Nu nog?quote:
De juffrouw aan de balie was niet erg appetijtelijkquote:
Bon chance!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hospiteren. Of zoals de Fransen zeggen: l'ospiteren.
Succes!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hospiteren. Of zoals de Fransen zeggen: l'ospiteren.
Goede insteek welquote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb er weinig vertrouwen in, maar we zullen zien
Beroep je op het gelijkheidsbeginsel of een andere abbbquote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik ontdekte dat er een hele goede vriend van een van de mensen die er al woont ook komt
Daar maak je vast de blits mee jaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Beroep je op het gelijkheidsbeginsel of een andere abbb
Als het echt een hele goede vriend blijkt te zijn, lijkt het mij dat je kansloos bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik ontdekte dat er een hele goede vriend van een van de mensen die er al woont ook komt
Juist niet. Goede vrienden worden het eerst gewieberd. Dat is niet goed voor de huissfeder.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als het echt een hele goede vriend blijkt te zijn, lijkt het mij dat je kansloos bent.
Fixed that for youquote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Nailpolish het volgende:
Wat is Romeins recht toch een vreselijk super vak zeg!
Bestuursrecht is verplicht voor de RAIO.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Ryon het volgende:
De gedachte achter civiel effect is volgens mij dat je gegronde kennis hebt van drie verschillende rechtsgebieden. Het is niet verplicht dat bestuursrecht daar een van is, maar dat kan vaak wel zo uitkomen.
Sla anders even een wetboek open.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
Jongens, B2C van nederland naar Zwitserland is toch gewoon 0% btw op de factuur?
Niks saai. Plebejer.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Nailpolish het volgende:
Snap niet dat je het leuk vindt! Zoooo saai en de professor die het geeft is nog saaier!
Wat is er nou leuker dan de oorsprong van het civiele recht te bestuderen zoals wij die kennen?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Nailpolish het volgende:
Snap niet dat je het leuk vindt! Zoooo saai en de professor die het geeft is nog saaier!
Erg jammer weer ditquote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Nailpolish het volgende:
Wat is Romeins recht toch een vreselijk suf vak zeg!
Ik snap dat hele exporteren en importeren bij de btw helemaal niet. Ik had zelfs nog aangegeven op mijn sollicitatie dat ik nog geen vpb en ob had gedaanquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sla anders even een wetboek open.
Dan nog is je wetboek je grootste spiekbrief.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik snap dat hele exporteren en importeren bij de btw helemaal niet. Ik had zelfs nog aangegeven op mijn sollicitatie dat ik nog geen vpb en ob had gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |