Je moet formeel ALLES in orde hebben en geen echte screw-ups maken. Dan is een BV goed, doe je iets formeel fout (gewoon dingen te laat ingeleverd e.d.) dan kun je al aansprakelijk zijn. Goed mee uitkijken dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gelezen. Je bent in een BV niet aansprakelijk tot op zekere hoogte. Als je beslissingen hebt genomen waarvan je bij voorbaat wist of kon weten dat het heel slecht uit zou pakken ben je alsnog het haasje.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het enige nuttige antwoord wat ik je kan geven is: bakfiets.Verder dit inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Komt binnenkort wel weer een nieuwe hospiteeravond voorbij johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het spijt me voor me [ afbeelding ]
Ik heb nog niet eens de uitslag gehoord johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Komt binnenkort wel weer een nieuwe hospiteeravond voorbij joh
Dat zegt al genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens de uitslag gehoord joh
Nee. Ze reageren sowieso niet voor vijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg lijkt me
MoneYou doet nog altijd 2.2 procent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Giku het volgende:
De rentes bij Rabobank gaan ook wel hard omlaag zeg.
Had ik maart 2011 nog 2.0% rente tot ¤20.000, is dat nu al op 1.6% en dat gaat nog steeds omlaag
Gecondoleerd Tchock!
Van harte gecondoleerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het spijt me voor me [ afbeelding ]
Daarom kwartaalsparen, dan pak je nog íets meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Maharbal het volgende:
Spaarrente?
Dat is voor mensen die niet al hun geld uitgeven.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Maharbal het volgende:
Spaarrente?
Dat is voor mensen die niet al hun geld uitgeven.
Ik geef al mijn geld HEUS wel uit hoor!quote:
Waar is die van?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sarcasm is the refuge of losers.
Ik ben noch negatief, noch positief. Ik laat het allemaal in het middenquote:
Waar gaat het over eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben noch negatief, noch positief. Ik laat het allemaal in het midden
Dus er is niks ernstigs gebeurd?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Erik zette dat er ineens in.
Het is iets met mannelijke docenten gok ik zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
Puur uit interesse: wat moet ik mij voorstellen bij een verlengd mondeling? Extra vragen voor een hoger cijfer? Of een mondeling welke ook iets anders compenseert?
En het compenseert vast iets.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is iets met mannelijke docenten gok ik zo.
Je herkansing (je 5 dus) ophogen naar een 6 door middel van een goed mondeling afleggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
Puur uit interesse: wat moet ik mij voorstellen bij een verlengd mondeling? Extra vragen voor een hoger cijfer? Of een mondeling welke ook iets anders compenseert?
Derde kans van de vier? Volgens mij heb je er maar 2 per jaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Even voor RuG-studenten: als je een verlengd mondeling doet, is dat dan verplicht en een derde kans van de vier? Ik kreeg van Brus een verkapt 'flikker op met je mail, ik ga niet antwoorden'-mailtje terug en weet dus nog niks.
Dat bedoel ik inderdaad. Dus als je het verlengd mondeling meerekent krijg je dus vijf kansen in twee jaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef Giku het volgende:
Derde kans van de vier? Volgens mij heb je er maar 2 per jaar?
Als je bedoelt je moet je P in 2 jaar halen: Nee, is gewoon vervangend cijfer voor je onvoldoende herkansing.
Volgens mij heb je elk collegejaar twee kansen + een mondeling als je het twee keer niet gehaald hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Even voor RuG-studenten: als je een verlengd mondeling doet, is dat dan verplicht en een derde kans van de vier? Ik kreeg van Brus een verkapt 'flikker op met je mail, ik ga niet antwoorden'-mailtje terug en weet dus nog niks.
Daar dacht ik ook aan. Hoewel vrouwelijke docenten in dat opzicht ook geen feest hoeven te zijn als je ziet wat er allemaal op de universiteit rondloopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is iets met mannelijke docenten gok ik zo.
Ja, alleen moet je die dus wel 'verdienen' met een 4 en 5 in eerste en tweede kans.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Dus als je het verlengd mondeling meerekent krijg je dus vijf kansen in twee jaar?
Ah, dus als je de herkansing net faalt (met een 5) kan je nog via je orale kwaliteiten er een zes van maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je elk collegejaar twee kansen + een mondeling als je het twee keer niet gehaald hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, dus als je de herkansing net faalt (met een 5) kan je nog via je orale kwaliteiten er een zes van maken?
Dit, en ik weet niet of een 6 dan het maximum is?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je die dus wel 'verdienen' met een 4 en 5 in eerste en tweede kans.
Ja, je maakt van die laatste kans (die een 5 was) dus maximaal een 6, ook al leg je een perfect mondeling af waarvoor je normaal wel een 10 zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Dit, en ik weet niet of een 6 dan het maximum is?
Makes sense. Bij Juridische Vaardigheden 1 was het ook zo dat een gecorrigeerde opdracht terugkrijgen het cijfer automatisch beperkte tot een 5 of een 6.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, je maakt van die laatste kans (die een 5 was) dus maximaal een 6, ook al leg je een perfect mondeling af waarvoor je normaal wel een 10 zou kunnen krijgen.
Terecht ook, dan had je dat maar moeten doen in die eerste twee kansen.
Je hebt dus voor EIP een mondeling?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, je maakt van die laatste kans (die een 5 was) dus maximaal een 6, ook al leg je een perfect mondeling af waarvoor je normaal wel een 10 zou kunnen krijgen.
Terecht ook, dan had je dat maar moeten doen in die eerste twee kansen.
http://trinicom.rechten.r(...)Skip=true&NodeID=731quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt dus voor EIP een mondeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |