Brrrr... ik twijfel nog of ik naar leiden of rotterdam ga voor mijn master, maar leiden is wel een stuk... mooierquote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja.
Wordt wel anders, zijn nu al 2 jaar aan het verbouwen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Brrrr... ik twijfel nog of ik naar leiden of rotterdam ga voor mijn master, maar leiden is wel een stuk... mooier
Dit is inderdaad een hele oude foto want ik had er geen Eur in herkendquote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja.
Wordt wel anders, zijn nu al 2 jaar aan het verbouwen.
Deze heeft al weer wat meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Aurelius. het volgende:
oh we gaan allemaal weer onze faculteit posten, oke
[ afbeelding ]
2e Semester had ik er wel een paar, denk jij ook welquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Deze is ook wel leuk; heb er echter vrijwel nooit WG's.
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer waarquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de gebouwen hoef je het niet te doen nee. Ongeïnspireerde blokkendozen.
Dit is wel heel mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Deze is ook wel leuk; heb er echter vrijwel nooit WG's.
[ afbeelding ]
Dat plein is inderdaad afgesloten zolang jij er looptquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een hele oude foto want ik had er geen Eur in herkend
Wat is het?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ].
Prima universiteit verder, maar de gebouwen zijn echt het toonbeeld van lelijkheid.
/edit: Oude plein met carillon en omringd door kantoren van werknemers en collegezalen.quote:
Waar is dit dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat plein is inderdaad afgesloten zolang jij er loopt.
In de zomer was dat nog wel een gezellig stukje, met het oude DE café.
Oja daar loop ik de hele tijd langs om naar practicum te gaan. Vroeg me al af wat er eerst zatquote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is deze foto.
[ afbeelding ]
Gelukkig gebruiken ze het collegegeld voor goede doeleinden.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Bellen. Soms zit er een mannetje in die een heel liedje speelt.
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat onbetaald gebeurt.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Gelukkig gebruiken ze het collegegeld voor goede doeleinden.
of hoort dit gebouw niet bij het Erasmus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |