Goed feessie geweest ouwe.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het gezien zei ik toch
M'n verjaardag was leuk, zowel op vrijdag op zaterdagnacht als op zaterdagavond/nacht zelf
Of hij is nu bezig met een 1 vs 1 gevecht tot de dood om de kamerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
He jongens, tjock was toch naar een kamer kijken?
Hij is dus ofwel vermoord en/of verkracht en/of beroofd
of
zijn batterij is leeg
Die ligt inderdaad ergens in het talud met een anus waar een loc op schaal HO in kan rangeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
He jongens, tjock was toch naar een kamer kijken?
Hij is dus ofwel vermoord en/of verkracht en/of beroofd
of
zijn batterij is leeg
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die ligt inderdaad ergens in het talud met een anus waar een loc op schaal HO in kan rangeren.
Maar dat kan natuurlijk geen verrassing zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
Office op die windows8 phones is trouwens vet relaxt![]()
Het enige wat die kut bart niet vertelde, is dat de zoekmachine die je standaard gebruikt, BING is![]()
eigelijk niet, maar je verwacht dat dat wel een keer een stille dood sterft...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk geen verrassing zijn.
Er zit nou eenmaal geld in die zoekmachines. Dat gaat niet over.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
eigelijk niet, maar je verwacht dat dat wel een keer een stille dood sterft...
Nee, wel dat je was afgevallen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
Had ik nou al vertelt dat de gemeente amsterdam mij nog belde omdat ze geintreseerd in mij waren?
Krijg ik dus een belletjequote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee, wel dat je was afgevallen.
Sadnessquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Krijg ik dus een belletje
" ja hallo, u heeft vorige week toch een afwijzing ontvangen? "
"ja?"
"Bent u toch nog geïnteresseerd?"
![]()
![]()
oh dat bedoelde je dusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het gezien zei ik toch
M'n verjaardag was leuk, zowel op vrijdag op zaterdagnacht als op zaterdagavond/nacht zelf
BINGquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
Office op die windows8 phones is trouwens vet relaxt![]()
Het enige wat die kut bart niet vertelde, is dat de zoekmachine die je standaard gebruikt, BING is![]()
Moet dooooooooodquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet doooooooooden op stage heeft elke pc het als vaste instelling
![]()
![]()
en autodirect google.nl naar intranet
![]()
Nee dan Yahoo. Of Ilse.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:14 schreef Yreal het volgende:
Of dat in de film spiderman peter parker bing gebruikt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |