Leuke foto's!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al een quote, dus mijn quote-quotum was op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet je het filmpje er ook bij doen natuurlijk
Normaal statief past niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn softbox binnengekregenWas alleen vergeten om een statief er bij te bestellen dus moet als nog een dag wachten tot ik er wat mee kan.
Wat voor een softbox, welk merk/groottequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn softbox binnengekregenWas alleen vergeten om een statief er bij te bestellen dus moet als nog een dag wachten tot ik er wat mee kan.
http://www.kamera-express(...)_nl&JumpTo=OfferListquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat voor een softbox, welk merk/grootte?
Ahh, hmm zelf geen fan van fc softboxen. Erg matige kwaliteit (dunne stof), scheurt snel. De studio flitsers/lampen zijn daarintegen wel echt bang for your buckquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.kamera-express(...)_nl&JumpTo=OfferList
Ik merk het vanzelf welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ahh, hmm zelf geen fan van fc softboxen. Erg matige kwaliteit (dunne stof), scheurt snel. De studio flitsers/lampen zijn daarintegen wel echt bang for your buck![]()
K heb ook een soortgelijke lamp van falcon eyes:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf welSowieso mijn eerste lamp die ik heb
Maar van wat ik er nu van zie is hij perfect voor waar ik hem voor wil gebruiken.
Verkapte check mijn fantastische 1D postquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de accu van een 1d glimmend is, ik vind dit echt raar uitzien
[ afbeelding ]
Het is nieteens mijn cameraquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Verkapte check mijn fantastische 1D post
Als het goed is over een half uurquote:
Is dit niet opgelost in de 1D mk2, mk3, mk4 of x?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de accu van een 1d glimmend is, ik vind dit echt raar uitzien
[ afbeelding ]
Tis een neppert.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
1ds mark iiiquote:
Hmm echt?quote:
quote:
Ik ga zo denk ik! Heb net een rolletje in de Olympus gedrukt, ben benieuwd hoe dat gaat!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:16 schreef Xilantof het volgende:
Wie is er al naar buiten gerend? In de sneeuw, blauwe lucht er boven...!
Sneeuw? Waar?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:16 schreef Xilantof het volgende:
Wie is er al naar buiten gerend? In de sneeuw, blauwe lucht er boven...!
Ik heb net ruim 20 km gerend van Hoek van Holland naar Den Haag (huis) terug. Ook prachtige witte stranden en duinenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fietste om 08:00 door de mooie velden met blauwe lucht, opkomende zon, onberoerde sneeuw.
Maar geen camera mee natuurlijk
Regio Den Haag sowiesoquote:
Oh, omgeving zaandam/wormerveer vrij weinig. Alles is al wegquote:Op zondag 10 februari 2013 13:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Regio Den Haag sowieso
Vannacht zo'n 2-3 cm gevallen, genoeg voor een mooi wit laagje
Lekker stukkie! Vriend van me gaat vandaag bij Schoorl 30 km hardlopen door de duinen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb net ruim 20 km gerend van Hoek van Holland naar Den Haag (huis) terug. Ook prachtige witte stranden en duinen
Huhh, hier in limburg schijnt de zon en is geen neerslag te bekennenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam ligt een centimeter of 10.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam ligt een centimeter of 10.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker stukkie! Vriend van me gaat vandaag bij Schoorl 30 km hardlopen door de duinen.
iPhone?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fietste om 08:00 door de mooie velden met blauwe lucht, opkomende zon, onberoerde sneeuw.
Maar geen camera mee natuurlijk
Die heb ik niet hoorquote:
Ja dat is ie volgens FBquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe ben je naar de hoek van holland gekomen? Weggebracht?
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe ben je naar de hoek van holland gekomen? Weggebracht?
Hangt af van de afstand die je op de optocht staat.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Mercan het volgende:
Straks ff foto's maken van de carnavals optocht.
Wil één lens gebruiken. Welke zal ik meenemen 17-50 2.8 of de 70-200 2.8?
Ze komen letterlijk voor mij langs.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt af van de afstand die je op de optocht staat.
Waarom? Neig veel meer naar groothoek op korte afstand.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ze komen letterlijk voor mij langs.
Ik denk dat ik voor portretten ga dus de 70-200 2.8 meeneem.
Geen zin om lenzen te wisselen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom niet gewoon allebei mee evengoed? 1tje los in je tas?
2de body kopen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef Mercan het volgende:
[..]
Geen zin om lenzen te wisselen.
Ga gewoon ff paar kiekjes schieten.
70-200 2.8 zit er al op
Post straks wel het resultaat.
17-50 hands down, iets croppen kan altijd nog, meer groothoek erbij halen in post nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Mercan het volgende:
Straks ff foto's maken van de carnavals optocht.
Wil één lens gebruiken. Welke zal ik meenemen 17-50 2.8 of de 70-200 2.8?
40d/50d ofzo, geen geldquote:
Misschien heeft ie een nikonquote:
ohh, ja weet ik toch nietquote:
Als ik Crop zou willen fotograferen zou ik een pentax kopen.quote:
Waarom post je hem dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Mercan het volgende:
[..]
Had mijn instellingen nog niet correct, dit was de eerste foto die ik nam.
In PS of GIMP even onscherp maken die jas, spreekt de foto nog meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Mercan het volgende:
[..]
Had mijn instellingen nog niet correct, dit was de eerste foto die ik nam.
Why? Je houdt van een uitdaging?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik Crop zou willen fotograferen zou ik een pentax kopen.
Op crop krijg je meer waar voor je geld bij Pentax, uitstekende sensors.quote:
Je post toch alleen goede resultaten lijkt me, en niet de zooi?quote:
Doe jij vooral wat jij wilt doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je post toch alleen goede resultaten lijkt me, en niet de zooi?
Tuurlijk, maar goed als je een foto post verwacht ik dat je er kritiek op kunt leveren.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Mercan het volgende:
[..]
Doe jij vooral wat jij wilt doen.
En laat anderen vooral doen wat zij willen doen.
I rest my case.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar goed als je een foto post verwacht ik dat je er kritiek op kunt leveren.
En als je je daarbij gaat excuseren dat je instellingen nog niet goed staan kan je beter een tof resultaat posten met de juiste instellingen lijkt me.
Aaargh, dat filmpje is verwijderdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet je het filmpje er ook bij doen natuurlijk
Daar gaan onze belasting centenquote:
Hij staat nog op de dumpert.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaargh, dat filmpje is verwijderd
Noorwegen.quote:
Dat is niet wat D_A bedoelt. Je post een foto en kan gewoon kritiek verwachten. Dat jij je dan verschuilt achter je instellingen maakt dat wij niet snappen waarom je de foto post. Dus nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de gedachte die je had toen je de foto postte.quote:
Ff los van scherpte is het wel een mooi moment. Waar was dit?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Mercan het volgende:
Een verlegen mannetje tussen al het carnavalsgeweld.
[ afbeelding ]
Ligt eraan. De meeste A3 modellen van Brother zijn niet zo zwaar maar als je het over zakelijke A3 printers van Oki of Konica-Minolta hebt zul je wel flink last hebben ja. Ik sleep er dagelijks mee alleen (gelukkig) geen trappen op.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Doodkapje het volgende:
Vandaag ff een printertje (formaat A3) gesjouwd,... 2 trappen af, weer 2 trappen op... Mijn onderrug klopt nu
Ja lekker man! Meer dan goed. Ik heb geen idee waarom maar het voelt allemaal erg goed momenteel. Zal ook met het werk te maken hebben denk ik. Ik heb daar zeker een jaar in een dip gezeten, stress enzo, al zie ik het als een dip. Dat klinkt minder ernstigquote:
Ben benieuwd. Bewerkt met drank en wiet op, zoals 't bij een wiebelfoto hoort?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja lekker man! Meer dan goed. Ik heb geen idee waarom maar het voelt allemaal erg goed momenteel. Zal ook met het werk te maken hebben denk ik. Ik heb daar zeker een jaar in een dip gezeten, stress enzo, al zie ik het als een dip. Dat klinkt minder ernstig![]()
Ik heb zelfs weer foto's geschoten. ook dat was ik helemaal kwijt.
jij?
Juist bijna geen bewerkte foto's maar mijn gehele inspiratie was ook gewoon weg. Stress en wiet gaan niet samenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Bewerkt met drank en wiet op, zoals 't bij een wiebelfoto hoort?
Met mij gaat 't ook goed. Langzaam aan meer fotomeuk kopen, zowaar aan de haak geslagen door een vrouw en ik zit nu op mezelf. Meer valt er niet echt te melden.
Ach, voor alsnog gaat de geldbalans nog goed dus geen reden tot klagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Juist bijna geen bewerkte foto's maar mijn gehele inspiratie was ook gewoon weg. Stress en wiet gaan niet samen
Op jezelf is erg leuk, vooral de eerste paar jaar, daarna is het natuurlijk niet nieuw meer en dan kom je ook wel wat meer nadelen tegen zoals geldWaar je veel voorzichtiger mee moet zijn.
En een vrouwtje naast je is altijd fijn natuurlijk. Ik scharrel maar wat her en der. Volgens mij komt dat nooit goed
Lolquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, voor alsnog gaat de geldbalans nog goed dus geen reden tot klagen.
De mijne woont wel ver weg dus das wel weer jammer.
Van een collega moet ik daarom een scharrel voor doordeweeks regelen
Ik was altijd gewend om met geld te 'strooien' toen ik nog bij mijn ouders woonde maar dat kan natuurlijk niet als je op jezelf woont en daar kwam ik gelukkig op tijd achter. Ik heb zelfs een spaarrekening gespekt en dat is echt een zeer bijzonder iets voor mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, voor alsnog gaat de geldbalans nog goed dus geen reden tot klagen.
De mijne woont wel ver weg dus das wel weer jammer.
Van een collega moet ik daarom een scharrel voor doordeweeks regelen
Feli!quote:
Feli.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
Oja Wiebel, die hierboven is mijn vriendin.
Ik ben nooit echt van het geld strooien geweest. Ben wel makkelijk met geld en soms misschien iets te makkelijk, maar ik geef geen geld uit wat ik niet kan missen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik was altijd gewend om met geld te 'strooien' toen ik nog bij mijn ouders woonde maar dat kan natuurlijk niet als je op jezelf woont en daar kwam ik gelukkig op tijd achter. Ik heb zelfs een spaarrekening gespekt en dat is echt een zeer bijzonder iets voor mij.
Vreemd gaan..... Ik heb het nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Maar dat zie jij ook zo in. Het is juist leuk als je haar een tijdje niet hebt gezien om er dan vervolgens naar uit te kijken om haar weer te zien.
Dat hoor je echt heel vaak he? Via internet ontmoet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik woon nu al drie jaar samen met mijn vriendin en heb haar ook via een forum ontmoetZijn al bijna 6 jaar bij elkaar.
Ik was vroeger, zeg maar zo'n 6 jaar geleden echt een lul zo nu en dan om het zo maar te zeggen. Dat is gewoon niet uit te leggen, dan had je mij echt moeten kennen in die tijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Puala het volgende:
Wiebel, ik heb vulling in mijn fobo![]()
En uiteraard andersom![]()
Hoe verziek je het dan?Domme dingen gedaan/gezegd?
Steeds vaker denk ik...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hoor je echt heel vaak he? Via internet ontmoet.
En voor mij was dat echt toen dat net allemaal een beetje begon dus iedereen vond het maar raar dat ik iemand via internet had leren kennen. Dat was via TMF chatquote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hoor je echt heel vaak he? Via internet ontmoet.
Niet alleen door internetdaten, maar ook door forums als dit kom je steeds sneller met meer mensen in contact. Ik vind dat wel een positieve ontwikkeling.quote:
Absoluut. Vooral als je in een dagelijkse sleur van werken zit waar je iedere dag alleen maar dezelfde mensen tegenkomt.....jaren lang.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet alleen door internetdaten, maar ook door forums als dit kom je steeds sneller met meer mensen in contact. Ik vind dat wel een positieve ontwikkeling.
Trance energyquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En voor mij was dat echt toen dat net allemaal een beetje begon dus iedereen vond het maar raar dat ik iemand via internet had leren kennen. Dat was via TMF chat![]()
![]()
Ik zei wel forum maar het was via TMF chat dus. En ik heb haar toen ontmoet op Trance energy in Utrecht.
ik ben er 4x geweest en 4x was het geweldig. 3x in de jaarbeurs en 1 keer in Heerenveen. Die laatste was wel een beetje erg ver reizen maar het was zeker de moeite waard.quote:
idd. Ik zit nu niet in een sleur, maar ik kan me voorstellen dat als je 30/40 bent, vrijgezel en op jezelf woont, dat het toch vrij saai is allemaal. Gelukkig heb ik een hoop dingen naast werken, sporten/fotografie, vrienden enzo. Maar als je dat niet hebt is het toch maar saai lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral als je in een dagelijkse sleur van werken zit waar je iedere dag alleen maar dezelfde mensen tegenkomt.....jaren lang.
Ja zeker nu met de datingsites.. Al is dat denk ik soms ook wel fijn. Mijn moeder zocht een vrouw en je gaat toch niet snel in de kroeg op zoek naar een dame van 40-50 die ook op vrouwen valt.. Het is niet dat ze een etiket op zich hebben met "ik zoek een vrouw"quote:
TMF Chat! Ik hoorde laatst ook iemand van het Hyves forum. Dat is echt ook oud.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En voor mij was dat echt toen dat net allemaal een beetje begon dus iedereen vond het maar raar dat ik iemand via internet had leren kennen. Dat was via TMF chat![]()
![]()
Ik zei wel forum maar het was via TMF chat dus. En ik heb haar toen ontmoet op Trance energy in Utrecht.
Ik heb 2 echt goede vrienden en die betekenen erg veel voor mij, de rest zijn kennissen maar dat zit wel goed. Die goede vrienden hebben dan wel al een gezin gesticht en zo en ik als enige niet. Dat is idd wel minder. Maar mijn tijd komt nog welquote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idd. Ik zit nu niet in een sleur, maar ik kan me voorstellen dat als je 30/40 bent, vrijgezel en op jezelf woont, dat het toch vrij saai is allemaal. Gelukkig heb ik een hoop dingen naast werken, sporten/fotografie, vrienden enzo. Maar als je dat niet hebt is het toch maar saai lijkt me.
Waar ik mij wel enorm aan erger op dating sites zijn die vrouwen, en dat zijn er veel, die met een enorme lijst eisen aan komen.... In welke wereld leef je dan vraag ik mij dan af. En al helemaal als ik zie dat die foto's toch erg veel weg hebben van een hobbit.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker nu met de datingsites.. Al is dat denk ik soms ook wel fijn. Mijn moeder zocht een vrouw en je gaat toch niet snel in de kroeg op zoek naar een dame van 40-50 die ook op vrouwen valt.. Het is niet dat ze een etiket op zich hebben met "ik zoek een vrouw"
[..]
TMF Chat! Ik hoorde laatst ook iemand van het Hyves forum. Dat is echt ook oud.
Badoo schijnt succesvoller te zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik moet zeggen dat ik momenteel wel een profiel heb op Lexa.nl maar dat is echt helemaal niets voor mij. Ik heb sowieso een enorm lompe kop op foto's want ik kan gewoon niet normaal kijken als ik een foto probeer te maken voor zo'n website. Ik kijk dan altijd alsof ik moet poepen ofzo.
Oh, maar dat zijn ook van die vrouwen die je in het echt gewoon moet mijden. Die stellen zelfs eisen aan vriendinnenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waar ik mij wel enorm aan erger op dating sites zijn die vrouwen, en dat zijn er veel, die met een enorme lijst eisen aan komen.... In welke wereld leef je dan vraag ik mij dan af. En al helemaal als ik zie dat die foto's toch erg veel weg hebben van een hobbit.
En ik heb tegenwoordig zelf een Facebook account. Dat zweerde ik ook altijd afSinds een half jaar nu.
Of het is juist onzekerheid. Ach, laat hen maar zoeken daar die prins (beschermer) op het witte paard die nooit gevonden gaat worden.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn ook van die vrouwen die je in het echt gewoon moet mijden. Die stellen zelfs eisen aan vriendinnen
Heb ik ook een account geloof ik.quote:
Ik dacht ook, ik aan de vrouw? Ja, vast. Tis toch geluktquote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb 2 echt goede vrienden en die betekenen erg veel voor mij, de rest zijn kennissen maar dat zit wel goed. Die goede vrienden hebben dan wel al een gezin gesticht en zo en ik als enige niet. Dat is idd wel minder. Maar mijn tijd komt nog wel
Zo serieus ben ik er ook weer niet op in gegaan.quote:[..]
Waar ik mij wel enorm aan erger op dating sites zijn die vrouwen, en dat zijn er veel, die met een enorme lijst eisen aan komen.... In welke wereld leef je dan vraag ik mij dan af. En al helemaal als ik zie dat die foto's toch erg veel weg hebben van een hobbit.
En ik heb tegenwoordig zelf een Facebook account. Dat zweerde ik ook altijd afSinds een half jaar nu.
Doe je deze maand weer mee met de wedstrijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand snapt mijn minimale foto niet in het 'beoordeel de foto van je voorganger topic' maar dat gebeurt wel vaker.
Betonnen appartement, nog nooit klachten gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Heerlijk als je muziek goed hard kan zetten in de avondMijn bovenburen zijn een maand met vakantie. Als muziek liefhebber is dat erg prettig.
Wat is het onderwerp? Wil wel een poging wagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe je deze maand weer mee met de wedstrijd?
Hout......uit 1925quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Betonnen appartement, nog nooit klachten gehad
Lijnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp? Wil wel een poging wagen.
Mijne is 3/4 jaar oud volgens mijquote:
Wellicht vinden ze iemand, maar ik betwijfel of ze er gelukkig van wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Of het is juist onzekerheid. Ach, laat hen maar zoeken daar die prins (beschermer) op het witte paard die nooit gevonden gaat worden.
Je schijnt er goed scharrels op te kunnen doen, maar ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Jij?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik ook een account geloof ik.
Zullen we eerst maar eens samen op vakantie gaan en samen kerst vieren enzo?quote:[..]
Ik dacht ook, ik aan de vrouw? Ja, vast. Tis toch geluktKinderen moet ik nog even niet aan denken, maar daar ben ik nog te jong voor
Oeiquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijnen.
[..]
Mijne is 3/4 jaar oud volgens mij
Goede tip!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Wellicht vinden ze iemand, maar ik betwijfel of ze er gelukkig van worden
[..]
Je schijnt er goed scharrels op te kunnen doen, maar ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Jij?
Ah, je gaat er al van uit dat ik kindjes met jou wil?quote:[..]
Zullen we eerst maar eens samen op vakantie gaan en samen kerst vieren enzo?![]()
Geen lijnen van wit poeder he?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
OeiDat is wel een "specialiteit" van mij.
Die is fraai!quote:
Neuh joh, gewoon voor de hebquote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, je gaat er al van uit dat ik kindjes met jou wil?
Tnxquote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goede tip!
[..]
Ah, je gaat er al van uit dat ik kindjes met jou wil?
[..]
Geen lijnen van wit poeder he?
[..]
Die is fraai!
Ik ben er wel verslaafd aanquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx
En nee geen lijnen van wit poeder. Dat heb ik sowieso nooit iets gevonden. Snap niet dat mensen daar verslaafd aan kunnen raken
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef Puala het volgende:
wacht even, zeiden ze nou net echt "de winter is bijna voorbij" tijdens het weerbericht?![]()
![]()
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Zoooooooo, dan kun je er ook naast zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork...
"Zoekt man die niet direct kijkt naar opleidingsniveau" Dom geboren en nooit wat bijgeleerd.
"Zoekt man die niet iedere avond met zijn vrienden op stap wilt." Ik ben bezitterig...
"Spontaan en pittige dame" Ben een kuthoer die, als ze haar zin niet krijgt, iedereen gaat uitschelden met alles dat in mij opkomt.
Etc etc?
"Ik zou mezelf omschrijven als een vlotte hippe meid die er van houd om af en toe even lekker gek te doen met de girlz"quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork...
"Zoekt man die niet direct kijkt naar opleidingsniveau" Dom geboren en nooit wat bijgeleerd.
"Zoekt man die niet iedere avond met zijn vrienden op stap wilt." Ik ben bezitterig...
"Spontaan en pittige dame" Ben een kuthoer die, als ze haar zin niet krijgt, iedereen gaat uitschelden met alles dat in mij opkomt.
Etc etc?
Alleen de eerste moet zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Etc etc?
Die eerste regel komt helaas, zeker met foto's erbij, verdomd vaak te voorschijn als waarheid.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef Puala het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork... zoekt een kerel die kijkt naar mijn innerlijk ipv naar mijn leuke koppie en mn grote tieten.
"Zoekt man die niet direct kijkt naar opleidingsniveau" Dom geboren en nooit wat bijgeleerd. Zoekt een man die niet kijkt naar geld, maar naar hoe ik ben
"Zoekt man die niet iedere avond met zijn vrienden op stap wilt." Ik ben bezitterig... Zoekt een man die niet enkel om status geeft, maar ook heikneuterig genoeg is om een avond samen met mij op de bank te willen zitten en meehelpt in het huishouden ipv mij thuis te laten zitten met de teringbende terwijl hij geniet.
"Spontaan en pittige dame" Ben een kuthoer die, als ze haar zin niet krijgt, iedereen gaat uitschelden met alles dat in mij opkomt. Ik heb mijn zegje klaar en knik niet gewillig op het moment dat jij wilt dat ik dit wel doe.
Etc etc?
Sowieso. Wat maakt het uit wat voor een opleiding iemand heeft afgerond? Alsof je elkaar dan ineens veel beter ziet zitten. Dat is ook zoiets wat helemaal niets zegt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die eerste regel komt helaas, zeker met foto's erbij, verdomd vaak te voorschijn als waarheid.
Alhoewel de tweede ook... Hoogst genoten opleiding is dan middelbaar ofzo... Niet dat daar wat mis mee is, maar om het dan direct zo neer te zetten op je profiel. Reken daarbij een paar andere stomme opmerkingen...
Dat soort dingen vul ik dus ook nooit in...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Sowieso. Wat maakt het uit wat voor een opleiding iemand heeft afgerond? Alsof je elkaar dan ineens veel beter ziet zitten. Dat is ook zoiets wat helemaal niets zegt.
Net als het salaris wat je verdient wat je zelfs in kunt vullen op Lexa.nl
Nee, jouw hoogstgenoten opleiding is HBO...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn hoogstgenoten opleiding is MBO niveau 4 maar ik weet dat ik nu meer verdien dan een vage kennis die dezelfde richting op HBO niveau gedaan heeft![]()
maw, opleiding zegt niets.
Hoogstafgeronde danquote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat soort dingen vul ik dus ook nooit in...
[..]
Nee, jouw hoogstgenoten opleiding is HBO...
Ik heb meteen zin om even te klooien op lexaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat soort dingen vul ik dus ook nooit in...
[..]
Nee, jouw hoogstgenoten opleiding is HBO...
Badoo heb ik vrij snel weer dag gezegd. Ik moet een foto uploaden en voor zo nu en dan een lolletje heb ik daar geen zin in. Ik schijn nog te staan op Knuz en een of andere internationale site. Die laatste is wel geestig trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb meteen zin om even te klooien op lexaDoe ik wel vaker. Die reacties......
![]()
Rotterdam CS?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
OeiDat is wel een "specialiteit" van mij.
Ik ga mijn best doen.
[ afbeelding ]
Toevallig gisteren gemaakt
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe achtergrond, een keertje geen muzikanten![]()
Jaquote:
Ja, ben er eind vorig jaar geweest. Toen was er al een deel met winkels open en die punt was volgens mij grotendeels nog kaal beton, maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja
Afgelopen zondag speciaal voor naar toegegaan. Het wordt echt ontzettend mooi en modern. Ik had nooit verwacht dat ze dit er van zouden maken. Vooral die lelijke stations hal waar echt niets te zien of te vinden was. Daar zitten nu tientallen winkels en zo. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Dan is het nu echt totaal anders al weer. Vooral buiten waar de trams rijden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja, ben er eind vorig jaar geweest. Toen was er al een deel met winkels open en die punt was volgens mij grotendeels nog kaal beton, maar dat weet ik niet zeker meer.
Gewoon je naam en niets anders er achter? Dan kan je hem ook nog altijd voor wat anders gebruiken later?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor naam zal ik voor mijn website die er ooit gaat komen gaan gebruiken?
Kiekjesvankano.nl (Of toch maar niet)
Mijnnaamphotography.nl (maar is ook een andere, amerikaanse fotograaf die zich zo noemt)
mijnnaamfotografie.nl (lekker afgezaagd)
Of .eu kan ook nog.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor naam zal ik voor mijn website die er ooit gaat komen gaan gebruiken?
Kiekjesvankano.nl (Of toch maar niet)
Mijnnaamphotography.nl (maar is ook een andere, amerikaanse fotograaf die zich zo noemt)
mijnnaamfotografie.nl (lekker afgezaagd)
anders had het niet gekund.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Graag zonder mijn naam hier te noemen
Denk dat ik dat ga doen ja. Kan ik het wat breder maken dan alleen fotografie.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon je naam en niets anders er achter? Dan kan je hem ook nog altijd voor wat anders gebruiken later?
Ik snap jequote:
Epsonquote:Op maandag 11 februari 2013 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ligt eraan. De meeste A3 modellen van Brother zijn niet zo zwaar maar als je het over zakelijke A3 printers van Oki of Konica-Minolta hebt zul je wel flink last hebben ja. Ik sleep er dagelijks mee alleen (gelukkig) geen trappen op.
Ruimschoots te laat, maar tot ziensquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor!
Toedels.
Hiephoeraquote:
Een tijdjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef freud het volgende:
We wonen nu al bijna 5 jaar samen in mijn huis, dus was tijdje dubbele lasten...
Ja, ok, we hadden er ook een olympisch setje bodies en lenzen van kunnen halen, maar goed, wat heb je daar nou aan?quote:
Grut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef freud het volgende:
Mja, al ruim 2 jaar getrouwd, dus we zijn voorbij het hokken. Was inderdaad erg lang helaas. Kunnen nu gelukkig eindelijk verder
En dankquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Doodkapje het volgende:
FOK!kers worden HOK!kers. Feli An & freud!
Dat soort voorstellen mag ik alleen doen vriendquote:
Ik stelde het namens jou voor!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef freud het volgende:
[..]
Dat soort voorstellen mag ik alleen doen vriend![]()
Dat is dan wel weer liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stelde het namens jou voor!
Eens met bovenstaande. Immers ben ik lief.quote:
Van hokken toch weer terug naar fokken...quote:
Die geeft geen melk!quote:
Maar Heineken bier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ook niet minder neem ik aanquote:
Je hebt zin in die meet, ofnie?quote:
Rij je met iemand mee!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Meet?
Ah, ik zie het al. Nijmegen. Dat is iets te ver voor de fiets. Al kan het openbaar vervoer natuurlijk ook maar dan nog is het vrij ver weg.
Ik gebruik losse externe schijven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Susteren het volgende:
Maken jullie backups op een normale externe harddisk, of een raid 1 opstelling?
Okey, dus zeg maar dezelfde backup (of kopie van photo gallery) maar dan op 2 schijven op verschillende plekken bewaard?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik gebruik losse externe schijven.
Foto's schieten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey, dus zeg maar dezelfde backup (of kopie van photo gallery) maar dan op 2 schijven op verschillende plekken bewaard?
Ahh okey! Is de kans groot dat een externe harde schijf stuk gaat, of is deze kans wanneer je hem maar af en toe in en uitsteekt minimaal? Ik twijfel over de aanschaf van een G-Technology G-Drive 2 TB USB 3.0 externe harde schijfquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Foto's schieten.
Vervolgens - Kopieren naar externe schijf #1
Bewerken bladibla
Daarna alles + JPG's naar externe schijf #2
Ik gebruik geen RAID voor m'n back-ups. Ik voer m'n backups wel dubbel uit, maar dan handmatig: ik heb twee externe schijven, waarvan er eentje thuis ligt en eentje op kantoor, elke week wissel ik ze om. Backups maak ik met Time Machine.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Susteren het volgende:
Maken jullie backups op een normale externe harddisk, of een raid 1 opstelling?
Hmm ja zoiets ben ik ook van plan (heb sinds kort ook een mac, time machine is wel zo handigquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik gebruik geen RAID voor m'n back-ups. Ik voer m'n backups wel dubbel uit, maar dan handmatig: ik heb twee externe schijven, waarvan er eentje thuis ligt en eentje op kantoor, elke week wissel ik ze om. Backups maak ik met Time Machine.
Op deze manier heb ik na een week drie kopieen van al m'n foto's, op twee verschillende fysieke locaties. Ik probeer er ook een gewoonte van te maken om SD kaartjes pas leeg te gooien zodra ik minstens twee kopieën over hou (dus: op m'n computer gezet, en de eerste backup van gemaakt).
Kans bestaat altijd maar goed gebeurt zelden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ahh okey! Is de kans groot dat een externe harde schijf stuk gaat, of is deze kans wanneer je hem maar af en toe in en uitsteekt minimaal? Ik twijfel over de aanschaf van een G-Technology G-Drive 2 TB USB 3.0 externe harde schijf
Okey!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kans bestaat altijd maar goed gebeurt zelden.
Ik heb twee firewire schijven staan en doen het prima.
Ik heb niets op m'n comp staan, onnodige ruimtequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey!Nja ik denk dat ik er 1 koop, daar de foto's steeds naar kopieer maar ze tevens op mijn pc houd. Zo heb ik, wanneer een van de 2 stuk gaat, nog altijd de kans om ze te kopieren naar een eventuele andere pc/2e externe harde schijf.
Ik maak gewoon een backup van m'n hele pc, behalve wat cache-dingen en downloads folder etc. Maakt een eenvoudige one-click reinstall mogelijk van m'n systeem. Ik maak nog niet zo enorm veel foto's dat het na een paar jaar niet meer op een 1TB schijfje past dus dat voldoet voorlopig voor mij prima zondar dat ik iets speciaals moet doen voor de grote hoeveelheid foto's.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ja zoiets ben ik ook van plan (heb sinds kort ook een mac, time machine is wel zo handig). Maar ik twijfel of ik een backup van de hele pc zou maken, of alleen van de onbewerkte raw foto's.
Wat ik me altijd afvraag: is een backup van een 2gb harde schijf (die vol is) ook echt 2 gb groot, of wordt het gecomprimeerd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een backup van m'n hele pc, behalve wat cache-dingen en downloads folder etc. Maakt een eenvoudige one-click reinstall mogelijk van m'n systeem. Ik maak nog niet zo enorm veel foto's dat het na een paar jaar niet meer op een 1TB schijfje past dus dat voldoet voorlopig voor mij prima zondar dat ik iets speciaals moet doen voor de grote hoeveelheid foto's.
Tis nooit 2gb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag: is een backup van een 2gb harde schijf (die vol is) ook echt 2 gb groot, of wordt het gecomprimeerd?
Ik bedoel tb natuurlijkquote:
Dat ligt eraan waarmee je backupt. Time Machine maakt incrementele backups, en gebruikt links om het voor je filebrowser eruit te laten zien alsof elke backup wel de complete set files bevat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag: is een backup van een 2gb harde schijf (die vol is) ook echt 2 gb groot, of wordt het gecomprimeerd?
Ja, dat heet rollback, is een functionaliteit van Windows sinds XPquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
Bestaat timemachine ook voor windows?
Beetje een filmposter feel zit er op. Niet dat de inhoud minder maakt trouwens...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Mercan het volgende:
Winnaar World Press Photo / Fotograaf: Paul Hansen
Ik ben er stil van..
[ afbeelding ]
Prachtig, ook heel mooi belicht. Nog niet gesproken over het pakkende onderwerpquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Mercan het volgende:
Ik ben er stil van..
[ afbeelding ]
Rechtermuisklik op file/folder en dan 'previous versions', presto.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
Bestaat timemachine ook voor windows?
Bizar mooie foto weer met enorm veel zeggenskracht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Mercan het volgende:
Ik ben er stil van..
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je die windows feature verwart met het maken van een backup...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef freud het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op file/folder en dan 'previous versions', presto.
Dan moet je echt precies lopen en goed getimed hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bizar mooie foto weer met enorm veel zeggenskracht.
Wel echt bizar die belichting, heel zwaar die schaduwen opgehaalt maar het toch nog een realistische foto weten te behouden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Mercan het volgende:
Ik ben er stil van..
[ afbeelding ]
chinezenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beetje een filmposter feel zit er op. Niet dat de inhoud minder maakt trouwens...
Trouwens, vond net dit: Modern Chinese Kids Are Using Expensive DSLR Camera, damn!![]()
[ afbeelding ]
Hmm, ik dacht dat je de shadowcopy ook op externe drive kon zetten, maar helaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je die windows feature verwart met het maken van een backup...
Backup maken naar een externe had is de belangrijkste functie van Time Machine die ik gebruik.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd met mijn verjaardag allemaal!
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Whehe, gefeli!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Beetje gefrustreerd?quote:
Gefelicitaart!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
mwoa, meer dat het zo'n volk is wat die continue prestatiedrang heeft, en dan niet alleen in fotografie, in alles...quote:
Spontaan ja, zeker!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt voor alle spontane felicitaties! Feestje is inmiddels afgelopen, alleen de kater rest nog.
Je moet toch als je 1,353,820.999 landgenoten hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mwoa, meer dat het zo'n volk is wat die continue prestatiedrang heeft, en dan niet alleen in fotografie, in alles...
Ligt denk meer aan dat communistische verleden (of eigenlijk nog deels heden) wat er nog heerst..quote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je moet toch als je 1,353,820.999 landgenoten hebt.
Ben blij dat ik daar niet woon overigens...
Gaaf! De WPP zijn sowieso altijd gave en zeer goede foto's, dus moet vast een hoop mooi beeldmateriaal in staan. Ook nog achtergrondverhalen erbij, of niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef Mercan het volgende:
Dit weekend deze voor ¤ 0,95 cent gekocht in een tweedehands boekenwinkel![]()
1955 - 1980
[ afbeelding ]
Zitten ook achtergrond verhalen bij.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gaaf! De WPP zijn sowieso altijd gave en zeer goede foto's, dus moet vast een hoop mooi beeldmateriaal in staan. Ook nog achtergrondverhalen erbij, of niet?
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even en ik ben terug. Just so you know
Fotojournalisme... dat is nu juist de context die veel mensen vergeten te geven aan een WPP.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:36 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zitten ook achtergrond verhalen bij.
Staan erg indrukwekkende foto's in.
Voor foto journalisten een bron van inspiratie.
Dat is weer wat makkelijke kritiek van jouw kant imho. Tuurlijk, op internet heerst de neiging om érg op de technische eigenschappen van een foto te letten bij het leveren van kritiek, maar ik geloof niet dat als iemand anders deze foto in een andere context had geplaatst, dat hij dan afgebrand zou worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:00 schreef Uncle het volgende:
[..]
Fotojournalisme... dat is nu juist de context die veel mensen vergeten te geven aan een WPP.
Vind het altijd een beetje schijnheilig om de verkozen foto gelijk briljant te noemen. Als ik de winnaar van dit jaar gepost had dan had ik vast opmerkingen gehad als 'scheef', te krap aan de onderkant, en aan de linkerkant, ow en recht ook, shop die kabel ff weg, etc.
Tis een prima foto met inderdaad een lekkere nabewerking, maar bij fotojournalisme maakt de context het verschil tussen gewoon een plaat en een hele goede plaat.
Waar wel? Alles moet maar vrijwillig. Van die websiteklonen van partyflock, alles. Lees je zo'n bericht of je het leuk vindt om te fotograferen en graag voor hun reportages wilt maken in uitgaansgelegenheden. Als je mazzel hebt, mag je gratis naar binnen. Dan denk ik altijd: Als ik zelf entree moet gaan betalen kom ik niet eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
De waarheid is dat men geen geld meer wil besteden aan fotojournalisten.
Ja, ik had een meevallertje, dus ik heb mezelf maar weer eens getracteerd op een DSLR. Heb sinds 2007 niet meer met een DSLR geschoten, maar nu ze tegenwoordig ook kunnen filmen wil ik het wel weer eens proberenquote:
Vind ik niet perse makkelijke kritiek, maar dat mag jij dan weer vinden uiteraardquote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is weer wat makkelijke kritiek van jouw kant imho. Tuurlijk, op internet heerst de neiging om érg op de technische eigenschappen van een foto te letten bij het leveren van kritiek, maar ik geloof niet dat als iemand anders deze foto in een andere context had geplaatst, dat hij dan afgebrand zou worden.
Daar was trouwens ooit een briljant blog van, waarbij iemand allerlei beroemde foto's postte of fotografiefora en dan vervolgens een blog schreef over alle neersabelkritiek die hij kreeg. Erg vermakelijk, ik heb alleen geen idee meer hoe dat heette.
Het is ook een beetje een self-fulfilling prophecy.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef Uncle het volgende:
[..]
Daar is op zich niets mis mee, ik geef alleen aan dat door de toevoeging WPP mensen het eerder een ineens allemaal een goede foto vinden. Nu zal die jury ook wel ergens verstand van hebben, en mijn mening is niet belangrijker dan de mening van een ander. Ik vind het alleen raar om gelijk halleluja, geweldig, amen te roepen bij zo'n foto. Dat is dan weer mijn bescheiden mening
Geen last van.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Kranten zitten (helaas wellicht) niet meer te wachten op fotojournalisten, ze hebben liever lezers die fotos insturen en het voor de eer van het plaatsen doen, om de lezer te betrekken heet het dan. De waarheid is dat men geen geld meer wil besteden aan fotojournalisten.
Ik vind dat er best nog een gastenlijstplek en wat consumpties bij mogen anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als ik zelf entree moet gaan betalen kom ik niet eens.
Wat denk je van gewoon een uurloon en de baas die de onkosten betaald? Ik heb een tijd in een discotheek gewerkt, dus wellicht ben ik verwend, maar daar een eigen kantoortje. Nouja, eigen, gedeeld met de LJ, uurloon, over een avond enkele consumpties en ook gewoon nazitten.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:32 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik vind dat er best nog een gastenlijstplek en wat consumpties bij mogen anders.
Hey!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik had een meevallertje, dus ik heb mezelf maar weer eens getracteerd op een DSLR. Heb sinds 2007 niet meer met een DSLR geschoten, maar nu ze tegenwoordig ook kunnen filmen wil ik het wel weer eens proberen
Hoi An
Wat is de commerciële meerwaarde van een professionele fotojournalist? Tijden veranderen hoor. De kranten redden het nog eventjes door de vergrijzing, maar daarna is het ook exit denk ik. Ik erger me al tijden kapot aan het feit dat zoveel 'professionele' fotografen zulk slecht werk leveren. Ik zie niet in wat het verdienen aan een foto te maken heeft met de kwaliteit.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Kranten zitten (helaas wellicht) niet meer te wachten op fotojournalisten, ze hebben liever lezers die fotos insturen en het voor de eer van het plaatsen doen, om de lezer te betrekken heet het dan. De waarheid is dat men geen geld meer wil besteden aan fotojournalisten.
[ afbeelding ]
Animal gaat exit.
Ach, als je het kan betalen? Wat is hier anders aan dan kinderen met een iphone 5, beats by dr dre en dure merkkleding?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beetje een filmposter feel zit er op. Niet dat de inhoud minder maakt trouwens...
Trouwens, vond net dit: Modern Chinese Kids Are Using Expensive DSLR Camera, damn!![]()
[ afbeelding ]
dat ze op 12 jarige leeftijd al een hernia hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, als je het kan betalen? Wat is hier anders aan dan kinderen met een iphone 5, beats by dr dre en dure merkkleding?
Hier in nl ga je op je 12de met 10 boeken en schriften in je eastpack op je fiets naar de middelbare...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat ze op 12 jarige leeftijd al een hernia hebben
ohja, was die periode al weer vergetenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier in nl ga je op je 12de met 10 boeken en schriften in je eastpack op je fiets naar de middelbare...
En eindigen op FOK, geloof me, je hebt niks gemistquote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Dat vertikte ik mooi en toen werd ik van school geschopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 21:59:03 ]
Ik mocht niet eens een rugtas. Ik moest een ouderwetse schooltas, vanwege de degelijkheid. Ik sleurde me een ongelukquote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier in nl ga je op je 12de met 10 boeken en schriften in je eastpack op je fiets naar de middelbare...
Fraai tasje heur!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens een rugtas. Ik moest een ouderwetse schooltas, vanwege de degelijkheid. Ik sleurde me een ongeluk
[ afbeelding ]
/trauma
Daar trek ik hetzelfde gezicht bij als bij dit cameraspul, namelijk ->quote:Op maandag 18 februari 2013 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, als je het kan betalen? Wat is hier anders aan dan kinderen met een iphone 5, beats by dr dre en dure merkkleding?
Moest je nou echt deze herinnering omhoog halen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ook hoor. Ach, als ik een keer in de bergen zo'n schoolklasje met 7D's en 70-200's zie lopen geef ik er 1 een duw en jat ik zijn camera om vervolgens als een berggeit weg te rennenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar trek ik hetzelfde gezicht bij als bij dit cameraspul, namelijk ->
Geweldig....quote:Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fraai tasje heur!
Ik had eerst een grote lelijke en daarna een eastpack. Bedacht me vandaag dat die eastpack al sinds een jaar of 10 mijn vaste maatje is met al mijn reizen en uitstapjes enzo. Elke vakantie gaattie weer braaf mee (al gebruik ik mijn lowepro 400aw tegenwoordig vaker) Ik denk dat die tas meer km's gemaakt heeft dan menig andere tas.
ritueel verbrand na je brugpieperperiode?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Geweldig....
Je snapt dat in aan deze tas verder geen positieve herinneringen heb. Geen idee wat er mee gebeurd is
Dat zou ik me zeker herinnerenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ritueel verbrand na je brugpieperperiode?
Ik had het dan ook over als minimum, naarmate je groeit kan je natuurlijk een bepaald uurtarief aan je werk koppelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat denk je van gewoon een uurloon en de baas die de onkosten betaald? Ik heb een tijd in een discotheek gewerkt, dus wellicht ben ik verwend, maar daar een eigen kantoortje. Nouja, eigen, gedeeld met de LJ, uurloon, over een avond enkele consumpties en ook gewoon nazitten.
Ah, zo. Nouja, ik vind dat ik het vrijwilliger stadium wel over ben. Voor Fok! een paar reportages vrijwillig is meer dan zat.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over als minimum, naarmate je groeit kan je natuurlijk een bepaald uurtarief aan je werk koppelen.
Wat is het en vooral: Wat doet het? Ik word er geen wijs uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef Schanulleke het volgende:
En tot overmaat van ramp kom ik dan nog een nieuwe wens tegen ook. Tof ding!
Het is een universele cameratrigger, waarmee je je sluiter kan triggeren met licht (bliksem), het wegvallen van licht (onderbroken laserstraal), geluid of time-lapses.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat is het en vooral: Wat doet het? Ik word er geen wijs uit.
En dat!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan 'm omhoogschroeven, afknijpen, door de opties heen en verschillende mode's gebruiken. Maakt het dan nog uit wat het doet?
Doet UNCLE dat ook?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
High speed photography? Uncle nadoen?
Deed. Ergens vorig jaar met wijnglazen. Staat nog wel op zijn Flickr.quote:
'k heb nog een lensbaby te koopquote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef Schanulleke het volgende:
Hmmm. Ik zit te zinnen op het besteden van zo'n ¤ 100,-. Ik kom er niet helemaal uit of ik nou een flitstrigger ga kopen met nog wat adapterringen voor filters, of dat ik een Lensbaby oppik.
Welke? Voor welke mount? Hoeveel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb nog een lensbaby te koop
Ik vergeet nog: er zit nog een aansluiting op die je vrij kan invullen. Alles wat om te zetten is in een elektrische pulse kan je als trigger gaan gebruiken.quote:
FOT / Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel VIquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welke? Voor welke mount? Hoeveel?
V&A / [TK] Lensbaby composer PRO + double glass + edge 80 voor Canonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welke? Voor welke mount? Hoeveel?
Nah,... vooral fotografen. Misschien bij het V&A subforum of anders eBay of Marktplaats. Wat voor casettes slikt ie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef rival het volgende:
zit ik hier ook een beetje goed voor de videofanaten?
ik ben namelijk bezig met het digitaliseren van oude video's....
nu ben ik op zeok naar een Sony Video8 Handycam VCR CCD-F340E.
wie heeft die nog ergens op zolder liggen en kan mij blij maken?
yes heb ook een gezocht gepost bij de V&A, thnx voor de tip.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nah,... vooral fotografen. Misschien bij het V&A subforum of anders eBay of Marktplaats. Wat voor casettes slikt ie?
Nou ja,...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
yes heb ook een gezocht gepost bij de V&A, thnx voor de tip.
ik heb geen idee. ik zag op facebook dat mijn vader er eentje zocht, nu wil ik die als verassing regelen. dus kan hem er geen vragen over stellen, dat verpest het
Helaas, ik hoef geen Canon mount...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
V&A / [TK] Lensbaby composer PRO + double glass + edge 80 voor Canon
liefst heb ik dat je het hele setje koopt uiteraard, maar daar valt over te discusseren![]()
prijs is vanaf 350
toch maar even gevraagt, hij heeft nu al 2 camera's waar wel die tapes in gaan, maar die herkend ze niet. daarom zoekt hij hetzelfde apparaat als waar ze mee gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja,...
Ik weet dan mijn vader een oude handycam (denk rond 1990) heeft gehad (weet niet of die nog ergens ligt te verstoffen), maar als die dezelfde tapes slikt moet dat ook goed zijn, toch?
ah jammerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas, ik hoef geen Canon mount...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |