Zondag rotzooien we meestal een beetje. Soep, kliekjes, brood.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Goeie edit, ik wou al vragen wat het hoofdgerecht was
Irritant hoofd.quote:
New york pizza geeft de 2e gratis.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:42 schreef Aurelius. het volgende:
Ik bestel vanavond maar weer eens pizza
Als jij die eerste dan ff bestelt.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
New york pizza geeft de 2e gratis.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
New york pizza geeft de 2e gratis.
Wow nicequote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja. Wel is alleen de goedkoopste van de twee gratis.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef Speedy_T het volgende:
Pizza barbecue bacon beef..
Klinkt er iets lekkerder dan dat?
Ja. Vanwege 20-jarig bestaanquote:Op zondag 10 februari 2013 17:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wow nice
Is dat bij elke NY vestiging
Kan niet, hij lijkt niet op mij.quote:
No way dat je dat op krijgtquote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef Aurelius. het volgende:
Gewoon 2 large pizza's bestellen voor mezelf
That's the spirit. Wel goed bij drinken hè ?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef Aurelius. het volgende:
Gewoon 2 large pizza's bestellen voor mezelf
Uhuquote:Op zondag 10 februari 2013 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom je zo snel aan dan dat je moet balansen?
Dat zijn opmerkingen die je zegt als je niet lekker in je vel zit. Ik zou daar maar even de vent uithangen, niet teveel aanstoot aan nemen en overheen stappen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Gaat Ex ook nog een beetje butthurt lopen doen als ik vraag of er niet iemand anders in het spel is/was als mevrouw er mee komt dat ze eigenlijk bijna 3 jaar lang heeft getwijfeld![]()
Nouwja, boos doen is wel lekker voor je rouwproces ...
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Gaat Ex ook nog een beetje butthurt lopen doen als ik vraag of er niet iemand anders in het spel is/was als mevrouw er mee komt dat ze eigenlijk bijna 3 jaar lang heeft getwijfeld![]()
Nouwja, boos doen is wel lekker voor je rouwproces ...
humor!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC speelt sowieso altijd wel goed tegen Duitse ploegen.
Geweldige humor inderdaad, met nog een kern van waarheid ook.quote:
Van mijn of haar kant?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn opmerkingen die je zegt als je niet lekker in je vel zit. Ik zou daar maar even de vent uithangen, niet teveel aanstoot aan nemen en overheen stappen.
Dat drie jaar twijfelen.quote:
Vertelquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geweldige humor inderdaad, met nog een kern van waarheid ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |