Dan ben ik alsnog geïnteresseerd (a)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, is leuk. Heeft geen neuk te maken met de werkzaamheden die js zal doen
Nee dat is geen instapboekje, je kan het beter bij de boeken die we je laatst hebben aanbevolen houden. Dit boek gaat namelijk over rechtsgeschiedenis.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:17 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Is 'Geleerd recht' een aanrader voor iemand die rechten wil gaan studeren? Zo ja, waar kan ik het downloaden ? (a)
Vanaf volgend jaar pas ik ook wel op wat ik digitaal aanschaf. Dit jaar heb ik blind zo een gigantisch pakket gekocht terwijl ik tot nu toe maar de helft van de boeken daadwerkelijk heb gebruikt. Was het goedkoper geweest de boeken die ik daadwerkelijk heb gelezen in papieren vorm te kopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Digitaal lezen vind ik trouwens afschuwelijk voor grote tekstenEn alles uitprinten is ook nauwelijks een oplossing dus blij dat op de UvA alles nog gebonden wordt verkocht.
Bij ons wordt het ook gewoon verkocht, in de studystore en in het studielandschap staan van elk boek een hele berg exemplaren waar je zo mee aan de slag kan. Maar ik ben inmiddels aan dat malle systeem van de EUR gewend en vind het wel best zo, digitale boeken kunnen best handig zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Digitaal lezen vind ik trouwens afschuwelijk voor grote tekstenEn alles uitprinten is ook nauwelijks een oplossing dus blij dat op de UvA alles nog gebonden wordt verkocht.
Nee het is echt niet goedkoper, ik dm je evenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar pas ik ook wel op wat ik digitaal aanschaf. Dit jaar heb ik blind zo een gigantisch pakket gekocht terwijl ik tot nu toe maar de helft van de boeken daadwerkelijk heb gebruikt. Was het goedkoper geweest de boeken die ik daadwerkelijk heb gelezen in papieren vorm te kopen.
Kluwer navigator (Y)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Tchock ze zijn overal :s :squote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou eens op, van jou verwacht ik beter
Aardig donker? Wait whut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:25 schreef Ryon het volgende:
Het is nog aardig donker buiten. Dat is gewoon niet gezond.
Het schemert nog een beetje. Dat is al eng.quote:
Ah dat. Overigens zit ik hier ook nog met de lamp aan, maar dat is omdat ik de woonkamer zoveel mogelijk die zolderkamer-vibe wil geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het schemert nog een beetje. Dat is al eng.
Anders zet je het even in een spoiler, knuppel.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
mwoa
Die andrea is zo'n slechte actrice![]()
wel jammer dat Darryl niet meer met de groep is
quote:In 1999, North Koreas air power was boosted by the acquisition of MiG-29 fighters from Russia. However, while Pyongyang is estimated to have 40 advanced MiG-29s at its disposal, the large majority of its fighter aircraft are still hopelessly outdated and unable to compete with South Korean and US counterparts. Moreover, fuel shortages continue to limit the countrys ability to conduct large-scale training exercises, with fighter pilots believed to train as little as 20 hours per year.
Omdat Seoul wel erg dichtbij de grens ligt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef eriksd het volgende:
Snap niet dat men Noord-Korea niet gewoon eens de volle laag geeft. Wilde aan scriptie, lees nu over het leger en dat gedonder met tunnels graven enzo: zoveel moeite kost het niet om het hele militaire apparaat weg te vagenZe hebben geeneens benzine voor hun oude troep.
Nouja, je ziet dat N-Korea haar bevolking laat wegkwijnen met dat "military first" principe. Drijft puur op indoctrinatie, het creeren van een vijand en nu dus die raket de lucht in. Men zal steeds een stapje verder moeten gaan om er nog iets van te maken, dus een kwestie van tijd voordat die oude troep de grens over komt zetten. Kan je beter zelf de knuppel in het hoenderhok gooien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef Monnet het volgende:
[..]
Omdat Seoul wel erg dichtbij de grens ligt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Anders zet je het even in een spoiler, knuppel.
Aurelius, je gaat een reisje maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je beter zelf de knuppel in het hoenderhok gooien.
Ja eens, maar dat dat niet zo makkelijk gedaan is als gezegd begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, je ziet dat N-Korea haar bevolking laat wegkwijnen met dat "military first" principe. Drijft puur op indoctrinatie, het creeren van een vijand en nu dus die raket de lucht in. Men zal steeds een stapje verder moeten gaan om er nog iets van te maken, dus een kwestie van tijd voordat die oude troep de grens over komt zetten. Kan je beter zelf de knuppel in het hoenderhok gooien.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Aurelius, je gaat een reisje maken.
Als Amerika Noord-Korea zou bezetten riskeren ze een enorm conflict met China. Omgekeerd kan China niet het land naast Amerika's bondgenoot Zuid-Korea bezetten. En aangezien verder niemand echt last heeft van die maffe Koreanen vindt iedereen het wel prima zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef eriksd het volgende:
Snap niet dat men Noord-Korea niet gewoon eens de volle laag geeft. Wilde aan scriptie, lees nu over het leger en dat gedonder met tunnels graven enzo: zoveel moeite kost het niet om het hele militaire apparaat weg te vagenZe hebben geeneens benzine voor hun oude troep.
[..]
Ook weer gelijk in. Lastig. Misschien alleen luchtaanvallen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Amerika Noord-Korea zou bezetten riskeren ze een enorm conflict met China. Omgekeerd kan China niet het land naast Amerika's bondgenoot Zuid-Korea bezetten. En aangezien verder niemand echt last heeft van die maffe Koreanen vindt iedereen het wel prima zo
Belastingfraude?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef Yreal het volgende:
Ik heb mogelijke manier ontdekt om vermogen buiten de awbz bijdragen te houden
part of the game. Ik pleur mijn uitzoekklusje zo gewoon weer terug over de shutting, ziet hij zelf maar of hij mijn mening deelt.quote:
Gewoon via VPN?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
Kut dat ik hier geen toegang tot kluwer navigator heb
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Amerika Noord-Korea zou bezetten riskeren ze een enorm conflict met China. Omgekeerd kan China niet het land naast Amerika's bondgenoot Zuid-Korea bezetten. En aangezien verder niemand echt last heeft van die maffe Koreanen vindt iedereen het wel prima zo
Precies, de Noord-Koreanen zijn het slachtoffer. Leven in het minst democratische land ter wereld dat complete schijt heeft aan alle mensenrechten die je kunt verzinnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef Giku het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Niemand heeft er écht last van behalve dat we dan Foei roepen als ze dit soort acties uithalen.
China heeft er baat bij om Noord-Korea te behouden, want als het daar helemaal fout gaat krijgen ze miljoenen vluchtelingen en soldaatjes met als gevolg onrust in het land/de grensregio. Dan heb je aan het einde van die oorlog ook nog de komende tijd een onrustig land
Bovendien is het hele communistische verleden met Noord-Korea ook nog van belang.
Amerika, en Zuid-Korea kan inderdaad niets, want dan zouden die weer problemen krijgen met China.
Noord-Korea zelf weet ook wel dat ze niet veel meer kunnen dan heel hard blaffen, want China zal niet zo gek zijn om ze te steunen in een oorlog. Die gooit meteen de grenzen dicht en laat Noord-Korea stikken.
Dus eigenlijk komt het er op neer dat die mensen in Noord-Korea fucked zijn. Enige hoop voor die mensen is dat Noord-Korea wat meer in de lijn van China gaat denken en zich wat meer met mensenrechten e.d. bezig gaat houden.
Onstabiel is het wel, want als Noord-Korea, of een andere partij, per ongeluk echt de bel laat knappen wordt dat wel echt een lompe oorlog, als je kijkt naar het materieel aan beide kanten.
Gister nog wat geworden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, de Noord-Koreanen zijn het slachtoffer. Leven in het minst democratische land ter wereld dat complete schijt heeft aan alle mensenrechten die je kunt verzinnen.
Overigens moet ik met die Grote Leider, constante vijand, grijze en kille gebouwen en strafkampen altijd heel erg aan Nineteen Eighty-Four denken. Ik zou niet verbaasd zijn als blijkt dat er overal telescreens hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |