oh dat bedoelde je dusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had het gezien zei ik toch
M'n verjaardag was leuk, zowel op vrijdag op zaterdagnacht als op zaterdagavond/nacht zelf
BINGquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
Office op die windows8 phones is trouwens vet relaxt![]()
Het enige wat die kut bart niet vertelde, is dat de zoekmachine die je standaard gebruikt, BING is![]()
Moet dooooooooodquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet doooooooooden op stage heeft elke pc het als vaste instelling
![]()
![]()
en autodirect google.nl naar intranet
![]()
Nee dan Yahoo. Of Ilse.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:14 schreef Yreal het volgende:
Of dat in de film spiderman peter parker bing gebruikt![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Yreal het volgende:
En hoe ik dan op google kom? Ik bing google
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik luister nu Gorillaz - Clint Eastwood![]()
Ik Bananarama-Robert de Niro.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik luister nu Gorillaz - Clint Eastwood![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
![]()
ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless,but not for long
The future is coming on
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless, but not for long
The future is coming on![]()
![]()
Friendsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik moet altijd denken aan Chandler Bing. Of Chanandler Bong.
Hou toch op jijquote:Op maandag 11 februari 2013 23:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik Bananarama-Robert de Niro.
Ga je alleen maar gezeik mee krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
jongens... een redelijk praktiserend moslima... zal ik ervoor gaan of niet?
Hoi Keyos. Morgen voor het eerst dit jaar weer eens naar Hellevoetsluisquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga je alleen maar gezeik mee krijgen.
Goedenavond allemaal trouwens.
Ahh, naar de hondentraining zeker? Ik ga er niet vanuit dat je voor het winkelcentrum komt (die nog best degelijk is voor een woonplaats formaat Hellevoetsluis).quote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi Keyos. Morgen voor het eerst dit jaar weer eens naar Hellevoetsluis
Als er onder het doekje zo'n prachtige bos met donkere krullen zit zou ik het doen. Damn sommige van die vrouwen zien er goed uit manquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
Hoe vond je rechtsgeschiedenis?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga je alleen maar gezeik mee krijgen.
Goedenavond allemaal trouwens.
't is dat inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ahh, naar de hondentraining zeker? Ik ga er niet vanuit dat je voor het winkelcentrum komt (die nog best degelijk is voor een woonplaats formaat Hellevoetsluis).
Vind je dr echt leuk? Dan zou ik gewoon zien waar het schip strandt, boeiend of ze moslima of wat dan ook is je kan er altijd mee stoppen en wie weet werkt het wel. Als ze reboundmateriaal is ( en dat denk ik welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Yreal het volgende:
Ze doet wel heel leuk in de whatsapp trouwens
Als je haar goed africht wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als je haar goed africht wel.
mwoaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
Holy shit walking dead was weer genieten
Ik wilde net naar bed gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Speedy_T het volgende:
Holy shit walking dead was weer genieten
Oke zo goed was ie nou ook weer niet, maar ik was gewoon blij dat er weer nieuw materiaal is.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
mwoa
Die andrea is zo'n slechte actrice![]()
wel jammer dat Darryl niet meer met de groep is
Lijkt me echt een heel gaaf vak. Morgen beginnen met wat stof lezen. Voor probleem 1 moeten we zeker stof uit het bronnenboek lezen + beknopte geschiedenis Romeinse lezen?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hoe vond je rechtsgeschiedenis?
4 jaar geleden love at First sightquote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Vind je dr echt leuk? Dan zou ik gewoon zien waar het schip strandt, boeiend of ze moslima of wat dan ook is je kan er altijd mee stoppen en wie weet werkt het wel. Als ze reboundmateriaal is ( en dat denk ik wel) zou ik voor iets minder ingewikkeld gaan en het met deze bij gezellig kletsen/flirten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |