Raam te laat dichtgedaan ?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo koud als dat het nu is
Ik kan eigenlijk niet slapen zonder raam open, dus ja dan vraag ik er een beetje omquote:Op maandag 11 februari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Raam te laat dichtgedaan ?
alles boven de riolen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, alles buiten Utrecht en Amsterdam.
Omdat het ook een vrij levenloze gemeente is jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fair enough, maar wij pretenderen niet dat we leuk en tof en levend zijn
Ja onder het laken ja. Niet in de slaapkamer zelf.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
waarom zou je een koude slaapkamer willen? Gewoon lekker onder een lakentje genieten van de comfortabele warmte
het enige positieve aan utrecht is dat er veel te veel bloedmooie studentes zijn. Verder is het echt een kut stadquote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Omdat het ook een vrij levenloze gemeente is ja
Ventilatie enzo. Anders krijg ik serieus geen lucht op een gegeven momentquote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
waarom zou je een koude slaapkamer willen? Gewoon lekker onder een lakentje genieten van de comfortabele warmte
je mag wel voor mij werkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef giurisprudenza het volgende:
Goedenavond mensen! Zoals jullie misschien wel weten ga ik volgend jaar waarschijnlijk Rechten studeren. Nou vroeg ik mij af of jullie misschien een leuk aan de studie gerelateerd bijbaantje weten?
en gefeliciteerd Maherbal!
Zonder zelfs maar een P ? Good luck with that.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef giurisprudenza het volgende:
Goedenavond mensen! Zoals jullie misschien wel weten ga ik volgend jaar waarschijnlijk Rechten studeren. Nou vroeg ik mij af of jullie misschien een leuk aan de studie gerelateerd bijbaantje weten?
en gefeliciteerd Maherbal!
Ik ben een wandelende Pquote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zonder zelfs maar een P ? Good luck with that.
Haha je loopt stage toch?quote:
En ik probeer een beetje als zelfstandige aan de weg te timmeren. Zover geen gebrek aan klanten, maar het OM is hoerig traag met beslissenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:34 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende P
[..]
Haha je loopt stage toch?
Heb je wel terug gelezen? We hebben allemaal taarten en fratsen gepost.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bestuursrecht is verplicht voor de RAIO.
@ Joosie: Je kunt aan de RuG het 'smal civiel effect' behalen als je geen bestuursrecht hebt. Je krijgt er alleen geen aantekening mee op je bul.
De RuG hanteert de 'strengste' criteria voor wat betreft civiel effect: die van de RAIO. Voor de advocatuur (besluit beroepsvereisten advocatuur) is bestuurs niet nodig, je mag ook voor belasting kiezen. De UvA geeft dus over het algemeen dat civiel effect af, en daar kom je niet de RAIO mee binnen (tenzij met werkervaring).
Tevens: hallon, ik ben er weer.
Dank allen
[..]
Sla anders even een wetboek open.
ben je naar de kvk geweest?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef NotGuilty het volgende:
Weer vergeten een spotifykaartje te kopenklotestemmen elke keer door mn muziek heen
Alleen dat ene topic, en daarom bedankte ik iedereenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb je wel terug gelezen? We hebben allemaal taarten en fratsen gepost.
Heul welquote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Nee dat zou ik vandaag niet doen weetje nog
Ik ben geïnteresseerd! Waar moet in aan denken in casu het werk?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
En ik probeer een beetje als zelfstandige aan de weg te timmeren. Zover geen gebrek aan klanten, maar het OM is hoerig traag met beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |