Van mijn of haar kant?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn opmerkingen die je zegt als je niet lekker in je vel zit. Ik zou daar maar even de vent uithangen, niet teveel aanstoot aan nemen en overheen stappen.
Dat drie jaar twijfelen.quote:
Vertelquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geweldige humor inderdaad, met nog een kern van waarheid ook.
Die was omgekochtquote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Recent nog 2-2 tegen Werder Bremen.
Lijkt me vreselijk om voor niets te spelen, beetje de situatie waar Groningen in zit. Niet kunnen degraderen maar ook geen zicht naar boven.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Groningen weer prima zaken gedaan dit weekend
Intertoto here we comeeequote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Groningen weer prima zaken gedaan dit weekend
Ja maar Y, het maakt geen aarsch uit. Het is niet meer of minder uit. Let it slide.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al met al, zou het nog wel waar kunnen zijn ook. Gaat lekker zo
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC speelt sowieso altijd wel goed tegen Duitse ploegen.
Europees voetbal kan eventueel nogquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om voor niets te spelen, beetje de situatie waar Groningen in zit. Niet kunnen degraderen maar ook geen zicht naar boven.
That's what she said !quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar zonde dat ze niet wisten te stunten door er een extra in te prikken
Het hele rechterrijtje houdt zichzelf in de houdgreep, dito voor de top 5. Achja, Eredivisie hé waar alles kanquote:
vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja maar Y, het maakt geen aarsch uit. Het is niet meer of minder uit. Let it slide.
Smakelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Aurelius. het volgende:
Toch maar besteld
de teleurstelling wegeten
Ik moest hardop lachenquote:
Vind het vooral grappig dat je als comfortfood twee pizza's bestelt, en na anderhalf uur nog steeds naar de voordeur zit te starenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jij vindt het grappig dat ik hier honger zit te lijden
Hollanderquote:
Waarom maak je niet gewoon afspeellijsten op youtube? Als je een ad-blocker installeert heb je daar geen reclames, nog beeldmateriaal erbij en is het gratis.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef NotGuilty het volgende:
Ik wil Spotify Premium maar het kan niet met IDealElke keer als ik bij de AH ben vergeet ik zo een kaartje te kopen. Die reclames, gebler van artiesten waar ik niks mee heb die dan even hun nieuwe cd er doorheen komen krijsen, ( elke keer dezelfde ) en advertenties zijn echt irritant
Effe wachten nog.....quote:Op zondag 10 februari 2013 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig dat je als comfortfood twee pizza's bestelt, en na anderhalf uur nog steeds naar de voordeur zit te staren
t/m 28 februariquote:Op zondag 10 februari 2013 20:39 schreef solo020 het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon afspeellijsten op youtube? Als je een ad-blocker installeert heb je daar geen reclames, nog beeldmateriaal erbij en is het gratis.![]()
Is die tweede pizza gratis alleen vandaag?
Hahahaha.quote:
Heb ik ook maar Spotify is toch echt een stuk handigerquote:Op zondag 10 februari 2013 20:39 schreef solo020 het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon afspeellijsten op youtube? Als je een ad-blocker installeert heb je daar geen reclames, nog beeldmateriaal erbij en is het gratis.![]()
Is die tweede pizza gratis alleen vandaag?
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:43 schreef Monnet het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net Obese te kijken
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar goed het is New York Pizza. Da's toch al gauw 6 uur vliegen. Heb je geluk dat Düsseldorf zo dichtbij is.
Van de AH ? Dat spul gist vanaf dag één.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef eriksd het volgende:
Versgeperst sap was tot gisteren goed. Als ik niet meer post: was leuk jullie gekend te hebben.
Shitfilmquote:
Hoezo?quote:
Shitfilm is overdreven, maar heel erg overrated en een stomme hype ben ik wel met je eens. Het enige wat mij er van weerhoudt om het een shitfilm te noemen is het waargebeurde gedeelte en de beelden van de echte personages aan het einde.quote:
Wij zijn het te vaak eens. Even wat dingen vinden om het oneens over te zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Shitfilm is overdreven, maar heel erg overrated en een stomme hype ben ik wel met je eens. Het enige wat mij weerhoudt om het een shitfilm te noemen is het waargebeurde gedeelte en de beelden van de echte personages aan het einde.
Het ging bij Horrible Bosses bijna misquote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij zijn het te vaak eens. Even wat dingen vinden om het oneens over te zijn.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het ging bij Horrible Bosses bijna mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |