Ik heb heus wel eens bacon gegeten hoor in mijn levenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gezond etenwat nou als je morgen onder een auto loopt? Heb je geen heerlijke bacon kunnen eten en ook niet van je dunheid genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens bacon gegeten hoor in mijn leven
Bijna dunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Details.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Moet jij morgen niet heel vroeg op?
Vandaar ook dat met grote regelmaat de tekst wordt vergeten in de USA. Het volkslied van de USA is aardig goed, jammer dat bij sportwedstrijden ook vaak 'God bless America' wordt gezongen. Dat is het voorbeeld van een vreselijk nummer.quote:
Ik doe het je (nog) niet na.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben nog nooit zo voorbereid een nieuw blok in gegaanBoek uit, Actaeon heeft gelijk, was best interessant. Morgen eerste dag en aan het tweede boek beginnen.
Ik ben aanwezig. Het gaat niet zo goed met mijn bioritme.quote:
Nacht doorhalen of kort slapen en je bent er weer vanaf.quote:Op maandag 11 februari 2013 03:46 schreef Aurelius. het volgende:
Ja met mijne ook niet, had gedacht dat het wel goed zou komen nu het semester weer begint
Goedemorgen!quote:
Leuk ! Uit hoofde van je studie of van je stage ?quote:Op maandag 11 februari 2013 08:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Vandaag naar een zitting
Stagequote:Op maandag 11 februari 2013 08:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk ! Uit hoofde van je studie of van je stage ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |