Heul nietquote:
Uitstel gedragquote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heul nietIk zei vandaag begint nieuwe blok dus dan ga ik niet. Ik zou morgen gaan maar ik ga morgen even de rest van de boeken voor dit blok uitlezen. Heb er al anderhalf uit, was echt superchill om gewoon te weten waar het over ging aan de start van het blok. Dus ik ga vrijdag
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet anderen m'n vragen (klusjes) laten oplossen?
Pretendeer ik eindelijk eens niet iets van btw af te weten omdat ik zelf heb gestudeerd voor een tentamen is het ook niet goedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet anderen je vragen (klusjes) laten oplossen?
Niks uitstel gedrag, studie is nr 1 nu. Ben nog steeds pissed over die 6 voor staats en bestuursrecht en voor strafrecht kwam ik ook alweer bijna tijd tekort aan het einde. Helemaal beu terwijl het echt een leuk vak was.quote:
Pics van de dochter ?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
Wel jammer dat stage bedrijf zijn dochter in zwitserland net heeft afgestoten...
Ik vind dat je hier gewoon op moet klikkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet anderen je vragen (klusjes) laten oplossen?
Ik had het gezien zei ik tochquote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier gewoon op moet klikkenSES / [SC] WO Rechten #245 - Rewe-Comet
precies om 0:00 enzo
Hoe was je verjaardag eigenlijk?
Goed feessie geweest ouwe.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het gezien zei ik toch
M'n verjaardag was leuk, zowel op vrijdag op zaterdagnacht als op zaterdagavond/nacht zelf
Of hij is nu bezig met een 1 vs 1 gevecht tot de dood om de kamerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
He jongens, tjock was toch naar een kamer kijken?
Hij is dus ofwel vermoord en/of verkracht en/of beroofd
of
zijn batterij is leeg
Die ligt inderdaad ergens in het talud met een anus waar een loc op schaal HO in kan rangeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
He jongens, tjock was toch naar een kamer kijken?
Hij is dus ofwel vermoord en/of verkracht en/of beroofd
of
zijn batterij is leeg
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die ligt inderdaad ergens in het talud met een anus waar een loc op schaal HO in kan rangeren.
Maar dat kan natuurlijk geen verrassing zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
Office op die windows8 phones is trouwens vet relaxt![]()
Het enige wat die kut bart niet vertelde, is dat de zoekmachine die je standaard gebruikt, BING is![]()
eigelijk niet, maar je verwacht dat dat wel een keer een stille dood sterft...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk geen verrassing zijn.
Er zit nou eenmaal geld in die zoekmachines. Dat gaat niet over.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
eigelijk niet, maar je verwacht dat dat wel een keer een stille dood sterft...
Nee, wel dat je was afgevallen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
Had ik nou al vertelt dat de gemeente amsterdam mij nog belde omdat ze geintreseerd in mij waren?
Krijg ik dus een belletjequote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee, wel dat je was afgevallen.
Sadnessquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Krijg ik dus een belletje
" ja hallo, u heeft vorige week toch een afwijzing ontvangen? "
"ja?"
"Bent u toch nog geïnteresseerd?"
![]()
![]()
oh dat bedoelde je dusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het gezien zei ik toch
M'n verjaardag was leuk, zowel op vrijdag op zaterdagnacht als op zaterdagavond/nacht zelf
BINGquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
Office op die windows8 phones is trouwens vet relaxt![]()
Het enige wat die kut bart niet vertelde, is dat de zoekmachine die je standaard gebruikt, BING is![]()
Moet dooooooooodquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet doooooooooden op stage heeft elke pc het als vaste instelling
![]()
![]()
en autodirect google.nl naar intranet
![]()
Nee dan Yahoo. Of Ilse.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:14 schreef Yreal het volgende:
Of dat in de film spiderman peter parker bing gebruikt![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Yreal het volgende:
En hoe ik dan op google kom? Ik bing google
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik luister nu Gorillaz - Clint Eastwood![]()
Ik Bananarama-Robert de Niro.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik luister nu Gorillaz - Clint Eastwood![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
![]()
ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless,but not for long
The future is coming on
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless, but not for long
The future is coming on![]()
![]()
Friendsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik moet altijd denken aan Chandler Bing. Of Chanandler Bong.
Hou toch op jijquote:Op maandag 11 februari 2013 23:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik Bananarama-Robert de Niro.
Ga je alleen maar gezeik mee krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
jongens... een redelijk praktiserend moslima... zal ik ervoor gaan of niet?
Hoi Keyos. Morgen voor het eerst dit jaar weer eens naar Hellevoetsluisquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga je alleen maar gezeik mee krijgen.
Goedenavond allemaal trouwens.
Ahh, naar de hondentraining zeker? Ik ga er niet vanuit dat je voor het winkelcentrum komt (die nog best degelijk is voor een woonplaats formaat Hellevoetsluis).quote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi Keyos. Morgen voor het eerst dit jaar weer eens naar Hellevoetsluis
Als er onder het doekje zo'n prachtige bos met donkere krullen zit zou ik het doen. Damn sommige van die vrouwen zien er goed uit manquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
Hoe vond je rechtsgeschiedenis?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga je alleen maar gezeik mee krijgen.
Goedenavond allemaal trouwens.
't is dat inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ahh, naar de hondentraining zeker? Ik ga er niet vanuit dat je voor het winkelcentrum komt (die nog best degelijk is voor een woonplaats formaat Hellevoetsluis).
Vind je dr echt leuk? Dan zou ik gewoon zien waar het schip strandt, boeiend of ze moslima of wat dan ook is je kan er altijd mee stoppen en wie weet werkt het wel. Als ze reboundmateriaal is ( en dat denk ik welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Yreal het volgende:
Ze doet wel heel leuk in de whatsapp trouwens
Als je haar goed africht wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als je haar goed africht wel.
mwoaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
Holy shit walking dead was weer genieten
Ik wilde net naar bed gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
Holy shit walking dead was weer genieten
Oke zo goed was ie nou ook weer niet, maar ik was gewoon blij dat er weer nieuw materiaal is.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
mwoa
Die andrea is zo'n slechte actrice![]()
wel jammer dat Darryl niet meer met de groep is
Lijkt me echt een heel gaaf vak. Morgen beginnen met wat stof lezen. Voor probleem 1 moeten we zeker stof uit het bronnenboek lezen + beknopte geschiedenis Romeinse lezen?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hoe vond je rechtsgeschiedenis?
4 jaar geleden love at First sightquote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Vind je dr echt leuk? Dan zou ik gewoon zien waar het schip strandt, boeiend of ze moslima of wat dan ook is je kan er altijd mee stoppen en wie weet werkt het wel. Als ze reboundmateriaal is ( en dat denk ik wel) zou ik voor iets minder ingewikkeld gaan en het met deze bij gezellig kletsen/flirten houden.
Niet verwachten dat je volgende chick een vaste relatie wordt. Gewoon lekker uitgaan en het ervan nemen.quote:
Wel prima, maar die andere gast kende beide bewoners al en wordt morgen op straat gezetquote:
Da's kut.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel prima, maar die andere gast kende beide bewoners al en wordt morgen op straat gezetBekende + zielig > Tchock
Ah jammerquote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel prima, maar die andere gast kende beide bewoners al en wordt morgen op straat gezetBekende + zielig > Tchock
Beknopte geschiedenis heb ik al uitquote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lijkt me echt een heel gaaf vak. Morgen beginnen met wat stof lezen. Voor probleem 1 moeten we zeker stof uit het bronnenboek lezen + beknopte geschiedenis Romeinse lezen?
Ah okay, dan lees ik die wel als eerste door. Morgen maar even de boeken downloaden en doorlezen (legaal downloaden voor de duidelijkheidquote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ah jammer
[..]
Beknopte geschiedenis heb ik al uitmaar probleem 1 is voornamelijk terug te vinden in Vergelding en vergoeding
Het zijn er maar 3 (voor de problemen ) en ze zijn niet zo dik als Capita Strafrecht. Valt reuze mee allemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 23:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah okay, dan lees ik die wel als eerste door. Morgen maar even de boeken downloaden en doorlezen (legaal downloaden voor de duidelijkheid). Bedankt voor de tip in ieder geval, anders zoek ik me morgen rot.
Oh. Mijn kringspier is prima in orde, maar fijn en verontrustend dat je er aan hebt gedacht.quote:
precies, ik maak dan wel kutgrappen maar ik was de enige die bezorgd wasquote:Op maandag 11 februari 2013 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Mijn kringspier is prima in orde, maar fijn en verontrustend t je er aan hebt gedacht.
Ligt het aan mij is het pdf van vergelding en vergoeding niet helemaal scherp? Sommige letters zijn onduidelijk (kan aan mijn drivers op de pc liggen maar ik wil het zeker weten voor ik iets verander).quote:Op maandag 11 februari 2013 23:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het zijn er maar 3 (voor de problemen ) en ze zijn niet zo dik als Capita Strafrecht. Valt reuze mee allemaalDe rest is allemaal voor erbij.
Bij mij is er niks aan de hand, alleen het boek "Geleerd recht" heeft geen kopjes aan de zijkant en "Vergoeding en vergelding" kan je niet in selecteren. Scherpte is verder gewoon in orde hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ligt het aan mij is het pdf van vergelding en vergoeding niet helemaal scherp? Sommige letters zijn onduidelijk (kan aan mijn drivers op de pc liggen maar ik wil het zeker weten voor ik iets verander).
Is 'Geleerd recht' een aanrader voor iemand die rechten wil gaan studeren? Zo ja, waar kan ik het downloaden ? (a)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Bij mij is er niks aan de hand, alleen het boek "Geleerd recht" heeft geen kopjes aan de zijkant en "Vergoeding en vergelding" kan je niet in selecteren. Scherpte is verder gewoon in orde hier.
nee, is leuk. Heeft geen neuk te maken met de werkzaamheden die js zal doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:17 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Is 'Geleerd recht' een aanrader voor iemand die rechten wil gaan studeren? Zo ja, waar kan ik het downloaden ? (a)
Dan ben ik alsnog geïnteresseerd (a)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, is leuk. Heeft geen neuk te maken met de werkzaamheden die js zal doen
Nee dat is geen instapboekje, je kan het beter bij de boeken die we je laatst hebben aanbevolen houden. Dit boek gaat namelijk over rechtsgeschiedenis.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:17 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Is 'Geleerd recht' een aanrader voor iemand die rechten wil gaan studeren? Zo ja, waar kan ik het downloaden ? (a)
Vanaf volgend jaar pas ik ook wel op wat ik digitaal aanschaf. Dit jaar heb ik blind zo een gigantisch pakket gekocht terwijl ik tot nu toe maar de helft van de boeken daadwerkelijk heb gebruikt. Was het goedkoper geweest de boeken die ik daadwerkelijk heb gelezen in papieren vorm te kopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Digitaal lezen vind ik trouwens afschuwelijk voor grote tekstenEn alles uitprinten is ook nauwelijks een oplossing dus blij dat op de UvA alles nog gebonden wordt verkocht.
Bij ons wordt het ook gewoon verkocht, in de studystore en in het studielandschap staan van elk boek een hele berg exemplaren waar je zo mee aan de slag kan. Maar ik ben inmiddels aan dat malle systeem van de EUR gewend en vind het wel best zo, digitale boeken kunnen best handig zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Digitaal lezen vind ik trouwens afschuwelijk voor grote tekstenEn alles uitprinten is ook nauwelijks een oplossing dus blij dat op de UvA alles nog gebonden wordt verkocht.
Nee het is echt niet goedkoper, ik dm je evenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar pas ik ook wel op wat ik digitaal aanschaf. Dit jaar heb ik blind zo een gigantisch pakket gekocht terwijl ik tot nu toe maar de helft van de boeken daadwerkelijk heb gebruikt. Was het goedkoper geweest de boeken die ik daadwerkelijk heb gelezen in papieren vorm te kopen.
Kluwer navigator (Y)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Tchock ze zijn overal :s :squote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou eens op, van jou verwacht ik beter
Aardig donker? Wait whut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:25 schreef Ryon het volgende:
Het is nog aardig donker buiten. Dat is gewoon niet gezond.
Het schemert nog een beetje. Dat is al eng.quote:
Ah dat. Overigens zit ik hier ook nog met de lamp aan, maar dat is omdat ik de woonkamer zoveel mogelijk die zolderkamer-vibe wil geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het schemert nog een beetje. Dat is al eng.
Anders zet je het even in een spoiler, knuppel.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
mwoa
Die andrea is zo'n slechte actrice![]()
wel jammer dat Darryl niet meer met de groep is
quote:In 1999, North Koreas air power was boosted by the acquisition of MiG-29 fighters from Russia. However, while Pyongyang is estimated to have 40 advanced MiG-29s at its disposal, the large majority of its fighter aircraft are still hopelessly outdated and unable to compete with South Korean and US counterparts. Moreover, fuel shortages continue to limit the countrys ability to conduct large-scale training exercises, with fighter pilots believed to train as little as 20 hours per year.
Omdat Seoul wel erg dichtbij de grens ligt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef eriksd het volgende:
Snap niet dat men Noord-Korea niet gewoon eens de volle laag geeft. Wilde aan scriptie, lees nu over het leger en dat gedonder met tunnels graven enzo: zoveel moeite kost het niet om het hele militaire apparaat weg te vagenZe hebben geeneens benzine voor hun oude troep.
Nouja, je ziet dat N-Korea haar bevolking laat wegkwijnen met dat "military first" principe. Drijft puur op indoctrinatie, het creeren van een vijand en nu dus die raket de lucht in. Men zal steeds een stapje verder moeten gaan om er nog iets van te maken, dus een kwestie van tijd voordat die oude troep de grens over komt zetten. Kan je beter zelf de knuppel in het hoenderhok gooien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef Monnet het volgende:
[..]
Omdat Seoul wel erg dichtbij de grens ligt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Anders zet je het even in een spoiler, knuppel.
Aurelius, je gaat een reisje maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je beter zelf de knuppel in het hoenderhok gooien.
Ja eens, maar dat dat niet zo makkelijk gedaan is als gezegd begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, je ziet dat N-Korea haar bevolking laat wegkwijnen met dat "military first" principe. Drijft puur op indoctrinatie, het creeren van een vijand en nu dus die raket de lucht in. Men zal steeds een stapje verder moeten gaan om er nog iets van te maken, dus een kwestie van tijd voordat die oude troep de grens over komt zetten. Kan je beter zelf de knuppel in het hoenderhok gooien.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Aurelius, je gaat een reisje maken.
Als Amerika Noord-Korea zou bezetten riskeren ze een enorm conflict met China. Omgekeerd kan China niet het land naast Amerika's bondgenoot Zuid-Korea bezetten. En aangezien verder niemand echt last heeft van die maffe Koreanen vindt iedereen het wel prima zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef eriksd het volgende:
Snap niet dat men Noord-Korea niet gewoon eens de volle laag geeft. Wilde aan scriptie, lees nu over het leger en dat gedonder met tunnels graven enzo: zoveel moeite kost het niet om het hele militaire apparaat weg te vagenZe hebben geeneens benzine voor hun oude troep.
[..]
Ook weer gelijk in. Lastig. Misschien alleen luchtaanvallen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Amerika Noord-Korea zou bezetten riskeren ze een enorm conflict met China. Omgekeerd kan China niet het land naast Amerika's bondgenoot Zuid-Korea bezetten. En aangezien verder niemand echt last heeft van die maffe Koreanen vindt iedereen het wel prima zo
Belastingfraude?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef Yreal het volgende:
Ik heb mogelijke manier ontdekt om vermogen buiten de awbz bijdragen te houden
part of the game. Ik pleur mijn uitzoekklusje zo gewoon weer terug over de shutting, ziet hij zelf maar of hij mijn mening deelt.quote:
Gewoon via VPN?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
Kut dat ik hier geen toegang tot kluwer navigator heb
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Amerika Noord-Korea zou bezetten riskeren ze een enorm conflict met China. Omgekeerd kan China niet het land naast Amerika's bondgenoot Zuid-Korea bezetten. En aangezien verder niemand echt last heeft van die maffe Koreanen vindt iedereen het wel prima zo
Precies, de Noord-Koreanen zijn het slachtoffer. Leven in het minst democratische land ter wereld dat complete schijt heeft aan alle mensenrechten die je kunt verzinnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef Giku het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Niemand heeft er écht last van behalve dat we dan Foei roepen als ze dit soort acties uithalen.
China heeft er baat bij om Noord-Korea te behouden, want als het daar helemaal fout gaat krijgen ze miljoenen vluchtelingen en soldaatjes met als gevolg onrust in het land/de grensregio. Dan heb je aan het einde van die oorlog ook nog de komende tijd een onrustig land
Bovendien is het hele communistische verleden met Noord-Korea ook nog van belang.
Amerika, en Zuid-Korea kan inderdaad niets, want dan zouden die weer problemen krijgen met China.
Noord-Korea zelf weet ook wel dat ze niet veel meer kunnen dan heel hard blaffen, want China zal niet zo gek zijn om ze te steunen in een oorlog. Die gooit meteen de grenzen dicht en laat Noord-Korea stikken.
Dus eigenlijk komt het er op neer dat die mensen in Noord-Korea fucked zijn. Enige hoop voor die mensen is dat Noord-Korea wat meer in de lijn van China gaat denken en zich wat meer met mensenrechten e.d. bezig gaat houden.
Onstabiel is het wel, want als Noord-Korea, of een andere partij, per ongeluk echt de bel laat knappen wordt dat wel echt een lompe oorlog, als je kijkt naar het materieel aan beide kanten.
Gister nog wat geworden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, de Noord-Koreanen zijn het slachtoffer. Leven in het minst democratische land ter wereld dat complete schijt heeft aan alle mensenrechten die je kunt verzinnen.
Overigens moet ik met die Grote Leider, constante vijand, grijze en kille gebouwen en strafkampen altijd heel erg aan Nineteen Eighty-Four denken. Ik zou niet verbaasd zijn als blijkt dat er overal telescreens hangen.
Hey hottie.quote:
Ik vind het boek heel irritant. Ik overweeg om een kluwer te bestellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat ding is toch voor de rest ook amper leesbaar of ligt dat aan mij
Als ik hem zo naast mijn Kluwer van 2012 leg dan is die van KMPG echt een verschrikkelijk dingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik vind het boek heel irritant. Ik overweeg om een kluwer te bestellen.
Sorry, wist niet dat hier TWD kijkers waren behalve mezelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Anders zet je het even in een spoiler, knuppel.
Ik kijk het ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat hier TWD kijkers waren behalve mezelf
Nouja, valt wel meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Speedy_T het volgende:
Gelukkig was die spoiler wel multi-interpretabel
Kijk nou maar gewoonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, valt wel meeHij is dood, zo veel is duidelijk.
Helaas had ik in een keer goed geradenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Speedy_T het volgende:
Gelukkig was die spoiler wel multi-interpretabel
Hoiquote:
*hinnik*quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Speciale groet van ons paard, NotGuilty.
In dit topic zijn alleen maar hottiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Hallo meisje. Je bent blijkbaar een hottie
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
In dit topic zijn alleen maar hotties
Wegwezen smeerpijp!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Hallo meisje. Je bent blijkbaar een hottie
Je bent fan van bruin zonder zon zie ikquote:
Typisch gevalletje artikel 6.2 lid 1 Waterwet.quote:
Nee, dat is een typisch gevalletje art 13 lid 1 onder a Provinciewet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Typisch gevalletje artikel 6.2 lid 1 Waterwet.
Nou, om meteen de minister er weer met de haren bij te trekken..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is een typisch gevalletje art 13 lid onder a Provinciewet.
Stommerd nu gaat niemand anders het nog opzoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, om meteen de minister er weer met de haren bij te trekken..
Die optie heb ik sowieso uitgesloten sinds de Lex Tchockius.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stommerd nu gaat niemand anders het nog opzoeken
Het is wel ernstig dat het vertrouwen in mij zo is gedaald dat je zelfs het bestaan van de Provinciewet betwijfeltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die optie heb ik sowieso uitgesloten sinds de Lex Tchockius.
Dat niet, maar ik ken hem niet uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel ernstig dat het vertrouwen in mij zo is gedaald dat je zelfs het bestaan van de Provinciewet betwijfelt
Schandalig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ken hem niet uit mijn hoofd.
De macht van christus is zo groot dat zijn lijfelijk vertegenwoordiger het bijltje er bij neergooit.quote:
Wat is deze dan weer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je geschrapt wordt van het OP-tableau.
Met spijkers van van Leeuwen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De macht van christus is zo groot dat zijn lijfelijk vertegenwoordiger het bijltje er bij neergooit.
Tsja. Zoiets is onacceptabel. Ryon heeft ook een keer zo'n flater begaan, daarom staat hij ook niet meer in de OP.quote:
Yreal loopt stage bij Heineken !quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Uva Volk, morgen wen lolo bundel gratis af Te halen
werkt erg fijn ! Persoonlijk vind ik hem fijner Dan de kpmg bundel
Dat hebben ze ook geroepen, maar dan over die in Groningen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, is nou het enige bewijs dat we van die Noord-Koreaanse kernproef hebben een meting van een aardbeving? Hoe weten we dat die Koreanen niet gewoon gewacht hebben tot er een aardbeving kwam en toen massaal riepen "ZAG JE DAT? Deden wij"
"Zo'n grote vuurbal!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook geroepen, maar dan over die in Groningen.
Precies. En als ik geen ondertitels heb is Noord-Koreaans voor mij hetzelfde als Gronings.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Zo'n grote vuurbal!Oh, heb je 'm gemist?
Want hij was er echt. Vuurbal."
En 35 Noord-Koreanen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh wacht even. 100+ lurkers he? Gezien de verhoudingen in het topic heb ik dan waarschijnlijk 65 Groningers beledigd. 't Was maar om te lachen he jongens !
Ik ken toevallig mensen die bij die bevingen (in de buurt) wonen. 18 Bevingen in 2013 al, lijkt me niet heeeel prettig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh wacht even. 100+ lurkers he? Gezien de verhoudingen in het topic heb ik dan waarschijnlijk 65 Groningers beledigd. 't Was maar om te lachen he jongens !
Dat cijfer is grote onzin. Dat is gebaseerd op een cijfer van ANP dat 'alle' aardschokken zegt te meten, terwijl het officiële meetstation van het KNMI bevingen lager dan 1,5 op de schaal van Richter niet eens registreert. En daar boven zijn er 'maar' 10.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ken toevallig mensen die bij die bevingen (in de buurt) wonen. 18 Bevingen in 2013 al, lijkt me niet heeeel prettig.
Verder interesseert het me niet heel veel trouwens hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een groot deel van mijn familie woont in Uithuizen. Die reageerden vrij nuchter. Mijn oom was niet geschoktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ken toevallig mensen die bij die bevingen (in de buurt) wonen. 18 Bevingen in 2013 al, lijkt me niet heeeel prettig.
Verder interesseert het me niet heel veel trouwens hoor
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat cijfer is grote onzin. Dat is gebaseerd op een cijfer van ANP dat 'alle' aardschokken zegt te meten, terwijl het officiële meetstation van het KNMI bevingen lager dan 1,5 op de schaal van Richter niet eens registreert. En daar boven zijn er 'maar' 10.10, 18, in minder dan anderhalve maand tijd is dat voor NL begrippen toch wel veul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, volgens mij lijden ze er ook niet onder hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een groot deel van mijn familie woont in Uithuizen. Die reageerden vrij nuchter. Mijn oom was niet geschokt
Kan me nog herinneren dat de toren van de Suikerunie hier in de stad (groningen) opgeblazen werd, dat was ongeveer 150 meter van de flat af waar ik toen woonde. Ben niet eens wakker geworden terwijl schijnbaar de hele flat stond te trillen
graag verwijderen
Dat is dus helemaal niet waar. Er zijn ieder jaar vele tientallen bevingen in dat gebied, al een hele lange tijd, en 10 in anderhalve maand is helemaal geen statistisch significante afwijking.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef Giku het volgende:
[..]
10, 18, in minder dan anderhalve maand tijd is dat voor NL begrippen toch wel veul.
Die bevingen over vele jaren worden dus ook veel erger, daar mag op zich wel naar gekeken worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef Tchock het volgende:
Overigens vind ik dat Kamp gewoon gelijk heeft voor de verandering. De bevingen van nu zijn een gevolg van boringen vele jaren geleden, dus stoppen heeft geen enkel effect. Daar komt bij dat de schade repareren veel minder geld kost dan de productie verminderen en dat we in deze crisis de gasbaten prima kunnen gebruiken. Dus die Groningers lijmen hun glazen maar aan tafel ofzo.
Staatssteun aan de IKEA zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef Tchock het volgende:
Overigens vind ik dat Kamp gewoon gelijk heeft voor de verandering. De bevingen van nu zijn een gevolg van boringen vele jaren geleden, dus stoppen heeft geen enkel effect. Daar komt bij dat de schade repareren veel minder geld kost dan de productie verminderen en dat we in deze crisis de gasbaten prima kunnen gebruiken. Dus die Groningers lijmen hun glazen maar aan tafel ofzo.
Tot 2010 neemt het toe:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niet waar. Er zijn ieder jaar vele tientallen bevingen in dat gebied, al een hele lange tijd, en 10 in anderhalve maand is helemaal geen statistisch significante afwijking.
Een keer goed omploeg'n kan geen kwoad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef Giku het volgende:
[..]
Die bevingen over vele jaren worden dus ook veel erger, daar mag op zich wel naar gekeken worden natuurlijk.
Ach, als alles vergoed wordt maakt het ook niet uit natuurlijk, als die landbouwgrond maar niet allemaal verneukt wordt.
Die moet ik ook even ophalen. Straks om zes uur ben ik nog even op de Poort, doe het dan welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:08 schreef Ryon het volgende:
Ik heb nu trouwens een Vermande Awb supplement om mijn kluwer bundel mee aan te vullen.
Wat slechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:09 schreef eriksd het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)n-der-gijp-ook_sport
Geweldige, tijdloze muziek. Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de eerste dingen die ik luisterde van een singletje van mijn vader
Mwaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geweldige, tijdloze muziek. Heerlijk.
Ik heb Maharbal al zes keer gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef Tchock het volgende:
Eriks, moet de 'voordat je reageert' niet een keer weg?
Je hebt een koekje bij de koffie gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef Yreal het volgende:
Zo toch mijn werk goed gedaan. Voelt goed, waardering.
Koffie niet te koud en niet te warm serveren is ook lastig. Pas na een jaar parttime koffie rondbrengen kreeg ik dat echt goed in de vingers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt een koekje bij de koffie gedaan?
Er gaan verhalen rond over de Oude Wijzen die na vele tientallen jaren meditatie, heel veel proeven en een stoelgang als een achtbaan in een oud pretpark in Mexico in het diepe zuiden van Colombia pas de ware kunst van het zetten van koffie tot in perfectie beheersten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Koffie niet te koud en niet te warm serveren is ook lastig. Pas na een jaar parttime koffie rondbrengen kreeg ik dat echt goed in de vingers.
Je weet dat dat niets met fiscaal recht te maken heeft?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef giurisprudenza het volgende:
Peoples! Ik weet dat hier een hoop fiscalisten zitten en ik vroeg mij af of jullie een zinnig woord kunnen produceren over een kwestie waar ik mee zit.
Met twee vrienden en mijn pa ben ik bezig een bedrijf op te zetten. We vragen ons alleen af wat de meest gunstige rechtsvorm zou zijn.
We twijfelen tussen BV en VOF.
In hoeverre geldt de aansprakelijkheid mbt de VOF? Is het echt zo dat ik als ik een hypotheek zou afsluiten, deze niet meer zou kunnen betalen, dat dat ten koste zou kunnen gaan van het privévermogen van de andere vennoten?
Als jullie tijd en zin hebben, hoor ik graag jullie mening!
Die aansprakelijkheid geldt alleen voor schulden van de VOF; niet voor prive-schulden. Overigens ben je ook in een BV niet onaantastbaar. Het is niet mijn expertise maar er zijn regels omtrent bestuurdersaansprakelijkheid en ernstig verzuim.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef giurisprudenza het volgende:
Peoples! Ik weet dat hier een hoop fiscalisten zitten en ik vroeg mij af of jullie een zinnig woord kunnen produceren over een kwestie waar ik mee zit.
Met twee vrienden en mijn pa ben ik bezig een bedrijf op te zetten. We vragen ons alleen af wat de meest gunstige rechtsvorm zou zijn.
In hoeverre geldt de aansprakelijkheid mbt de VOF? Is het echt zo dat ik als ik een hypotheek zou afsluiten, deze niet meer zou kunnen betalen, dat dat ten koste zou kunnen gaan van het privévermogen van de andere vennoten?
De meeste fiscalisten hebben dit soort dingen toch wel gehad? Of zit ik echt totaal verkeerd te denken haha!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat dat niets met fiscaal recht te maken heeft?
Dit werd vroeger ook op de HAVO en het VWO al summier besproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
De meeste fiscalisten hebben dit soort dingen toch wel gehad? Of zit ik echt totaal verkeerd te denken haha!
Ja, dat heb ik ook wel eens gelezen. Je bent in een BV niet aansprakelijk tot op zekere hoogte. Als je beslissingen hebt genomen waarvan je bij voorbaat wist of kon weten dat het heel slecht uit zou pakken ben je alsnog het haasje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die aansprakelijkheid geldt alleen voor schulden van de VOF; niet voor prive-schulden. Overigens ben je ook in een BV niet onaantastbaar. Het is niet mijn expertise maar er zijn regels omtrent bestuurdersaansprakelijkheid en ernstig verzuim.
Ja, fiscalisten hebben het gehad. Maar notarieelstudenten ook, en de rest ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
De meeste fiscalisten hebben dit soort dingen toch wel gehad? Of zit ik echt totaal verkeerd te denken haha!
Het enige nuttige antwoord wat ik je kan geven is: bakfiets.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef giurisprudenza het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet formeel ALLES in orde hebben en geen echte screw-ups maken. Dan is een BV goed, doe je iets formeel fout (gewoon dingen te laat ingeleverd e.d.) dan kun je al aansprakelijk zijn. Goed mee uitkijken dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gelezen. Je bent in een BV niet aansprakelijk tot op zekere hoogte. Als je beslissingen hebt genomen waarvan je bij voorbaat wist of kon weten dat het heel slecht uit zou pakken ben je alsnog het haasje.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het enige nuttige antwoord wat ik je kan geven is: bakfiets.Verder dit inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Komt binnenkort wel weer een nieuwe hospiteeravond voorbij johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het spijt me voor me [ afbeelding ]
Ik heb nog niet eens de uitslag gehoord johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Komt binnenkort wel weer een nieuwe hospiteeravond voorbij joh
Dat zegt al genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens de uitslag gehoord joh
Nee. Ze reageren sowieso niet voor vijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg lijkt me
MoneYou doet nog altijd 2.2 procent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Giku het volgende:
De rentes bij Rabobank gaan ook wel hard omlaag zeg.
Had ik maart 2011 nog 2.0% rente tot ¤20.000, is dat nu al op 1.6% en dat gaat nog steeds omlaag
Gecondoleerd Tchock!
Van harte gecondoleerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het spijt me voor me [ afbeelding ]
Daarom kwartaalsparen, dan pak je nog íets meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Maharbal het volgende:
Spaarrente?
Dat is voor mensen die niet al hun geld uitgeven.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Maharbal het volgende:
Spaarrente?
Dat is voor mensen die niet al hun geld uitgeven.
Ik geef al mijn geld HEUS wel uit hoor!quote:
Waar is die van?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sarcasm is the refuge of losers.
Ik ben noch negatief, noch positief. Ik laat het allemaal in het middenquote:
Waar gaat het over eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben noch negatief, noch positief. Ik laat het allemaal in het midden
Dus er is niks ernstigs gebeurd?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Erik zette dat er ineens in.
Het is iets met mannelijke docenten gok ik zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
Puur uit interesse: wat moet ik mij voorstellen bij een verlengd mondeling? Extra vragen voor een hoger cijfer? Of een mondeling welke ook iets anders compenseert?
En het compenseert vast iets.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is iets met mannelijke docenten gok ik zo.
Je herkansing (je 5 dus) ophogen naar een 6 door middel van een goed mondeling afleggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
Puur uit interesse: wat moet ik mij voorstellen bij een verlengd mondeling? Extra vragen voor een hoger cijfer? Of een mondeling welke ook iets anders compenseert?
Derde kans van de vier? Volgens mij heb je er maar 2 per jaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Even voor RuG-studenten: als je een verlengd mondeling doet, is dat dan verplicht en een derde kans van de vier? Ik kreeg van Brus een verkapt 'flikker op met je mail, ik ga niet antwoorden'-mailtje terug en weet dus nog niks.
Dat bedoel ik inderdaad. Dus als je het verlengd mondeling meerekent krijg je dus vijf kansen in twee jaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef Giku het volgende:
Derde kans van de vier? Volgens mij heb je er maar 2 per jaar?
Als je bedoelt je moet je P in 2 jaar halen: Nee, is gewoon vervangend cijfer voor je onvoldoende herkansing.
Volgens mij heb je elk collegejaar twee kansen + een mondeling als je het twee keer niet gehaald hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Even voor RuG-studenten: als je een verlengd mondeling doet, is dat dan verplicht en een derde kans van de vier? Ik kreeg van Brus een verkapt 'flikker op met je mail, ik ga niet antwoorden'-mailtje terug en weet dus nog niks.
Daar dacht ik ook aan. Hoewel vrouwelijke docenten in dat opzicht ook geen feest hoeven te zijn als je ziet wat er allemaal op de universiteit rondloopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is iets met mannelijke docenten gok ik zo.
Ja, alleen moet je die dus wel 'verdienen' met een 4 en 5 in eerste en tweede kans.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Dus als je het verlengd mondeling meerekent krijg je dus vijf kansen in twee jaar?
Ah, dus als je de herkansing net faalt (met een 5) kan je nog via je orale kwaliteiten er een zes van maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je elk collegejaar twee kansen + een mondeling als je het twee keer niet gehaald hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, dus als je de herkansing net faalt (met een 5) kan je nog via je orale kwaliteiten er een zes van maken?
Dit, en ik weet niet of een 6 dan het maximum is?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je die dus wel 'verdienen' met een 4 en 5 in eerste en tweede kans.
Ja, je maakt van die laatste kans (die een 5 was) dus maximaal een 6, ook al leg je een perfect mondeling af waarvoor je normaal wel een 10 zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Dit, en ik weet niet of een 6 dan het maximum is?
Makes sense. Bij Juridische Vaardigheden 1 was het ook zo dat een gecorrigeerde opdracht terugkrijgen het cijfer automatisch beperkte tot een 5 of een 6.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, je maakt van die laatste kans (die een 5 was) dus maximaal een 6, ook al leg je een perfect mondeling af waarvoor je normaal wel een 10 zou kunnen krijgen.
Terecht ook, dan had je dat maar moeten doen in die eerste twee kansen.
Je hebt dus voor EIP een mondeling?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, je maakt van die laatste kans (die een 5 was) dus maximaal een 6, ook al leg je een perfect mondeling af waarvoor je normaal wel een 10 zou kunnen krijgen.
Terecht ook, dan had je dat maar moeten doen in die eerste twee kansen.
http://trinicom.rechten.r(...)Skip=true&NodeID=731quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt dus voor EIP een mondeling?
Dat kan toch ook op de UvA?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, dus als je de herkansing net faalt (met een 5) kan je nog via je orale kwaliteiten er een zes van maken?
Geen idee. Om eerlijk te zijn ben ik ook nooit in de positie beland geweest dus ik heb toen ook niet naar de mogelijkheden gekeken. Moet zeggen dat ik in ieder geval niemand ken die daar gebruik van heeft gemaakt.quote:
Cool cool cool, dan ga ik dit dus proberen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je elk collegejaar twee kansen + een mondeling als je het twee keer niet gehaald hebt.
1:81? Of 1:88? Of een andere?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:21 schreef Aurelius. het volgende:
Huwelijksvermogensrecht, wat fantastischgewoon 2uur college over 1 artikel
Is dat alleen voor eerstejaarsvakken het geval? Want anders zou ik het voor registergoederen wel kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef Giku het volgende:
[..]
Je herkansing (je 5 dus) ophogen naar een 6 door middel van een goed mondeling afleggen.
[..]
Meestal is dat op het tentamenrooster wel te zien of er een mondeling voor bestaat, bij veel (latere jaars) vakken is dat niet zo dacht ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is dat alleen voor eerstejaarsvakken het geval? Want anders zou ik het voor registergoederen wel kunnen gebruiken!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Keyos het volgende:
Wat een bazen vak dat rechtsgeschiedenis. Heb gelijk weer zin om Rome verder te kijken.
En morgen nog eens college van de befaamde Prof. Winkel. Can't wait.quote:
Tof dat je zo enthousiast bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
En morgen nog eens college van de befaamde Prof. Winkel. Can't wait.
The Last of the Mohicansquote:
Ja en dat vind ik ook heel leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:45 schreef NotGuilty het volgende:
Nee hoor ik vind het ook een leuk vak en Spotless ook
Ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:45 schreef NotGuilty het volgende:
Nee hoor ik vind het ook een leuk vak en Spotless ookTies ook volgens mij
Ik denk niet dat ik er later wat mee zal doen maar het is een prachtig vak en naar mijn mening super belangrijk om de andere vakken ECHT te begrijpen. Het voelt als een soort verlichting, alles wat ik tot nu toe heb geleerd schuift ineens nog meer op zijn plek. Erg leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik ook heel leuk. Maar ik bedoelde overall gezien op het totaal aantal rechtenstudenten is de enthousiasme en belangstelling vrij gering in vergelijking met andere disciplines. Het wordt niet gezien als iets 'hots' omdat de praktische relevantie minder is dan bijvoorbeeld kennis van de Fw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |