het onderzoek naar wat er exact gebeurde 0p 12-14-12, is nog in volle gang voor zover ik weet,
er zal waarschijnlijk ook een groot onderzoeks rapport komen denk ik
maar iedere stok om mee te slaan is er eentje hé.
Misschien vinden ze nog wel een nazi vlag in die game-kelder .. of beter nog dat boekje dat Wilders geschreven heeft of de username/password van Julian Assange's Wikileaks account.
Afvoeren met pek en veren dat stuk addergebroed.
Op de brandstapel dat heksenkind.
Onder de trein met zijn boze oog.
misschien wel valt wel makkelijk te hoaxen
Ik vond je vroeger een leuke serie (nog op import VHS) maar neem The Guyver vanaf nu wel met een korreltje zout.
dit plaatje is van de remake van de serie uit 2004
Dus misschien gebeurt dat hier ook wel over een paar maanden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik blijf er bij dat als dit allemaal in scene is gezet.
dit bakken en bakken met geld heeft gekost 270000 dorps/stads bewoners om moeten zijn gekocht.
ik heb nog namelijk nog nergens iets gevonden behalve van complot denkers dat dit in scene is gezet.
niet van een bewoners dat er bijvb geen 600 kinderen op die school zaten, dat niet een bekende van de personen die gedood zijn heeft gemeld, nee die is nog spring levend, of dat een van de slachtoffers zelf zich gemeld heeft 1 van de leraren bijvoorbeeld.
van de personen ( famillie leden waarvan een intervieuw is afgenomen ) een bekende of een kennis van hun gemeld heeft dat het onzin was.
in alle andere schootings zijn inderdaad foto's en filmpjes etc.
zo ook van bijvb the colombine highschool maar die zijn pas maanden later vrijgegeven,
maar goed er staan er heel wat te springen hier om foto's van bebloede muren en slachtoffers te zien die volgens vele hier niet bestaan!
Nice find PrepperNL!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef PrepperNL het volgende:
Die ga ik zo meteen kijken, al zal het wel een whitewash zijn geschreven door de cia oublieke affairs.
Hier is de video van de journaliste die door de aggresieve toeschouwer werd weggestuurd.
WSJlive meld dat de temperatuur "is just above freezing", toch vreemd dat er zoveel mensen lekker in het zonnetje staan en wandelen, in korte broek en T-shirts terwijl het bijna vriest.
Wsjlive legt uit dat er problemen zijn met de pers conferentie en dat die zo begint, dit moet dus om 11:00 uitgezonden zijn 14 december 2012
Best schrikbarend hoe ze nu al de anti-zelfbeschermings debat aanzwingelen en telkens herhalen zodat mensen deze dag automatisch met anti-zelfverdedigingswetten associeren.
Het is ook erg duidelijk dat terwijl de SWAT nog de school aan het uitkamen is en terwijl er nog meerder mensen in kasten zitten, WSKlive al weet dat er 20 kinderen 6 volwassenen dood zijn.
En dat de dader zelfmoord heeft gepleegd, terwijl er nog niets een forensisch onderzoek is gedaan.
!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:08 schreef Mortos het volgende:
[..]
Nice find PrepperNL!
Deze ondersteund het punt wat ik ook steeds probeer te maken.
Ik kan echter nergens uit opmaken dat deze van die vrouw is die weggestuurd werd!
Kan je mij uitleggen waarom dat wel zo zou zijn?
De tijd van 10:10AM moet dan wel goed zijn, 9:10AM is te vroeg, 11:10AM is te laat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef PrepperNL het volgende:
Je zou bijna denken dat de wideo van WSSlive later is genomen omdat het alle bekende beelden bevat maar ze zegt toch echt dat ze wachten op de nieuws conference before lunch, dus dat is niet die van 13:00 uur, moet dus die van 11:00 zijn geweest.
De video bevat een screenshot van hunnie website met een tweet van Libor Jany, op de tweeter van Libor jany vinden we een timestamp van 10:10 AM lijkt me wel erg vroeg misschien dat het 11:10 in een andere tijdszone in USA is?
Of de beelden van de video die je post die vrouw zijn laat ik in het midden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Mortos het volgende:
*All Screenshots used are from the morning of the 14th december 2012
“Sandy Hook Shootings” media coverage
(big screenshot)
Ted Shaffrey – Video Journalist for Associated Press – footage on VIMEO
(estimated time between 10:36AM – 11:00AM)
http://vimeo.com/57061899#at=0
(top right small screenshot)
sandy hook shooting coverage news 8
(estimated time before 11:00AM)
(middle right small screenshot)
11am Shooting Update
(estimated time before 11:00AM)
(bottom right small screenshot)
Sandy Hook News Chopper Helicopter – Crystal Clear – HD and Zooms
(estimated time after 10:45AM based on shadows)
Don't worry, it's just a ride ..quote:
Als je dat denkt vallen punt 1 t/m 4 weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef theguyver het volgende:
vraagje, aan de gene die denken dat dit een falseflag of wat anders is.
1. waarom
2. wel of geen doden.
3. waarom beweert nog steeds niemand in die community dat het fake is
4. wie zit er achter?
5. wat als het allemaal wel echt is
toch is het een interessante vraag... het 'geloof' ind at complot dat enkele mensen hier aangeven te hebben is bijna 'religieus'...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef Mortos het volgende:
[..]
Don't worry, it's just a ride ..
[ afbeelding ]
.. en dan gebruikte ik alleen ms-paint
Ik wacht nog steeds op die fotos van The Bin Laden Death Raid...de echte filmpje van....en de DNA....quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus misschien gebeurt dat hier ook wel over een paar maanden?
Waarom ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die fotos van The Bin Laden Death Raid...de echte filmpje van....en de DNA....
Jeetje - what a bunch of BS that was as well !
Daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Waarom ?
Zelfs al was er geen enkele 'fout' te ontdekken op beelden/DNA onderzoek, dan zou je het nog niet geloven.
I keep an open mind.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Waarom ?
Zelfs al was er geen enkele 'fout' te ontdekken op beelden/DNA onderzoek, dan zou je het nog niet geloven.
Beelden zou je niet geloven, DNA zou je niet geloven en wanneer je het wel zou geloven zou je het vergelijkingsmateriaal niet geloven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
I keep an open mind.
Het fiet is dat ze hebben geen fotos,geen film beelden en geen DNA.
Bin Laden was al lang dood.
Waarom stel je die vraagjes als het interesseeerd je niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Beelden zou je niet geloven, DNA zou je niet geloven en wanneer je het wel zou geloven zou je het vergelijkingsmateriaal niet geloven.
Daarbij geloof je (neem ik aan) dat Bin Laden niet eens in verband stond met *braak* '9/11' (of bestaat, whatever).
Waarom dan dat verschrikkelijke complot ? Waarom niet ruim voor 2001 een leuke fall-guy kiezen filmpjes maken en die 11 jaar later door z'n mik knallen ? Waarom moet het nou weer allemaal zo ingewikkeld ?
Weet je ? Dit is off-topic, en eerlijk ben ik ook niet geinteresseerd in je antwoorden.
Hoe weet jij dat - er is HELEMAAL GEEN bewijs dat die Bin Laden Death Raid is zo gebeuren!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Beelden zou je niet geloven, DNA zou je niet geloven en wanneer je het wel zou geloven zou je het vergelijkingsmateriaal niet geloven.
Neah, you wouldn't. You'd never consider it evidence, nor would it fit your world view.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Show me the fckin evidence and I MIGHT believe it!
[..]
ik denk inderdaad, (en heb ook veel intersse daarin) dat er gelijk na zo'n gebeurtenis volop politieke (machts-)groepen zijn die graag willen om zulke gebeurtenissen ook politiek uit te nutten en achte het zeer goed mogelijk dat die ook bewust handelingen ontwikkelen om ofwel extra aandacht te krijgen voor aspecten die in hun 'propaganda' past..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Gray het volgende:
Denk dat RM-rf wel iets interessants zegt, namelijk dat de waarheid ergens in het midden ligt tussen wat de media voorschotelen en wat bepaalde SH-truthers portretteren.
Zelf denk ik dat de tragedie wel degelijk heeft plaatsgevonden, maar niet geheel zoals de media het hebben weergegeven. De redenen daarvoor reiken van angst voor gezichtsverlies (door gemaakte fouten in berichtgeving) tot beïnvloeding door de overheid (dit voorval wordt gebruikt als speelbal in internationale propaganda).
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:18 schreef RM-rf het volgende:
In hoeverre stel je jezelf kritische vragen en onderzoek je in hoeverre de 'argumenten' die jij doorpost wel aannemelijk zijn?
Dat er veel tegenstrijdige en ontbrekende informatie is bij de verslaglegging van dit incident?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef PrepperNL het volgende:
Deze website heeft extreem veel informatie op de website staan.
http://sandyhooktruth.wordpress.com/
In de gequote post?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat er veel tegenstrijdige en ontbrekende informatie is bij de verslaglegging van dit incident?
Oh, ik had niet gequote omdat het zo'n lap was. Maar ik bedoel de post die boven mijn post stond.quote:
Ach so. Als je het echt wil weten helpt het misschien je vragen wat duidelijker te stellen?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik had niet gequote omdat het zo'n lap was. Maar ik bedoel de post die boven mijn post stond.
Ik weet niet zo goed wat ik geacht wordt te vinden. Interviews, tsja, mensen zijn in de war. Die foto's met rode cirkels, moet ik daar dingen in zien?
Die post bestond uit 2 delen, eerste gedeelte over de family barajulia.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik had niet gequote omdat het zo'n lap was. Maar ik bedoel de post die boven mijn post stond.
Ik weet niet zo goed wat ik geacht wordt te vinden. Interviews, tsja, mensen zijn in de war. Die foto's met rode cirkels, moet ik daar dingen in zien?
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef PrepperNL het volgende:
Schoolbus bij brandweer station..... zal die vrouwelijke... eh mannelijke busschauffeur wel eerst netjes ingeparkeerd hebben bij het brandweer station voordat die met 6 kindjes en een onbekende aggressieve man naar Gene rosen zijn huis is gewandeld.
quote:En nu ook nog een drill bij het brandweerstation moet toch niet gekker worden, wat is er mis met die school dan?
quote:CBYD (call before you dig) wordt geschreven voordat een gebouw afgebroken wordt.
Oh die school was niet meer in gebruik en zou binnekort afgebroken worden, maar de kleine klas van 15 zwakzinnige leerlingen en 2 leraressen met speciale opleiding voor zwakzinnige kinderen was dan misschien tijdelijk in het brandweer gebouw gevestigd?
Het is idd opvallend dat er maar twee foto's zijn van de evacuatie. De foto die je omschrijft in jouw laatste post en deze versie.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef PrepperNL het volgende:
Bestaande uit Mergin Barajuliu (die in de tweede foto met USA trui aan), zijn 9 jarige zusje en 2 ouders.
De ouders blijken zware schulden te hebben, Mergin bleef toevallig een dagje thuis en het 9 jarige meisje moet van een blaadje lezen omdat ze niet meer herrinert wat er is gebeurd.
Tuurlijk kan allemaal toeval zijn.
Die daar in beeld stond was dan weer de Mergin Barajuliu met de USA jas aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Mortos het volgende:
[..]
Het is idd opvallend dat er maar twee foto's zijn van de evacuatie. Degene uit jouw voorlaatste post en de versie waar er niemand in het beeld staat en de kinderen goed te zien zijn. De foto's zijn gemaakt door de lokale krant "The Newtown Bee". Vreemd dat er verder geen beeldmateriaal van is.
We weten hierdoor in ieder geval dat er een journalist van de Newtown Bee aanwezig was en dat die de evacuatie van de 600 kinderen heeft gezien.
I witnessed the Sandy Hook Evacuation, and all I took was this lousy picture
In dit artikel "The story behind the iconic picture" gequote onder aan deze post in geval dat het artikeltje plotseling verdwijnt.quote:Regarding her photograph’s popularity — for lack of a better term — Hicks said it came as a surprise and brings little personal relief. It is the cache of photographs buried on her camera’s memory card, she said, that are hardest to look at and impossible to forget.
“I’m sure I will look through them someday,” Hicks said, cognizant that the photographs she took that morning are now part of history. “I just kind of wish that there were some that I could erase from my memory.”
http://lightbox.time.com/(...)h-from-sandy-hook/#1quote:At 9:59 last Friday morning, Shannon Hicks pulled her 2006 Jeep Wrangler off the road just outside Sandy Hook Elementary school. As associate editor and photographer for Newtown, Connecticut’s local paper, The Newtown Bee, she was responding to a radio dispatch heard over a local police scanner.
“I thought it was going to be a false alarm,” Hicks tells TIME, remembering the call last week. Gunshots fired inside an elementary school? No. Not here, she thought.
But as she pulled up to the school, what she saw and heard removed all doubt.
The New York Times/Newseum
“Parents just started yelling their children’s names,” remembers Hicks, careful to grab her camera off the passenger seat as she climbed out of her vehicle and into the chaos of the scene.
The screams echoed loudly as Hicks tried to stay focused, composing each image though the eyepiece of her camera. She remembers watching a state trooper drive past her, get out of his vehicle, don his flak jacket, and announce to the panicked crowd that the scene was “not secure.”
She snapped frames of police and emergency personnel rushing to the school as well as of anxious parents — already on scene — pressed against police barriers, straining to see if their children had emerged from the building. Among armed police officers and weeping parents, she kept watch, diligently clicking the shutter.
At 10:09 am, 10 minutes after she climbed out of her vehicle, she snapped the shutter on an elementary school class being led out of the school by two Connecticut State Police officers.
“I knew that, coming out of the building — as terrified as they were — those children were safe,” Hicks said, of the photograph soon to grace the front pages of newspapers, magazines, and nearly every breaking news website around the world. “I just felt that it was an important moment.”
The picture wasn’t sensational or disturbing, said Hicks, but it captured a feeling — at least for the subjects and their families — of relative safety amidst a maelstrom of fear and the harrowing unknown.
Los Angeles Times/Newseum
For the children freed from the school, parents rushed to their side, sweeping them up in firm embraces as they walked the 1100 feet to the nearby fire station. Hicks, camera in hand, followed them every step.
“I’ve heard from a few adults who anonymously called us [at The Newton Bee], and said it was very, very wrong to publish that one photograph.” Hicks said, “But I’ve also had people come up to me — mothers in particular — who’ve said that the photograph was important because it showed that those children were safe.”
By 11:30 that morning, Hicks, who is also a volunteer firefighter in Newtown, had “passed the baton” to another reporter from the paper, and had returned to the Bee’s office to coordinate the coverage.
There, for the next week, the small editorial staff would pull near-24 hour shifts, updating the website — the paper is published weekly — with news, community response and the obituaries of the 27 victims left in Friday’s wake.
As a journalist, Hicks is proud to have documented the event, but issues caution to many media outlets now trolling the grounds in Newtown.
“There are different levels of journalism out there, and ours [at The Bee] is not to follow people when they go to the funeral home, or the cemetery. We don’t go knocking on the doors of victims of anything,” said Hicks. “It’s very hard for us to watch other journalists do this to our neighbors.”
Regarding her photograph’s popularity — for lack of a better term — Hicks said it came as a surprise and brings little personal relief. It is the cache of photographs buried on her camera’s memory card, she said, that are hardest to look at and impossible to forget.
“I’m sure I will look through them someday,” Hicks said, cognizant that the photographs she took that morning are now part of history. “I just kind of wish that there were some that I could erase from my memory.”
Voor mij is wat ik geloof niet 'n keuze.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Neah, you wouldn't. You'd never consider it evidence, nor would it fit your world view.
You've already made it to my "Most likely to take out a Walmart" top ten, here on Fok!, close to the top 5.
EOC
Waren de kinderen misschien niet vlug ergens veilig ondergebracht?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:53 schreef PrepperNL het volgende:
Nieuwe foto +- 30 minuten voor HDcopter video.
Ook al geen kinderen te zien, waar o waar zijn die 600 kinderen?
Zijn er trouwens ook bronnen die wijzen op het aantal leerlingen op die school? wat is de website van de school?
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Waren de kinderen misschien niet vlug ergens veilig ondergebracht?
Hoe laat dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Waren de kinderen misschien niet vlug ergens veilig ondergebracht?
Maar jij kiest toch zelf ook wat je wel of niet wilt geloven?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor mij is wat ik geloof niet 'n keuze.
Ik begrijp niet hoe mensen kunnen kiezen wat ze geloven.
Ik wil heel graag vertrouw hebben in politici,media enz.
Deze dagen, het is gewoon stom om autoriteiten zowiezo te geloven.
As for 'my world view' - 911 changed that a couple of years after it happened.
Hoe? Waar heb ik zelf gekozen wat te geloven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij kiest toch zelf ook wat je wel of niet wilt geloven?
Ik denk eerder dat het bij jou juist het niet geloven is .quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe? Waar heb ik zelf gekozen wat te geloven?
Oh ja - jij denkt dat ik t prettige vind of zo dat ik heb wat vertrouw verloren?
Beleiving in something doesn't mean to say one is comfortable.with it.....much of what I beleive disturbs me.....maar ja,sommige mensen kunnen z'n geloof kiezen en dat maakt hun levens makkelijker misschien.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:
Beleiving in something doesn't mean to say one is comfortable.with it.
Het volgende filmpje doet onderzoek naar deze procedures en vergelijkt hoe deze onder andere door ambulance personeel en politie agenten zijn toegepast tijdens het Sandy Hook 'incident' en komt tot de conclusie dat er door er extreme nalatigheid door het eerste-hulp personeel heeft plaatsgevonden. Lawsuit enyone?quote:![]()
Inderdaad, Adam moet een flinke gozer zijn geweest. Iedereen benoemt de wapens steeds, de Sig Sauer, Glock en de AR15 Bushmaster, maar wat houdt nou eigenlijk werkelijk in? Wat tikt een 'assault rifle' eigenlijk aan op de weegschaal? En wat doen deze wapens qua gewicht met je mobiliteit?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:
Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden.
En dit zijn alleen de wapens die de MSM als laatste versie propaganderen. Zo zijn er gedetaileerde nieuwsuitzendingen met bronnen bij de politie over 4 handvuurwapens. En is er op de politie audio te horen dat er rifle(s) en shotgun(s) in de school zijn gevonden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:32 schreef Mortos het volgende:
[..]
Inderdaad, Adam moet een flinke gozer zijn geweest. Iedereen benoemt de wapens steeds, de Sig Sauer, Glock en de AR15 Bushmaster, maar wat houdt nou eigenlijk werkelijk in? Wat tikt een 'assault rifle' eigenlijk aan op de weegschaal? En wat doen deze wapens qua gewicht met je mobiliteit?
Analysis of Weapon payload by Adam Lanza - Sandy Hook
En dan nog een kogelvrij vest en extra munitie? .. Is best een hoop voor zo'n knul!
[ afbeelding ]
Ach ja- thats small town journalism for ya!quote:[
Rachel D'Avino(on right) at Labor Day Picnic 2012quote:Preamble:
I'm sure many people have seen my various posts trying to show that Sarah D'Avino (sister of Sandy Hook victim Rachel) is really Rachel and thus prove that if that is the case then Rachel didn't exist and thus Rachel didn't die and thus the Sandy Hook event is fraudulent. Well while going through their Uncle Mike D'Avino's facebook photos tonight while referencing some pics for http://nodisinfo.com (good site BTW) I came across a recent pic of Sarah that has the exact same facial expression as a pic of Rachel from their Labor Day 2012 picnic. Before i get into my Final Proof overlay ... here is the link to Mike D'Avino's facebook page so everyone can reference what i'm about to prove. I am going to prove once and for all my hypothesis that Rachel D'Avino is really her alive and well sister Sarah.
quote:Overlay explaination:
What i do is i crop Sarah's face in photoshop, rotate the crop to match eye angle and then resize maintaining proportions then paste onto the Rachel pic above and set the layer to 54% opacity so that both can be seen during the process. I then save pics each time i move the crop downward inching down until the face aligns itself. Below you will see an exact match and take note of both their right eyes the shape is exact ..
even with the excessive eyeliner on Sarah. There is no doubt both are the same.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:22 schreef PrepperNL het volgende:
Her name is Marsha Moskowitz and she is one of the Sandy Hook bus drivers. Is she Gene Rosen's bus driver?
Op die podcast die ze in jouw filmpje als achtergrond geluid gebruiken maakt Mike Power een goed punt:quote:Marcha Moskowitz is the bus driver that said she drove Adam Lanza to "school" for many years.
She said:.. he was "lonely" and "weird".
Ach ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Mortos het volgende:
De foto-analyse van Rachel D'Avino.
Aan de hand van onderstaande fragmenten van het originele artikel probeer ik geïnteresseerde te verleiden het complete artikel te gaan lezen of in ieder geval deel 3 waarin de zaak vrijwel onomstotelijk bewezen wordt.
Sarah = Rachel
= Rachel didn't exist
= Rachel didn't die
= Sandy Hook is fraudulent.
Teacher's Aide Rachel D'Avino
Rachel D'Avino, 29, was a behavioral therapist who had just started working at Sandy Hook Elementary
[..]
Rachel D'Avino(on right) at Labor Day Picnic 2012
[ afbeelding ]
Sarah D'Avino Feb 17th, 2013
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conclusion:
Absolutely Everything matches hairline, eye shape, chins, jaw bone, pupils, ear shape, head size. There is absolutely no doubt that Sarah D'Avino IS Rachel D'Avino.
The Rachel D’Avino Case Solved. Part I
http://nodisinfo.com/Home/2013/02/22/rachel-sarah-davino/
The Rachel D’Avino Case Solved. Part II
http://nodisinfo.com/Home(...)case-solved-part-ii/
The Rachel D’Avino Case Solved. Part III
http://nodisinfo.com/Home/2013/02/24/rachel-diavino-part-iii/
.... als dat zo is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Mortos het volgende:
Aan de hand van onderstaande fragmenten van het originele artikel probeer ik geïnteresseerde te verleiden het complete artikel te gaan lezen of in ieder geval deel 3 waarin de zaak vrijwel onomstotelijk bewezen wordt.
Sarah = Rachel
= Rachel didn't exist
= Rachel didn't die
Teacher's Aide Rachel D'Avino
Rachel D'Avino, 29, was a behavioral therapist who had just started working at Sandy Hook Elementary
[..]
Rachel D'Avino(on right) at Labor Day Picnic 2012
[ afbeelding ]
Sarah D'Avino Feb 17th, 2013
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conclusion:
Absolutely Everything matches hairline, eye shape, chins, jaw bone, pupils, ear shape, head size. There is absolutely no doubt that Sarah D'Avino IS Rachel D'Avino.
The Rachel D’Avino Case Solved. Part I
Umm .. wait .. WHAT?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ach ja.
Soms zou je bijna wensen dat die internet-roeptoeters eens iets soortgelijks overkwam, zodat ze misschien eens een wat realistischer kijk op de zaak zouden gaan ontwikkelen en misschien ook wat meer basaal fatsoen, maar het zou immoreel zijn om dit écht te willen omdat het het slachtofferschap van onschuldige derden zou vereisen (die helaas echt bestaan) en bovendien wens je als puntje bij paaltje komt niemand zoiets toe. Maar toch komt dat gevoel soms naar boven.
Over drie delen verdeeld wordt er gewoon een punt gemaakt dat in een rechtszaal overeind zou blijven staan.quote:The Rachel D’Avino Case Solved. Part I
Zoek hulp!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef Iblardi het volgende:
Maar toch komt dat gevoel soms naar boven.
Je begrijpt het weer niet helemaal ... of je hebt het verkeerde filmpje gepost.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
.... als dat zo is...
dan is obama, ook fake
Oh, en op welke basis concludeer je dat dit 'bewijs' in een rechtszaal overeind zou blijven staan? Is dit bewijs in een daadwerkelijke rechtszaal gebruikt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Mortos het volgende:
[..]
Over drie delen verdeeld wordt er gewoon een punt gemaakt dat in een rechtszaal overeind zou blijven staan.
De vrouw en haar 'zus' zijn schijnbaar één en dezelfde persoon.
Waarom zou dat eigenlijk niet onderzocht mogen worden?
Waarom zou het bewijs dat voor dit punt aangeleverd wordt in mijn links niet geschikt zijn als bewijsmateriaal in een rechtszaak? Er worden dagelijks mensen veroordeeld op basis van video en/of foto materiaal. Het is zelfs zo dat ze op basis van 'facial recognition software' en een actieve Patriot Act (deeltje zoveel) mensen op basis van video en/of foto materiaal voor onbepaalde tijd opgesloten kunnen worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh, en op welke basis concludeer je dat dit 'bewijs' in een rechtszaal overeind zou blijven staan? Is dit bewijs in een daadwerkelijke rechtszaal gebruikt?
Als ik je niet kon verleiden het hele artikel te lezen was mijn post aan jou gewoon niet besteed.quote:"Aan de hand van onderstaande fragmenten van het originele artikel probeer ik geïnteresseerde te verleiden het complete artikel te gaan lezen "
maar goed.. tot dus ver concludeeer ik dat we tot dus ver het te maken met de duurste hollywood productie ever in de vorm van een fake schietpartij op een kleuter school.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Mortos het volgende:
[..]
Umm .. wait .. WHAT?
'basaal fatsoen'
Dus zoiets schrijven: "Soms zou je bijna wensen dat die internet-roeptoeters eens iets soortgelijks overkwam" .. en dan pleiten voor 'basaal fatsoen'?
aan beide kanten kunnen te ver gaan
Mooi op de man gespeeld hoor! Volgende keer met twee benen vol erin? .. of subtiel een verwijzing naar mijn vermoedelijke geestelijke gesteldheid erin verwerken!
Ik wacht (tot ik een ons weeg) rustig even op de post waarin je inhoudelijk en met argumenten het punt ontkracht dat het hier (Rachel / Sarah D’Avino) niet om één en dezelfde persoon gaat.
ik wacht op wel op een geboorte bewijs..akkoord![]()
[..]
Over drie delen verdeeld wordt er gewoon een punt gemaakt dat in een rechtszaal overeind zou blijven staan.
Waarom zou dat eigenlijk niet onderzocht mogen worden?
ah kan het niet gewoon zijn dat beide personen veel op elkaar lijken, famillie gelijkenissen tussen mijn beide zussen zit 3 jaar verschil maar ze worden zo vaak door elkaar gehaald.
ditto ik en mijn broertje!
[..]
Zoek hulp!
doe ik
[..]
Je begrijpt het weer niet helemaal ... of je hebt het verkeerde filmpje gepost.
In deze ontbrak de foto-analyse waar ze het hoofd van Obama over zijn broer heen konden plakken om daarmee te kunnen aantonen dat hij zijn eigen broer 'speelt'.
nee hoor ik zocht dat filmpje en ik zette hem in topic.. exact het filmpje wat ik zocht hoor.
En inderdaad, Obama is fake, maar daar gaat het hier dus niet om.
is hij een robot of een alien misschien wel een reptilian![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij concludeert en fantaseert er maar lekker op los.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef theguyver het volgende:
... tot dus ver concludeeer ik ...
En inderdaad, Obama is fake.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef Mortos het volgende:
[..]
Jij concludeert en fantaseert er maar lekker op los.
geen bloed, geen lichamen, geen foto's, geen video's = geen bewijs
Het onderzoek is dan ook nog steeds niet afgerond.
nou nou nou, dat doe ik niet hoor..quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef Mortos het volgende:
'jullie' ? .. Ik zou 'ons' onderdompelen in pek en veren en met fakkels en hooivorken jouw dorp uit jagen!
Stelletje non-conformisten die 'we' zijn.
Volgens mij beweer jij iets en vraag ik waar je de bewering vandaan haalt. Het feit dat er dagelijks mensen veroordeeld worden op basis van foto- en videobeelden wil niet zeggen dat het stukje fotomanipulatie waar je naar verwijst sterk genoeg is om als bewijs te dienen in een rechtzaal. Dus nogmaals de vraag: waarom denk je dat het stukje fotomanipulatie waar je naar verwijst, bewijs is dat sterk genoeg is om te dienen als bewijs in een rechtzaal?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef Mortos het volgende:
[..]
Waarom zou het bewijs dat voor dit punt aangeleverd wordt in mijn links niet geschikt zijn als bewijsmateriaal in een rechtszaak? Er worden dagelijks mensen veroordeeld op basis van video en/of foto materiaal. Het is zelfs zo dat ze op basis van 'facial recognition software' en een actieve Patriot Act (deeltje zoveel) mensen op basis van video en/of foto materiaal voor onbepaalde tijd opgesloten kunnen worden.
Heb je de URL's geopend en de materie gelezen? Of reageer je nu slechts op mijn post en niet op de inhoud daarvan?
Ik vraag dat even omdat ik er natuurlijk niet voor niets bij schrijf:
[..]
Als ik je niet kon verleiden het hele artikel te lezen was mijn post aan jou gewoon niet besteed.
Dat zou kunnen, maar laten we wel even duidelijk stellen dat ik niemand een tragedie toewens, ook al zouden sommigen dat misschien heel graag in mijn woorden willen lezen. Wel denk ik soms: Verdorie, ik zou wel eens willen weten hoe jij zou reageren in zo'n situatie, als je zojuist je kind bent verloren, of je zus, of een ander familielid, je hele wereld ligt overhoop, en hele volksstammen op internet lopen jouw rouwverwerkingsproces te ontleden en je privéleven binnenstebuiten te keren om geen andere reden dan aan te tonen dat jij gewoon een achterbakse bedrieger bent en dat je verdriet hartstikke nep is. Ik vermoed dat het dan niet zo'n leuk spelletje meer is. Volgens mij verwoord ik hiermee een gevoel dat bij meer lezers heerst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef theguyver het volgende:
aan beide kanten kunnen te ver gaan
Jazeker. Het is gewoon heel kwetsend voor de nabestaanden. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan het woord vicsims .quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar laten we wel even duidelijk stellen dat ik niemand een tragedie toewens, ook al zouden sommigen dat misschien heel graag in mijn woorden willen lezen. Wel denk ik soms: Verdorie, ik zou wel eens willen weten hoe jij zou reageren in zo'n situatie, als je zojuist je kind bent verloren, of je zus, of een ander familielid, je hele wereld ligt overhoop, en hele volksstammen op internet lopen jouw rouwverwerkingsproces te ontleden en je privéleven binnenstebuiten te keren om geen andere reden dan aan te tonen dat jij gewoon een achterbakse bedrieger bent en dat je verdriet hartstikke nep is. Ik vermoed dat het dan niet zo'n leuk spelletje meer is. Volgens mij verwoord ik hiermee een gevoel dat bij meer lezers heerst.
juist... ik had dat al een keer eerder aan gegeven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar laten we wel even duidelijk stellen dat ik niemand een tragedie toewens, ook al zouden sommigen dat misschien heel graag in mijn woorden willen lezen. Wel denk ik soms: Verdorie, ik zou wel eens willen weten hoe jij zou reageren in zo'n situatie, als je zojuist je kind bent verloren, of je zus, of een ander familielid, je hele wereld ligt overhoop, en hele volksstammen op internet lopen jouw rouwverwerkingsproces te ontleden en je privéleven binnenstebuiten te keren om geen andere reden dan aan te tonen dat jij gewoon een achterbakse bedrieger bent en dat je verdriet hartstikke nep is. Ik vermoed dat het dan niet zo'n leuk spelletje meer is. Volgens mij verwoord ik hiermee een gevoel dat bij meer lezers heerst.
Ja ook zo leuk om een Dr. Carver aan te stellen voor het ontleden van de slachtoffersquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Het is gewoon heel kwetsend voor de nabestaanden. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan het woord vicsims .
Miljarden? Nee, gewoon de juiste mensen op de juiste plaats. (overigens ben ik niet van mening dat er geen slachtoffers zijn gevallen)quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
maar goed.. tot dus ver concludeeer ik dat we tot dus ver het te maken met de duurste hollywood productie ever in de vorm van een fake schietpartij op een kleuter school.
tot dus ver mis ik.
nog steeds geen enkele bekentenis van iemand uit een stad van 70.000 inwoners dat geen van die leraressen of kinderen ooit bestaan heeft.
een bekentenis van andere aanwezige mensendie hier bij betrokken waren, alle journalisten die aanwezig waren, overige famillie leden van betrokken mensen, dat het in scene is gezet is.
ik kom uit op een paar honder duizend betrokkenen dat moet de regering miljarden en miljarden gekost hebben om iedereen de mond te snoeren.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Ja ook zo leuk om een Dr. Carver aan te stellen voor het ontleden van de slachtoffers
Jij weet niet hoe de geheime agenten in USA werkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
En inderdaad, Obama is fake.
beweer jij!!
beweer jij!
Sarah = Rachel
= Rachel didn't exist
= Rachel didn't die
beweer jij!
mja goed ik mag mijn fantasie niet gebruiken want, dit zijn allemaal keiharde feiten..
kom op...
ik concludeer aan de hand van JULLIE keiharde bewijs dat dit in scene is gezet en dat kan alleen maar als meer dan 100.000 mensen hier over liegen..
als dat zo is zou toch wel iemand van die 100.000 mensen misschien... naar de pers stapt en aan geeft dat het in scene is gezet..
tenzij die lui bakken en bakken met geld krijgen om hun muil dicht te houden.
mja ik concludeerd dit op jullie bewijs..
Carver ... Expres op die achternaam uitgekozen natuurlijk. Pure minachting van de sheeple.quote:
Oh zo! Dan hoort van Bommel er ook bij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Carver ... Expres op die achternaam uitgekozen natuurlijk. Pure minachting van de sheeple.
Wesley Sneijder zit ook in het complot.
ah dus als jij een bak geld krijgt zwijg je ook?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe de geheime agenten in USA werken![]()
Mensen zwijgen over het algemeen veel beter als hun leven of dat van hun familielden op het spel staat dan voor hoeveel geld ook.
Maar goed het onsamenhangende geneuzel van jou zonder ook maar 1 poging om op een wetenschappelijke manier een van de bizarre toevalligheden en of leugens van de media te verklaren maakt je al geheel onbelangrijk in de discussie.
CNN toont beelden van een hele andere school en jij beweert dat het raar is om dat aan te kaarten
Wat moet het toch lekker simpel zijn om in een Hollywood gefabriceerde realiteit te leven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah dus als jij een bak geld krijgt zwijg je ook?
dus om dit soort dingen jou te laten verzwijgen..
wat zou me dat grapje kosten?
oh wacht... als je niet mee werkt maken we je hele famillie kapot etc etc, dat soort geheime agenten...
of moet ik meer..
[ afbeelding ]
zo zien?
... oh wacht waar hadden we het ook weer over???![]()
Aha, en hoeveel van die juiste mensen denk je dan minimaal nodig te hebben voor het uitvoeren van een stunt als Prepper en Mortos denken dat er gebeurd is bij Sandy Hook? En hoe groot acht je de kans dat al die mensen tot in de eeuwigheid hun mond kunnen houden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Miljarden? Nee, gewoon de juiste mensen op de juiste plaats. (overigens ben ik niet van mening dat er geen slachtoffers zijn gevallen)
Dankje wel Mortos.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Mortos het volgende:
Geen idee. Ik ben mod, geen mastermind (al snap ik de verwarring).quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:52 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Aha, en hoeveel van die juiste mensen denk je dan minimaal nodig te hebben voor het uitvoeren van een stunt als Prepper en Mortos denken dat er gebeurd is bij Sandy Hook?
Tot op het sterfbed, heel groot.quote:En hoe groot acht je de kans dat al die mensen tot in de eeuwigheid hun mond kunnen houden?
Ik dacht dat er maar 26,500 inwoners waren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
maar goed.. tot dus ver concludeeer ik dat we tot dus ver het te maken met de duurste hollywood productie ever in de vorm van een fake schietpartij op een kleuter school.
tot dus ver mis ik.
nog steeds geen enkele bekentenis van iemand uit een stad van 70.000 inwoners dat geen van die leraressen of kinderen ooit bestaan heeft.
Wat denk je van huilende ouders op tv over hun dode kinderen dat 'n paar weken later zitten ze in de rechtszaal beschuldige op hun moord?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Het is gewoon heel kwetsend voor de nabestaanden. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan het woord vicsims .
Who is Wesley Sneijder?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Carver ... Expres op die achternaam uitgekozen natuurlijk. Pure minachting van de sheeple.
Wesley Sneijder zit ook in het complot.
Sandy Hook is toch 'n far-fetched Hollywood scenario.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef Copycat het volgende:
Jij lijkt eerder in far fetched Hollywoodscenarios te geloven. The weirder, the greedier.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat denk je van huilende ouders op tv over hun dode kinderen dat 'n paar weken later zitten ze in de rechtszaal beschuldige op hun moord?
Ik bedoel - het is 'n beetje taboe.
Natuurlijk is het 'n gevoelige issue.
Sandy Hook was a specially designed tv drama for maximum emotional impact.
Zo is het.quote:
In jouw en Preppers wereldbeeld wel. In het mijne is het een afschuwelijke actie van een gestoorde eenling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:14 schreef Tingo het volgende:
Sandy Hook is toch 'n far-fetched Hollywood scenario.
Sorry - er was 'n verhaal in engeland over 'n brand in 'n huis en het lijkt dat die ouders heeft het gedaan en z'n vijf kinderen laten branden.quote:
Ik vind sommige Hollywood films meer realistisch dan de Sandy Hook drama.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In jouw en Preppers wereldbeeld wel. In het mijne is het een afschuwelijke actie van een gestoorde eenling.
Maar de vergelijking met Sandy Hook gaat hier toch mank?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry - er was 'n verhaal in engeland over 'n brand in 'n huis en het lijkt dat die ouders heeft het gedaan en z'n vijf kinderen laten branden.
Jij bent degene die beweerde dat je maar een paar goedgeplaatste mensen nodig had. Ik verkeerde in de, blijkbaar verkeerde, veronderstelling dat je die bewering kon onderbouwen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben mod, geen mastermind (al snap ik de verwarring).
Ja, want mensen zijn erg goed in het bewaren van geheimen.quote:[..]
Tot op het sterfbed, heel groot.
quote:Three may keep a Secret, if two of them are dead.
- Benjamin Franklin
Ik kan het beter in t engels zeggen als je dat niet erg vind....quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar de vergelijking met Sandy Hook gaat hier toch mank?
They are when their lives depend on it.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:30 schreef Snapcount2 het volgende:
Ja, want mensen zijn erg goed in het bewaren van geheimen.
[..]
Nee hoor, zelfs dan niet. Mensen zijn verslaafd aan hun 15 minutes of fame. En daarnaast, hoeveel mensen hebben ze wel niet nodig gehad om iets als Sandy Hook voor elkaar te krijgen? Hoe ga je die allemaal in de gaten houden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
They are when their lives depend on it.
There you go againquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik kan het beter in t engels zeggen als je dat niet erg vind....
It is always very difficult to accuse supposedly grieving relatives of being involved in something that doesn't seem quite right.Take away the emotive aspect and look at the cold hard facts and its much easier to understand.
The cold hard facts have been presented very well in this thread.....and to me it looked a bit dodgy when I first saw the Sandy Hook event as it unrolled.
Anyway - on a postive note - nobody really died - just like in the movies:)
Ik vraag me af of hij dat ook zou beweren als hij oog in oog zou staan met een groepje nabestaanden.quote:
Met group stalking en mind control natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef Snapcount2 het volgende:
Nee hoor, zelfs dan niet. Mensen zijn verslaafd aan hun 15 minutes of fame. En daarnaast, hoeveel mensen hebben ze wel niet nodig gehad om iets als Sandy Hook voor elkaar te krijgen? Hoe ga je die allemaal in de gaten houden?
Jawel, want die reageren niet goed in zijn ogen, dus is het niet waar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dat ook zou beweren als hij oog in oog zou staan met een groepje nabestaanden.
Ik vind het heel erg raar ( lachwekkend ) dat 'n journalist was erbij en heeft maar een foto gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Mortos het volgende:
[..]
Het is idd opvallend dat er maar twee foto's zijn van de evacuatie. De foto die je omschrijft in jouw laatste post en deze versie.
[ afbeelding ]
Deze foto is gemaakt door de lokale krant "The Newtown Bee".
Vreemd dat er verder geen beeldmateriaal van de evacuatie is!
We weten hierdoor in ieder geval dat er een journalist van de Newtown Bee aanwezig was en dat hij/zij de evacuatie van de (in het officiële verhaal aangenomen) 600 kinderen heeft gezien.
Dat kan.quote:
Niet alleen dat - het gaat om die cold hard facts dat Mortos en Prepper heeft gepost - fieten dat jij liever negeren want het is allemaal zo triest en tragische(in jouwe ogen)quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, want die reageren niet goed in zijn ogen, dus is het niet waar.
Een team heeft maar een aanvoerder nodig; het is een simpele kwestie van hiërarchie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:30 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jij bent degene die beweerde dat je maar een paar goedgeplaatste mensen nodig had. Ik verkeerde in de, blijkbaar verkeerde, veronderstelling dat je die bewering kon onderbouwen.
Nee, simpel denken vooral, zo blijkt. Je hoeft niet te vragen een geheim te houden, maar slechts niet de gehele waarheid te geven.quote:[..]
Ja, want mensen zijn erg goed in het bewaren van geheimen.
quote:[..]
quote:“It is a cliche that most cliches are true, but then like most cliches, that cliche is untrue.”
― Stephen Fry
BNW / Worden wij wakker en onze privacy.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan.
Organised stalking is a better term.....maar ja dat is 'n andere topic.
Ik weet heel veel over ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW / Worden wij wakker en onze privacy.
BNW / Groepsstalking
en dan was er ook nog een topic dat geopend is door LordoftheStrings
De cold hard fact is dat 200 zeer zwakke of twijfelachtige bewijzen niet te accumuleren zijn tot 1 stuk goed bewijs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet alleen dat - het gaat om die cold hard facts dat Mortos en Prepper heeft gepost - fieten dat jij liever negeren want het is allemaal zo triest en tragische(in jouwe ogen)
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Een team heeft maar een aanvoerder nodig; het is een simpele kwestie van hiërarchie.
En als dan achteraf blijkt dat je deel uitgemaakt hebt van het team dat Sandy Hook heeft 'gepleegd' en je dus met één telefoontje voor de rest van je leven geramd kan zitten omdat je uitgenodigd wordt door elke talkshow die er bestaat, denken die mensen toch van 'Nah, ik hou het wel voor me'?quote:[..]
Nee, simpel denken vooral, zo blijkt. Je hoeft niet te vragen een geheim te houden, maar slechts niet de gehele waarheid te geven.
Dit doen ze in de filmindustrie tegenwoordig veel, zodat het plot van bijvoorbeeld een mysterieserie als Lost bewaard wordt. Zelfs de acteurs wisten niet waar het allemaal over ging, of welke eindes van de serie uberhaupt gebruikt werd.
Klopt, maar bij terroristen is het meestal zo dat die na het uitvoeren van de daad niet zoveel meer te vertellen hebben aangezien ze dan meestal onder de groene zoden liggen. Daarnaast is het zo dat als je dat denkt, je dat ook moet kunnen bewijzen in plaats van het roepen van wat onderbuikgevoelens en one-liners die op de emotie spelen. ('de meest machtige overheid ter wereld!!!') De meest machtige overheid die niet eens in kon breken in een hotel zonder ontdekt te worden kan wel een complexe operatie als bij Sandy Hook uitvoeren en het enige wat we kunnen ontdekken is dat er op een foto een boom ontbreekt die op de andere foto wel stond (the horror!) en dat als je de foto van het gezicht van een vrouw pakt, en die leg je over de foto van het gezicht van haar zus, DAN LIJKEN DIE HEEL VEEL OP ELKAAR!quote:Een dergelijke strategie zie je ook terug in terrorisme, waarbij verschillende groepen afzonderlijk werken naar een gelijk doel, zonder kennis van elkaars bestaan. Als 'een stel geitenmelkers' dit kunnen, is het zover gezocht om de meest machtige overheid ter wereld zoiets te zien organiseren?
Ik gaf al aan dat ik daar geen antwoord op kan geven, omdat ik dat niet heb. Zal ik het nog een keer zeggen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Ik begrijp niet wat je hier zegt.quote:[..]
En als dan achteraf blijkt dat je deel uitgemaakt hebt van het team dat Sandy Hook heeft 'gepleegd' en je dus met één telefoontje voor de rest van je leven geramd kan zitten omdat je uitgenodigd wordt door elke talkshow die er bestaat, denken die mensen toch van 'Nah, ik hou het wel voor me'?
Is de VS niet de meest machtige overheid ter wereld?quote:[..]
Klopt, maar bij terroristen is het meestal zo dat die na het uitvoeren van de daad niet zoveel meer te vertellen hebben aangezien ze dan meestal onder de groene zoden liggen. Daarnaast is het zo dat als je dat denkt, je dat ook moet kunnen bewijzen in plaats van het roepen van wat onderbuikgevoelens en one-liners die op de emotie spelen. ('de meest machtige overheid ter wereld!!!')
Wat? Kalmeer jezelf even, dat komt hopelijk het begrijpend schrijven en lezen ten goede.quote:De meest machtige overheid die niet eens in kon breken in een hotel zonder ontdekt te worden kan wel een complexe operatie als bij Sandy Hook uitvoeren en het enige wat we kunnen ontdekken is dat er op een foto een boom ontbreekt die op de andere foto wel stond (the horror!) en dat als je de foto van het gezicht van een vrouw pakt, en die leg je over de foto van het gezicht van haar zus, DAN LIJKEN DIE HEEL VEEL OP ELKAAR!
Waar komt je bewering dan vandaan dat je maar een paar mensen nodig hebt om zoiets uit te voeren?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat ik daar geen antwoord op kan geven, omdat ik dat niet heb. Zal ik het nog een keer zeggen?
Jammer.quote:[..]
Ik begrijp niet wat je hier zegt.
Zelfs al is het de machtigste overheid in de wereld, als je beweert dat Sandy Hook een complot is van wie dan ook, dan zul je dat moeten bewijzen dat het een complot is in plaats van met allerlei niets zeggende one-liners komen. Is begrijpend lezen zo moeilijk?quote:[..]
Is de VS niet de meest machtige overheid ter wereld?
Ik ben de rust en kalmte zelve, en als ik naar je reactie kijk, ben ik niet degene die moeite heeft met begrijpend lezen.quote:[..]
Wat? Kalmeer jezelf even, dat komt hopelijk het begrijpend schrijven en lezen ten goede.
Omdat ik het vergelijk met andere hiërarchische structuren en informatiebeheer. Hoe denk je dat de CIA te werk gaat? Hoe Northwoods gepland was? Handjevol mensen sturen de rest aan, waarvan de rest taken klein genoeg krijgt om niet de invloed van het geheel te kunnen overzien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waar komt je bewering dan vandaan dat je maar een paar mensen nodig hebt om zoiets uit te voeren?
Kan je het niet directer opschrijven? Met duidelijkere verwijzingen naar de personen waar je naar verwijst? Niet als een ratel?quote:[..]
Jammer.
Ik hoef helemaal niets te bewijzen. Evenmin beweer ik dat het een complot is. Ik schreef geen oneliners, hoogstens een twoliner.quote:[..]
Zelfs al is het de machtigste overheid in de wereld, als je beweert dat Sandy Hook een complot is van wie dan ook, dan zul je dat moeten bewijzen dat het een complot is in plaats van met allerlei niets zeggende one-liners komen. Is begrijpend lezen zo moeilijk?
Wel dus, want het begrijpend schrijven sloeg op jou. Waardoor ik op mijn beurt niet begrijpend kan lezen, want het is onbegrijpelijk geschreven. Dat je iets in hoofdletters schrijft maakt het niet duidelijker, het geeft in dit geval hoogstens een verhoogde emotionele verstoring aan.quote:[..]
Ik ben de rust en kalmte zelve, en als ik naar je reactie kijk, ben ik niet degene die moeite heeft met begrijpend lezen.
Ja, ik vind het tragisch dat iemand tot zoiets gruwelijks in staat is en ik vind het triest voor de ouders. Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet alleen dat - het gaat om die cold hard facts dat Mortos en Prepper heeft gepost - fieten dat jij liever negeren want het is allemaal zo triest en tragische(in jouwe ogen)
Uit ervaring?quote:
Nou, aangezien je het allemaal schijnt te weten, vertel eens: hoe gaat de CIA te werk? Welke hierarchische structuren en welke middelen van informatiebeheer zou je toe willen passen om zo een operatie uit te voeren?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat ik het vergelijk met andere hiërarchische structuren en informatiebeheer. Hoe denk je dat de CIA te werk gaat? Hoe Northwoods gepland was? Handjevol mensen sturen de rest aan, waarvan de rest taken klein genoeg krijgt om niet de invloed van het geheel te kunnen overzien.
Als een ratel? Het is één zin!quote:[..]
Kan je het niet directer opschrijven? Met duidelijkere verwijzingen naar de personen waar je naar verwijst? Niet als een ratel?
Dat was ook in zijn algemeen bedoeld.quote:[..]
Ik hoef helemaal niets te bewijzen. Evenmin beweer ik dat het een complot is. Ik schreef geen oneliners, hoogstens een twoliner.
Ja, ik snap dat het begrijpend schrijven op mij sloeg. Maar als jij niet begrijpt wat ik kan lezen, dan hoeft dat niet persé aan mij te liggen. En probeer alstublieft niet om je LOI-cursus psychologie op mij toe te passen als ik een keer hoofdletters gebruik.quote:[..]
Wel dus, want het begrijpend schrijven sloeg op jou. Waardoor ik op mijn beurt niet begrijpend kan lezen, want het is onbegrijpelijk geschreven. Dat je iets in hoofdletters schrijft maakt het niet duidelijker, het geeft in dit geval hoogstens een verhoogde emotionele verstoring aan.
Ik zei al, ik ben geen mastermind die zoiets kan plannen. Maar omdat ik het niet kan maakt niet dat mensen die dat als beroep uitoefenen ook niet kunnen. Bovendien wil ik niet eens nadenken over hoe ik zo'n operatie uit zou voeren. En dan nog zou ik het niet op internet plaatsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nou, aangezien je het allemaal schijnt te weten, vertel eens: hoe gaat de CIA te werk? Welke hierarchische structuren en welke middelen van informatiebeheer zou je toe willen passen om zo een operatie uit te voeren?
Precies.quote:[..]
Als een ratel? Het is één zin!
Dan zijn die taken dus niet goed geselecteerd en voorzien van informatie. Jij bent ook geen mastermind blijkbaar.quote:Maar ik zal proberen het wat duidelijker uit te leggen. Stel je voor dat je deel uitmaakt van een team dat alleen kennis heeft die ze nodig hebben om hun directe taak uit te voeren en je laat een team van die mensen een false-flag uitvoeren als bij Sandy Hook. Op een gegeven moment komen ze erachter dat ze er deel van hebben uitgemaakt, want je laat, normaal gesproken, dit soort taken niet over aan domme mensen.
Geldt evengoed voor anderen.quote:[..]
Dat was ook in zijn algemeen bedoeld.
Je kwam nogal emotioneel en irrationeel over, alsof je van je stuk raakte omdat iemands wereldbeeld niet bij de jouwe aansluit. Ik probeerde niets; ik deed. Maar geen LOI-cursus, want die heb ik nooit gedaan. Ik weet niet hoe jouw brein werkt, dus ik kan niet raden wat jij bedoelt met je schrijfsels wanneer ze niet duidelijk overkomen. Korte, bondige zinnen met duidelijke verwijzingen zijn altijd handig als je een boodschap wil overbrengen, bijvoorbeeld wanneer je iets wil schrijven aan mijn adres. Als je je eigen schrijfsels graag wil lezen zonder dat een ander dat hoeft, begin dan een blog of een dagboek, geen discussie.quote:[..]
Ja, ik snap dat het begrijpend schrijven op mij sloeg. Maar als jij niet begrijpt wat ik kan lezen, dan hoeft dat niet persé aan mij te liggen. En probeer alstublieft niet om je LOI-cursus psychologie op mij toe te passen als ik een keer hoofdletters gebruik.
Als je meer wil weten hoe de CIA te werk gaat en hoe 'goed' die qua effectiviteit zijn, kan ik je zéér aanraden om 'Legacy of Ashes: A History of the CIA' van Tim Weiner te lezen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat ik het vergelijk met andere hiërarchische structuren en informatiebeheer. Hoe denk je dat de CIA te werk gaat? Hoe Northwoods gepland was? Handjevol mensen sturen de rest aan, waarvan de rest taken klein genoeg krijgt om niet de invloed van het geheel te kunnen overzien.
quote:Is the Central Intelligence Agency a bulwark of freedom against dangerous foes, or a malevolent conspiracy to spread American imperialism? A little of both, according to this absorbing study, but, the author concludes, it is mainly a reservoir of incompetence and delusions that serves no one's interests well. Pulitzer Prize–winning New York Times correspondent Weiner musters extensive archival research and interviews with top-ranking insiders, including former CIA chiefs Richard Helms and Stansfield Turner, to present the agency's saga as an exercise in trying to change the world without bothering to understand it. Hypnotized by covert action and pressured by presidents, the CIA, he claims, wasted its resources fomenting coups, assassinations and insurgencies, rigging foreign elections and bribing political leaders, while its rare successes inspired fiascoes like the Bay of Pigs and the Iran-Contra affair. Meanwhile, Weiner contends, its proper function of gathering accurate intelligence languished. With its operations easily penetrated by enemy spies, the CIA was blind to events in adversarial countries like Russia, Cuba and Iraq and tragically wrong about the crucial developments under its purview, from the Iranian revolution and the fall of communism to the absence of Iraqi WMDs. Many of the misadventures Weiner covers, at times sketchily, are familiar, but his comprehensive survey brings out the persistent problems that plague the agency. The result is a credible and damning indictment of American intelligence policy.
Interessant.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je meer wil weten hoe de CIA te werk gaat en hoe 'goed' die qua effectiviteit zijn, kan ik je zéér aanraden om 'Legacy of Ashes: A History of the CIA' van Tim Weiner te lezen.
http://www.amazon.com/Leg(...)Weiner/dp/0307389006
Een zeer diepgaand boek op basis van uitgebreidde archieven, vrijgegen classified documenten en ook interviews met direkt betrokkenen door een Journalist die als dé expert op inlichtingendenst-gebied is
[..]
Dus de opmerking dat er maar een paar mensen nodig zijn om zo een complexe operatie uit te voeren heb je getrokken op basis van een onderbuikgevoel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zei al, ik ben geen mastermind die zoiets kan plannen. Maar omdat ik het niet kan maakt niet dat mensen die dat als beroep uitoefenen ook niet kunnen. Bovendien wil ik niet eens nadenken over hoe ik zo'n operatie uit zou voeren. En dan nog zou ik het niet op internet plaatsen.
Één zin is niet veel en snel praten volgens mij. Maar ook daar zul je een andere mening over hebben.quote:[..]
Precies.
[/quote
Dus je weet niet wat een ratel is?
[quote]
ratelen
[regelmatig werkwoord]• snel achter elkaar een aantal harde geluiden maken
vb:om zeven uur ratelt de wekker
• veel en snel praten
vb:wat kunnen die vrouwen ratelen, zeg
regelmatig werkwoord: ra-te-len
ik ratel
jij/u ratelt
hij/zij ratelt
wij/zij/ju
Dus jij bent van mening dat het mogelijk is om de informatie op een dergelijke manier onder te verdelen zodat er talloze mensen rondrennen in Sandy Hook, die allemaal daar iets uitvoeren op de dag van de schietpartij, zonder dat een van de uitvoerenden er ooit achterkomen dat ze deel hebben uitgemaakt van die false-flag operatie?quote:[..]
Dan zijn die taken dus niet goed geselecteerd en voorzien van informatie. Jij bent ook geen mastermind blijkbaar.
Als mensen van mening zijn dat een bepaalde operatie een false-flag operatie is, dan lijkt me dat ze dat dienen te bewijzen. Jij denkt daar anders over en dat vind ik erg jammer.quote:[..]
Geldt evengoed voor anderen.
Al de opmerkingen die je over me maakt en de conclusies die je over me trekt, zeggen meer over jou dan over mij.quote:[..]
Je kwam nogal emotioneel en irrationeel over, alsof je van je stuk raakte omdat iemands wereldbeeld niet bij de jouwe aansluit. Ik probeerde niets; ik deed. Maar geen LOI-cursus, want die heb ik nooit gedaan. Ik weet niet hoe jouw brein werkt, dus ik kan niet raden wat jij bedoelt met je schrijfsels wanneer ze niet duidelijk overkomen. Korte, bondige zinnen met duidelijke verwijzingen zijn altijd handig als je een boodschap wil overbrengen, bijvoorbeeld wanneer je iets wil schrijven aan mijn adres. Als je je eigen schrijfsels graag wil lezen zonder dat een ander dat hoeft, begin dan een blog of een dagboek, geen discussie.
Net als dat jij aanneemt dat je 1000en mensen nodig hebt voor wat jij denkt een complexe operatie is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dus de opmerking dat er maar een paar mensen nodig zijn om zo een complexe operatie uit te voeren heb je getrokken op basis van een onderbuikgevoel?
Je had het gemakkelijk in 3 delen kunnen snijden om niet ratelend over te komen.quote:[..]
Één zin is niet veel en snel praten volgens mij. Maar ook daar zul je een andere mening over hebben.
"Talloze mensen die rondrennen"... het is geen varkentje vangen, ofzo. Bovendien heb ik geen idee van wat voor voorstelling jij hebt bij een false-flag operatie, al krijg ik het idee dat er volgens jou hele volksstammen voor nodig zijn.quote:[..]
Dus jij bent van mening dat het mogelijk is om de informatie op een dergelijke manier onder te verdelen zodat er talloze mensen rondrennen in Sandy Hook, die allemaal daar iets uitvoeren op de dag van de schietpartij, zonder dat een van de uitvoerenden er ooit achterkomen dat ze deel hebben uitgemaakt van die false-flag operatie?
Dat moet helemaal niet. Dat mag jij vinden, maar niemand is daartoe verplicht. Net zo min als dat jij verplicht bent te bewijzen waarom jij meent wat jij gelooft. Dat je het aan iemand kan vragen om het vervolgens te betwisten is een tweede, maar wanneer dat niet aan jouw maatstaven voldoet, dan ben je vrij om je eigen conclusie daaruit te trekken.quote:[..]
Als mensen van mening zijn dat een bepaalde operatie een false-flag operatie is, dan lijkt me dat ze dat dienen te bewijzen. Jij denkt daar anders over en dat vind ik erg jammer.
Als jij het zegt: okay.quote:[..]
Al de opmerkingen die je over me maakt en de conclusies die je over me trekt, zeggen meer over jou dan over mij.
Nou, als ik zo hoor wat ze geflikt hebben bij Sandy Hook volgens sommige users, dan zou de hele plaats erbij betrokken moeten zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Net als dat jij aanneemt dat je 1000en mensen nodig hebt voor wat jij denkt een complexe operatie is?
Ja, dat had gekund.quote:[..]
Je had het gemakkelijk in 3 delen kunnen snijden om niet ratelend over te komen.
Dan stel ik je nogmaals de vraag: hoeveel mensen denk jij dan dat er nodig zijn om zo een false-flag operatie uit te voeren zonder dat er iemand ooit achter komt dat het een false-flag is? Misschien kun je die vraag beantwoorden in plaats van mijn antwoord in het belachelijke te trekken?quote:[..]
"Talloze mensen die rondrennen"... het is geen varkentje vangen, ofzo. Bovendien heb ik geen idee van wat voor voorstelling jij hebt bij een false-flag operatie, al krijg ik het idee dat er volgens jou hele volksstammen voor nodig zijn.
Ik weet precies hoe je erover denkt, dat kan ik namelijk teruglezen. Maar het begon allemaal met een vraag die ik je stelde en waar je enige moeite had om op te antwoorden en waar ik nog steeds geen antwoord op heb.quote:Bovendien weet je niet eens hoe ik denk over deze tragedie, gezien je reacties. Dat had je beter eerst kunnen vragen, alvorens vol in een sceptische modus te springen. En mocht je het alsnog willen weten, dan kan je teruglezen, want ik heb het meermaals aangegeven in deze reeks.
Ik zal het nog eens duidelijker uitleggen. Als je gelooft dat Lanza niet de schutter was die in Sandy Hook heeft huis gehouden, dan dien je met bewijs te komen dat Lanza niet de schutter was, zo was bijvoorbeeld het bewijs dat hij heel veel mee had moeten sjouwen iets wat je in ogenschouw kunt nemen. Wat volgens mij geen bewijs is, is wijzen naar foto's en beweren dat omdat er een boom staat in de ene foto, die in de andere foto weg is, de conclusie trekken dat Sandy Hook een false-flag operatie is.quote:[..]
Dat moet helemaal niet. Dat mag jij vinden, maar niemand is daartoe verplicht. Net zo min als dat jij verplicht bent te bewijzen waarom jij meent wat jij gelooft. Dat je het aan iemand kan vragen om het vervolgens te betwisten is een tweede, maar wanneer dat niet aan jouw maatstaven voldoet, dan ben je vrij om je eigen conclusie daaruit te trekken.
quote:[..]
Als jij het zegt: okay.
Kan je dan eerst even de parameters schetsen van wat voor een false-flag-scenario jij voor ogen hebt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dan stel ik je nogmaals de vraag: hoeveel mensen denk jij dan dat er nodig zijn om zo een false-flag operatie uit te voeren zonder dat er iemand ooit achter komt dat het een false-flag is? Misschien kun je die vraag beantwoorden in plaats van mijn antwoord in het belachelijke te trekken?
Zie boven.quote:[..]
Ik weet precies hoe je erover denkt, dat kan ik namelijk teruglezen. Maar het begon allemaal met een vraag die ik je stelde en waar je enige moeite had om op te antwoorden en waar ik nog steeds geen antwoord op heb.
Alleen als ze jou daarmee willen overtuigen dan zullen ze met bewijs op de proppen moeten komen. Maar misschien vinden ze het alleen belangrijk om jou te laten zien wat zij er van denken, ipv wat jij ervan denkt.quote:[..]
Ik zal het nog eens duidelijker uitleggen. Als je gelooft dat Lanza niet de schutter was die in Sandy Hook heeft huis gehouden, dan dien je met bewijs te komen dat Lanza niet de schutter was, zo was bijvoorbeeld het bewijs dat hij heel veel mee had moeten sjouwen iets wat je in ogenschouw kunt nemen. Wat volgens mij geen bewijs is, is wijzen naar foto's en beweren dat omdat er een boom staat in de ene foto, die in de andere foto weg is, de conclusie trekken dat Sandy Hook een false-flag operatie is.
Zoals ik al minimaal twee keer geroepen heb, 200 stuks slecht bewijs kun je niet accumuleren tot één stuk goed bewijs.
Maar inderdaad, niemand 'moet' iets.
[..]
Hier ben ik dan wel helemaal mee eens!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Snapcount2 het volgende:
De cold hard fact is dat 200 zeer zwakke of twijfelachtige bewijzen niet te accumuleren zijn tot 1 stuk goed bewijs.
Dan kunnen jullie misschien reageren zonder je toetsenbord onder te huilenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef Mortos het volgende:
En ..Ik dacht misschien is de 'Wasik family' een beter voorbeeld omdat dit gezin zelf ook duidelijk de media opzoekt.
En waarom zou een talkshow zo iemand op de TV mogen laten zien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En als dan achteraf blijkt dat je deel uitgemaakt hebt van het team dat Sandy Hook heeft 'gepleegd' en je dus met één telefoontje voor de rest van je leven geramd kan zitten omdat je uitgenodigd wordt door elke talkshow die er bestaat, denken die mensen toch van 'Nah, ik hou het wel voor me'?
[..]
nee hoor meer dan 50% van school shootings zijn ordinaire gangshootings, gepleegd met doodnormale handvuurwapens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
Is het toeva dat alleen de shootings die het nieuws in NL halen gezien worden door mensen hier als false flag, of denken jullie dat alle shootings opgezet zijn?
Hollywood:quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef Copycat het volgende:
Jij lijkt eerder in far fetched Hollywoodscenarios te geloven. The weirder, the greedier.
Maar je denkt dus dat het allemaal false flags zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 04:17 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
nee hoor meer dan 50% van school shootings zijn ordinaire gangshootings, gepleegd met doodnormale handvuurwapens.
Daarom is het ook krankzinnig om te denken dat de overheid alleen de "evil looking" semi automatische geweren wilt afpakken.
Met de logica van de overheid is de volgende stap 100% dat de handvuurwapens eigenlijk veeeeeeeeeeeel meer slachtoffers maken dus dat die ook verboden moeten worden. (met de gebruikelijke uitzonderingen uiteraard dat hunnie zelf wel wapens mogen dragen)
Of anders leg jij iedereen hier in het topic even het zwijgen op door te bewijzen dat Lanza het wel gedaan heeft.quote:[b]Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Snapcount2
Als je gelooft dat Lanza niet de schutter was die in Sandy Hook heeft huis gehouden, dan dien je met bewijs te komen dat Lanza niet de schutter was
Zoals ik al minimaal twee keer geroepen heb, 200 stuks slecht bewijs kun je niet accumuleren tot één stuk goed
noh als er duizend mensen zijn, graag een CIA lijstje aub.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Wat moet het toch lekker simpel zijn om in een Hollywood gefabriceerde realiteit te leven.
Cia vermoord wel duizenden burgers per jaar inderdaad in usa en over de hele wereld.
Maar goed blijf jij maar geloven wat de TV je vertelt. Dat de nieuwberichten elkaar tegenspreken moet je maar gewoon niet op letten
here you are: http://www.guardian.co.uk(...)rone-campaign-terrorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
noh als er duizend mensen zijn, graag een CIA lijstje aub.![]()
zal vast wel een lijstje op wikileaks staan.
lees het eerste woord eens van het berichtje dat je aanhaaldequote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar je denkt dus dat het allemaal false flags zijn?
Zo dan.quote:
Waarom al dat gedraai en het beantwoorden van vragen met tegenvragen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Kan je dan eerst even de parameters schetsen van wat voor een false-flag-scenario jij voor ogen hebt?
[..]
Zie boven.
Volgens mij is het hele doel van dit topic om mensen ervan te overtuigen dat Sandy Hook een inside job was.quote:[..]
Alleen als ze jou daarmee willen overtuigen dan zullen ze met bewijs op de proppen moeten komen. Maar misschien vinden ze het alleen belangrijk om jou te laten zien wat zij er van denken, ipv wat jij ervan denkt.
Degene die beweert, bewijst. En volgens mij heb je me nergens zien beweren dat ik er 100% zeker van ben dat Adam Lanza het gedaan heeft. Er zijn echter wel genoeg mensen die 100% zeker weten dat Adam Lanza het niet gedaan heeft, en het enige wat ik daar over zeg, is dat die weleens met wat beter en directer bewijs kunnen komen. Zoals ik al zei was de wapenbelading een goed aangestipt punt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Of anders leg jij iedereen hier in het topic even het zwijgen op door te bewijzen dat Lanza het wel gedaan heeft.
Moet toch een makkie zijn, niet ?
Ik zie in dat stukje geen lijst staan, en bovendien is het onderwerp van dat stukje de zogenaamde 'extra-judicial killings from Somalia to Pakistan' en staat er niets over doden in de VS waar jij mee kwam.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:52 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
here you are: http://www.guardian.co.uk(...)rone-campaign-terror
Ik heb me altijd voorgehouden om geen discussie met een aardappel aan te gaan en nu weet ik waarom, man man man zelfs als je een stereotype ignorant liberaaltje probeert te spelen overtref jij het met duizend stappen.
Nu ga je weer op ignore -knip-.
Omdat je anders allemaal haken en ogen gaat aantekenen doordat je zelf niet duidelijk bent, waarvoor ik me vervolgens moet gaan verantwoorden. Ik heb wel iets beters te doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:23 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waarom al dat gedraai en het beantwoorden van vragen met tegenvragen?
Dat bedoel ik dus: je hebt geen idee van waar je over praat. De OP van het oorspronkelijke topic vroeg slechts om wat mensen hierin zien. Ga je eerst maar even inlezen voor je anderen belachelijk probeert te maken door voorbeelden in het belachelijke te trekken. Of stel vragen ter informatie, maar ga niet zomaar andere mensen lopen neersabelen zonder te weten waar je over praat.quote:[..]
Volgens mij is het hele doel van dit topic om mensen ervan te overtuigen dat Sandy Hook een inside job was.
Oh okee, dus je hebt eigenlijk gewoon geen antwoord. Ook goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat je anders allemaal haken en ogen gaat aantekenen doordat je zelf niet duidelijk bent, waarvoor ik me vervolgens moet gaan verantwoorden. Ik heb wel iets beters te doen.
Sorry hoor, maar ik ben niet degene die anderen belachelijk aan het maken is. Misschien moet je je eigen posts even teruglezen.quote:[..]
Dat bedoel ik dus: je hebt geen idee van waar je over praat. De OP van het oorspronkelijke topic vroeg slechts om wat mensen hierin zien. Ga je eerst maar even inlezen voor je anderen belachelijk probeert te maken door voorbeelden in het belachelijke te trekken. Of stel vragen ter informatie, maar ga niet zomaar andere mensen lopen neersabelen zonder te weten waar je over praat.
Zonder goede vraag, nope.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:33 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh okee, dus je hebt eigenlijk gewoon geen antwoord. Ook goed.
Klopt, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. My bad.quote:[..]
Sorry hoor, maar ik ben niet degene die anderen belachelijk aan het maken is. Misschien moet je je eigen posts even teruglezen.
doe ff normaal zeg.. wil je dat woord niet gebruiken, ik vind het nogal kwetsendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:52 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Ik heb me altijd voorgehouden om geen discussie met een aardappel aan te gaan en nu weet ik waarom, man man man zelfs als je een stereotype ignorant liberaaltje probeert te spelen overtref jij het met duizend stappen.
Tof. Je mag hier gewoon -knip- schelden. Alles voor de zaak, toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:52 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Daar gaat het dus om. 'Degene die beweert, bewijst'quote:
Ooggetuigen die de alle vier de deuren van de zwarte Honda open zagen met zwarte kleding er naast. Beeldmateriaal uit o.a. helikopters die de deuren op geen enkel moment geopend laten zien.quote:
Meldingen van de noodkanalen dat er meerdere shooters waren versus de officiële statement dat het om één persoon gaat versus het open onderzoek wat weer wel naar meerdere schutters zoekt.quote:
En zo zijn er talloze meldingen waar het officiële verhaal zichzelf tegenspreekt, waar het de getuigenverslagen tegenspreekt, waar de getuigenverklaringen elkaar tegenspreken of waar het gewoon tegen iedere logica ingaat.quote:
Ze hebben een hoop beweert,echter niks bewezen. Veel kan weerlegd worden of in ieder geval in twijfel worden getrokken. Het enige wat we wel met zekerheid kunnen zeggen is dat er die dag iets aan de hand was. En dat zich dat op en rond de 'firestation' afspeelde.quote:
Geen bloed, geen lichamen, geen foto's, geen video's ... geen bewijs.quote:
quote:
er zijn altijd nog veel vragen en onduidelijk heden vlak na zo'n gebeurtenis.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:12 schreef Mortos het volgende:
[..]
Daar gaat het dus om. 'Degene die beweert, bewijst'
[ afbeelding ]
Middels de media krijgen we van getuigen en uit officiële bronnen een hoop tegenstrijdige verhalen.
Ooggetuige (ouders) die gebroken glas zagen, agenten die beweren dat ze het glas zelf doorgeslagen hebben om binnen te komen.
[..]
Ooggetuigen die de alle vier de deuren van de zwarte Honda open zagen met zwarte kleding er naast. Beeldmateriaal uit o.a. helikopters die de deuren op geen enkel moment geopend laten zien.
[..]
Meldingen van de noodkanalen dat er meerdere shooters waren versus de officiële statement dat het om één persoon gaat versus het open onderzoek wat weer wel naar meerdere schutters zoekt.
[..]
En zo zijn er talloze meldingen waar het officiële verhaal zichzelf tegenspreekt, waar het de getuigenverslagen tegenspreekt, waar de getuigenverklaringen elkaar tegenspreken of waar het gewoon tegen iedere logica ingaat.
[..]
Ze hebben een hoop beweert,echter niks bewezen. Veel kan weerlegd worden of in ieder geval in twijfel worden getrokken. Het enige wat we wel met zekerheid kunnen zeggen is dat er die dag iets aan de hand was. En dat zich dat op en rond de 'firestation' afspeelde.
[..]
Geen bloed, geen lichamen, geen foto's, geen video's ... geen bewijs.
Er staan zoveel camera's op het Pentagon gericht, er moet toch wel één normaal stukje materiaal te vinden zijn waar we een Boeing op herkennen?. ... een paar seconde camera waar we Adam Lanza herkenbaar op kunnen zien .. misschien die waar hij op staat terwijl hij door de voordeur komt voordat hij zijn eerste slachtoffer heeft gemaakt?
We hebben officieel een half verhaal gekregen in combinatie met wat emotionele puzzelstukjes uit de media zodat je de puzzel zelf af kan maken in je hoofd. Dat is bij sommige goed gelukt, maar.... 'Degene die beweert, bewijst'
Ik denk dat ik juist één van de weinige ben die dat niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
Dat bij jou de puzzel in je hoofd bijna helemaal gelegd is betekent niet dat alle stukjes juist zijn.
ik denk dat ik de driehoek wel door de vierkante krijg...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:27 schreef Mortos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist één van de weinige ben die dat niet gedaan heeft.
Wat je hier van mij ziet is nu juist de zoektocht naar stukjes die wel passen, en waar ik tegen aanloop zijn mensen die het ronde blokje door het vierkante gat proberen te duwen .. omdat de media/overheid/easterbunny zegt dat het wel past![]()
[ afbeelding ]
Nou de media beweert maar bewijst niet ...quote:
Wat zwakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
@Mortos
Je kunt hier moeilijk de Amerikaanse media ter verantwoording roepen dus 'wie beweert bewijst' geldt voor de mensen hier die beweren dat Sandy Hook niet gebeurd is.
Dat bij jou de puzzel in je hoofd bijna helemaal gelegd is betekent niet dat alle stukjes juist zijn.
Want: Daarom.quote:
Oh, daarom.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:51 schreef Mortos het volgende:
[..]
Want: Daarom.
Als de media/overheid iets beweren hoeven we dat niet te controleren want het valt toch niet te verifiëren.
ik kijk nooit meer het NOS journaal sky news CNN al-jazeera...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, daarom.
Nee, daar heb ik niet van terug natuurlijk
Als je dat als mod in alle topics hier gaat hanteren kan je dit subforum evengoed sluiten.quote:
Wie was schutter Adam Lanza? Na het bloedbad in een school in Connecticut zitten buren, vrienden en voormalige klasgenoten met heel wat vragen over de 20-jarige dolgedraaide jongeman. Hoe heeft hij in godsnaam zo'n onbeschrijflijk drama kunnen aanrichten? Terwijl sommigen hem omschrijven als vriendelijk maar stil, beschrijven anderen hem eerder een zonderling met een hoog IQ.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Of anders leg jij iedereen hier in het topic even het zwijgen op door te bewijzen dat Lanza het wel gedaan heeft.
Moet toch een makkie zijn, niet ?
álsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je dat als mod in alle topics hier gaat hanteren kan je dit subforum evengoed sluiten.
En ik vind t verschrikkelijk eng dat mensen zouden zoiets faken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het tragisch dat iemand tot zoiets gruwelijks in staat is en ik vind het triest voor de ouders. Klopt.
juist, maar dat kan ook wel een reden zijn waarom het ge-faked kan zijn, Juist omdat het kleine kinderen betreft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
En ik vind t verschrikkelijk eng dat mensen zouden zoiets faken.
Dat zou ook vreselijk zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
En ik vind t verschrikkelijk eng dat mensen zouden zoiets faken.
Maar als er dan al zo veel echte zijn, waarom zouden die dan niet gewoon gebruikt kunnen worden? Waarom zou een overheid risico lopen om door de mand te kunnen vallen als het niet nodig is?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:52 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
lees het eerste woord eens van het berichtje dat je aanhaalde![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
Is het toeva dat alleen de shootings die het nieuws in NL halen gezien worden door mensen hier als false flag, of denken jullie dat alle shootings opgezet zijn?
7/7 London Mock Terror Drill: What Relationshipto the Real Time Terror Attacksquote:TheNorwegian newspaper Aftenposten reports today police sources haveconfirmed that hours before Anders Behring Breivik launched his deadly attackat a political summer camp on Utøya island on July 22, police had conducted adrill for a “practically identical scenario.”
“Sourceswith the top level management of the police in Oslo have confirmed to Aftenpostenthat the drill finished at 15:00 that same Friday,” the newspaper reports. “Allof the officers from the anti-terror unit that later took part at the bombsiteat the government buildings and went out to Utøya to apprehend Anders BehringBreivik had been training on the exact same scenario earlier the same day andin the days preceding,” writes Andreas Bakke Foss.
The bombattributed to Breivik went off only 26 minutes after the anti-terror drillfinished, according to officials.
http://www.infowars.com/n(...)-to-breiviks-attack/
Was the NRO's 9/11 Drill Just aCoincidencequote:Afictional "scenario" of multiple bomb attacks on London's undergroundtook place at exactly the same time as the bomb attack on July 7, 2005.
PeterPower, Managing Director of Visor Consultants, a private firm on contract tothe London Metropolitan Police, described in a BBC interview how he hadorganized and conducted the anti-terror drill, on behalf of an unnamed businessclient.
Thefictional scenario was based on simultaneous bombs going off at exactly thesame time at the underground stations where the real attacks were occurring
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=821
9/11 War Game Drill - paralysis of air defenses to ensure the attack succeededquote:The NRO,which works closely with the Dept. of Defense and CIA, had planned a simulatedexercise in which a small jet “crashes” into one of the four towers at theagency's headquarters on the morning of Sept. 11, 2001. The government said itwas a “bizarre coincidence” that one of the most important U.S. intelligenceagencies had planned a mock plane-into-building crash on Sept. 11, according tothe Associated Press who reported the story on August 22.
quote:"Isthis real world or an exercise?" Col. Robert K. Marr Jr. Northeast
Air Defense Sector.
simulationof a plane crash into the NRO headquarters (near Dulles Airport, Virginia) -this was not a "terrorism" exercise but it did result in theevacuation of most NRO employees just as the "real" 9/11 was takingplace, making it more difficult for the nation's spy satellites to be used totrack the hijacked planes
Thepublicly available mass media articles about these exercises state that theywere similar enough to the actual events that top NORAD personnel wereconfused, not sure if 9/11 was "part of the drill" or a real worldevent.
http://www.oilempire.us/wargames.html
All those drills were identical to the coming "terror attack" and happened at the same time at the same place.quote:December 14 - FEMA L-366 Planning for the Needs of Children in Disasters
The goal of the course is to enable participants to improve their community’s mitigation and emergency operations plan specifically regarding the needs of children. The course will provide them with the information needed to address the unique needs of children prior to, during and following disasters. It will also provide them guidance and direction on how to form coalitions and how to become advocates for the unique needs of children in all aspects of emergency management.
http://theintelhub.com/20(...)alse-flag-operation/
wacht ff zijn dit nu false flags?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Mortos het volgende:
[..]
Nee.
'We' .. halen alleen de 'shootings' eruit die ook toevalig gelijktijdig een 'Terror attack drill' hebben.
Norwegian Police Confirm Drill Identical toBreivik’s Attack
[..]
7/7 London Mock Terror Drill: What Relationshipto the Real Time Terror Attacks
[..]
Was the NRO's 9/11 Drill Just aCoincidence
[..]
9/11 War Game Drill - paralysis of air defenses to ensure the attack succeeded
[..]
Sandy Hook Shooting: Active-Shooter Drill Confirmed by Law Enforcement Raises Suspicion of False Flag Operation
[..]
All those drills were identical to the coming "terror attack" and happened at the same time at the same place.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Mortos het volgende:
... identical to the coming "terror attack" and happened at the same time at the same place.
wat klopt er niet van de Oslo aanslagen dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef Mortos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanbevolen hoeveelheid:
Net zoveel korrels gebruiken tot U het hele verhaal kunt verteren.
Volg de URL's en steek je pijp aan Sherlock, kom terug en vertel mij dat het zo zout niet gegeten wordt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat klopt er niet van de Oslo aanslagen dan?
nee hoeft niet ... ik ga een noorse vriendin wel vertellen dat ze niet door Breivik in der been is geschoten dat ze niet haar vrienden gedood zien worden door die malloot van een Breivik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef Mortos het volgende:
[..]
Volg de URL's en steek je pijp aan Sherlock, kom terug en vertel mij dat het zo zout niet gegeten wordt.
Mortos schrijft slechts dat op hetzelfde moment van de aanslag een terror drill plaatsvond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat klopt er niet van de Oslo aanslagen dan?
dat was al bekend... sorry... werd beetje grumpy...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Mortos schrijft slechts dat op hetzelfde moment van de aanslag een terror drill plaatsvond.
Ik dank U.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Mortos schrijft slechts dat op hetzelfde moment van de aanslag een terror drill plaatsvond.
Volgens mij is dit hele topic om mensen te informeren....dan moeten ze zelf weten wat ze gaan doen met dat informatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:23 schreef Snapcount2 het volgende:
Volgens mij is het hele doel van dit topic om mensen ervan te overtuigen dat Sandy Hook een inside job was.
Of je trolled, of je moet opgenomen worden. Maar geen normaal mens schrijft zoiets om niet op de gestelde argumenten in te gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Mortos het volgende:
[..]
Ik dank U.
Na zijn laatste post werd ik meegesleurd in de emotionele achtbaan en heb ik mijn toetsenbord een beetje onder gehuild. Wat een drama, ik zag het helemaal voor me met die voet .. gossie.
Eerlijk gezegd heb ik nu nog een brok in mijn keel...
Ongeveer op de plek die je zou aanwijzen als je zegt: "het zit me tot 'hier' met dat selectieve lezen van sommige".
Informatie is gestructureerd. Dit is het plempen van data, zoveel data om gewoon te verdoezelen het misschien een gek was die een school aan flarden schoot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hele topic om mensen te informeren....dan moeten ze zelf weten wat ze gaan doen met dat informatie.
Dan heb je nooit geschoten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef Tingo het volgende:
Sorry maar Adam Lanza doesn't look as if he could even lift a machine gun from the ground,never mind run around shooting kids and changing cartridges.
Even little machine guns are heavier than one would expect.
Waarom of, kan ook en/enquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Of je trolled, of je moet opgenomen worden.
Het onderzoek is nog in volle gang.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:35 schreef ChungLingSoo het volgende:
zoveel data om gewoon te verdoezelen het misschien een gek was die een school aan flarden schoot.
Er zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou ook vreselijk zijn.
En volgens mij gewoon onuitvoerbaar, mocht iemand zoiets willen organiseren.
Als je wil kan je makkelijk beelden zien op tinternet dat zijn net zo 'gruwelijk' ....misschien nog erger als doodgschoten kinderen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
videobeelden foto's van binnen uit het schoolgebouw, zal zeker niet naar gevraagd worden (te gruuwelijk voor woorden)
Al die resources bestaat wel om zoiets wel te doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou ook vreselijk zijn.
En volgens mij gewoon onuitvoerbaar, mocht iemand zoiets willen organiseren.
Is dit een reactie op theguyver?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Mortos het volgende:
[..]
Ik dank U.
Na zijn laatste post werd ik meegesleurd in de emotionele achtbaan en heb ik mijn toetsenbord een beetje onder gehuild. Wat een drama, ik zag het helemaal voor me met die voet .. gossie.
Ongeveer op de plek die je zou aanwijzen als je zegt: "het zit me tot 'hier' met dat selectieve lezen van sommige".
Ja hoor - er was ook eentje op deze forum niet lang geleden die zegt dat 'n kennis heeft twee kinderen verloren op 911.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoeft niet ... ik ga een noorse vriendin wel vertellen dat ze niet door Breivik in der been is geschoten dat ze niet haar vrienden gedood zien worden door die malloot van een Breivik.
maar dat allemaal doorgestoken kaart is.. door de noorse overheid..etc etc etc..
zal ze leuk vinden
gooit potje zou terug!
Met 'n kleine pistool wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dan heb je nooit geschoten.
Echt. Wat een non-argument.
Neemt niet weg dat wanneer iemand met schotwonden voor jou kan komen staan, jij toch niet gelooft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor - er was ook eentje op deze forum niet lang geleden die zegt dat 'n kennis heeft twee kinderen verloren op 911.
Over die jaren heb ik op bijna elke forum gezien iemand zeggen dat ze kent iemand die is doodgegaan op 911....en als je verder vragen gaan ze weg.
Hooguit zoveel als een laptop, toch ? Laten we zeggen 2. Mijn nichtje van 4 kan dat al tillen (2 laptops). En dan hoeft ze niet eens te mikken (ding is daar op gemaakt), of heeft ze ooit schietoefeningen gekregen (had vermoedelijke schutter wel).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met 'n kleine pistool wel.
En ik weet heel goed hoe zwaar 'n machine gun is.
quote:Sorry maar Adam Lanza doesn't look as if he could even lift a machine gun from the ground,never mind run around shooting kids and changing cartridges.
Even little machine guns are heavier than one would expect.
.... sorry.... loop je me nu in de zeik te nemen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Mortos het volgende:
[..]
Ik dank U.
gaat u gang maarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor - er was ook eentje op deze forum niet lang geleden die zegt dat 'n kennis heeft twee kinderen verloren op 911.
Over die jaren heb ik op bijna elke forum gezien iemand zeggen dat ze kent iemand die is doodgegaan op 911....en als je verder vragen gaan ze weg.
Zo kwam het op mij ook over, maar dat zou zo insane zijn dat ik het niet kan geloven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
.... sorry.... loop je me nu in de zeik te nemen...
Ik denk dat de reactie van Mortos je enig inzicht kan geven in waarom mensen op een gegeven moment geen antwoord meer geven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat: "A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed."quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar als er dan al zo veel echte zijn, waarom zouden die dan niet gewoon gebruikt kunnen worden? Waarom zou een overheid risico lopen om door de mand te kunnen vallen als het niet nodig is?
ah oke...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over, maar dat zou zo insane zijn dat ik het niet kan geloven.
[..]
Ik denk dat de reactie van Mortos je enig inzicht kan geven in waarom mensen op een gegeven moment geen antwoord meer geven.
Niet meer of minder dan jij zelf steeds doetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
.... sorry.... loop je me nu in de zeik te nemen...
dus, wie kaatst, ... moet niet bang voor de bal zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef theguyver het volgende:
dat was al bekend... sorry... werd beetje grumpy
Maar ik bedoel, als je gelooft dat een deel van de schoolshootings wel echt is. Waarom zouden ze dan die echte niet gebruiken voor dezelfde doeleindes en een mediaspektakel maken van een echte shooting in plaats van alle moeite te doen er een op te zetten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:36 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Omdat: "A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed."
De overheid is al tientalle keren door de mand gevallen, maar aangezien er niemand gestraft wordt zullen ze er nooi mee stoppen.
Aangezien diezelfde overheid al contracten heeft afgesloten met de North American union en met de wereldoverheid (Verenigde nazies) dat het amerikaanse volk ontwapend moet worden zullen we nog veel meer van dit soort incidentjes zien.
De Amerikaanse overheid moet het volk ontwapenen conform de agreements dat ze aangegaan is. Het volk heeft echter het geboorterecht om wapens te dragen en zijn geboorterechten tegen een overheid te beschermen met diezelfde wapens die die grondrechten af wil pakken.
Dit lijkt dus een perfecte storm voor burgeroorlog, invatie van het wereldleger van de moordzuchtige VN, of martial law die nog verder gaat dan in Europa tijdens de tweede wereld oorlog.
Hoe dan ook elk jaar gaan er mensen dood en elke dag worden en onschuldigen doodgeschoten in de steden maar daar hoor je ze niet over inderdaad goede vraag waarom niet?
20 kindjes klinkt heel erg als ze het op alle TV kanalen laten zien en al die huilende mensen boehoe over en over voor een maand lang. Maar over meer dan 51 000 000 kindjes die bruut geaborteerd zijn wordt maar weer gezwegen, of zelfs gewaardeerd als freedom of choice to kill.
Jij wilt 'n argument - ik niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
WAT is dit argument dan nog waard ? :
[..]
Mortos heeft z'n punt heel goed gemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
Ik denk dat de reactie van Mortos je enig inzicht kan geven in waarom mensen op een gegeven moment geen antwoord meer geven.
Wat heb je over laptops en 4 jaar oud nichtjes?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hooguit zoveel als een laptop, toch ? Laten we zeggen 2. Mijn nichtje van 4 kan dat al tillen (2 laptops). En dan hoeft ze niet eens te mikken (ding is daar op gemaakt), of heeft ze ooit schietoefeningen gekregen (had vermoedelijke schutter wel).
WAT is dit argument dan nog waard ? :
[..]
30.000 doden door vuurwapen geweld in de vs.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef PrepperNL het volgende:
Omdat de aantallen in het niets vallen een 20tal doden per jaar op schoolshootings op een populatie van 350 miljoen who cares.
Stop de illegale wapenssmokkel van de Obama Administratie naar mexikaanse drugsbendes in USA en in Mexico en je bespaart vele malen meer doden met veel minder moeite.
20tal? Volgens mij volg je het nieuws niet zo goed. Alleen al in Januari dit jaar waren er 8 shootings. Maar dan nog, waarom niet die andere shootings gebruiken ipv er zelf een op te zetten. Er zijn genoeg gruwelijke shootings geweest, of zijn die allemaal ook nep volgens jou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef PrepperNL het volgende:
Omdat de aantallen in het niets vallen een 20tal doden per jaar op schoolshootings op een populatie van 350 miljoen who cares.
Stop de illegale wapenssmokkel van de Obama Administratie naar mexikaanse drugsbendes in USA en in Mexico en je bespaart vele malen meer doden met veel minder moeite.
Jij vind het niet onfatsoenlijk hoe hij reageerde op theguyvers verhaal, die vertelde dat een vriendin van hem door Anders Breivik in haar been is geschoten en waar hij drie dagen niks van hoorde met de angst dat ze dood was?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mortos heeft z'n punt heel goed gemaakt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Mortos het volgende:
[..]
thanks, heb hele verhaal alle topics toen gevolgd, appart tv naast de gote neer gezet... hele weekend gelezen en zitten kijken... in de hoop dat ik een glimp van der zag..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
20tal? Volgens mij volg je het nieuws niet zo goed. Alleen al in Januari dit jaar waren er 8 shootings. Maar dan nog, waarom niet die andere shootings gebruiken ipv er zelf een op te zetten. Er zijn genoeg gruwelijke shootings geweest, of zijn die allemaal ook nep volgens jou?
[..]
Jij vind het niet onfatsoenlijk hoe hij reageerde op theguyvers verhaal, die vertelde dat een vriendin van hem door Anders Breivik in haar been is geschoten en waar hij drie dagen niks van hoorde met de angst dat ze dood was?
[..]
Staat er mooi op zo!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:21 schreef oompaloompa het volgende:
Jij vind het niet onfatsoenlijk hoe hij reageerde op theguyvers verhaal, die vertelde dat een vriendin van hem door Anders Breivik in haar been is geschoten en waar hij drie dagen niks van hoorde met de angst dat ze dood was?
Er is een verschil tussen iets niet geloven, en pretenderen genoegen te halen uit het leed van anderen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:34 schreef Mortos het volgende:
[..]
Staat er mooi op zo!
Je vergeet natuurlijk wel de aanleiding mee te quoten. Dat was overigens een antwoord op jouw vraag waarmee ik de toevalligheid en correlatie tussen deze shootings en active drill's wou aantonen.
Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, mijn opmerking zorgde bij mij wel voor een little chuckleTheGuyver had die emotionele kaart gewoon op zak moeten houden. Nu ging hij nat.
btw,
Ik kom hier pas en zelfs ik heb dat verhaal (ziek/thuis Breivink/vriendin) nu al een paar keer gehoord.
Nounounou, jij gemenerd!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
Waar zou hij die kaart op zak moeten houden als jij die gebeurtenis die hem persoonlijk raakt in twijfel trekt?
Je zou bijna sommigen (...) hier wel zo'n ervaring toewensen, compleet met alle scepsis en hoongelach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |