Op zich welquote:
Ja, hoort wel bij de Eur. Maar ik denk ook dat dit vrijwillig is.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Gelukkig gebruiken ze het collegegeld voor goede doeleinden.
of hoort dit gebouw niet bij het Erasmus?
jij post wel altijd met superman posticon he?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, hoort wel bij de Eur. Maar ik denk ook dat dit vrijwillig is.
Dat kloptquote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij post wel altijd met superman posticon he?
JA. ! Vooral de reclames van spotify zelfquote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef NotGuilty het volgende:
Ik wil Spotify Premium maar het kan niet met IDealElke keer als ik bij de AH ben vergeet ik zo een kaartje te kopen. Die reclame's, gebler van artiesten waar ik niks mee heb die dan even hun nieuwe cd er doorheen komen krijsen, ( elke keer dezelfde ) en advertenties zijn echt irritant
Ja, de hele tijd hetzelfdequote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
JA. ! Vooral de reclames van spotify zelf
Nee het moet met een creditcard, Paypal of een cadeaubon van de AHquote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef Speedy_T het volgende:
Je moet toch gewoon je rekeningnummer geven en dan halen ze het er maandelijks van af?
Heb het zelf ook een tijdje gehad maar ik gebruikte het te weinig
Geen ideequote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja ik ook
of zit tchock in het stadion?
Ik doe het via hi.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee het moet met een creditcard, Paypal of een cadeaubon van de AH
Oh, dan was het met Paypal idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee het moet met een creditcard, Paypal of een cadeaubon van de AH
Hij is aan het carnavallen sinds vrijdag.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja ik ook
of zit tchock in het stadion?
Ik heb het nooit nodig, geen zin om het helemaal voor Spotify te gaan regelenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh, dan was het met Paypal idd.
Hoezo heb je dat niet?
Ohja dat kan ookquote:
Ohja helemaal vergetenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:06 schreef Speedy_T het volgende:
Trouwens, morgen eindelijk weer nieuwe Walking Dead
Ik ga zo sla eten om te balansen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef NotGuilty het volgende:
Ik krijg honger van rechtsgeschiedenis, ik lees de hele tijd over Bolognese hoogleraren
It's groundhog day!quote:
Wie ontbijt er dan ook met popcornquote:
Hoho, dat was lunch. Ontbijt waren de roze koekenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wie ontbijt er dan ook met popcorn![]()
Ik eet de hele week al sla, met kipfilet of kippenpoten. Vandaag eet is Chinees
Lekker tomatensoep gegeten. En een restje kipfilet met honing en ketjap.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wie ontbijt er dan ook met popcorn![]()
Ik eet de hele week al sla, met kipfilet of kippenpoten. Vandaag eet is Chinees
Goeie edit, ik wou al vragen wat het hoofdgerecht wasquote:Op zondag 10 februari 2013 17:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker tomatensoep gegeten. En een restje kipfilet met honing en ketjap.
Zondag rotzooien we meestal een beetje. Soep, kliekjes, brood.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Goeie edit, ik wou al vragen wat het hoofdgerecht was
Irritant hoofd.quote:
New york pizza geeft de 2e gratis.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:42 schreef Aurelius. het volgende:
Ik bestel vanavond maar weer eens pizza
Als jij die eerste dan ff bestelt.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
New york pizza geeft de 2e gratis.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
New york pizza geeft de 2e gratis.
Wow nicequote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja. Wel is alleen de goedkoopste van de twee gratis.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef Speedy_T het volgende:
Pizza barbecue bacon beef..
Klinkt er iets lekkerder dan dat?
Ja. Vanwege 20-jarig bestaanquote:Op zondag 10 februari 2013 17:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wow nice
Is dat bij elke NY vestiging
Kan niet, hij lijkt niet op mij.quote:
No way dat je dat op krijgtquote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef Aurelius. het volgende:
Gewoon 2 large pizza's bestellen voor mezelf
That's the spirit. Wel goed bij drinken h ?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef Aurelius. het volgende:
Gewoon 2 large pizza's bestellen voor mezelf
Uhuquote:Op zondag 10 februari 2013 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom je zo snel aan dan dat je moet balansen?
Dat zijn opmerkingen die je zegt als je niet lekker in je vel zit. Ik zou daar maar even de vent uithangen, niet teveel aanstoot aan nemen en overheen stappen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Gaat Ex ook nog een beetje butthurt lopen doen als ik vraag of er niet iemand anders in het spel is/was als mevrouw er mee komt dat ze eigenlijk bijna 3 jaar lang heeft getwijfeld![]()
Nouwja, boos doen is wel lekker voor je rouwproces ...
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Gaat Ex ook nog een beetje butthurt lopen doen als ik vraag of er niet iemand anders in het spel is/was als mevrouw er mee komt dat ze eigenlijk bijna 3 jaar lang heeft getwijfeld![]()
Nouwja, boos doen is wel lekker voor je rouwproces ...
humor!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC speelt sowieso altijd wel goed tegen Duitse ploegen.
Geweldige humor inderdaad, met nog een kern van waarheid ook.quote:
Van mijn of haar kant?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn opmerkingen die je zegt als je niet lekker in je vel zit. Ik zou daar maar even de vent uithangen, niet teveel aanstoot aan nemen en overheen stappen.
Dat drie jaar twijfelen.quote:
Vertelquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geweldige humor inderdaad, met nog een kern van waarheid ook.
Die was omgekochtquote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Recent nog 2-2 tegen Werder Bremen.
Lijkt me vreselijk om voor niets te spelen, beetje de situatie waar Groningen in zit. Niet kunnen degraderen maar ook geen zicht naar boven.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Groningen weer prima zaken gedaan dit weekend
Intertoto here we comeeequote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Groningen weer prima zaken gedaan dit weekend
Ja maar Y, het maakt geen aarsch uit. Het is niet meer of minder uit. Let it slide.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al met al, zou het nog wel waar kunnen zijn ook. Gaat lekker zo
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC speelt sowieso altijd wel goed tegen Duitse ploegen.
Europees voetbal kan eventueel nogquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om voor niets te spelen, beetje de situatie waar Groningen in zit. Niet kunnen degraderen maar ook geen zicht naar boven.
That's what she said !quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar zonde dat ze niet wisten te stunten door er een extra in te prikken
Het hele rechterrijtje houdt zichzelf in de houdgreep, dito voor de top 5. Achja, Eredivisie h waar alles kanquote:
vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja maar Y, het maakt geen aarsch uit. Het is niet meer of minder uit. Let it slide.
Smakelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Aurelius. het volgende:
Toch maar besteld
de teleurstelling wegeten
Ik moest hardop lachenquote:
Vind het vooral grappig dat je als comfortfood twee pizza's bestelt, en na anderhalf uur nog steeds naar de voordeur zit te starenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jij vindt het grappig dat ik hier honger zit te lijden
Hollanderquote:
Waarom maak je niet gewoon afspeellijsten op youtube? Als je een ad-blocker installeert heb je daar geen reclames, nog beeldmateriaal erbij en is het gratis.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef NotGuilty het volgende:
Ik wil Spotify Premium maar het kan niet met IDealElke keer als ik bij de AH ben vergeet ik zo een kaartje te kopen. Die reclames, gebler van artiesten waar ik niks mee heb die dan even hun nieuwe cd er doorheen komen krijsen, ( elke keer dezelfde ) en advertenties zijn echt irritant
Effe wachten nog.....quote:Op zondag 10 februari 2013 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig dat je als comfortfood twee pizza's bestelt, en na anderhalf uur nog steeds naar de voordeur zit te staren
t/m 28 februariquote:Op zondag 10 februari 2013 20:39 schreef solo020 het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon afspeellijsten op youtube? Als je een ad-blocker installeert heb je daar geen reclames, nog beeldmateriaal erbij en is het gratis.![]()
Is die tweede pizza gratis alleen vandaag?
Hahahaha.quote:
Heb ik ook maar Spotify is toch echt een stuk handigerquote:Op zondag 10 februari 2013 20:39 schreef solo020 het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon afspeellijsten op youtube? Als je een ad-blocker installeert heb je daar geen reclames, nog beeldmateriaal erbij en is het gratis.![]()
Is die tweede pizza gratis alleen vandaag?
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:43 schreef Monnet het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net Obese te kijken
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar goed het is New York Pizza. Da's toch al gauw 6 uur vliegen. Heb je geluk dat Dsseldorf zo dichtbij is.
Van de AH ? Dat spul gist vanaf dag n.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef eriksd het volgende:
Versgeperst sap was tot gisteren goed. Als ik niet meer post: was leuk jullie gekend te hebben.
Shitfilmquote:
Hoezo?quote:
Shitfilm is overdreven, maar heel erg overrated en een stomme hype ben ik wel met je eens. Het enige wat mij er van weerhoudt om het een shitfilm te noemen is het waargebeurde gedeelte en de beelden van de echte personages aan het einde.quote:
Wij zijn het te vaak eens. Even wat dingen vinden om het oneens over te zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Shitfilm is overdreven, maar heel erg overrated en een stomme hype ben ik wel met je eens. Het enige wat mij weerhoudt om het een shitfilm te noemen is het waargebeurde gedeelte en de beelden van de echte personages aan het einde.
Het ging bij Horrible Bosses bijna misquote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij zijn het te vaak eens. Even wat dingen vinden om het oneens over te zijn.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het ging bij Horrible Bosses bijna mis
Iemand in dit topic vond dat ik op hem leek ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
en je vindt dat Harvey een kutkop heeft.
Harvey
Dan zegt diegene dat je hot bentquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iemand in dit topic vond dat ik op hem leek ofzo.
Nu heb ik een identiteitscrisis
Alleen je eigen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Als je negatief BSA hebt, mag je je dan bij geen enkele uni voor twee jaar voor dezelfde studie opnieuw inschrijven, of geldt dat enkel voor je eigen uni?
Inderdaad Erik. No homo.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dan zegt diegene dat je hot bent
Een paar jaar bij je eigen, volgens mij wel meer dan twee jaar hoor. Je kan dan naar een andere universiteitquote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Als je negatief BSA hebt, mag je je dan bij geen enkele uni voor twee jaar voor dezelfde studie opnieuw inschrijven, of geldt dat enkel voor je eigen uni?
Dank schat.quote:
Hoe veel overwicht kun je in godsnaam hebben in een wedstrijd zonder te scoren. En dan valt-ie, uit een penalty godverdommequote:
Ik heb alleen je LinkedIn niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dank schat.
Overigens zou ik je nu aankijken zoals op mijn linkedin foto.
Lopen er hier nog meer dikke mensen rond dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iemand in dit topic vond dat ik op hem leek ofzo.
Nu heb ik een identiteitscrisis
Zeg dat wel 3.6 @#*quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
Er is altijd iets ironisch aan mensen die carnavallen op zondag
Bedoelde facebookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen je LinkedIn niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Was ook enigszins hypothetischquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Net alsof jij je BSA niet haalt grapjas
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedoelde facebookZie je, echt een HarveySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door eriksd op 10-02-2013 21:18:46 ]
Ik moest wel even lachenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jou eigenlijk niet zo dik als iedereen hier altijd wil doen laten voorkomen
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedoelde facebookIs dit Erik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door eriksd op 10-02-2013 21:18:54 ]
Voor de operatie.quote:
Dit is echt de engste MJ -foto everquote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de operatie.
Nu is het dit:
[ afbeelding ]
Die vent was dan ook gewoon eng.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit is echt de engste MJ -foto ever
Z'n mugshot uit 2003 was ook niet veel beter hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit is echt de engste MJ -foto ever
Was niet veel bijzonders hoor. Een dikke pad met een kermishorloge om.quote:
Neuh, alleen een fotoquote:
Zeker de FB van je ma nog openstaan .quote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was niet veel bijzonders hoor. Een dikke pad met een kermishorloge om.
Ah, yo mama jokes?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeker de FB van je ma nog openstaan .
hihi.
Wie is Nap?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Voor de Ruggers:
Nap over Warmelink: ''die hippie''
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wie is Nap?
En Warmelink is inderdaad een hippie, wel een leuke
Oh wij hadden zo'n gast uit de eerste kamer ernaastquote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geeft een paar HC's staats 1b
dat was bij 1Aquote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oh wij hadden zo'n gast uit de eerste kamer ernaast
Ohjee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef Aurelius. het volgende:
Mijn beeld van Erik is helemaal veranderd
Jaja, ik verwachtte een dikzak met een Iquote:
oh die had ik al gezienquote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neuh, alleen een foto
Al die ophef om erik, hij kickt hier op man
Ok haha, ik hoop dat het uiteindelijk nog gesmaakt heeft. Ik zie op de site dat de pizza's alsnog best duur zijn. Waar ik laatst met vrienden een pizza heb gehaald met vrienden was het 5,- voor een margherita. De c1000 zit bij mij om de hoek, dan kan ik beter daar een diepvriespizza halen denk ik, hoef ik tenminste ook niet zolang te wachten.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
t/m 28 februari
Maar ik raad het niet aan op een zondag te bestellen want ik ben nog steeds aan het wachten![]()
Hoe waren je pizza's?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef Aurelius. het volgende:
Ik zet Patton even aan op de bluray, genieten
baconquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Die BBQ Bacon beef was lekker, beetje zoet wel door die saus maar wel prima.
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Die BBQ Bacon beef was lekker, beetje zoet wel door die saus maar wel prima.
Maak daar maar rustig 2000+ vanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijn
Bulkingquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijn
Dat is zo lekker, op de 1 of andere manier zijn ze dan nog lekkerderquote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
BulkingNee maar heb er eentje voor de helft bewaard in de koelkast voor bij het ontbijt morgen.
Nee, gewoon niet te vreten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is zo lekker, op de 1 of andere manier zijn ze dan nog lekkerder
weg bruiloftquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te vreten.
Meningsverschil!
Soms moet je juist wat spanning creren.quote:
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te vreten.
Meningsverschil!
maar hoe weet je dan of het lekker isquote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.
Jij eet nooit pizza?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.
Omdat ik het ooit at.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan of het lekker is
Ik eet al een paar maanden gezondquote:
Gezond etenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit at.
[..]
Ik eet al een paar maanden gezond
Ik heb heus wel eens bacon gegeten hoor in mijn levenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gezond etenwat nou als je morgen onder een auto loopt? Heb je geen heerlijke bacon kunnen eten en ook niet van je dunheid genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens bacon gegeten hoor in mijn leven
Bijna dunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Details.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Moet jij morgen niet heel vroeg op?
Vandaar ook dat met grote regelmaat de tekst wordt vergeten in de USA. Het volkslied van de USA is aardig goed, jammer dat bij sportwedstrijden ook vaak 'God bless America' wordt gezongen. Dat is het voorbeeld van een vreselijk nummer.quote:
Ik doe het je (nog) niet na.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben nog nooit zo voorbereid een nieuw blok in gegaanBoek uit, Actaeon heeft gelijk, was best interessant. Morgen eerste dag en aan het tweede boek beginnen.
Ik ben aanwezig. Het gaat niet zo goed met mijn bioritme.quote:
Nacht doorhalen of kort slapen en je bent er weer vanaf.quote:Op maandag 11 februari 2013 03:46 schreef Aurelius. het volgende:
Ja met mijne ook niet, had gedacht dat het wel goed zou komen nu het semester weer begint
Goedemorgen!quote:
Leuk ! Uit hoofde van je studie of van je stage ?quote:Op maandag 11 februari 2013 08:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Vandaag naar een zitting
Stagequote:Op maandag 11 februari 2013 08:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk ! Uit hoofde van je studie of van je stage ?
In Japan vluchten de mensen nu van de stranden, ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:09 schreef eriksd het volgende:
Waanzinnig bolle mensen die de vloer laten schudden in de JB
quote:Op maandag 11 februari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben nog nooit zo voorbereid een nieuw blok in gegaanBoek uit, Actaeon heeft gelijk, was best interessant. Morgen eerste dag en aan het tweede boek beginnen.
Genieten van vakantiequote:Op maandag 11 februari 2013 10:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje aan het werk; vanavond Rechtsgeschiedenis 1 voorbereiden. En jij?
Tandarts?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:43 schreef eriksd het volgende:
Heart and Soul uiteraard. Heerlijk die galm.
Mijn kies doet wel pijn
Hip to be square > Heart and Soul imo.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You're so hip to be square.
Dat vrolijke en vind ik juist leuk bij Hueyquote:Op maandag 11 februari 2013 10:47 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zovaak last ergens van en meestal is het vanzelf wel weer weg. Kijk het wel even aan.
Nee, al die andere nummers zijn te vrolijk. But it's alright gaat ook nog wel. En I want a new drug.
Hebben meer fiscale pipo's met linkedin een mail gehad van een zeker kantoor?
Ik zie net dat Level 42 in de clip van Lessons In Love al de Rinus-rups uitvoerde. Wat een eindbazen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:51 schreef eriksd het volgende:
Mooie uitstraling heeft die vent toch.
Ik heb daar zo veel respect en bewondering voorquote:Op maandag 11 februari 2013 10:09 schreef eriksd het volgende:
Waanzinnig bolle mensen die de vloer laten schudden in de JB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, vanavond.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Speedy_T het volgende:
Hee jij moest vandaag hospiteren toch?
Dus toch een tussenpaus.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:55 schreef Tchock het volgende:
De paus stopt er mee. Wat een opgever.
Dat is een spreekwoordquote:
Dan moet ik komend jaar toch gewoon weer naar de ikea voor nieuw bestek.quote:Op alle locaties van cateraar Eurest kan alleen nog maar met plastic bestek worden gegeten. Dit is het gevolg van omvangrijke diefstal van het metalen bestek. Jaarlijks verdwijnt voor bijna 15.000 euro aan servies uit de kantines.
Ren Niemarkt, vestigingsmanager van cateraar Eurest voor de UvA-HvA, laat weten dat het duizenden messen, lepels en vorken betreft. Ook ander servies als kopjes en kannen worden uit de kantines ontvreemd. ‘Hier en daar kan er eens iets per ongeluk in de prullenbak verdwijnen, maar dit gaat om enorme hoeveelheden. Ik acht de kans groot dat in menig studentenhuis ons servies wordt gebruikt.’
Uit de diefstalgegevens blijkt dat er twee momenten zijn waarop het bestek van Eurest extra in trek is. ‘In september als het collegejaar net is begonnen en ten tijde van de zomervakantie als mensen richting camping gaan is de diefstal het grootst.’
Eurest werkte, omwille van duurzaamheid, al langer hoofdzakelijk met wegwerpbestek. Naar aanleiding van vraag van klanten besloot Eurest op een aantal locaties toch ook metalen bestek aan te bieden. ‘Op plekken waar veel warme maaltijden worden genuttigd, zoals op het Science Park, is het wel zo prettig om met gewoon bestek te kunnen eten. Wij investeren daar graag in voor onze klanten, maar de kosten van het bestek dreigen nu wel erg hoog te worden.’
Niemarkt betreurt de gang van zaken, maar zegt geen andere oplossing te zien. ‘Het bestek doorberekenen in de prijs van de warme maaltijden is geen optie.’
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Ryon het volgende:
Ook dit jaar weer brons gewonnen bij de Yvonne awards. Blijft wel lekker stabiel zo.
Eurest (cateraar UvA) heeft ook weer goed nieuws:
http://www.foliaweb.nl/or(...)fstal-bestek-eurest/
[..]
Dan moet ik komend jaar toch gewoon weer naar de ikea voor nieuw bestek.
De nieuwe Walking Dead was goed, de volgende wordt helemaal baas. Ik had zo mijn twijfels over die serie aan het begin van seizoen 2 maar ik zat gelukkig helemaal fout.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef Speedy_T het volgende:
Nogmaals succes!
Oh, een nieuwe Top Gear, Californication, American Dad, Family Guy en Walking Dead.. verwachte productiviteit voor vandaag: niet heel hoog.
Ik moet er ook nog heel erg aan wennen, twijfel een beetje of ik er wel zo blij mee ben. Ik vind het kapot irritant dat bijvoorbeeld foto's en muziek in een apart programma opent in de 'tegel' omgeving.quote:
Heb jij ook dat apps vanaf je metro-interface echt een halve eeuw doen over opstarten? Ze blijven hier eerst tot wel 30 seconden hangen op dat eentonige scherm met logo. Nieuwe high-end laptop van mijn vriendin is het, dus aan de hardware ligt het niet of zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog heel erg aan wennen, twijfel een beetje of ik er wel zo blij mee ben. Ik vind het kapot irritant dat bijvoorbeeld foto's en muziek in een apart programma opent in de 'tegel' omgeving.
Nee, die starten vrijwel direct. Heb een zeer snelle pc met zeer snelle SSD schijf. Start de laptop ook traag op? Dat hoort namelijk snel te gaan met Windows 8.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij ook dat apps vanaf je metro-interface echt een halve eeuw doen over opstarten? Ze blijven hier eerst tot wel 30 seconden hangen op dat eentonige scherm met logo. Nieuwe high-end laptop van mijn vriendin is het, dus aan de hardware ligt het niet of zo.
Jep. Hier zit geen SSD in, maar wel 8 Gb RAM en een i7-processor, dat moet echt het punt niet zijn. En voor de rest werkt de laptop ook razendsnel alleen dat apps opstarten...quote:Op maandag 11 februari 2013 15:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, die starten vrijwel direct. Heb een zeer snelle pc met zeer snelle SSD schijf. Start de laptop ook traag op? Dat hoort namelijk snel te gaan met Windows 8.
Het erge is nog dat de meeste apps inferieur zijn aan de desktop versie. De Skype app is nog wel het dieptepunt. De mail client is dan wel weer netjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Hier zit geen SSD in, maar wel 8 Gb RAM en een i7-processor, dat moet echt het punt niet zijn. En voor de rest werkt de laptop ook razendsnel alleen dat apps opstarten...
Dat zijn ook de twee die hier het meest kuren hebben, trouwens. Skype start de helft van de tijd helemaal niet op en mail duurt - wacht, ik ga het even voor je timen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat de meeste apps inferieur zijn aan de desktop versie. De Skype app is nog wel het dieptepunt. De mail client is dan wel weer netjes.
Dit dusquote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef Speedy_T het volgende:
Nogmaals succes!
Oh, een nieuwe Top Gear, Californication, American Dad, Family Guy en Walking Dead.. verwachte productiviteit voor vandaag: niet heel hoog.
quote:LEGES VRAGEN VOOR WOB-VERZOEK MAG ECHT NIET
De Hoge Raad heeft bepaald dat gemeenten geen leges mogen rekenen voor afhandeling van een Wob-verzoek, afgezien van de kopieerkosten. De VNG wil nu compensatie. Weinig kans, zegt minister Plasterk.
Definitieve uitspraak
De Hoge Raad deed als laatste uitspraak in de twee zaken waarin onenigheid bestond over het heffen van leges voor het openbaren van informatie in het kader van den Wob-verzoek. De zaken gingen over de vraag of een gemeente de gevraagde kosten mag baseren op het werk dat is verzet om de gewenste informatie boven water te halen. Dat mag niet, was de uitspraak van de rechter, maar de VNG bleef gemeenten oproepen toch kosten in rekening te brengen.
Alleen kopietjes
De Hoge Raad heeft nu een eind gemaakt aan de discussie. Overheidsinformatie is in beginsel gewoon openbaar; alleen de vrm waarin die informatie verstrekt wordt, dient een individueel belang. Alleen de gemaakt kopietjes kunnen dus in rekening worden gebracht, niet de uren die een gemeenteambtenaar heeft moeten zwoegen voor het Wob-verzoek.
Geen compensatie
De VNG zegt blij te zijn met de duidelijkheid over de legesheffing voor Wob-verzoeken, maar stelt dat er nu wel op een andere manier voor compensatie moet worden gezorgd en doet daarbij een beroep op de financile verhoudingswet. Minister Plasterk ziet daar echter niets in. "De Wob geldt voor alle overheden. Openbaarheid vloeit zelfs voort uit internationaal-rechtelijke verplichtingen, is dus een kerntaak voor alle overheden", zegt hij tegenover Nu.nl. Volgens hem is er geen sprake van nieuw rijksbeleid, maar gewoon van een heldere uitleg van de bestaande Wob.
Nog steeds vraag ik mij af waarom dit voor de HR kwam en niet voor de afdeling.quote:
Waarom ben je nu uitgesloten van de derde kans? Je kan je alvast inschrijven voor een master. Mocht je toch het vak halen aan het eind van de zomer dan kan je gewoon doorstromen binnen deze master.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
Pff, handelsrecht a her is een slagveldNieuw dieptepunt bereikt, van een 5 naar een 3. Gemiddelde 4,8 waar 75% gezakt is en 25% geslaagd is. Dag derde kans in augustus ivm harde knip, dag welke master dan ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |