Op zich welquote:
Ja, hoort wel bij de Eur. Maar ik denk ook dat dit vrijwillig is.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Gelukkig gebruiken ze het collegegeld voor goede doeleinden.
of hoort dit gebouw niet bij het Erasmus?
jij post wel altijd met superman posticon he?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, hoort wel bij de Eur. Maar ik denk ook dat dit vrijwillig is.
Dat kloptquote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij post wel altijd met superman posticon he?
JA. ! Vooral de reclames van spotify zelfquote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef NotGuilty het volgende:
Ik wil Spotify Premium maar het kan niet met IDealElke keer als ik bij de AH ben vergeet ik zo een kaartje te kopen. Die reclame's, gebler van artiesten waar ik niks mee heb die dan even hun nieuwe cd er doorheen komen krijsen, ( elke keer dezelfde ) en advertenties zijn echt irritant
Ja, de hele tijd hetzelfdequote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
JA. ! Vooral de reclames van spotify zelf
Nee het moet met een creditcard, Paypal of een cadeaubon van de AHquote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef Speedy_T het volgende:
Je moet toch gewoon je rekeningnummer geven en dan halen ze het er maandelijks van af?
Heb het zelf ook een tijdje gehad maar ik gebruikte het te weinig
Geen ideequote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja ik ook
of zit tchock in het stadion?
Ik doe het via hi.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee het moet met een creditcard, Paypal of een cadeaubon van de AH
Oh, dan was het met Paypal idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee het moet met een creditcard, Paypal of een cadeaubon van de AH
Hij is aan het carnavallen sinds vrijdag.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja ik ook
of zit tchock in het stadion?
Ik heb het nooit nodig, geen zin om het helemaal voor Spotify te gaan regelenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh, dan was het met Paypal idd.
Hoezo heb je dat niet?
Ohja dat kan ookquote:
Ohja helemaal vergetenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:06 schreef Speedy_T het volgende:
Trouwens, morgen eindelijk weer nieuwe Walking Dead
Ik ga zo sla eten om te balansen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef NotGuilty het volgende:
Ik krijg honger van rechtsgeschiedenis, ik lees de hele tijd over Bolognese hoogleraren
It's groundhog day!quote:
Wie ontbijt er dan ook met popcornquote:
Hoho, dat was lunch. Ontbijt waren de roze koekenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wie ontbijt er dan ook met popcorn![]()
Ik eet de hele week al sla, met kipfilet of kippenpoten. Vandaag eet is Chinees
Lekker tomatensoep gegeten. En een restje kipfilet met honing en ketjap.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wie ontbijt er dan ook met popcorn![]()
Ik eet de hele week al sla, met kipfilet of kippenpoten. Vandaag eet is Chinees
Goeie edit, ik wou al vragen wat het hoofdgerecht wasquote:Op zondag 10 februari 2013 17:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker tomatensoep gegeten. En een restje kipfilet met honing en ketjap.
Zondag rotzooien we meestal een beetje. Soep, kliekjes, brood.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Goeie edit, ik wou al vragen wat het hoofdgerecht was
Irritant hoofd.quote:
New york pizza geeft de 2e gratis.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:42 schreef Aurelius. het volgende:
Ik bestel vanavond maar weer eens pizza
Als jij die eerste dan ff bestelt.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
New york pizza geeft de 2e gratis.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
New york pizza geeft de 2e gratis.
Wow nicequote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja. Wel is alleen de goedkoopste van de twee gratis.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef Speedy_T het volgende:
Pizza barbecue bacon beef..
Klinkt er iets lekkerder dan dat?
Ja. Vanwege 20-jarig bestaanquote:Op zondag 10 februari 2013 17:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wow nice
Is dat bij elke NY vestiging
Kan niet, hij lijkt niet op mij.quote:
No way dat je dat op krijgtquote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef Aurelius. het volgende:
Gewoon 2 large pizza's bestellen voor mezelf
That's the spirit. Wel goed bij drinken hč ?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef Aurelius. het volgende:
Gewoon 2 large pizza's bestellen voor mezelf
Uhuquote:Op zondag 10 februari 2013 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom je zo snel aan dan dat je moet balansen?
Dat zijn opmerkingen die je zegt als je niet lekker in je vel zit. Ik zou daar maar even de vent uithangen, niet teveel aanstoot aan nemen en overheen stappen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Gaat Ex ook nog een beetje butthurt lopen doen als ik vraag of er niet iemand anders in het spel is/was als mevrouw er mee komt dat ze eigenlijk bijna 3 jaar lang heeft getwijfeld![]()
Nouwja, boos doen is wel lekker voor je rouwproces ...
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Gaat Ex ook nog een beetje butthurt lopen doen als ik vraag of er niet iemand anders in het spel is/was als mevrouw er mee komt dat ze eigenlijk bijna 3 jaar lang heeft getwijfeld![]()
Nouwja, boos doen is wel lekker voor je rouwproces ...
humor!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PEC speelt sowieso altijd wel goed tegen Duitse ploegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |