Heul nietquote:
Uitstel gedragquote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heul nietIk zei vandaag begint nieuwe blok dus dan ga ik niet. Ik zou morgen gaan maar ik ga morgen even de rest van de boeken voor dit blok uitlezen. Heb er al anderhalf uit, was echt superchill om gewoon te weten waar het over ging aan de start van het blok. Dus ik ga vrijdag
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet anderen m'n vragen (klusjes) laten oplossen?
Pretendeer ik eindelijk eens niet iets van btw af te weten omdat ik zelf heb gestudeerd voor een tentamen is het ook niet goedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet anderen je vragen (klusjes) laten oplossen?
Niks uitstel gedrag, studie is nr 1 nu. Ben nog steeds pissed over die 6 voor staats en bestuursrecht en voor strafrecht kwam ik ook alweer bijna tijd tekort aan het einde. Helemaal beu terwijl het echt een leuk vak was.quote:
Pics van de dochter ?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
Wel jammer dat stage bedrijf zijn dochter in zwitserland net heeft afgestoten...
Ik vind dat je hier gewoon op moet klikkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet anderen je vragen (klusjes) laten oplossen?
Ik had het gezien zei ik tochquote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier gewoon op moet klikkenSES / [SC] WO Rechten #245 - Rewe-Comet
precies om 0:00 enzo
Hoe was je verjaardag eigenlijk?
Goed feessie geweest ouwe.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het gezien zei ik toch
M'n verjaardag was leuk, zowel op vrijdag op zaterdagnacht als op zaterdagavond/nacht zelf
Of hij is nu bezig met een 1 vs 1 gevecht tot de dood om de kamerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
He jongens, tjock was toch naar een kamer kijken?
Hij is dus ofwel vermoord en/of verkracht en/of beroofd
of
zijn batterij is leeg
Die ligt inderdaad ergens in het talud met een anus waar een loc op schaal HO in kan rangeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
He jongens, tjock was toch naar een kamer kijken?
Hij is dus ofwel vermoord en/of verkracht en/of beroofd
of
zijn batterij is leeg
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die ligt inderdaad ergens in het talud met een anus waar een loc op schaal HO in kan rangeren.
Maar dat kan natuurlijk geen verrassing zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
Office op die windows8 phones is trouwens vet relaxt![]()
Het enige wat die kut bart niet vertelde, is dat de zoekmachine die je standaard gebruikt, BING is![]()
eigelijk niet, maar je verwacht dat dat wel een keer een stille dood sterft...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk geen verrassing zijn.
Er zit nou eenmaal geld in die zoekmachines. Dat gaat niet over.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
eigelijk niet, maar je verwacht dat dat wel een keer een stille dood sterft...
Nee, wel dat je was afgevallen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
Had ik nou al vertelt dat de gemeente amsterdam mij nog belde omdat ze geintreseerd in mij waren?
Krijg ik dus een belletjequote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee, wel dat je was afgevallen.
Sadnessquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Krijg ik dus een belletje
" ja hallo, u heeft vorige week toch een afwijzing ontvangen? "
"ja?"
"Bent u toch nog geīnteresseerd?"
![]()
![]()
oh dat bedoelde je dusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het gezien zei ik toch
M'n verjaardag was leuk, zowel op vrijdag op zaterdagnacht als op zaterdagavond/nacht zelf
BINGquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
Office op die windows8 phones is trouwens vet relaxt![]()
Het enige wat die kut bart niet vertelde, is dat de zoekmachine die je standaard gebruikt, BING is![]()
Moet dooooooooodquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet doooooooooden op stage heeft elke pc het als vaste instelling
![]()
![]()
en autodirect google.nl naar intranet
![]()
Nee dan Yahoo. Of Ilse.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:14 schreef Yreal het volgende:
Of dat in de film spiderman peter parker bing gebruikt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |