Van mijn of haar kant?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn opmerkingen die je zegt als je niet lekker in je vel zit. Ik zou daar maar even de vent uithangen, niet teveel aanstoot aan nemen en overheen stappen.
Dat drie jaar twijfelen.quote:
Vertelquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geweldige humor inderdaad, met nog een kern van waarheid ook.
Die was omgekochtquote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Recent nog 2-2 tegen Werder Bremen.
Lijkt me vreselijk om voor niets te spelen, beetje de situatie waar Groningen in zit. Niet kunnen degraderen maar ook geen zicht naar boven.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Groningen weer prima zaken gedaan dit weekend
Intertoto here we comeeequote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Groningen weer prima zaken gedaan dit weekend
Ja maar Y, het maakt geen aarsch uit. Het is niet meer of minder uit. Let it slide.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al met al, zou het nog wel waar kunnen zijn ook. Gaat lekker zo
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC speelt sowieso altijd wel goed tegen Duitse ploegen.
Europees voetbal kan eventueel nogquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om voor niets te spelen, beetje de situatie waar Groningen in zit. Niet kunnen degraderen maar ook geen zicht naar boven.
That's what she said !quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar zonde dat ze niet wisten te stunten door er een extra in te prikken
Het hele rechterrijtje houdt zichzelf in de houdgreep, dito voor de top 5. Achja, Eredivisie hé waar alles kanquote:
vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja maar Y, het maakt geen aarsch uit. Het is niet meer of minder uit. Let it slide.
Smakelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Aurelius. het volgende:
Toch maar besteld
de teleurstelling wegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |