Iemand in dit topic vond dat ik op hem leek ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
en je vindt dat Harvey een kutkop heeft.
Harvey
Dan zegt diegene dat je hot bentquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iemand in dit topic vond dat ik op hem leek ofzo.
Nu heb ik een identiteitscrisis
Alleen je eigen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Als je negatief BSA hebt, mag je je dan bij geen enkele uni voor twee jaar voor dezelfde studie opnieuw inschrijven, of geldt dat enkel voor je eigen uni?
Inderdaad Erik. No homo.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dan zegt diegene dat je hot bent
Een paar jaar bij je eigen, volgens mij wel meer dan twee jaar hoor. Je kan dan naar een andere universiteitquote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Als je negatief BSA hebt, mag je je dan bij geen enkele uni voor twee jaar voor dezelfde studie opnieuw inschrijven, of geldt dat enkel voor je eigen uni?
Dank schat.quote:
Hoe veel overwicht kun je in godsnaam hebben in een wedstrijd zonder te scoren. En dan valt-ie, uit een penalty godverdommequote:
Ik heb alleen je LinkedIn niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dank schat.
Overigens zou ik je nu aankijken zoals op mijn linkedin foto.
Lopen er hier nog meer dikke mensen rond dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iemand in dit topic vond dat ik op hem leek ofzo.
Nu heb ik een identiteitscrisis
Zeg dat wel 3.6 @#*quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
Er is altijd iets ironisch aan mensen die carnavallen op zondag
Bedoelde facebookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen je LinkedIn niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Was ook enigszins hypothetischquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Net alsof jij je BSA niet haalt grapjas
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedoelde facebookZie je, echt een HarveySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door eriksd op 10-02-2013 21:18:46 ]
Ik moest wel even lachenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jou eigenlijk niet zo dik als iedereen hier altijd wil doen laten voorkomen
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedoelde facebookIs dit Erik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door eriksd op 10-02-2013 21:18:54 ]
Voor de operatie.quote:
Dit is echt de engste MJ -foto everquote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de operatie.
Nu is het dit:
[ afbeelding ]
Die vent was dan ook gewoon eng.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit is echt de engste MJ -foto ever
Z'n mugshot uit 2003 was ook niet veel beter hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit is echt de engste MJ -foto ever
Was niet veel bijzonders hoor. Een dikke pad met een kermishorloge om.quote:
Neuh, alleen een fotoquote:
Zeker de FB van je ma nog openstaan .quote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was niet veel bijzonders hoor. Een dikke pad met een kermishorloge om.
Ah, yo mama jokes?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeker de FB van je ma nog openstaan .
hihi.
Wie is Nap?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Voor de Ruggers:
Nap over Warmelink: ''die hippie''
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wie is Nap?
En Warmelink is inderdaad een hippie, wel een leuke
Oh wij hadden zo'n gast uit de eerste kamer ernaastquote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geeft een paar HC's staats 1b
dat was bij 1Aquote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oh wij hadden zo'n gast uit de eerste kamer ernaast
Ohjee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef Aurelius. het volgende:
Mijn beeld van Erik is helemaal veranderd
Jaja, ik verwachtte een dikzak met een Iquote:
oh die had ik al gezienquote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neuh, alleen een foto
Al die ophef om erik, hij kickt hier op man
Ok haha, ik hoop dat het uiteindelijk nog gesmaakt heeft. Ik zie op de site dat de pizza's alsnog best duur zijn. Waar ik laatst met vrienden een pizza heb gehaald met vrienden was het ¤5,- voor een margherita. De c1000 zit bij mij om de hoek, dan kan ik beter daar een diepvriespizza halen denk ik, hoef ik tenminste ook niet zolang te wachten.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
t/m 28 februari
Maar ik raad het niet aan op een zondag te bestellen want ik ben nog steeds aan het wachten![]()
Hoe waren je pizza's?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef Aurelius. het volgende:
Ik zet Patton even aan op de bluray, genieten
baconquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Die BBQ Bacon beef was lekker, beetje zoet wel door die saus maar wel prima.
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Die BBQ Bacon beef was lekker, beetje zoet wel door die saus maar wel prima.
Maak daar maar rustig 2000+ vanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijn
Bulkingquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijn
Dat is zo lekker, op de 1 of andere manier zijn ze dan nog lekkerderquote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
BulkingNee maar heb er eentje voor de helft bewaard in de koelkast voor bij het ontbijt morgen.
Nee, gewoon niet te vreten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is zo lekker, op de 1 of andere manier zijn ze dan nog lekkerder
weg bruiloftquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te vreten.
Meningsverschil!
Soms moet je juist wat spanning creëren.quote:
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te vreten.
Meningsverschil!
maar hoe weet je dan of het lekker isquote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.
Jij eet nooit pizza?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.
Omdat ik het ooit at.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan of het lekker is
Ik eet al een paar maanden gezondquote:
Gezond etenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit at.
[..]
Ik eet al een paar maanden gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |