In Japan vluchten de mensen nu van de stranden, ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:09 schreef eriksd het volgende:
Waanzinnig bolle mensen die de vloer laten schudden in de JB
quote:Op maandag 11 februari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben nog nooit zo voorbereid een nieuw blok in gegaanBoek uit, Actaeon heeft gelijk, was best interessant. Morgen eerste dag en aan het tweede boek beginnen.
Genieten van vakantiequote:Op maandag 11 februari 2013 10:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje aan het werk; vanavond Rechtsgeschiedenis 1 voorbereiden. En jij?
Tandarts?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:43 schreef eriksd het volgende:
Heart and Soul uiteraard. Heerlijk die galm.
Mijn kies doet wel pijn
Hip to be square > Heart and Soul imo.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You're so hip to be square.
Dat vrolijke en vind ik juist leuk bij Hueyquote:Op maandag 11 februari 2013 10:47 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zovaak last ergens van en meestal is het vanzelf wel weer weg. Kijk het wel even aan.
Nee, al die andere nummers zijn te vrolijk. But it's alright gaat ook nog wel. En I want a new drug.
Hebben meer fiscale pipo's met linkedin een mail gehad van een zeker kantoor?
Ik zie net dat Level 42 in de clip van Lessons In Love al de Rinus-rups uitvoerde. Wat een eindbazen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:51 schreef eriksd het volgende:
Mooie uitstraling heeft die vent toch.
Ik heb daar zo veel respect en bewondering voorquote:Op maandag 11 februari 2013 10:09 schreef eriksd het volgende:
Waanzinnig bolle mensen die de vloer laten schudden in de JB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, vanavond.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Speedy_T het volgende:
Hee jij moest vandaag hospiteren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |