Cool cool cool, dan ga ik dit dus proberen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je elk collegejaar twee kansen + een mondeling als je het twee keer niet gehaald hebt.
1:81? Of 1:88? Of een andere?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:21 schreef Aurelius. het volgende:
Huwelijksvermogensrecht, wat fantastischgewoon 2uur college over 1 artikel
Is dat alleen voor eerstejaarsvakken het geval? Want anders zou ik het voor registergoederen wel kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef Giku het volgende:
[..]
Je herkansing (je 5 dus) ophogen naar een 6 door middel van een goed mondeling afleggen.
[..]
Meestal is dat op het tentamenrooster wel te zien of er een mondeling voor bestaat, bij veel (latere jaars) vakken is dat niet zo dacht ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is dat alleen voor eerstejaarsvakken het geval? Want anders zou ik het voor registergoederen wel kunnen gebruiken!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Keyos het volgende:
Wat een bazen vak dat rechtsgeschiedenis. Heb gelijk weer zin om Rome verder te kijken.
En morgen nog eens college van de befaamde Prof. Winkel. Can't wait.quote:
Tof dat je zo enthousiast bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
En morgen nog eens college van de befaamde Prof. Winkel. Can't wait.
The Last of the Mohicansquote:
Ja en dat vind ik ook heel leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:45 schreef NotGuilty het volgende:
Nee hoor ik vind het ook een leuk vak en Spotless ook
Ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:45 schreef NotGuilty het volgende:
Nee hoor ik vind het ook een leuk vak en Spotless ookTies ook volgens mij
Ik denk niet dat ik er later wat mee zal doen maar het is een prachtig vak en naar mijn mening super belangrijk om de andere vakken ECHT te begrijpen. Het voelt als een soort verlichting, alles wat ik tot nu toe heb geleerd schuift ineens nog meer op zijn plek. Erg leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik ook heel leuk. Maar ik bedoelde overall gezien op het totaal aantal rechtenstudenten is de enthousiasme en belangstelling vrij gering in vergelijking met andere disciplines. Het wordt niet gezien als iets 'hots' omdat de praktische relevantie minder is dan bijvoorbeeld kennis van de Fw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |