Die vent was dan ook gewoon eng.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit is echt de engste MJ -foto ever
Z'n mugshot uit 2003 was ook niet veel beter hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit is echt de engste MJ -foto ever
Was niet veel bijzonders hoor. Een dikke pad met een kermishorloge om.quote:
Neuh, alleen een fotoquote:
Zeker de FB van je ma nog openstaan .quote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was niet veel bijzonders hoor. Een dikke pad met een kermishorloge om.
Ah, yo mama jokes?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeker de FB van je ma nog openstaan .
hihi.
Wie is Nap?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Voor de Ruggers:
Nap over Warmelink: ''die hippie''
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wie is Nap?
En Warmelink is inderdaad een hippie, wel een leuke
Oh wij hadden zo'n gast uit de eerste kamer ernaastquote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geeft een paar HC's staats 1b
dat was bij 1Aquote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oh wij hadden zo'n gast uit de eerste kamer ernaast
Ohjee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef Aurelius. het volgende:
Mijn beeld van Erik is helemaal veranderd
Jaja, ik verwachtte een dikzak met een Iquote:
oh die had ik al gezienquote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neuh, alleen een foto
Al die ophef om erik, hij kickt hier op man
Ok haha, ik hoop dat het uiteindelijk nog gesmaakt heeft. Ik zie op de site dat de pizza's alsnog best duur zijn. Waar ik laatst met vrienden een pizza heb gehaald met vrienden was het ¤5,- voor een margherita. De c1000 zit bij mij om de hoek, dan kan ik beter daar een diepvriespizza halen denk ik, hoef ik tenminste ook niet zolang te wachten.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
t/m 28 februari
Maar ik raad het niet aan op een zondag te bestellen want ik ben nog steeds aan het wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |