Dat zou ik me zeker herinnerenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ritueel verbrand na je brugpieperperiode?
Ik had het dan ook over als minimum, naarmate je groeit kan je natuurlijk een bepaald uurtarief aan je werk koppelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat denk je van gewoon een uurloon en de baas die de onkosten betaald? Ik heb een tijd in een discotheek gewerkt, dus wellicht ben ik verwend, maar daar een eigen kantoortje. Nouja, eigen, gedeeld met de LJ, uurloon, over een avond enkele consumpties en ook gewoon nazitten.
Ah, zo. Nouja, ik vind dat ik het vrijwilliger stadium wel over ben. Voor Fok! een paar reportages vrijwillig is meer dan zat.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over als minimum, naarmate je groeit kan je natuurlijk een bepaald uurtarief aan je werk koppelen.
Wat is het en vooral: Wat doet het? Ik word er geen wijs uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef Schanulleke het volgende:
En tot overmaat van ramp kom ik dan nog een nieuwe wens tegen ook. Tof ding!
Het is een universele cameratrigger, waarmee je je sluiter kan triggeren met licht (bliksem), het wegvallen van licht (onderbroken laserstraal), geluid of time-lapses.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat is het en vooral: Wat doet het? Ik word er geen wijs uit.
En dat!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan 'm omhoogschroeven, afknijpen, door de opties heen en verschillende mode's gebruiken. Maakt het dan nog uit wat het doet?
Doet UNCLE dat ook?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
High speed photography? Uncle nadoen?
Deed. Ergens vorig jaar met wijnglazen. Staat nog wel op zijn Flickr.quote:
'k heb nog een lensbaby te koopquote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef Schanulleke het volgende:
Hmmm. Ik zit te zinnen op het besteden van zo'n ¤ 100,-. Ik kom er niet helemaal uit of ik nou een flitstrigger ga kopen met nog wat adapterringen voor filters, of dat ik een Lensbaby oppik.
Welke? Voor welke mount? Hoeveel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb nog een lensbaby te koop
Ik vergeet nog: er zit nog een aansluiting op die je vrij kan invullen. Alles wat om te zetten is in een elektrische pulse kan je als trigger gaan gebruiken.quote:
FOT / Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel VIquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welke? Voor welke mount? Hoeveel?
V&A / [TK] Lensbaby composer PRO + double glass + edge 80 voor Canonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welke? Voor welke mount? Hoeveel?
Nah,... vooral fotografen. Misschien bij het V&A subforum of anders eBay of Marktplaats. Wat voor casettes slikt ie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef rival het volgende:
zit ik hier ook een beetje goed voor de videofanaten?
ik ben namelijk bezig met het digitaliseren van oude video's....
nu ben ik op zeok naar een Sony Video8 Handycam VCR CCD-F340E.
wie heeft die nog ergens op zolder liggen en kan mij blij maken?
yes heb ook een gezocht gepost bij de V&A, thnx voor de tip.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nah,... vooral fotografen. Misschien bij het V&A subforum of anders eBay of Marktplaats. Wat voor casettes slikt ie?
Nou ja,...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
yes heb ook een gezocht gepost bij de V&A, thnx voor de tip.
ik heb geen idee. ik zag op facebook dat mijn vader er eentje zocht, nu wil ik die als verassing regelen. dus kan hem er geen vragen over stellen, dat verpest het
Helaas, ik hoef geen Canon mount...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
V&A / [TK] Lensbaby composer PRO + double glass + edge 80 voor Canon
liefst heb ik dat je het hele setje koopt uiteraard, maar daar valt over te discusseren![]()
prijs is vanaf 350
toch maar even gevraagt, hij heeft nu al 2 camera's waar wel die tapes in gaan, maar die herkend ze niet. daarom zoekt hij hetzelfde apparaat als waar ze mee gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja,...
Ik weet dan mijn vader een oude handycam (denk rond 1990) heeft gehad (weet niet of die nog ergens ligt te verstoffen), maar als die dezelfde tapes slikt moet dat ook goed zijn, toch?
ah jammerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas, ik hoef geen Canon mount...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |