Hey hottie.quote:
Ik vind het boek heel irritant. Ik overweeg om een kluwer te bestellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat ding is toch voor de rest ook amper leesbaar of ligt dat aan mij
Als ik hem zo naast mijn Kluwer van 2012 leg dan is die van KMPG echt een verschrikkelijk dingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik vind het boek heel irritant. Ik overweeg om een kluwer te bestellen.
Sorry, wist niet dat hier TWD kijkers waren behalve mezelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Anders zet je het even in een spoiler, knuppel.
Ik kijk het ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat hier TWD kijkers waren behalve mezelf
Nouja, valt wel meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Speedy_T het volgende:
Gelukkig was die spoiler wel multi-interpretabel
Kijk nou maar gewoonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, valt wel meeHij is dood, zo veel is duidelijk.
Helaas had ik in een keer goed geradenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Speedy_T het volgende:
Gelukkig was die spoiler wel multi-interpretabel
Hoiquote:
*hinnik*quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Speciale groet van ons paard, NotGuilty.
In dit topic zijn alleen maar hottiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Hallo meisje. Je bent blijkbaar een hottie
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
In dit topic zijn alleen maar hotties
Wegwezen smeerpijp!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Hallo meisje. Je bent blijkbaar een hottie
Je bent fan van bruin zonder zon zie ikquote:
Typisch gevalletje artikel 6.2 lid 1 Waterwet.quote:
Nee, dat is een typisch gevalletje art 13 lid 1 onder a Provinciewet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Typisch gevalletje artikel 6.2 lid 1 Waterwet.
Nou, om meteen de minister er weer met de haren bij te trekken..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is een typisch gevalletje art 13 lid onder a Provinciewet.
Stommerd nu gaat niemand anders het nog opzoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, om meteen de minister er weer met de haren bij te trekken..
Die optie heb ik sowieso uitgesloten sinds de Lex Tchockius.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stommerd nu gaat niemand anders het nog opzoeken
Het is wel ernstig dat het vertrouwen in mij zo is gedaald dat je zelfs het bestaan van de Provinciewet betwijfeltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die optie heb ik sowieso uitgesloten sinds de Lex Tchockius.
Dat niet, maar ik ken hem niet uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel ernstig dat het vertrouwen in mij zo is gedaald dat je zelfs het bestaan van de Provinciewet betwijfelt
Schandalig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ken hem niet uit mijn hoofd.
De macht van christus is zo groot dat zijn lijfelijk vertegenwoordiger het bijltje er bij neergooit.quote:
Wat is deze dan weer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je geschrapt wordt van het OP-tableau.
Met spijkers van van Leeuwen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De macht van christus is zo groot dat zijn lijfelijk vertegenwoordiger het bijltje er bij neergooit.
Tsja. Zoiets is onacceptabel. Ryon heeft ook een keer zo'n flater begaan, daarom staat hij ook niet meer in de OP.quote:
Yreal loopt stage bij Heineken !quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Uva Volk, morgen wen lolo bundel gratis af Te halen
werkt erg fijn ! Persoonlijk vind ik hem fijner Dan de kpmg bundel
Dat hebben ze ook geroepen, maar dan over die in Groningen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, is nou het enige bewijs dat we van die Noord-Koreaanse kernproef hebben een meting van een aardbeving? Hoe weten we dat die Koreanen niet gewoon gewacht hebben tot er een aardbeving kwam en toen massaal riepen "ZAG JE DAT? Deden wij"
"Zo'n grote vuurbal!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook geroepen, maar dan over die in Groningen.
Precies. En als ik geen ondertitels heb is Noord-Koreaans voor mij hetzelfde als Gronings.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Zo'n grote vuurbal!Oh, heb je 'm gemist?
Want hij was er echt. Vuurbal."
En 35 Noord-Koreanen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh wacht even. 100+ lurkers he? Gezien de verhoudingen in het topic heb ik dan waarschijnlijk 65 Groningers beledigd. 't Was maar om te lachen he jongens !
Ik ken toevallig mensen die bij die bevingen (in de buurt) wonen. 18 Bevingen in 2013 al, lijkt me niet heeeel prettig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh wacht even. 100+ lurkers he? Gezien de verhoudingen in het topic heb ik dan waarschijnlijk 65 Groningers beledigd. 't Was maar om te lachen he jongens !
Dat cijfer is grote onzin. Dat is gebaseerd op een cijfer van ANP dat 'alle' aardschokken zegt te meten, terwijl het officiële meetstation van het KNMI bevingen lager dan 1,5 op de schaal van Richter niet eens registreert. En daar boven zijn er 'maar' 10.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ken toevallig mensen die bij die bevingen (in de buurt) wonen. 18 Bevingen in 2013 al, lijkt me niet heeeel prettig.
Verder interesseert het me niet heel veel trouwens hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een groot deel van mijn familie woont in Uithuizen. Die reageerden vrij nuchter. Mijn oom was niet geschoktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ken toevallig mensen die bij die bevingen (in de buurt) wonen. 18 Bevingen in 2013 al, lijkt me niet heeeel prettig.
Verder interesseert het me niet heel veel trouwens hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |