abonnement Unibet Coolblue
pi_123104855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

ow sorry haalde ff de namen door elkaar.. is nog vroeg..

maare, misschien kan je me wel een antwoord op de andere vraag geven, zijn er nu wel of geen dooien gevallen daar?
want het is denk ik een vraag van wel of niet..
als ik antwoord heb kan ik namelijk verder toelichten op een kleine theorie, wat ik in gedachten heb.
;)
Ik ga er vanuit dat de slachtoffers overleden zijn. Maar ik geloof dan ook niet in een conspiracy.
pi_123105060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

ow sorry haalde ff de namen door elkaar.. is nog vroeg..

maare, misschien kan je me wel een antwoord op de andere vraag geven, zijn er nu wel of geen dooien gevallen daar?
want het is denk ik een vraag van wel of niet..
als ik antwoord heb kan ik namelijk verder toelichten op een kleine theorie, wat ik in gedachten heb.
;)
Tja wie zal het zeggen..... de enige die de doden heeft gezien en die in de media is geweest is meneer Carver. Maar die makte op de dag zelf niet echt een sobere of betrouwbare indruk.
Die dingen die die zei en hoe die overkwam was netalsof die onder invloed was of onder mindcontrol.

Als je hem gelooft waren de kinderen gekleed in cute kid stuf waren ze allemaal beschoten met een longgun en kan je de situatie beheren door goede fotos, en hij heeft heele goede fotografen.

Voor de rest mogen de nabestaande niet met de media praten(met uitzondering van degene die we 100 keer op tv hebben gezien), en waren alle kisten gesloten dus niet heeft de lichamen gezien.
pi_123105173
Nieuwe foto adam lanza.


  woensdag 20 februari 2013 @ 08:55:23 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123105433
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat de slachtoffers overleden zijn. Maar ik geloof dan ook niet in een conspiracy.
precies, ik zit namelijk met het volgende 27 slachtoffers incl de schutter zelf,
vanuitgaande dat elke famillie uit 4 gezinsleden bestaat gemiddeld kent een persoon 100 mensen die 100 mensen dus dat is 2700 mensen die liegen gewoon ff simpel geschat he vermoed dat het er meer zijn. nou is het een dorpje waar iedereen iedereen kent wer al in begin van filmpje gezegd.
dat zijn 27.000 mensen

dus als 1 persoon nog leeft zal er vast wel iemend naar de media gaan waar dit aan het licht komt.
dat vind de amerikaanse media alleen maar mooi.

personen die niet huilen en af en toe zelfs lachen voor de camera, de meesete intervieuws zijn 2 dagen na de fatale schietpartij geweest, besef ff nu dat de hele VS zo'n beetje gefocust is op het dorp en de familie leden werden denk continu lastig gevallen of ze voor de camera wouden verschijnen, het is de VS he, wat ik zelf merk na een heftig en plost verlies is dat het besef er niet gelijk is dat de persoon ook echt weg is. ook is dit al een dag of 2 er na ze reageren al heel anders dan als je een camera op een persoon richt en dan verteld dat je, je kind hebt verloren.

het volgende camera beelden en fouten in tijd etc.
zoals ik al eerder zij half america heeft zich gestort op die plaats maar de eerste beelden die je ziet zijn op het moment dat het incident net heeft plaats gevonden, en inderdaad er is niet zoveel te zien. het betreft hier een plaats van 27000 mensen en denk niet dat gelijk 10.000 op het plaats delict aanwezig is een uur of een paar uur naar de schietpartij. dat gebeurt pas veel later.
op het moment dat er wel veel media aanwezig is zijn er ook tientallen misschien wel honderden camera's en ja dan krijg je ook rare beelden.

tijden dagen wat niet kloppen ik werk op een bedrijf en doe veel met heel veel met e-mail,
hoe vaak ik wel niet tegen kom dat ik een mail binnen krijg om 17:00 die volgends de aanduiding 2 dagen later verstuurd word,zijn software foutjes, gebeurt ook geregeld dat de tijd gewoon nergens op slaat.

en wat het filmpje probeert duidelijk te maken dat het allemaal gaat om de wapen wet van 1791, the U.S. adopted the Second Amendment which reads: “A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms

dat was 1791 ff kijken toen had je de musket en wat simpele handpistolen.


als je een beetje geoefend was met zo'n geweer kon je misschien ( als je geoefend was 2 schoten per minuut lossen)

deze moordernaar schoot in 1 kindje 11 kogels met een wapen uit 1791 was hij daar zo'n beetje 6 minuten mee bezig... ( dat is ziek )

de wapens van tegenwoordig kan je in 1 minuut heel wat meer kogels afvuren dat hangt van het wapen af met een pistool denk een magazijn of 3 dus 8x3=24 kogels
1 machinegeweer wat je leeg sproeit in 2 a 3 seconden denk ook iets van 3 magazijnen van ongeveer 30 stuks is 90 kogels.

als je beetje kan mikken krijg je dit soort bloedbaden.

denk niet dat de voorvaders van de VS daar over na hadden gedacht toen ze de wet schreven. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123105608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef theguyver het volgende:

en wat het filmpje probeert duidelijk te maken dat het allemaal gaat om de wapen wet van 1791, the U.S. adopted the Second Amendment which reads: “A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms

dat was 1791 ff kijken toen had je de musket en wat simpele handpistolen.
[ afbeelding ]

als je een beetje geoefend was met zo'n geweer kon je misschien ( als je geoefend was 2 schoten per minuut lossen)

deze moordernaar schoot in 1 kindje 11 kogels met een wapen uit 1791 was hij daar zo'n beetje 6 minuten mee bezig... ( dat is ziek )

de wapens van tegenwoordig kan je in 1 minuut heel wat meer kogels afvuren dat hangt van het wapen af met een pistool denk een magazijn of 3 dus 8x3=24 kogels
1 machinegeweer wat je leeg sproeit in 2 a 3 seconden denk ook iets van 3 magazijnen van ongeveer 30 stuks is 90 kogels.

Het amandment ervoor het eerste is de grondwet voor vrijheid van meningsuiting in America wat ook best bekend is.
Met jou logica zou persvrijheid dan ook alleen gelden voor telegrafen en voor lokale krantjes, niet op internet televisie etc etc.

:)

Fundamentalisten die dat soort texten te letterlijk nemen gelukkig heb je de bijbel nog niet gelezen.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:13:59 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123105816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Het amandment ervoor het eerste is de grondwet voor vrijheid van meningsuiting in America wat ook best bekend is.
Met jou logica zou persvrijheid dan ook alleen gelden voor telegrafen en voor lokale krantjes, niet op internet televisie etc etc.

:)

Fundamentalisten die dat soort texten te letterlijk nemen gelukkig heb je de bijbel nog niet gelezen.
oke slimpie..

ff volgende .
dit is illegaal in de VS


en dit kan je gewoon in een supermarkt kopen.


volgende punt over de FB pagina van die lerares.
ooit gehoord van FB aanpassen?
je weet wel eerst een pagina aanmaken paar dagen later aanpassen ivm overlijden??
het kan hoor..

volgende IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!!
welke situatie jij bent geweest wat veranderd kon zijn als jij een wapen had gehad???
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:25:57 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123106084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Het amandment ervoor het eerste is de grondwet voor vrijheid van meningsuiting in America wat ook best bekend is.
Met jou logica zou persvrijheid dan ook alleen gelden voor telegrafen en voor lokale krantjes, niet op internet televisie etc etc.

:)

Fundamentalisten die dat soort texten te letterlijk nemen gelukkig heb je de bijbel nog niet gelezen.
dit heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken dit heeft te maken met een maloot die met dit wapen

wat zijn moeder in de kast had liggen omdat het gewoon normaal in een winkel te verkrijgen is.
26 mensen om zeep heeft geholpen.
we mogen maar van geluk spreken dat het er maar 26 waren!

moeders had nog meer wapens, wtf moet je met al die zooi?

wacht je zal het zoals elk argument van elke Amerikaan met een wapen gooien op, zichzelf beschermen!
tegen maloten die er net zo makkelijk aan kunnen komen als jij zelf..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123106111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke slimpie..

ff volgende .
dit is illegaal in de VS
[ afbeelding ]

en dit kan je gewoon in een supermarkt kopen.
[ afbeelding ]

volgende punt over de FB pagina van die lerares.
ooit gehoord van FB aanpassen?
je weet wel eerst een pagina aanmaken paar dagen later aanpassen ivm overlijden??
het kan hoor..

volgende IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!!
welke situatie jij bent geweest wat veranderd kon zijn als jij een wapen had gehad???
Mooi he een samenleving waar je als individu en volwassen wordt behandelt. Inplaats van europa waar moedertje staat bepaalt welke kraan je hebt, dat je niet vertrouwd kan worden met een wapen of zelfs een schaar in je auto. Een samenleving waar de burger de macht heeft en niet ongekozen eurocraten. Een samenleving waar je wordt gestraft en hard ook op de fouten die jezelf maakt en niet op de fouten die een mogooltje als adam lanza gemaakt heeft.
Ja helaas dat de colectievisten die amerikaanse droom kapot aan het maken zijn terug naar de middeleeuwen waar de Koning/eurocraten/burocraten bepalen wat je mag hebben.

Maar goed adam lanza met de minimale uitrusting die die bij zich heeft moeten hebben.

Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden. Want ik ben hier om meer slachtoffers te maken als Breivik.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:35:45 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123106308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Mooi he een samenleving waar je als individu en volwassen wordt behandelt. Inplaats van europa waar moedertje staat bepaalt welke kraan je hebt, dat je niet vertrouwd kan worden met een wapen of zelfs een schaar in je auto. Een samenleving waar de burger de macht heeft en niet ongekozen eurocraten. Een samenleving waar je wordt gestraft en hard ook op de fouten die jezelf maakt en niet op de fouten die een mogooltje als adam lanza gemaakt heeft.
Ja helaas dat de colectievisten die amerikaanse droom kapot aan het maken zijn terug naar de middeleeuwen waar de Koning/eurocraten/burocraten bepalen wat je mag hebben.

Maar goed adam lanza met de minimale uitrusting die die bij zich heeft moeten hebben.
[ afbeelding ]
Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden. Want ik ben hier om meer slachtoffers te maken als Breivik.
volgens de wet van 1791 mag je het volgende wapen hebben..



en IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!!!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123106872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Mooi he een samenleving waar je als individu en volwassen wordt behandelt. Inplaats van europa waar moedertje staat bepaalt welke kraan je hebt, dat je niet vertrouwd kan worden met een wapen of zelfs een schaar in je auto. Een samenleving waar de burger de macht heeft en niet ongekozen eurocraten. Een samenleving waar je wordt gestraft en hard ook op de fouten die jezelf maakt en niet op de fouten die een mogooltje als adam lanza gemaakt heeft.
Ja helaas dat de colectievisten die amerikaanse droom kapot aan het maken zijn terug naar de middeleeuwen waar de Koning/eurocraten/burocraten bepalen wat je mag hebben.

Maar goed adam lanza met de minimale uitrusting die die bij zich heeft moeten hebben.
[ afbeelding ]
Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden. Want ik ben hier om meer slachtoffers te maken als Breivik.
Je bedoelt ook die samenleving die er voor zorgt dat er wegen zijn, dat je een opleiding kunt volgen, dat je nog kunt eten als je ziek bent etc?
pi_123107474
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Je bedoelt ook die samenleving die er voor zorgt dat er wegen zijn, dat je een opleiding kunt volgen, dat je nog kunt eten als je ziek bent etc?
Nee die samenleving hebben we aan deze kant van de vijver ook, en zelfs in de gevangenis hebben ze dat en daar zijn de wegen nog veeeel beter.
Die samenleving waar de overheid de mensen dienden in plaats van dicteren.
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:26:04 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123107799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Mooi he een samenleving waar je als individu en volwassen wordt behandelt. Inplaats van europa waar moedertje staat bepaalt welke kraan je hebt, dat je niet vertrouwd kan worden met een wapen of zelfs een schaar in je auto. Een samenleving waar de burger de macht heeft en niet ongekozen eurocraten. Een samenleving waar je wordt gestraft en hard ook op de fouten die jezelf maakt en niet op de fouten die een mogooltje als adam lanza gemaakt heeft.
Ja helaas dat de colectievisten die amerikaanse droom kapot aan het maken zijn terug naar de middeleeuwen waar de Koning/eurocraten/burocraten bepalen wat je mag hebben.

Maar goed adam lanza met de minimale uitrusting die die bij zich heeft moeten hebben.
[ afbeelding ]
Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden. Want ik ben hier om meer slachtoffers te maken als Breivik.
ik heb liever een samenleving waar inderdaad voor je gezorgd word als je ziek bent als je zonder baan zit, etc etc.
die inderdaad voor schrijft of ik met een wapen mag hebben waarmee ik een bloedbad kan aanrichten.

in Nederland kan ik gewoon veilig savonds over straat lopen, ik vertrouw de mede mens en dat heb ik veel liever als in een land wonen waar iedereen een wapen heeft of kan hebben, waar je nog geneen FUCK mag zeggen in het openbaar. waarbij een tiet op tv na 10 jaar nog steeds over word gesproken als een schande. ( dat noem ik nou niet echt volwassen )

over debielle wetten gesproken

Alabama:
* Het is verboden op zondag domino te spelen
* Het is verboden een snor te dragen die in de kerk de lachlust op zou kunnen wekken
* Op het leggen van zout op een spoorlijn staat de doodsstraf
* Een man mag zijn vrouw niet slaan met een stok die dikker is dan de diameter van zijn duim

Alaska:
* In Fairbanks is het verboden elanden drank te voeren
* Beren schieten is toegestaan, maar het wakker maken van een beer om een foto te maken is verboden

Arizona:
* In Tucson is het voor vrouwen verboden een broek te dragen
* In Globe is het verboden op straat te kaarten met een Indiaan
* In Glendale is het verboden met je auto achteruit te rijden
* In Nogales is het dragen van bretels verboden

Arkansas:
* Een man mag zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan één keer per maand
* In Fayetteville is het verboden "enig levend wezen" te doden
* Als je in Little Rock op straat flirt met iemand van het andere geslacht kun je allebei een maand cel krijgen

California:
* Het is verboden vanuit je auto op wild te schieten, behalve op walvissen
* Als je in Pacific Grove een vlinder molesteert riskeer je een boete van 500 dollar
* In Pasadena is het voor een secretaresse verboden samen met haar baas alleen in een kamer te zijn
* Het is verboden een muizeval te zetten zonder jachtvergunning
* In Long Beach is het verboden te vloeken op een minigolfbaan
* In San Fransisco is het verboden je auto schoon te maken met oud ondergoed
* In Los Angeles is het verboden te huilen in de getuigenbank

Colorado:
* In Durango is het verboden zich in het openbaar te vertonen in kleding die niet bij je sexe past
* In Logan County is het voor een man verboden een slapende vrouw te kussen
* In Pueblo is het verboden paardebloemen te laten groeien binnen de stadsgrenzen

Connecticut:
* Het is verboden gebruikte scheermesjes weg te gooien
* In Hartford is het voor mannen verboden hun vrouw te zoenen op zondag
* In Hartford is het verboden een hond wat dan ook te leren

Delaware:
* Het is verboden over water te vliegen, behalve als men voldoende eten en drinken bij zich heeft
* Trouwen vanwege een weddenschap is reden tot ontbinding van het huwelijk
* In Maines is het verboden broeken te dragen die strak om de heupen zitten

Florida:
* In Miami is het voor mannen verboden een strapless jurk te dragen
* Ongetrouwde vrouwen riskeren een gevangenisstraf als ze op zondag een parachutesprong maken
* In Sarasota is het verboden te zingen als je een badpak aanhebt

Georgia:
* Alle mannen in deze staat tussen 16 en 50 worden geacht aan de openbare weg te werken
* In Columbus is het verboden op je veranda te zitten als je niet netjes gekleed bent
* In Quitman is het voor kippen verboden de straat over te steken
* Het is verboden een etalagepop om te kleden behalve als het raam bedekt is

Hawaii:
* Het is verboden alleen gekleed in een zwembroek in het openbaar te verschijnen
* Het is verboden een mangoest te houden zonder vergunning (een mangoest is een soort civetkat)

Idaho:
* Dozen met snoep die als een romantisch cadeautje gegeven worden dienen minstens 50 pond te wegen
* In Pocatella is het dragen van verborgen wapens verboden, behalve als ze duidelijk zichtbaar zijn...
* Ook in Pocatello is het voor voetgangers en "motoristen" verboden te fronsen, grimassen te vertonen, bedreigend of somber te kijken, of er depressief uit te zien, omdat dat de reputatie van de stad zou kunnen schaden

Illinois:
* Mensen die gehandicapt, ziek of misvormd zijn op een manier waardoor ze er walgelijk of afstotelijk uitzien mogen niet in het openbaar verschijnen in Chicago
* In Chicago is het ook verboden om in je pyama te vissen
* In Chicago is het bovendien verboden een poedel mee naar de opera te nemen
* Volgens de staatswet is het verboden Engels te spreken - de officiële taal van Illinois is "Amerikaans"
* In Guernee is het voor vrouwen die meer dan honderd kilo wegen verboden paard te rijden in korte broek
* In Joliet is het verboden de naam Joliet verkeerd uit te spreken (het is Dzjooliejet)

Indiana:
* In South End is het voor apen verboden te roken
* In Gary is het verboden het theater te bezoeken na het eten van knoflook (na vier uur ben je weer welkom)

Iowa:
* Het is verboden een entreeprijs te vragen voor het optreden van een éénarmige pianist
* In Fort Madison moeten brandweermannen verplicht een kwartier oefenen voor ze naar een brand rijden

Kansas:
* Het is voor restaurants verboden kersentaart te verkopen op zondag
* Als een man zijn schoonmoeder mishandelt is dat in Wichita geen grond voor echtscheiding
* In Lang is het in augustus verboden op een ezel door de hoofdstraat te rijden als de ezel geen strooien hoed draagt
* In Natoma is het verboden een mes te gooien naar iemand in een streepjeshemd

Kentucky:
* Het is voor een vrouw verboden zich in badpak op de snelweg te bevinden, behalve als ze door minstens twee politieagenten begeleid wordt, of als ze lichter is dan 45 kilo of zwaarder dan honderd kilo. Dit geldt overigens nadrukkelijk niet voor vrouwelijke paarden
* Het is verboden vier keer met dezelfde man te trouwen

Louisiana:
* Brandweerwagens zijn bij wet verplicht bij elk rood stoplicht te stoppen in New Orleans
* Als je iemand bijt in New Orleans is dat een simpele overtreding - als je dat doet met een vals gebit is dat een ernstige overtreding
* Het is verboden in het openbaar te gorgelen

Maine:
* In Portland is het voor mannen verboden vrouwen onder de kin te kietelen met een veren plumeau
* Het hoogste bedrag dat wettelijk met gokken kan worden gewonnen is drie dollar
* In Rumford is het voor een huurder verboden zijn huisbaas te bijten
* In Waterville is het verboden je neus in het openbaar te snuiten

Maryland:
* In Baltimore is het verboden aanrechten te wassen of te schuren, hoe smerig ze ook worden
* In Halethorpe is het verboden langer dan één seconde te zoenen
* Het is verboden oesters te mishandelen
* Het is verboden Randy Newman's liedje Short People voor de radio te draaien

Massachusets:
* In Salem is het ook voor getrouwde stellen verboden naakt te slapen in een gehuurde kamer
* Het is verboden een sikje (een goatee) te dragen zonder vergunning
* In North Andover is het verboden speelgoedgeweren te dragen
* Het is verboden te duelleren met waterpistolen
* In Boston is het verboden een bad te nemen, behalve op doktersvoorschrift

Michigan:
* Volgens een staatswet is het haar van een vrouw eigendom van haar echtgenoot
* In Detroit is het verboden in een auto te vrijen, behalve als hij op je eigen grond staat
* In Clawson is het voor een boer bij wet toegestaan te slapen bij zijn varkens, koeien, paarden, geiten en kippen

Minnesota:
* Vrouwen riskeren een celstraf van dertig dagen als ze zich als Santa Claus verkleden
* In Minneapolis riskeer je gevangenisstraf als je dubbelparkeert
* Iedere man in Brainerd moet bij wet zijn baard laten staan
* Het is verboden stinkdieren te pesten

Mississippi:
* Het is nog steeds wettelijk toegestaan je "bediende" te doden
* In Truro moet een potentiële echtgenoot zijn mannelijkheid bewijzen door tenminste zes merels of drie kraaien te doden

nee doe mij maar Nederland waar ik inderdaad mag zeggen wat ik wil, waar ik niet bang ben voor mijn buurman, waar ik door de overheid word gezorgd als ik ziek of werkeloos ben ;)


@PrepperNL tip pas je naam aan in PrepperUSA en ga emigreren!!! ;)

en ..... nog steeds geen normaal antwoord op de vraag van Mootie en mij :(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:50:26 #88
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123108578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef theguyver het volgende:
27 slachtoffers incl de schutter zelf, van uitgaande dat elke famillie uit 4 gezinsleden bestaat gemiddeld kent een persoon 100 mensen die 100 mensen dus dat is 2700 mensen die liegen het betreft hier een plaats van 27000 mensen
Mooie getallen, maar deze gespeculeerde aantallen worden dan ook vrijwel unaniem in twijfel getrokken door het gebrek aan bijbehorend beeldmateriaal / getuigen verklaringen / voorzieningen voor 2700 mensen / enz, enz

Een mogelijk antwoord kan dit zijn:

Speculative Theory About The Sandy Hook School .
"Where are the alleged 575-600 students and their 1000+ parents? Nowhere to be found. The most likely scenario is that the school was closed or limited to a much smaller amount of special needs children only."

quote:
en denk niet dat gelijk 10.000 op het plaats delict aanwezig is een uur of een paar uur naar de schietpartij. dat gebeurt pas veel laterhet moment dat er wel veel media aanwezig is zijn er ook tientallen misschien wel honderden camera's en ja dan krijg je ook rare beelden
Er waren dus volgens jou "tientallen misschien wel honderden camera's" ..
Zoveel media en dan schiet iedereen dezelfde plaatjes vanaf hetzelfde standpunt van hetzelfde onderwerp?
Zoveel media en slechts één lullig plaatje van de evacuatie? (en dan een mannetje of 10 ipv 400-600 kinderen)
Er zijn dus 10.000en aanwezig op een later tijdstip .. maar daaruit pikken alle aanwezige media iedere keer Gene Rosen om op te komen draven om telkens hetzelfde riedeltje te komen over-acten?
400-600 kinderen met ouders / verzorgers en we zien op ieder station dezelfde 10(?) families en 'Gene Rosen' terug?

quote:
software foutjes
Fouten gebeuren, maar zowel op GOOGLE index, FaceBook, Twitter, VIMEO, en allerhande fundraiser pagina's?
Is dus gewoon toeval? ... :P
...

Tja, als dat er allemaal zo makkelijk in gaat bij jou, heb je voor deze dan ook een theorie?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef Mortos het volgende:

[..]

9:53AM
no more than ten minutes after the reported shooting ceased, the Associated Press published a story,
“Official with Knowledge of Connecticut School Shooting Says 27 Dead, Including 18 Children.”

Neighbours of Nancy Lanza said that around 9:15AM they saw police surrounding the house,
taping off the neighborhood and telling everyone to evacuate.
Yet, they supposedly did not learn the identity of the shooter until 11:30AM

https://twitter.com/BreakingNews/status/279645424908918785
http://www.breakingnews.c(...)-newtown-connecticut

...

Vertel eens, hoe smaakt zo'n blauwe pil eigenlijk?
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123109145
Dus als deze schietpartij eigenlijk een soort cover up/false flag situatie blijkt te zijn.. Dan zijn er voor zo'n top secret geheimzinnig plan toch wel erg erg erg erg veel blunders gemaakt waardoor JULLIE alles in de gaten krijgen. Hoe verklaren jullie al die blunders die zo'n false flag plan met zich teweeg brengt? Niet echt professioneel hè?
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:17:00 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123109578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef Mortos het volgende:

[..]

Mooie getallen, maar deze gespeculeerde aantallen worden dan ook vrijwel unaniem in twijfel getrokken door het gebrek aan bijbehorend beeldmateriaal / getuigen verklaringen / voorzieningen voor 2700 mensen / enz, enz

Een mogelijk antwoord kan dit zijn:

Speculative Theory About The Sandy Hook School .
"Where are the alleged 575-600 students and their 1000+ parents? Nowhere to be found. The most likely scenario is that the school was closed or limited to a much smaller amount of special needs children only."

[..]

Er waren dus volgens jou "tientallen misschien wel honderden camera's" ..
Zoveel media en dan schiet iedereen dezelfde plaatjes vanaf hetzelfde standpunt van hetzelfde onderwerp?
Zoveel media en slechts één lullig plaatje van de evacuatie? (en dan een mannetje of 10 ipv 400-600 kinderen)
Er zijn dus 10.000en aanwezig op een later tijdstip .. maar daaruit pikken alle aanwezige media iedere keer Gene Rosen om op te komen draven om telkens hetzelfde riedeltje te komen over-acten?
400-600 kinderen met ouders / verzorgers en we zien op ieder station dezelfde 10(?) families en 'Gene Rosen' terug?

[..]

Fouten gebeuren, maar zowel op GOOGLE index, FaceBook, Twitter, VIMEO, en allerhande fundraiser pagina's?
Is dus gewoon toeval? ... :P
...

Tja, als dat er allemaal zo makkelijk in gaat bij jou, heb je voor deze dan ook een theorie?

[..]

...

Vertel eens, hoe smaakt zo'n blauwe pil eigenlijk?
niet slecht al... is best rot hele dag met een boner rond te lopen..

ik zeg niet dat er een aantal dingen bij zijn wat ik erg vreemd vind.
maar ik zoek er wel een logische oplossing er voor.

de media is er als een zwerm opgedoken. het is de VS he.
maar wat me zo stug lijkt is dat dit allemaal in scene is gezet om een wapenwet aan te passen.

btw dat rekensommetje heb ik gewoon gemaakt ik sepculeer ook maar hoor, maar heb het op de volgende manier gedaan, ik ken een paar honderd mensen ongeveer 100 er van weten dat ik 1 broertje en 2 zussen heb, op die manier heb ik de berkening gemaakt.

ook is het zo dat het een kleine plaats is iedereen kent iedereen zo'n beetje werd ook aantal keren ook aangegeven in filmpjes wat ik hier zag ( toen het over de dader ging )
dus 27 mensen hebben niet bestaan... anders kan je zoeiets niet faken, lijkt mij dan ;)

de evacuatie ik geloof dat er iets mis is met alle tijdsaanduidingen eerlijk gezegd.
maar 1 foto van evacuatie ja dat kan, kijk maar naar hele utoya verhaal Breivik heeft een uur rond gelopen op eiland en daar hebben we ook maar 1 foto van..

en als op die school 600 leerlingen zou zitten, dan zou er vast wel iemand zijn die zegt... nee joh klopt niet, maar in plaats daarvan word er alleen gezegd ze zijn onvindbaar.
het is zo vaak gezegd, maar er is nergens bekend dat het niet zo is, ik bedoel 27000 inwoners.
buiten de mensen om zal er vast iemand naar de media zijn gegaan uit het dorp van nee dat klopt niet er zat nog geeneens de helft op die school of zo..

en met die websites met fouten idd dat kan.. simpel eigenlijk ook te verklaren
bij mij in de straat om de hoek is een agent neergeschoten.
ik heb gehoord ( onbetrouwbare bron iemand die zei dat hij in de buurt was)dat hij doorzeeft was met 30 kogels dus dat zet ik ff online.

en die Gene Rosen, nou misschien is dat wel de enige die wil reageren voor de camera.
en ik weet niet wat jij doet als je net te horen hebt gekregen dat je kind is gedood of als je nog in shok bent dat je gelijk voor de camera wil gaan staan verslag doe over een gebeurtenis.

zo zag je bij Utoya dat ook maar een enkeling met de media wou praten.
en dat was noorwegen, misschien 2 of 3 zenders aanwezig en niet zoals in de vs 10 helicopters en honderden journalisten.
ik zou dat niet willen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123110271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet slecht al... is best rot hele dag met een boner rond te lopen..

ik zeg niet dat er een aantal dingen bij zijn wat ik erg vreemd vind.
maar ik zoek er wel een logische oplossing er voor.

de media is er als een zwerm opgedoken. het is de VS he.
maar wat me zo stug lijkt is dat dit allemaal in scene is gezet om een wapenwet aan te passen.

btw dat rekensommetje heb ik gewoon gemaakt ik sepculeer ook maar hoor, maar heb het op de volgende manier gedaan, ik ken een paar honderd mensen ongeveer 100 er van weten dat ik 1 broertje en 2 zussen heb, op die manier heb ik de berkening gemaakt.

ook is het zo dat het een kleine plaats is iedereen kent iedereen zo'n beetje werd ook aantal keren ook aangegeven in filmpjes wat ik hier zag ( toen het over de dader ging )
dus 27 mensen hebben niet bestaan... anders kan je zoeiets niet faken, lijkt mij dan ;)

de evacuatie ik geloof dat er iets mis is met alle tijdsaanduidingen eerlijk gezegd.
maar 1 foto van evacuatie ja dat kan, kijk maar naar hele utoya verhaal Breivik heeft een uur rond gelopen op eiland en daar hebben we ook maar 1 foto van..

en als op die school 600 leerlingen zou zitten, dan zou er vast wel iemand zijn die zegt... nee joh klopt niet, maar in plaats daarvan word er alleen gezegd ze zijn onvindbaar.
het is zo vaak gezegd, maar er is nergens bekend dat het niet zo is, ik bedoel 27000 inwoners.
buiten de mensen om zal er vast iemand naar de media zijn gegaan uit het dorp van nee dat klopt niet er zat nog geeneens de helft op die school of zo..

en met die websites met fouten idd dat kan.. simpel eigenlijk ook te verklaren
bij mij in de straat om de hoek is een agent neergeschoten.
ik heb gehoord ( onbetrouwbare bron iemand die zei dat hij in de buurt was)dat hij doorzeeft was met 30 kogels dus dat zet ik ff online.

en die Gene Rosen, nou misschien is dat wel de enige die wil reageren voor de camera.
en ik weet niet wat jij doet als je net te horen hebt gekregen dat je kind is gedood of als je nog in shok bent dat je gelijk voor de camera wil gaan staan verslag doe over een gebeurtenis.

zo zag je bij Utoya dat ook maar een enkeling met de media wou praten.
en dat was noorwegen, misschien 2 of 3 zenders aanwezig en niet zoals in de vs 10 helicopters en honderden journalisten.
ik zou dat niet willen ;)
Veel aannames en veel misinformatie.
Dat we niks te horen krijgen van andere nabestaande is omdat er een officieel GAG verbod is, ze mogen niks zeggen en niemand mag ze wat vragen.
Zelfde geld voor alle documenten die met de zaak te maken hebben.
En hetzelfde gag no-go verbod is op de hele school, niemand mag enig onderzoek doen.

Van utoya werden er al fotos van in dat huis laten zien toen de dader nog aan het schieten was op de televisie.
Van Utoya hebben we fotos van verschillende plekken zelfs uit de helicopter waar we HD beelden van lijken zien die zelfs te identificeren zijn.

Zoals bij elk inident en massa schietpartij zijn er fotos van bloed, gore en doden, niet bij sandy hooks.

Maar goed het is duidelijk dat je de filmpjes en topics nog niet hebt door genomen.

Als je de interviews van Gene rosen bestudeert zal je zien dat die zichzelf herhaaldelijk tegenspreek.
Kan je natuurlijk zeggen ok ik zeg ook weleens tegen me vrouw dat ze lief is en de volgende dag dat ik haar haat.
Maar als een getuuige in de rechtbank liegt of onwaarheden als feiten neerzet is die niet betrouwbaar en zal die niet gebruikt worden.
Als je slechts 1 interview van de heer rosen ziet zal je waarschijnlijk denken dat die de waarheid spreekt. Het is dan ook de bedoeling dat je slechts 1 versie van zijn verhaal te zien krijgt op televisie. Het internet geeft ons de kans om dit soort incidenten aandachtig te bestuderen en als je dat doet wat uiteraard erg veel tijd en moeite kost kom je vanzelf dingen tegen die niet kunnen.

Je kan ook gewoon 1 versie bekijken bijvoorbeeld wat je op RTL nieuws of de NOS staatstelevisie te zien krijgt. Scheelt je heel veel tijd en ze verklaren netjes wat je moet geloven.


De 27 slachtoffers hoeven ook niet direct niet bestaan te hebben, een klassieke false-flag zou zijn.
Je zoekt iemand die aan je profiel voldoet in dit geval in lijn met de vorige incidentjes:
blanke man, vaak alleen, geen recent online verleden.
Dan zoek je deze man op, je vermoord hem of je bedwelmt hem.
Volgende dag stuur je een elite team naar de school toe, die met maskers op de aanval uitvoeren. Dan leg je de wapens die je de schuld wilt geven op de crimescene en laat je de verdacht ook achter uiteraard dood anders kan die praten.

je zorgt ervoor dat de politie en of geheime diensten die van het plan op de hoogt zijn als eerst ter plaatse zijn die de losse eindjes oplossen, zoals getuige die je duidelijk maakt wat e rgebeurt is en wat er met hun gebeurt als ze niet netjes vertellen wat je ze opdraagt.
Bij somige duurt het even voordat ze het dor hebben en kan het zijn dat ze pas 4 uur later uitde "kast" komen.

wat ook kan zijn is dat adam een mind-contol slachtoffer is, geprogrammeerd om deze aanval uit te voeren en dan tot zelf-destructie over te gaan. Vaak is er een woord, kleur of zinnetje wat een slachtoffer van hypnose tot een daad brengt zoals alles vergeten of weer helemaal normaal zijn.
Op de politie audio is te horen dat een agent zachtjes zegt "END THE LIFE OF ADAM". er is een theorie die zegt dat adam op dit comand zijn leven heeft genomen.

Maar het is het afwezig zijn van BEWIJS dat er ook maar iets is gebeurt en de gehiemzinnigheid van de overheid dat de vraag doet opkomen: is er wel geschoten?
zijn er wel slachtoffers?

Maar ons wordt opgedragen om te geloven wat de overheid zegt zonder enig bewijs, en als de overheid continu liegt moet je wel gestoord zijn om zomaar te geloven wat ze zeggen ook al is er geen bewijs en leiden alle aanwijzingen tot vragen.

Slechts het vrijgeven van camera bewakingsbeelden zou alle vragen nutteloos maken.
In plaats daarvan geven ze misinformatie, tegensprekende informatie en vooral leugens aan ons.

[ Bericht 17% gewijzigd door permban_06032014_01 op 20-02-2013 11:51:25 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:53:55 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123111029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Veel aannames en veel misinformatie.
Dat we niks te horen krijgen van andere nabestaande is omdat er een officieel GAG verbod is, ze mogen niks zeggen en niemand mag ze wat vragen.
Zelfde geld voor alle documenten die met de zaak te maken hebben.
En hetzelfde gag no-go verbod is op de hele school, niemand mag enig onderzoek doen.

Van utoya werden er al fotos van in dat huis laten zien toen de dader nog aan het schieten was op de televisie.
Van Utoya hebben we fotos van verschillende plekken zelfs uit de helicopter waar we HD beelden van lijken zien die zelfs te identificeren zijn.

Zoals bij elk inident en massa schietpartij zijn er fotos van bloed, gore en doden, niet bij sandy hooks.

Maar goed het is duidelijk dat je de filmpjes en topics nog niet hebt door genomen.

Als je de interviews van Gene rosen bestudeert zal je zien dat die zichzelf herhaaldelijk tegenspreek.
Kan je natuurlijk zeggen ok ik zeg ook weleens tegen me vrouw dat ze lief is en de volgende dag dat ik haar haat.
Maar als een getuuige in de rechtbank liegt of onwaarheden als feiten neerzet is die niet betrouwbaar en zal die niet gebruikt worden.
Als je slechts 1 interview van de heer rosen ziet zal je waarschijnlijk denken dat die de waarheid spreekt. Het is dan ook de bedoeling dat je slechts 1 versie van zijn verhaal te zien krijgt op televisie. Het internet geeft ons de kans om dit soort incidenten aandachtig te bestuderen en als je dat doet wat uiteraard erg veel tijd en moeite kost kom je vanzelf dingen tegen die niet kunnen.

Je kan ook gewoon 1 versie bekijken bijvoorbeeld wat je op RTL nieuws of de NOS staatstelevisie te zien krijgt. Scheelt je heel veel tijd en ze verklaren netjes wat je moet geloven.
btw de leerlingen zijn nu naar een andere school verplaatst volgens wikipedia.
ik zou ff mail sturen naar die school, ff vragen of ze paar honderd leerlingen er bij hebben gekregen.

over de filmpjes etc van utoya er is een verschil tussen buitenlucht en een schoolgebouw.
en ook daarvan zijn er pas veel en veel later foto's en dergelijke opgedoken.

en denk je nu echt dat politie niet een bloedig gebouw afzet met een aantal kinderlijken zodat de fotograven er geen foto's van kunnen maken, op aantal foto's en filmpjes waren al linten gezien foor deuren en zo.

en die Gene Rosen ff opgezocht hij heeft wat kindjes geholpen,
kerel is 69 aardig op leeftijd.. mijn oma was dement rond die leeftijd. en vergissen is nog steeds menselijk. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123111396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:

de media is er als een zwerm opgedoken. het is de VS he.
zoals in de vs 10 helicopters en honderden journalisten.
Vandaar die overvloed aan beeldmateriaal ...?
quote:
maar wat me zo stug lijkt is dat dit allemaal in scene is gezet om een wapenwet aan te passen.
Ondertussen is al gebleken dat het een tegenovergesteld effect gehad heeft.
De wapenverkoop is serieus gestegen, en zelfs specifiek het wapen dat gebruikt werd.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_123111569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

btw de leerlingen zijn nu naar een andere school verplaatst volgens wikipedia.
ik zou ff mail sturen naar die school, ff vragen of ze paar honderd leerlingen er bij hebben gekregen.

over de filmpjes etc van utoya er is een verschil tussen buitenlucht en een schoolgebouw.
en ook daarvan zijn er pas veel en veel later foto's en dergelijke opgedoken.

en denk je nu echt dat politie niet een bloedig gebouw afzet met een aantal kinderlijken zodat de fotograven er geen foto's van kunnen maken, op aantal foto's en filmpjes waren al linten gezien foor deuren en zo.

en die Gene Rosen ff opgezocht hij heeft wat kindjes geholpen,
kerel is 69 aardig op leeftijd.. mijn oma was dement rond die leeftijd. en vergissen is nog steeds menselijk. ;)
Oh een obvious troll.
Goeie poging inderdaad ik was er zowaar ingetrapt, ik zal je onzinnige reacties in dit topic maar rnegeren vanaf nu :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:09:18 #95
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123111669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:

de evacuatie ik geloof dat er iets mis is met alle tijdsaanduidingen eerlijk gezegd.
Je hebt slechts twee factoren nodig om dit te verifiëren.

1 - De radio communicatie van dispatch waar ze om 10:36AM aangeven de situatie meester te zijn. (eerst situatie meester, daarna pas kan de coronor naar binnen om de lijken te tellen en te identificeren)

quote:
09:35AM – : “Sandy Hook School, Caller’s indicated she thinks someone is shooting in the building.”
09:36AM – : “Sandy Hook School, the front glass has been broken out, they’re unsure why”
09:37AM – : “All units, the individual I have on the phone is continuing to hear what HE believes to be gunshots”
09:38AM – : “The shooting appears to have stopped. The school is in lock down.”
09:38AM – : “We’ll stage up the SWAT and go from there.”
09:39AM – : “Reports that teachers saw two shadows running, past the building, past the gym, which will be rear..58 they’re shooting.”
09:39AM – :“Yeah, we got ‘em. Their coming at me. Gun point”
09:40AM – : “Shooter’s apparently still shooting in office area. Dickerson Drive.”
09:40AM – 7: “Troop 8 personnel, take Exit 10, left on 34, turn on Riverside Drive. Make sure you have your vests on.
09:40AM – : “Police officer screams something I can’t understand (INPUT)
09:40AM – : “56 this is it”
09:40AM – : “Sandy Hook School, You’ll need two ambulances at this time.”
09:41AM – : “(Not clear need input) last known gunshots from the .. to the left
09:41AM – : “I got him proned out”
09:42AM – :“Last known shots were in the front of the school”
09:43AM – : “872-YEO”
09:43AM – : “We have one female in Room 1 who has gunshot wound to the foot.”
09:44AM – : “Partie in custody?”
09:46AM – : “We’ve got an injured person in Room 9 with numerous gunshot wounds.”
09:46Am – : “We got bodies here”
09:47AM – : “Copy, we’re moving out to the rear, Sandy Hook’s Fire Department Dickerson
09:47AM – : “Setting up a perimeter front rear.”
09:48AM – : “Might possibly need a second medic"
09:49AM – : “(can’t understand first words) …on the building
09:49AM – : “Negative on description. Shots were fired about three minutes ago.”
09:50AM – : “Secure area on Riverside”
09:51AM – : “We got one suspect down”
09:53AM – : “Newtown’s reporting one suspect down. The building has now been cleared.”
09:53AM – : “You’re going to stage with the EMS crews at Sandy Hook Fire Department”
09:56AM – : “Be advised, we have multiple weapons. Including one rifle and a shotgun”
09:58AM – : “Standby units at the school we’re conducting interior search at this time”
09:58AM – : “(same voice as above) “? the life of Adam?”
10:00AM – : “33 to HQ Motor vehicle stop”
10:00AM – : “Team up on the roof and clear the roof”
10:01AM – : “722ZHA”
10:03AM – : “Bringing a group of young kids out the front”
10:03AM – : “What is the number of ambulances you require"
10:04AM – : “We have a staging area for students and personnel and the parents outside near the street"
10:05AM – : ”1:35 Connecticut 872YEO Possible suspect vehicle”
10:06AM – : “Squad 3 to HQ I have run the operator He has Fl and Conn license, Christopher A Rodia, DOB”
10:11AM – : “I got multiple ambulance personnel coming in now, can we create that staging area, command area, within the fire eh Sandy Hook School parking area?”
10:12AM – : “Negative Newtown, any ambulances coming in will have to stage at Sandy Hook firehouse and we’ll follow up”
10:21AM – : - “Be aware that PIO (Public Information Officer) knows something is going on here”
10:22AM – :- “? ..Echo Oscar, Black Honda
10:25AM – :- “We got a large group coming out the front door”
10:29AM – : “Roger, closet in the kitchen, it has some victims"
10:32AM -- : “We are forming up to do a double check of the building”
10:32AM – : “One of the places is in the kitchen, there is a teacher and 18 kids there”
10:36AM – : “Newtown and all responders on scene, the scene is not active

zelf luister kan ook
deel 1
deel 2

2 - Het Twitter bericht van 9:53AM met de melding van het aantal slachtoffers (twitter bericht verwijst naar het nieuwsbericht op de bijgeleverde link)

https://twitter.com/BreakingNews/status/279645424908918785
http://www.breakingnews.c(...)-newtown-connecticut

quote:
en met die websites met fouten idd dat kan.. simpel eigenlijk ook te verklaren
Kan je mij eens een voorbeeld geven van een Twitter bericht met een verkeerde 'timestamp'?

quote:
.. kijk maar naar hele utoya verhaal Breivik heeft een uur rond gelopen op eiland en daar hebben we ..
quote:
zo zag je bij Utoya dat ook maar een enkeling met de media wou praten.
lol
Logica laat je varen maar de lauwe diarree die de media je voorschotelt probeer je hier klakkeloos te herkauwen?
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:21:40 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123112124
over onduidelijkheid mis informatie etc.
ik was ziek op 22 julie 2011 en heb ff het topic van de aanslagen op utoya gevolgd toen die tijd.
en er was toen ook zoveel onjuiste informatie..
hier paar voorbeelden

ravisomaiya twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:01:09
RT @cfklebergtt: Police stop reporter of #Norway's Aftenposten: "because there are still two bombs that we don't know where they are." #Oslo

Zeker twee doden, Noorse premier mogelijk gewond zegt www.nu.nl

nog 2 bommen, ze weten alleen niet waar. bron: http://www.dagbladet.no/

BreakingNews twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:27:26Several Norwegian news outlets reporting there 2 other bombs around Oslo that did not explode, according to police

;) op de dag zelf is er altijd veel speculatie hoe wat waar etc, rare dingen komen dan de wereld in zonder dat ze goed zijn bevestigt.

vaak word er een dag a 2 dagen later pas goed duidelijk wat er gebeurt is. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:30:48 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123112452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Mortos het volgende:

[..]

Je hebt slechts twee factoren nodig om dit te verifiëren.

1 - De radio communicatie van dispatch waar ze om 10:36AM aangeven de situatie meester te zijn. (eerst situatie meester, daarna pas kan de coronor naar binnen om de lijken te tellen en te identificeren)

[..]

2 - Het Twitter bericht van 9:53AM met de melding van het aantal slachtoffers (twitter bericht verwijst naar het nieuwsbericht op de bijgeleverde link)

https://twitter.com/BreakingNews/status/279645424908918785
http://www.breakingnews.c(...)-newtown-connecticut

[..]

Kan je mij eens een voorbeeld geven van een Twitter bericht met een verkeerde 'timestamp'?

[..]

[..]

lol
Logica laat je varen maar de lauwe diarree die de media je voorschotelt probeer je hier klakkeloos te herkauwen?
Ik zoek alleen een logische verklaring naar de fouten etc..

dingen die fout in de media komen..
vandaag ook weer een heeel mooi voorbeeld

Prins Laurent in ziekenhuis na skiongeluk

AMSTERDAM - De Belgische prins Laurent heeft een skiongeluk gehad en bevindt zich in het ziekenhuis van Innsbruck.

Foto: ANP

Bekijk video

Dat bevestigt woordvoerder van het Ziekenhuis Innsbruck, Johannes Schwamberger, aan NU.nl.

"We hebben de prins in de nacht van dinsdag op woensdag bij ons gehouden. We zullen nog enkele onderzoeken uitvoeren, maar er is nooit sprake geweest van een levensbedreigende situatie.'


De prins zal naar alle waarschijnlijkheid morgen of overmorgen worden ontslagen, meldt de woordvoerder verder.

Ook het Belgische koninklijk paleis bevestigt het ongeluk in De Standaard. "De prins heeft een inwendige bloeduitstorting opgelopen", meldt een woordvoerder van het paleis aan NU.nl

De Franstalige krant Le Soir zou de vrouw van prins Laurent, prinses Claire, hebben gesproken. De prins maakt het goed, gaf de prinses aan.



Ontkracht


Een woordvoerder van het paleis ontkrachtte de berichtgeving tegenover NU.nl aanvankelijk.

"De prins is maandag en niet dinsdag gewond geraakt en is zelf naar het ziekenhuis gegaan. Hij heeft diezelfde dag het ziekenhuis weer verlaten en we weten niet eens of hij tijdens het skiën gewond is geraakt", meldde de woordvoerder woensdagochtend.



'Zwaargewond'


De Tiroler Tageszeitung meldde dat prins Laurent dinsdag zwaargewond zou zijn geraakt tijdens een skiongeluk in Lermoos, Oostenrijk. Daarna ontstond er hevige verwarring in internationale media.

Laurent is de jongste zoon van koning Albert II en koningin Paola.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:33:37 #98
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123112549
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zoek alleen een logische verklaring naar de fouten etc..
.. bla bla bla
Nee, je ridiculiseert jezelf.

en JE GEEFT NOG STEEDS GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG!

:) lol
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:48:33 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123113120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Mortos het volgende:

[..]

Je hebt slechts twee factoren nodig om dit te verifiëren.

1 - De radio communicatie van dispatch waar ze om 10:36AM aangeven de situatie meester te zijn. (eerst situatie meester, daarna pas kan de coronor naar binnen om de lijken te tellen en te identificeren)

[..]

2 - Het Twitter bericht van 9:53AM met de melding van het aantal slachtoffers (twitter bericht verwijst naar het nieuwsbericht op de bijgeleverde link)

https://twitter.com/BreakingNews/status/279645424908918785
http://www.breakingnews.c(...)-newtown-connecticut

[..]

Kan je mij eens een voorbeeld geven van een Twitter bericht met een verkeerde 'timestamp'?

[..]

[..]

lol
Logica laat je varen maar de lauwe diarree die de media je voorschotelt probeer je hier klakkeloos te herkauwen?
timestamp.
nee niet zo 123 heb geen twitter ;)

en logica laat ik varen, nee misschien denk ik te logisch na van goh...
niet alle informatie die naar buiten komt is correct

zie voorbeelden van NU.NL http://www.dagbladet.no/ breakingnews twitter account. in voorbeeld hierboven wat ik al aangaf.

het is zo makkelijk om te veronderstellen dat zodra er 1 ding onlogish word gevonden gelijk er meer achter te zoeken?

ook getuigen zelf kunnen het mis hebben wat ze gezien of gehoord hebben.

zo werd er eerst gedacht aan een tweede schutter op utoya door slachtoffers.
dit kwam omdat breivik aan het bellen was met de politie.
is een mooi voorbeeld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:18:37 #100
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123114284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

timestamp.
nee niet zo 123 heb geen twitter ;)
Maar net vond je het nog simpel te verklaren?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:

en met die websites met fouten idd dat kan.. simpel eigenlijk ook te verklaren
..

quote:
en logica laat ik varen, nee misschien denk ik te logisch na van goh...
goh ... was jij dat?

quote:
bla bla bla breivik linken aan Lanza bla bla bla bon-ton-media-hoer-gebrabbel
Het onderzoek naar wat er exact gebeurde 0p 12-14-12, is nog in volle gang voor zover ik weet, maar iedere stok om mee te slaan is er eentje hé.
Misschien vinden ze nog wel een nazi vlag in die game-kelder .. of beter nog dat boekje dat Wilders geschreven heeft of de username/password van Julian Assange's Wikileaks account.
Afvoeren met pek en veren dat stuk addergebroed.
Op de brandstapel dat heksenkind.
Onder de trein met zijn boze oog.

Ik vond je vroeger een leuke serie (nog op import VHS) maar neem The Guyver vanaf nu wel met een korreltje zout.
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123116119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Disorder het volgende:
Dus als deze schietpartij eigenlijk een soort cover up/false flag situatie blijkt te zijn.. Dan zijn er voor zo'n top secret geheimzinnig plan toch wel erg erg erg erg veel blunders gemaakt waardoor JULLIE alles in de gaten krijgen. Hoe verklaren jullie al die blunders die zo'n false flag plan met zich teweeg brengt? Niet echt professioneel hè?
Zoiets vraag ik me ook altijd af. Daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen ze nodig hebben om zo een cover-up uit te voeren en hoe men het voor elkaar krijgt al deze deelnemers hun mond kunnen blijven houden terwijl ze aan de ene kant (a): verantwoordelijk zijn voor de dood van een aantal kinderen en aan de andere kant (b): als ze dit complot onthullen met het benodigde bewijs ze gelijk financieel geramd zitten voor de rest van hun leven omdat ze geld kunnen vragen voor interviews en eventuele boek- en filmdeals.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:23:32 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123116881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Mortos het volgende:

[..]

Maar net vond je het nog simpel te verklaren?

zie paar post van mij terug ik zal ff kijken of een een screenshot kan maken van bijvb een mail die pas morgen verstuurd word en nu al binnen is,
[..]

..

sommige websites en kranten andere media hebben ook wel eens dingen onjuist zie bericht van De Belgische prins Laurent wat ik zojuist geplaast heb
[..]

goh ... was jij dat?

ja dat was ik, en ik ben er helemaal mee eens dat sommige dingen, idd raar en verdacht zijn.

[..]

Het onderzoek naar wat er exact gebeurde 0p 12-14-12, is nog in volle gang voor zover ik weet,

er zal waarschijnlijk ook een groot onderzoeks rapport komen denk ik

maar iedere stok om mee te slaan is er eentje hé.
Misschien vinden ze nog wel een nazi vlag in die game-kelder .. of beter nog dat boekje dat Wilders geschreven heeft of de username/password van Julian Assange's Wikileaks account.
Afvoeren met pek en veren dat stuk addergebroed.
Op de brandstapel dat heksenkind.
Onder de trein met zijn boze oog.

misschien wel valt wel makkelijk te hoaxen

Ik vond je vroeger een leuke serie (nog op import VHS) maar neem The Guyver vanaf nu wel met een korreltje zout.

dit plaatje is van de remake van de serie uit 2004
ik blijf er bij dat als dit allemaal in scene is gezet.
dit bakken en bakken met geld heeft gekost 270000 dorps/stads bewoners om moeten zijn gekocht.
ik heb nog namelijk nog nergens iets gevonden behalve van complot denkers dat dit in scene is gezet.
niet van een bewoners dat er bijvb geen 600 kinderen op die school zaten, dat niet een bekende van de personen die gedood zijn heeft gemeld, nee die is nog spring levend, of dat een van de slachtoffers zelf zich gemeld heeft 1 van de leraren bijvoorbeeld.

van de personen ( famillie leden waarvan een intervieuw is afgenomen ) een bekende of een kennis van hun gemeld heeft dat het onzin was.

in alle andere schootings zijn inderdaad foto's en filmpjes etc.
zo ook van bijvb the colombine highschool maar die zijn pas maanden later vrijgegeven,

maar goed er staan er heel wat te springen hier om foto's van bebloede muren en slachtoffers te zien die volgens vele hier niet bestaan!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:34:50 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123117521
btw de nieuwe wapen regels..

mocht er nog een amerikaan zijn met een musket kunnen ze die nog steeds rusig gebruiken hoor...

ik vind het op zich niet eens zulke gekke regels..

1. Iedereen die een wapen wil kopen, moet een uitgebreide achtergrondcheck ondergaan. Cijfers suggereren dat 40 procent van de wapens worden verkocht zonder dat er een onderzoek gedaan is naar mogelijke criminele achtergronden of motieven van de koper. Wel zou er mogelijk een uitzondering moeten komen voor bijvoorbeeld wapens die binnen een familie worden doorgegeven en tijdelijk wapenbezit voor de jacht.

2. Een verbod op aanvalswapens. Tien jaar lang mogen er geen wapens verkocht worden die lijken op wat in het leger wordt gebruikt.

3. Instellen van een maximum van tien kogels in een magazijn van een vuurwapen.

4. Een verbod op het bezit, de verkoop, de maak en de import van pantser doorborende kogels.

5. Het bureau voor alcohol-, tabak, vuurwapens en explosieven krijgt een directeur, in plaats van alleen een uitvoerend directeur. De huidige uitvoerend directeur, Todd Jones, zal voor de nieuwe functie worden voorgedragen.

6. Nieuwe wetten om mensen die criminelen aan wapens te helpen strenger straffen.

7. In sommige staten gelden wettelijke beperkingen in gezondheidswetten om informatie over mensen die geen wapen zouden mogen dragen openbaar te maken. Die moeten worden herzien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123126547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik blijf er bij dat als dit allemaal in scene is gezet.
dit bakken en bakken met geld heeft gekost 270000 dorps/stads bewoners om moeten zijn gekocht.
ik heb nog namelijk nog nergens iets gevonden behalve van complot denkers dat dit in scene is gezet.
niet van een bewoners dat er bijvb geen 600 kinderen op die school zaten, dat niet een bekende van de personen die gedood zijn heeft gemeld, nee die is nog spring levend, of dat een van de slachtoffers zelf zich gemeld heeft 1 van de leraren bijvoorbeeld.

van de personen ( famillie leden waarvan een intervieuw is afgenomen ) een bekende of een kennis van hun gemeld heeft dat het onzin was.

in alle andere schootings zijn inderdaad foto's en filmpjes etc.
zo ook van bijvb the colombine highschool maar die zijn pas maanden later vrijgegeven,


maar goed er staan er heel wat te springen hier om foto's van bebloede muren en slachtoffers te zien die volgens vele hier niet bestaan!
Dus misschien gebeurt dat hier ook wel over een paar maanden?
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:30:47 #105
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123136764
Program: FRONTLINE
Episode: Raising Adam Lanza

In the wake of the mass killings at Sandy Hook Elementary School, FRONTLINE investigates a young man and the town he changed forever. In collaboration with "The Hartford Courant," FRONTLINE looks for answers to the central - and so far elusive - question: Who was Adam Lanza?

http://video.pbs.org/video/2336615746
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123139102
Die ga ik zo meteen kijken, al zal het wel een whitewash zijn geschreven door de cia oublieke affairs.

Hier is de video van de journaliste die door de aggresieve toeschouwer werd weggestuurd.
WSJlive meld dat de temperatuur "is just above freezing", toch vreem dat er zoveel mensen lekker in het zonnetje staan en wandelen, in korte broek en T-shirts terwijl het bijna vriest.
Wsjlive legt uit dat er problemen zijn met de pers conferentie en dat die zo begint, dit moet dus om 11:00 uitgezonden zijn 14 december 2012
Best schrikbarend hoe ze nu al de anti-zelfbeschermings debat aanzwingelen en telkens herhalen zodat mensen deze dag automatisch met anti-zelfverdedigingswetten associeren.
Het is ook erg duidelijk dat terwijl de SWAT nog de school aan het uitkamen is en terwijl er nog meerder mensen in kasten zitten, WSKlive al weet dat er 20 kinderen 6 volwassenen dood zijn.
En dat de dader zelfmoord heeft gepleegd, terwijl er nog niets een forensisch onderzoek is gedaan.
!

[ Bericht 0% gewijzigd door permban_06032014_01 op 20-02-2013 22:12:25 ]
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:08:25 #107
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123153292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef PrepperNL het volgende:
Die ga ik zo meteen kijken, al zal het wel een whitewash zijn geschreven door de cia oublieke affairs.

Hier is de video van de journaliste die door de aggresieve toeschouwer werd weggestuurd.
WSJlive meld dat de temperatuur "is just above freezing", toch vreemd dat er zoveel mensen lekker in het zonnetje staan en wandelen, in korte broek en T-shirts terwijl het bijna vriest.
Wsjlive legt uit dat er problemen zijn met de pers conferentie en dat die zo begint, dit moet dus om 11:00 uitgezonden zijn 14 december 2012
Best schrikbarend hoe ze nu al de anti-zelfbeschermings debat aanzwingelen en telkens herhalen zodat mensen deze dag automatisch met anti-zelfverdedigingswetten associeren.
Het is ook erg duidelijk dat terwijl de SWAT nog de school aan het uitkamen is en terwijl er nog meerder mensen in kasten zitten, WSKlive al weet dat er 20 kinderen 6 volwassenen dood zijn.
En dat de dader zelfmoord heeft gepleegd, terwijl er nog niets een forensisch onderzoek is gedaan.
!
Nice find PrepperNL!
Deze ondersteund het punt wat ik ook steeds probeer te maken.
Ik kan echter nergens uit opmaken dat deze van die vrouw is die weggestuurd werd!
Kan je mij uitleggen waarom dat wel zo zou zijn?

...

Video is dus in ieder geval van na 10:30AM.
0:48m. in de video zegt de verslaggeefster het volgende:
"Obama himself was made aware of what had happend, arround 10:30AM this morning"
(Dat heeft al plaatsgevonden dus dit is later)

Dus tussen 10:36AM en 11:00AM uur weten ze al te vertellen dat:
1:04m. "The deadtoll is now said to be 27"
("Said" dus iemand wist het al correct te vertellen aan de verslaggever!)
en
1:20m. "He was a 20 year old man"
Maar ... de media zouden er op dat tijdstip nog van uit moeten gaan dat het om Ryan ging (zijn ID werd namelijk op Adam gevonden) Ryan is echter geen twintig .. Adam wel!
en
2:14m. "So an official with knowledge of the shooting today at that Sandy Hook Elementary School has said: So far 27 dead 18 of wich were children"

De radio communicatie van dispatch verteld ons echter het volgende::
10:36AM – : “Newtown and all responders on scene, the scene is not active”

Dat moeten 24 hectische minuten zijn geweest van doctoren op sportschoenen die in en uit het schoolgebouw rennen met rokende zolen en hun mobiel in de hand om het zo snel mogelijk door te geven aan de media. Ondertussen nog oppassen omdat buiten rond dat tijdstip ook de grote 'stoelendans' met auto's, ambulances (die kwamen toen aan, vertrokken niet en bleven de hele dag zo'n beetje geparkeerd op het terrein), busjes en brandweerwagens plaatsvond.

Dat moet een enorm tafereel geweest zijn!
Daar zou de media toch massaal beelden van moeten hebben?

WAAR ZIJN DEZE BEELDEN?

Wat zien we wel rond dat tijdstip ...

De evacuatie:


De stoelendans:

Het bovenstaande grote plaatje is een 'still' van het beeldmateriaal van Ted Shaffrey (10:36AM - 11:00AM) de kleine inserts zijn 'stills' van de live-beelden zoals uitgezonden de ochtend van de 14e. Shaffrey zal deze dag op deze hoek het belangrijkste beeldmateriaal schieten. Hij krijgt vrijwel alle ouders van de slachtoffers 'rouwend' in beeld, deze beelden gaan later de wereld rond om geschiedenis te worden.

En alle grote namen in de media (ABC, CNN, FOX) die rond dat tijdstip vooral geïnteresseerd is in het dramatische verhaal van Gene Rosen? .. en dus niet in de beelden van de evacuatie??


....

Nog meer noemenswaardige momenten uit het filmpje

2:45m.

Bij WSJ zien we de foto van de evacuatie terug, deze heeft op dit tijdstip dus al plaatsgevonden. De foto is gemaakt, opgestuurd en verwerkt in het nieuws item dat tussen 10:30AM - 11:00AM uitgezonden werd.

3:30m.

We zien dat de FBI (logo zichtbaar op 5:00m.) ter plaatse is (geen haast tijdens het omkleden) en we zien een moeder lopen met twee kinderen (geen haast en/of paniek) 10:30AM - 11:00AM

3:55m

Op deze still zien we de ambulances geparkeerd staan achter de 'firestation'. In deze positie verblijven zij de rest van de dag. De grote stoelendans heeft blijkbaar al plaatsgevonden. 10:30AM - 11:00AM

5:29m.

Het enige slachtoffer waarvan op beelden te zien is dat zij op een brancard naar de ambulance wordt gebracht. We zien haar hier tussen 10:30AM - 11:00AM keuvelen met het EMS personeel.

[edit]

ter contrast zien we hetzelfde slachtoffer later op beelden van CBS waar de situatie al een stuk ernstiger lijkt. Ze wordt (door een fotograaf .. :) .. remember!) per brancard vervoerd onder begeleiding van een handjevol emergency personeel.

6:48m.

En tot slot zien we Gene Rosen. Geen enkele reportage die dag is compleet zonder Gene Rosen.
Maar Gene Rosen, hier tussen 10:30AM - 11:00AM in gesprek met een verslaggever/ster van FOX, zou naar eigen zeggen zich op dat tijdstip ontfermen over een zestal kinderen. De kinderen uit de klas van Victoria Soto. Kinderen met traumatische verhalen en anekdotes die Gene Rosen zo diep raken dat de op de morgen van de 14e en de dagen erna (als Gene Rosen tegen talloze camera's van ieder groot nieuws station hetzelfde verhaal doet, zij het met cruciale verschillen!), hij er keer op keer bijna aan onderdoor gaat.





Gene Rosen .. het portret van een Held!

....

Nogmaals het filmpje van WSJ

Al deze beelden dus in een live uitzending op TV tussen 10:30AM en 11:00AM op 12-14-12

En dan blijven sommige mensen beweren dat er niks vreemds aan de hand is met de tijdlijn van Sandy Hook?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortos op 21-02-2013 20:01:06 ]
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:13:30 #108
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123160112
4 video's die het kijken waard zijn.

Sandy Hook Inconsistencies

Voor de volledigheid heb ik deel 1 ook erbij gezet.
Persoonlijk focus ik mijzelf liever niet op de eventuele slachtoffers als dat niet nodig is.


De meeste kunnen video 1 dus overslaan omdat dat punt nu inmiddels wel gemaakt is.

Sandy Hook (False Flag??) inconsistencies Pt. 1 (ongeveer 3 min.)
Robbie Parker interview

Sandy Hook Inconsistencies Pt 2 Gene Rosen Liar (ongeveer 13 min.)
1) Why if the shooting started around 9:35AM, Gene Rosen is spotted walking around the Fire House at 10:45AM in this Helicopter footage?....
Hows that possible? 50 minutes for the entire show ??? What happened to his story?
He said he was at 12:00pm still with the kids waiting for their parents....
Also in this vid at 5:35 you can see Gene Rosen giving an interview which is absolutely impossible because of the timeline of the events...
So people actually believe that the entire shooting, the 6 kids running out of the school, arriving at Mr Rosen's house, then talking and playing with them, later on one of the parents came to his house to pick them up and finally walk ALL THE WAY to the FIREHOUSE.... in only 50 minutes? ANDDDD the footage shows that even the emergency personnel is hanging out. No chaos, no stress, no blood, no kids. Where are the 500 kids? Where are the parents of all those kids?
2) Why would a photographer be harrassed by civilians and police officers because you are taking pictures of an important event like this?
3)Why would a civilian help firefighters to cord an entire area blocking emergency vehicles from the EXIT?! WHY??!
4)We never saw ANYONE going into an ambulance, only this lady. Her face was edited out of all USA networks.... But in Portugal they left her face in the shots... Who is she? What happened to her?
5)Gene Rosen was already at 10:45AM giving interviews about what happened....


Sandy Hook inconsistencies Pt.3 First and ONLY mobile footage (ongeveer 12 min.)
Time of shooting aprox. 9:35am
This is the ONLY video recorded with a phone or other mobile device from the Sandy Hook event. Out of the over ONE THOUSAND people aprox that should've been there, only one video showed up. And it's from The NewTown Bee...
The video shows "early stages" post shooting...
As you can see the video was shot around the same time or earlier than the footage from chopper 12 (link here http://www.youtube.com/watch?v=aX2ITH...),
The parking lot has the same cars parked in the exact same position as the Chopper 12 footage ( which was shot at aprox 10:25am)
Why we couldnt see any of the 500 kids or parents of this kids running down to the school or freaking out?!? I mean the phone footage was shot earlier, right??.. So where are the 500 kids? wheres the chaos? Wheres the media? Where!?
Pay attention to how our brown jacket individual (4) walks and repeats gestures once he comes out of the Firehouse. Remember him from the mobile video, which was "shot earlier".
Now we have "earlier footage" and not even ONE kid? More than ONE thousand people evacuated in 20 minutes? got it.... No ambulances taking victims out, no parents running and screaming, no blood.... No emergency personnel running or DOING SOMETHING TO HELP THE SITUATION?!?!
Our individual with light blue cap (1) gives que for people to go inside the Firehouse
WHERE ARE THE KIDS?
Forgot to point where our individual with pink shoes (2) (Lynn mcdonnell ) is on the Chopper 12 footage, but if you want you can find her. She is there too!


Sandy Hook Inconsistencies pt. 4 Zoom perspective Illusion (ongeveer. 10 min.)
How much time apart were each one of those shots?
Please try this.....
Go and google or youtube Helicopter images/video of the Sandy Hook firehouse and compare them together. And pay attention to the parking logistics. You can see how MUCH the parking changes in such small amount of time.


In video 4 maken ze het punt wat ik hier ook vaak aanhaal (zie mijn vorige post)



[ Bericht 0% gewijzigd door Mortos op 21-02-2013 14:36:43 ]
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123167128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:08 schreef Mortos het volgende:

[..]

Nice find PrepperNL!
Deze ondersteund het punt wat ik ook steeds probeer te maken.
Ik kan echter nergens uit opmaken dat deze van die vrouw is die weggestuurd werd!
Kan je mij uitleggen waarom dat wel zo zou zijn?


Ging vooral om het laatste stukje, al was ik in de war met de blaue trui man en grijze trui man die hetzelfde postuur en uiterlijk hebben.
Op de onderste screenshot zie je dezelfde grijze trui man lopen als in de tweede screenshot.
Ook staat die excuus neger op dezelfde plek in de video.
Het hoeft niet om deie vrouw te gaan maar het lijkt er wel veel op, op de plek waar de video is gemaakt, en zoveel journalisten lopen er niet rond.

Je zou bijna denken dat de wideo van WSSlive later is genomen omdat het alle bekende beelden bevat maar ze zegt toch echt dat ze wachten op de nieuws conference before lunch, dus dat is niet die van 13:00 uur, moet dus die van 11:00 zijn geweest.
De video bevat een screenshot van hunnie website met een tweet van Libor Jany, op de tweeter van Libor jany vinden we een timestamp van 10:10 AM lijkt me wel erg vroeg misschien dat het 11:10 in een andere tijdszone in USA is?

Zwarte T-shirt...?
De zwarte voorwerpen die we naast de auto zien liggen naast de auto zijn te groot om T-shirts te zijn.
Je zou bijna denken dat het om 2 uitgetrokken nonnen costuums gaat. Misschien dat de primaire daders de costuums aanhadden en zodoende binnen zijn gelaten. Wat meteen de getuigenissen verklaart die het over nonnen hebben voor het incidentje begon. En toen ze genoeg schade hebben gedaan naar buiten zijn gekomen, nonnen costuums uitgetrokken, en of in de purple van zijn vertrokken, of het bos ingevlucht.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:51:53 #110
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123169133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef PrepperNL het volgende:
Je zou bijna denken dat de wideo van WSSlive later is genomen omdat het alle bekende beelden bevat maar ze zegt toch echt dat ze wachten op de nieuws conference before lunch, dus dat is niet die van 13:00 uur, moet dus die van 11:00 zijn geweest.
De video bevat een screenshot van hunnie website met een tweet van Libor Jany, op de tweeter van Libor jany vinden we een timestamp van 10:10 AM lijkt me wel erg vroeg misschien dat het 11:10 in een andere tijdszone in USA is?
De tijd van 10:10AM moet dan wel goed zijn, 9:10AM is te vroeg, 11:10AM is te laat.
De beelden die geschoten zijn komen ook prima overeen met de onderstaande footage van NEWS 8

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Mortos het volgende:



*All Screenshots used are from the morning of the 14th december 2012
“Sandy Hook Shootings” media coverage

(big screenshot)
Ted Shaffrey – Video Journalist for Associated Press – footage on VIMEO
(estimated time between 10:36AM – 11:00AM)
http://vimeo.com/57061899#at=0

(top right small screenshot)
sandy hook shooting coverage news 8
(estimated time before 11:00AM)

(middle right small screenshot)
11am Shooting Update
(estimated time before 11:00AM)

(bottom right small screenshot)
Sandy Hook News Chopper Helicopter – Crystal Clear – HD and Zooms
(estimated time after 10:45AM based on shadows)

Of de beelden van de video die je post die vrouw zijn laat ik in het midden.
Het zou in ieder geval goed kunnen!

Ook kudo's voor die screenshot van LiborJane, het was mij niet opgevallen. :)
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:14:15 #111
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123171674
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:36:52 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123198990
vraagje, aan de gene die denken dat dit een falseflag of wat anders is.

1. waarom
2. wel of geen doden.
3. waarom beweert nog steeds niemand in die community dat het fake is
4. wie zit er achter?
5. wat als het allemaal wel echt is

:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:52:08 #113
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123208478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef theguyver het volgende:
wat als het allemaal wel echt is
Don't worry, it's just a ride ..



.. en dan gebruikte ik alleen ms-paint
;)

[ Bericht 22% gewijzigd door Mortos op 22-02-2013 16:01:06 ]
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123209430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef theguyver het volgende:
vraagje, aan de gene die denken dat dit een falseflag of wat anders is.

1. waarom
2. wel of geen doden.
3. waarom beweert nog steeds niemand in die community dat het fake is
4. wie zit er achter?
5. wat als het allemaal wel echt is

:)
Als je dat denkt vallen punt 1 t/m 4 weg.
pi_123209632
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef Mortos het volgende:

[..]

Don't worry, it's just a ride ..

[ afbeelding ]

.. en dan gebruikte ik alleen ms-paint
;)
toch is het een interessante vraag... het 'geloof' ind at complot dat enkele mensen hier aangeven te hebben is bijna 'religieus'...

je gaan er bij voorbaat vanuit en laten geen enkele twijfel toe, willen ook niets horen over alternatieve mogelijkheden van alemaal dingen die zij 'opvallend' vinden en blijven maar erop hameren 'dat het dus echte allemaal een complot is'.
Bovenal copy-pasten ze vaak kritiekloos content die afkomt van websites, welke natuurlijk ook gewoon 'media' zijn, en 'controleerbaar'

Is niet dat juist erg gevaarlijk qua 'goed-gelovigheid? ... In hoeverre stel je jezelf kritische vragen en onderzoek je in hoeverre de 'argumenten' die jij doorpost wel aannemelijk zijn?

wat betreft media-Manipulatie bestaan er natuurlijk veel verschillende kanten, maar zeker ook het verschil in 'propaganda-doeleinden'
...

Het komt vaker voor dat bv media-events gestaged, of mogelijk gehyped worden om bv aandacht ergens anders vanaf te leiden of als 'bliksemafleider' te functioneren...
soms baseeert men zich dan op bewuste gebeurtenissen of worden gebeurtenisen 'uitgelokt' (vaak met grens-incidenten', schietpartijen aan de grens die leiden tot bijan-oorlogen of zelfs complete oorlogen, het geval)..
Ook bv het Tongkin incident lijkt een bewust 'aangestuurd' incident geweest te zijn waarop al wekenlang aangestuurd was, en de politiek snel op insprong toen men emende een 'incident' te hebben, later bleek dat de amerikaanse schutters vermoedelijk de enige waren die geschoten hadden enw erd ook zelfsde aanwezigheid van enige vijandelijke boot betwijfeld.

Punt is gewoon dat het geheel 'verzinnen' van een incident eigenlijk geen enkel voorbeeld kent in de lange geschiedenis van media-manipulatie en propaganda..
Al helemaal niet als kennelijk alle deelnemers 'acteurs' zouden zijn en ook al het beeldmateriaal, zoals gesteld dr mensen hier via photoshop en met bluescreens in elkaar gezet.

Het is ook helemaal niet nodig, zo ingewikkeld en problematisch (des te moeilijker men wil gaan 'ensceneren' des te onmogelijker zou het worden dat overtuigend te doen.. zelfs de allerbeste en duurste hollywood-films hebben volop 'beeldfoutjes', en die hebben een productietijd van veele maanden).

Bv een 'complot' waarbij een kleuterschool aangevallen wordt door een psychopaat met semi-automatische wapens is makkelijker te ensceneren zónder duizenden acteurs, medeweten en -werken van de hele wereldpers en een enroeme photoshop afdeling die alles met bluescrens gaat in elkaar zetten.
gewoon door het een minieme 'covert' operatiegroep uit te laten voeren in het echt, en de pers en gemeenschap de rest te laten doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_123210345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus misschien gebeurt dat hier ook wel over een paar maanden?
Ik wacht nog steeds op die fotos van The Bin Laden Death Raid...de echte filmpje van....en de DNA....

Jeetje - what a bunch of BS that was as well ! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123210626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op die fotos van The Bin Laden Death Raid...de echte filmpje van....en de DNA....

Jeetje - what a bunch of BS that was as well ! :)
Waarom ?

Zelfs al was er geen enkele 'fout' te ontdekken op beelden/DNA onderzoek, dan zou je het nog niet geloven.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_123210657
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Waarom ?

Zelfs al was er geen enkele 'fout' te ontdekken op beelden/DNA onderzoek, dan zou je het nog niet geloven.
Daar komt het wel op neer.
pi_123211558
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Waarom ?

Zelfs al was er geen enkele 'fout' te ontdekken op beelden/DNA onderzoek, dan zou je het nog niet geloven.
I keep an open mind.
Het fiet is dat ze hebben geen fotos,geen film beelden en geen DNA.
Bin Laden was al lang dood.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123211866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

I keep an open mind.
Het fiet is dat ze hebben geen fotos,geen film beelden en geen DNA.
Bin Laden was al lang dood.
Beelden zou je niet geloven, DNA zou je niet geloven en wanneer je het wel zou geloven zou je het vergelijkingsmateriaal niet geloven.

Daarbij geloof je (neem ik aan) dat Bin Laden niet eens in verband stond met *braak* '9/11' (of bestaat, whatever).

Waarom dan dat verschrikkelijke complot ? Waarom niet ruim voor 2001 een leuke fall-guy kiezen filmpjes maken en die 11 jaar later door z'n mik knallen ? Waarom moet het nou weer allemaal zo ingewikkeld ?

Weet je ? Dit is off-topic, en eerlijk ben ik ook niet geinteresseerd in je antwoorden.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_123213254
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Beelden zou je niet geloven, DNA zou je niet geloven en wanneer je het wel zou geloven zou je het vergelijkingsmateriaal niet geloven.

Daarbij geloof je (neem ik aan) dat Bin Laden niet eens in verband stond met *braak* '9/11' (of bestaat, whatever).

Waarom dan dat verschrikkelijke complot ? Waarom niet ruim voor 2001 een leuke fall-guy kiezen filmpjes maken en die 11 jaar later door z'n mik knallen ? Waarom moet het nou weer allemaal zo ingewikkeld ?

Weet je ? Dit is off-topic, en eerlijk ben ik ook niet geinteresseerd in je antwoorden.
Waarom stel je die vraagjes als het interesseeerd je niet?
Waarom zijn die zogenaamde 'Bin Laden confession tapes' zo welbekend als fake?
Het geest van Bin Laden was gebruikt als westerse propaganda om Afghanistan en Pakistan te aanvallen. En z'n 'dood' was gebruikt om Obama uit te maken als 'some kind of hero'.
"We got him!" - my ass.

Allemaal Hollywood.
Echt 'n 911 confession tape bestaat niet.
Onze 'realiteit' is gefabriceerd BS - and you have fallen for it.

Het is toch wel 'n beetje on-topic want het gaat over media en politiek fakery

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 22-02-2013 18:06:30 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123213354
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Beelden zou je niet geloven, DNA zou je niet geloven en wanneer je het wel zou geloven zou je het vergelijkingsmateriaal niet geloven.

Hoe weet jij dat - er is HELEMAAL GEEN bewijs dat die Bin Laden Death Raid is zo gebeuren!
Show me the fckin evidence and I MIGHT believe it!
Jij gelooft t want een of 'n ander 'gozer met 'n leuke pak of uniform en 'n serieuze gezicht' zegt 't.
Voor mij is dat helemaal niet genoeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123214208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Show me the fckin evidence and I MIGHT believe it!

[..]
Neah, you wouldn't. You'd never consider it evidence, nor would it fit your world view.

You've already made it to my "Most likely to take out a Walmart" top ten, here on Fok!, close to the top 5.

EOC
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_123215634
Denk dat RM-rf wel iets interessants zegt, namelijk dat de waarheid ergens in het midden ligt tussen wat de media voorschotelen en wat bepaalde SH-truthers portretteren.

Zelf denk ik dat de tragedie wel degelijk heeft plaatsgevonden, maar niet geheel zoals de media het hebben weergegeven. De redenen daarvoor reiken van angst voor gezichtsverlies (door gemaakte fouten in berichtgeving) tot beïnvloeding door de overheid (dit voorval wordt gebruikt als speelbal in internationale propaganda).
pi_123219287
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Gray het volgende:
Denk dat RM-rf wel iets interessants zegt, namelijk dat de waarheid ergens in het midden ligt tussen wat de media voorschotelen en wat bepaalde SH-truthers portretteren.

Zelf denk ik dat de tragedie wel degelijk heeft plaatsgevonden, maar niet geheel zoals de media het hebben weergegeven. De redenen daarvoor reiken van angst voor gezichtsverlies (door gemaakte fouten in berichtgeving) tot beïnvloeding door de overheid (dit voorval wordt gebruikt als speelbal in internationale propaganda).
ik denk inderdaad, (en heb ook veel intersse daarin) dat er gelijk na zo'n gebeurtenis volop politieke (machts-)groepen zijn die graag willen om zulke gebeurtenissen ook politiek uit te nutten en achte het zeer goed mogelijk dat die ook bewust handelingen ontwikkelen om ofwel extra aandacht te krijgen voor aspecten die in hun 'propaganda' past..

Of anderszijds, dat lobbygroepen soms ook graag de aandacht afleiden, of verwarring willen stichten rondom zulke gebeurtenissen, als die voor hun belangen schadelijk zouden zijn.

Interessant is dan inderdaad te ontdekken waar en hoe dat gebeurt... of er bv specifieke guncontrol-voorstellen mogelijk ook al 'klaarstonden', mogelijk om te wachten op een goed moment ze door te kunnen voeren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_123228784
Meet the The Bajraliu's

Spontane ooggetuige leest van blaadje. (carriere als telepromt leester by CNN?)

Sandy Hook Court Records pt 4 - The Bajraliu's

Mergin Bajraliu spreekt:
Nog een gewone met bloed aan haar gezicht, dat maakt 2 meisjes onder het bloed.
"When she opened her eyes, she say a lot of state troopers, and a lot of police, but she did not see anything eh eh you know anything"

2 dode kinderen naar buiten gedragen door state trooper.

Brother Shares Shooting Story YouTube
It was a chaotic scene, parent s were crying, and parents were enforcing security. It was very messy yes.
"She was very traumatized, when she walked out of the school she was crying all the students were holding hands, teachers were traumatized."
"The intercom went on and she heard screams and then 2 gunshots."
"Sometimes, you have to change the truth a little."
Note: hoe de stream word afgebroken als die verteld wat die precies zag.

Sencuur:

ABC7 meld om 12:38 dat er slechts 12 doden zijn, terwijl JWSlive om 11uur al wist dat er 20 kinderen en 6 volwassenen dood waren.

Bonus pic:


Is dit de journalist die door aggressieve "ouder" weggestuurd wordt?
pi_123234120
Wat moet ik nou eigenlijk zien? :?
pi_123239864
Deze website heeft extreem veel informatie op de website staan.

http://sandyhooktruth.wordpress.com/
  zondag 24 februari 2013 @ 11:55:39 #129
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123269622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:18 schreef RM-rf het volgende:
In hoeverre stel je jezelf kritische vragen en onderzoek je in hoeverre de 'argumenten' die jij doorpost wel aannemelijk zijn?



Geen bloed, geen lichamen, geen foto's, geen video's ... geen bewijs.


Wel veel getuigenverklaringen en wisselende officiële versies.
En overal lijkt iets anders mis mee te zijn. De korrels zout zijn niet aan te slepen.
Getuigen verklaringen/verhalen zijn bij herhaling inconsequent en diskwalificeren elkaar.

Dat jeukt gewoon aan mijn nieuwsgierigheidsknobbel.

Wat is er nou zo crackpot aan bv dit filmpje.


Er wordt gewoon gedegen onderzoek gedaan en als het goed is sluit dat straks prima aan bij de officiële onderzoeken, als ze deze afgerond hebben.

De mogelijkheid van meerdere schutters werd ook door velen afgedaan als onzin (behalve door mensen die aandachtig naar de dispatch audio geluisterd hebben en dit kruis-controleerden tegen de live-footage en officiële verklaringen).
Dit is echter vanaf nu het officiële verhaal.

Research the message, try not to shoot the messenger.
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123269781
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 10:31 schreef mootie het volgende:
Wat moet ik nou eigenlijk zien? :?
Dat er veel tegenstrijdige en ontbrekende informatie is bij de verslaglegging van dit incident?
pi_123270022
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef PrepperNL het volgende:
Deze website heeft extreem veel informatie op de website staan.

http://sandyhooktruth.wordpress.com/
:Y) ^O^
pi_123270331
quote:
12s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat er veel tegenstrijdige en ontbrekende informatie is bij de verslaglegging van dit incident?
In de gequote post?
pi_123270814
Schoolbus bij brandweer station..... zal die vrouwelijke... eh mannelijke busschauffeur wel eerst netjes ingeparkeerd hebben bij het brandweer station voordat die met 6 kindjes en een onbekende aggressieve man naar Gene rosen zijn huis is gewandeld.

WTF alweer een schoolbus bij een fucking brandweer station?
Ik zou hem zelf achter het hek bij de school parkeren.


Schoolzone krijg nou de tering meer dan een kilometer van de school verwijdert.


En nu ook nog een drill bij het brandweerstation moet toch niet gekker worden, wat is er mis met die school dan?


CBYD (call before you dig) wordt geschreven voordat een gebouw afgebroken wordt.

Oh die school was niet meer in gebruik en zou binnekort afgebroken worden, maar de kleine klas van 15 zwakzinnige leerlingen en 2 leraressen met speciale opleiding voor zwakzinnige kinderen was dan misschien tijdelijk in het brandweer gebouw gevestigd?
pi_123274148
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:20 schreef mootie het volgende:

[..]

In de gequote post?
Welke quote?
pi_123274674
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Welke quote?
Oh, ik had niet gequote omdat het zo'n lap was. Maar ik bedoel de post die boven mijn post stond.
Ik weet niet zo goed wat ik geacht wordt te vinden. Interviews, tsja, mensen zijn in de war. Die foto's met rode cirkels, moet ik daar dingen in zien?
pi_123275610
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, ik had niet gequote omdat het zo'n lap was. Maar ik bedoel de post die boven mijn post stond.
Ik weet niet zo goed wat ik geacht wordt te vinden. Interviews, tsja, mensen zijn in de war. Die foto's met rode cirkels, moet ik daar dingen in zien?
Ach so. Als je het echt wil weten helpt het misschien je vragen wat duidelijker te stellen?
pi_123283852
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, ik had niet gequote omdat het zo'n lap was. Maar ik bedoel de post die boven mijn post stond.
Ik weet niet zo goed wat ik geacht wordt te vinden. Interviews, tsja, mensen zijn in de war. Die foto's met rode cirkels, moet ik daar dingen in zien?
Die post bestond uit 2 delen, eerste gedeelte over de family barajulia.

En de foto.
De foto bestaat uit 3 aparte screenshots.
Het bovenste screenshot van het plaatje is een screenshot uit het bekende helicopter video in HD bij het brandweerstation gemaakt. In die video is te zien hoe een journalist bijna weggeslagen wordt bij het terrein betaald door belastingbetalers waar de brandweer gebruik van maakt.
Het was altijd een beetje onduidelijk wie die journalist was omdat die elke keer niet mooi in beeld kwam leek het soms alsof het een journaliste was.
Op het tweede plaatje is te zien hoe die journalist in een foto komt tijdens een gesprek met merin Barajulia.
Nu weten we dus wie die journalist is.

Het derde plaatje in de foto is een screenshot van een nieuwsuitzemding die op vrijdag ochten 14 December 2012 is uitgezonden.

Het plaatje laat zien hoe heel specifiek en met super fijne details het wapen beschreven wordt wat in de auto of in de achterbak van de auto is gevonden. Dit weerspreekt de latere beweringen dat er slechts een shotgun in de auto zou zijn gevonden en dat het wapen dat hier in de details beschreven wordt in de school is aangetroffen.

Het verhaaltje wat ons voorgehouden wordt is dat sochtends om 9:32 de schietpartij is begonnen. De politie binnen enkele minuten de school heeft berijkt en de school heeft uitgekamd van al het gevaar.
De auto is met open deuren aangetroffen door getuige en politie met open deuren sochtends om 9:32.
De deuren van de auto zijn dichtgedaan en pas savonds minstens 10 uur later is er iemand zo snugger geweest om de achterbak van de auto to controleren, dit tevens zonder handschoenen, zonder fototoestel om als bewijs.
Maar wel heel toevallig een helicopter die inzoemt hoe de politie een wapen uit de achterbak tovert.

Wellicht is het moeilijk om te begrijpen voor iemand die er niet in geintressert is, maar ieman ddie dit soort dingen vaker heeft onderzocht is dit erg duidelijk.

Of er is een incident geweest, en hoge heren kwamen met het idee om dit incident te gebruiken voor politieke doeleinde. In dit geval zou de AR15 gedemoniseerd moeten worden. Aangezien er al nieuwsberichten uitgezonden waren dat het wapen in de auto is aangetroffen en dat de schietpartij slechts met 4 handvuurwapens is gedaan moesten er beelden gecreerd worden dat er geen AR15 in de auto was aangetroffen.

Maar goed de rode circles in de foto betekende dus enkel dat dat dezelfde journalist is, die weggestuurd word door de man in blauwe trui. En de man die staat te luisteren naar een interview van de onbetrouwbare getuige Merin barajulia.

Het eerste deel van de post ging over de Familie Barajulia.

Bestaande uit Mergin Barajuliu (die in de tweede foto met USA trui aan), zijn 9 jarige zusje en 2 ouders.
De ouders blijken zware schulden te hebben, Mergin bleef toevallig een dagje thuis en het 9 jarige meisje moet van een blaadje lezen omdat ze niet meer herrinert wat er is gebeurd.

Tuurlijk kan allemaal toeval zijn.

Bij opgezette incidentjes wordt vaak gebruikt gemaakt van gemanipuleerde of fanatieke mensen. Als er wat ergs gebeurt is men vaak getraumatiseerd en weet niet precies wat er gaande is. Als je dan een gemanipuleerd iemand hebt die je hebt verteld wat die moet zeggen. Is het makkelijk om medie te manipuleren om dit persoon zijn verhaaltje te laten doen, als die een goed verhaal heeft zal elke journalist hem willen interviewen, in plaats van iemand die niets weet uit te brengen en als de dood is voor zijn familielid.
Om iemand te gebruiken is het natuurlijk makkelijk als je iemand kan vinden die zwaar in de schulden zit en angst heeft om zijn huis te verliezen en educatie voor zijn kinderen te kunnen betalen.
Als dit een opgezet incidentje is voor politieke doeleinde zou de familie barajuliu de perfecte kandidaat zijn.

2 ouders diep in de schulden, een schattig onschuldig 9 jaar oud meisje en een jonge knaap met USA jas aan.

Als je het interview van het meisje en de interviews van Mergim beluisterd is het duidelijk dat er iets niet klopt.

9 jarige meisje zwaar getraumatiseerd, maar Mergim en zijn moeder blijven nog uren ter plaatse en net waar alle media is.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:45:44 #138
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123284320
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef PrepperNL het volgende:
Schoolbus bij brandweer station..... zal die vrouwelijke... eh mannelijke busschauffeur wel eerst netjes ingeparkeerd hebben bij het brandweer station voordat die met 6 kindjes en een onbekende aggressieve man naar Gene rosen zijn huis is gewandeld.
:) Dat zeg ik ... "bij herhaling inconsequent" (En er kan natuurlijk maar één van Gene Rosen's versies waar zijn)

quote:
En nu ook nog een drill bij het brandweerstation moet toch niet gekker worden, wat is er mis met die school dan?


Dit is wel één van de gekkere voorbeelden die misschien heel simpel te verklaren is als ze tijdens de drill vanaf de school naar de 'firestation' liepen. (waarom eigenlijk niet?)
Het is natuurlijk wel weer opvallend dat ook daar maar één foto van te vinden is (van de overleden directrice Dawn Hochsprung) en dat ook dat (November 2011 geloof ik) zich weer afspeelt bij de 'firestation'. Net als de shooting zelf. Vrijwel al het beeldmateriaal is van rond de 'firestation'.

quote:
CBYD (call before you dig) wordt geschreven voordat een gebouw afgebroken wordt.
Oh die school was niet meer in gebruik en zou binnekort afgebroken worden, maar de kleine klas van 15 zwakzinnige leerlingen en 2 leraressen met speciale opleiding voor zwakzinnige kinderen was dan misschien tijdelijk in het brandweer gebouw gevestigd?


CBYD wordt geschreven als er grondwerkzaamheden plaatsvinden.
Dat er CBYD op die locatie staat geeft mij meer de indruk dat er in die 'container' een noodaggregaat staat waarvan de kabels onder de weg door naar de school lopen.

Lynne is soms wel wat snel met het trekken van conclusies, maar ik kom er graag en sceptici als b.v. 'Senor El Once' onderbouwen hun inhoudelijke kritiek tenminste fatsoenlijk ipv dat ze alleen maar nee lopen te schudden, op de man gaan spelen en de materie afwijzen zonder zich erin te verdiepen. Ik waak voor onzin en werk mee aan het omduwen van theorieën die wankel staan. Alles wat blijft staan onderzoek ik dan graag zelf.

Soms is een weerballon gewoon een weerballon, ook als deze verlicht wordt door 'swamp-gass'. :)
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:53:18 #139
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123284708
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef PrepperNL het volgende:
Bestaande uit Mergin Barajuliu (die in de tweede foto met USA trui aan), zijn 9 jarige zusje en 2 ouders.
De ouders blijken zware schulden te hebben, Mergin bleef toevallig een dagje thuis en het 9 jarige meisje moet van een blaadje lezen omdat ze niet meer herrinert wat er is gebeurd.

Tuurlijk kan allemaal toeval zijn.
Het is idd opvallend dat er maar twee foto's zijn van de evacuatie. De foto die je omschrijft in jouw laatste post en deze versie.



Deze foto is gemaakt door de lokale krant "The Newtown Bee".
Vreemd dat er verder geen beeldmateriaal van de evacuatie is!
We weten hierdoor in ieder geval dat er een journalist van de Newtown Bee aanwezig was en dat hij/zij de evacuatie van de (in het officiële verhaal aangenomen) 600 kinderen heeft gezien.

I witnessed the Sandy Hook Evacuation, and all I took was this lousy picture ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Mortos op 24-02-2013 17:09:51 ]
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123285566
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Mortos het volgende:

[..]

Het is idd opvallend dat er maar twee foto's zijn van de evacuatie. Degene uit jouw voorlaatste post en de versie waar er niemand in het beeld staat en de kinderen goed te zien zijn. De foto's zijn gemaakt door de lokale krant "The Newtown Bee". Vreemd dat er verder geen beeldmateriaal van is.
We weten hierdoor in ieder geval dat er een journalist van de Newtown Bee aanwezig was en dat die de evacuatie van de 600 kinderen heeft gezien.

I witnessed the Sandy Hook Evacuation, and all I took was this lousy picture ;)
Die daar in beeld stond was dan weer de Mergin Barajuliu met de USA jas aan.

quote:
Regarding her photograph’s popularity — for lack of a better term — Hicks said it came as a surprise and brings little personal relief. It is the cache of photographs buried on her camera’s memory card, she said, that are hardest to look at and impossible to forget.

“I’m sure I will look through them someday,” Hicks said, cognizant that the photographs she took that morning are now part of history. “I just kind of wish that there were some that I could erase from my memory.”
In dit artikel "The story behind the iconic picture" gequote onder aan deze post in geval dat het artikeltje plotseling verdwijnt.

Kunnen we lezen dat betreffend journaliste tientalle fotos heeft gemaakt, waaronder blijkbaar gruwelijk gory fotos. Dat sluit dan weer aan bij het onbesvestigde getuigenis van Mergin Barajuliu da iedereen getraumatiseerd was en dat het een "very violent scene" was.
Maar die fotos die dat zouden bewijzen gemaakt door Shannon Hicks van de Newtown BEE zullen we wel noot te zien krijgen :)

quote:
At 9:59 last Friday morning, Shannon Hicks pulled her 2006 Jeep Wrangler off the road just outside Sandy Hook Elementary school. As associate editor and photographer for Newtown, Connecticut’s local paper, The Newtown Bee, she was responding to a radio dispatch heard over a local police scanner.

“I thought it was going to be a false alarm,” Hicks tells TIME, remembering the call last week. Gunshots fired inside an elementary school? No. Not here, she thought.

But as she pulled up to the school, what she saw and heard removed all doubt.

The New York Times/Newseum

“Parents just started yelling their children’s names,” remembers Hicks, careful to grab her camera off the passenger seat as she climbed out of her vehicle and into the chaos of the scene.

The screams echoed loudly as Hicks tried to stay focused, composing each image though the eyepiece of her camera. She remembers watching a state trooper drive past her, get out of his vehicle, don his flak jacket, and announce to the panicked crowd that the scene was “not secure.”

She snapped frames of police and emergency personnel rushing to the school as well as of anxious parents — already on scene — pressed against police barriers, straining to see if their children had emerged from the building. Among armed police officers and weeping parents, she kept watch, diligently clicking the shutter.

At 10:09 am, 10 minutes after she climbed out of her vehicle, she snapped the shutter on an elementary school class being led out of the school by two Connecticut State Police officers.

“I knew that, coming out of the building — as terrified as they were — those children were safe,” Hicks said, of the photograph soon to grace the front pages of newspapers, magazines, and nearly every breaking news website around the world. “I just felt that it was an important moment.”

The picture wasn’t sensational or disturbing, said Hicks, but it captured a feeling — at least for the subjects and their families — of relative safety amidst a maelstrom of fear and the harrowing unknown.

Los Angeles Times/Newseum

For the children freed from the school, parents rushed to their side, sweeping them up in firm embraces as they walked the 1100 feet to the nearby fire station. Hicks, camera in hand, followed them every step.

“I’ve heard from a few adults who anonymously called us [at The Newton Bee], and said it was very, very wrong to publish that one photograph.” Hicks said, “But I’ve also had people come up to me — mothers in particular — who’ve said that the photograph was important because it showed that those children were safe.”

By 11:30 that morning, Hicks, who is also a volunteer firefighter in Newtown, had “passed the baton” to another reporter from the paper, and had returned to the Bee’s office to coordinate the coverage.

There, for the next week, the small editorial staff would pull near-24 hour shifts, updating the website — the paper is published weekly — with news, community response and the obituaries of the 27 victims left in Friday’s wake.

As a journalist, Hicks is proud to have documented the event, but issues caution to many media outlets now trolling the grounds in Newtown.

“There are different levels of journalism out there, and ours [at The Bee] is not to follow people when they go to the funeral home, or the cemetery. We don’t go knocking on the doors of victims of anything,” said Hicks. “It’s very hard for us to watch other journalists do this to our neighbors.”

Regarding her photograph’s popularity — for lack of a better term — Hicks said it came as a surprise and brings little personal relief. It is the cache of photographs buried on her camera’s memory card, she said, that are hardest to look at and impossible to forget.

“I’m sure I will look through them someday,” Hicks said, cognizant that the photographs she took that morning are now part of history. “I just kind of wish that there were some that I could erase from my memory.”

http://lightbox.time.com/(...)h-from-sandy-hook/#1
pi_123314237
Nieuwe foto +- 30 minuten voor HDcopter video.
Ook al geen kinderen te zien, waar o waar zijn die 600 kinderen?
Zijn er trouwens ook bronnen die wijzen op het aantal leerlingen op die school? wat is de website van de school?
pi_123332748
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Neah, you wouldn't. You'd never consider it evidence, nor would it fit your world view.

You've already made it to my "Most likely to take out a Walmart" top ten, here on Fok!, close to the top 5.

EOC
Voor mij is wat ik geloof niet 'n keuze.
Ik begrijp niet hoe mensen kunnen kiezen wat ze geloven.
Ik wil heel graag vertrouw hebben in politici,media enz.
Deze dagen, het is gewoon stom om autoriteiten zowiezo te geloven.
As for 'my world view' - 911 changed that a couple of years after it happened.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123334722
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:53 schreef PrepperNL het volgende:
Nieuwe foto +- 30 minuten voor HDcopter video.
Ook al geen kinderen te zien, waar o waar zijn die 600 kinderen?
Zijn er trouwens ook bronnen die wijzen op het aantal leerlingen op die school? wat is de website van de school?
Waren de kinderen misschien niet vlug ergens veilig ondergebracht?
pi_123355927
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Waren de kinderen misschien niet vlug ergens veilig ondergebracht?
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Waren de kinderen misschien niet vlug ergens veilig ondergebracht?
Hoe laat dan?
Tijdens dat de politie de school aan het uitkammen was naar de dader of erna?
pi_123358924
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij is wat ik geloof niet 'n keuze.
Ik begrijp niet hoe mensen kunnen kiezen wat ze geloven.
Ik wil heel graag vertrouw hebben in politici,media enz.
Deze dagen, het is gewoon stom om autoriteiten zowiezo te geloven.
As for 'my world view' - 911 changed that a couple of years after it happened.
Maar jij kiest toch zelf ook wat je wel of niet wilt geloven?
pi_123364453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar jij kiest toch zelf ook wat je wel of niet wilt geloven?
Hoe? Waar heb ik zelf gekozen wat te geloven?
Oh ja - jij denkt dat ik t prettige vind of zo dat ik heb wat vertrouw verloren?
Beleiving in something doesn't mean to say one is comfortable.with it.....much of what I beleive disturbs me.....maar ja,sommige mensen kunnen z'n geloof kiezen en dat maakt hun levens makkelijker misschien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123366434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe? Waar heb ik zelf gekozen wat te geloven?
Oh ja - jij denkt dat ik t prettige vind of zo dat ik heb wat vertrouw verloren?
Beleiving in something doesn't mean to say one is comfortable.with it.....much of what I beleive disturbs me.....maar ja,sommige mensen kunnen z'n geloof kiezen en dat maakt hun levens makkelijker misschien.
Ik denk eerder dat het bij jou juist het niet geloven is .
In de officiele versie.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:39:57 #148
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123367051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:
Beleiving in something doesn't mean to say one is comfortable.with it.
Zo is dat!
Vanuit mijn perspectief moet je al bijna zwaar onder hypnose zijn om over zoveel misstanden heen te kijken. Ik weet niet WAT daar 'aan de hand is', maar zie inmiddels wel DAT daar 'aan de hand is'. Hetgeen mij dan ook het meest verbaast is hoe makkelijk mensen de officiële versie voor waarheid aannemen (zoals dat ook eigenlijk hoort te kunnen) zonder ooit één stukje bewijs te hebben gezien. Geen bloed, geen lichamen, geen foto's, geen video's. Overheidspersoneel blijft natuurlijk in dienst van de bevolking, waaraan zij dus ook gewoon verantwoording af horen te leggen, volgens de regels die daarvoor opgesteld zijn. Er zijn gewoon procedures die gevolgd horen te worden bij incidenten met veel slachtoffers.

quote:
Het volgende filmpje doet onderzoek naar deze procedures en vergelijkt hoe deze onder andere door ambulance personeel en politie agenten zijn toegepast tijdens het Sandy Hook 'incident' en komt tot de conclusie dat er door er extreme nalatigheid door het eerste-hulp personeel heeft plaatsgevonden. Lawsuit enyone?

Mass Casualty Incidents and the Negligence of EMTs at Sandy Hook



[ Bericht 0% gewijzigd door Mortos op 26-02-2013 17:26:38 ]
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:32:34 #149
394153 Mortos
der soulstealer
pi_123368766
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef PrepperNL het volgende:

Maar goed adam lanza met de minimale uitrusting die die bij zich heeft moeten hebben.

Zo eerst even door raampje klimmen, dan masker opzetten en dan lekker 11 keer de trekker overhalen om 1 kindje te vermoorden.
Inderdaad, Adam moet een flinke gozer zijn geweest. Iedereen benoemt de wapens steeds, de Sig Sauer, Glock en de AR15 Bushmaster, maar wat houdt nou eigenlijk werkelijk in? Wat tikt een 'assault rifle' eigenlijk aan op de weegschaal? En wat doen deze wapens qua gewicht met je mobiliteit?

Analysis of Weapon payload by Adam Lanza - Sandy Hook

En dan nog een kogelvrij vest en extra munitie? .. Is best een hoop voor zo'n knul!

All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
pi_123370103
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:32 schreef Mortos het volgende:

[..]

Inderdaad, Adam moet een flinke gozer zijn geweest. Iedereen benoemt de wapens steeds, de Sig Sauer, Glock en de AR15 Bushmaster, maar wat houdt nou eigenlijk werkelijk in? Wat tikt een 'assault rifle' eigenlijk aan op de weegschaal? En wat doen deze wapens qua gewicht met je mobiliteit?

Analysis of Weapon payload by Adam Lanza - Sandy Hook

En dan nog een kogelvrij vest en extra munitie? .. Is best een hoop voor zo'n knul!

[ afbeelding ]
En dit zijn alleen de wapens die de MSM als laatste versie propaganderen. Zo zijn er gedetaileerde nieuwsuitzendingen met bronnen bij de politie over 4 handvuurwapens. En is er op de politie audio te horen dat er rifle(s) en shotgun(s) in de school zijn gevonden.
Ook zouden er honderden kogels zijn afgeveuurd en nog een honderden kogels zijn gevonden die niet zijn afgeschoten. de 60 rounds magazines die ik gephotoshoped heb was het miniumale wat die aan kogels bij zich had moeten hebben voor de honderden kogels die de slachtoffers hebben geraakt.

Zal lekker rijden zijn zo :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')