Hoe waren je pizza's?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef Aurelius. het volgende:
Ik zet Patton even aan op de bluray, genieten
baconquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Die BBQ Bacon beef was lekker, beetje zoet wel door die saus maar wel prima.
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Die BBQ Bacon beef was lekker, beetje zoet wel door die saus maar wel prima.
Maak daar maar rustig 2000+ vanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijn
Bulkingquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En gewoon netjes twee van die grote knallers op? Dat moet haast wel 1500+kcal zijn
Dat is zo lekker, op de 1 of andere manier zijn ze dan nog lekkerderquote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
BulkingNee maar heb er eentje voor de helft bewaard in de koelkast voor bij het ontbijt morgen.
Nee, gewoon niet te vreten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is zo lekker, op de 1 of andere manier zijn ze dan nog lekkerder
weg bruiloftquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te vreten.
Meningsverschil!
Soms moet je juist wat spanning creëren.quote:
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet te vreten.
Meningsverschil!
maar hoe weet je dan of het lekker isquote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.
Jij eet nooit pizza?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Tussenweg, want ik eet het nooit. Maar het is wel lekker.
Omdat ik het ooit at.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan of het lekker is
Ik eet al een paar maanden gezondquote:
Gezond etenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit at.
[..]
Ik eet al een paar maanden gezond
Ik heb heus wel eens bacon gegeten hoor in mijn levenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gezond etenwat nou als je morgen onder een auto loopt? Heb je geen heerlijke bacon kunnen eten en ook niet van je dunheid genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens bacon gegeten hoor in mijn leven
Bijna dunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Details.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Moet jij morgen niet heel vroeg op?
Vandaar ook dat met grote regelmaat de tekst wordt vergeten in de USA. Het volkslied van de USA is aardig goed, jammer dat bij sportwedstrijden ook vaak 'God bless America' wordt gezongen. Dat is het voorbeeld van een vreselijk nummer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |