Ik ben er wel verslaafd aanquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx
En nee geen lijnen van wit poeder. Dat heb ik sowieso nooit iets gevonden. Snap niet dat mensen daar verslaafd aan kunnen raken
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef Puala het volgende:
wacht even, zeiden ze nou net echt "de winter is bijna voorbij" tijdens het weerbericht?![]()
![]()
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Waar ik mij wel enorm aan erger op dating sites zijn die vrouwen, en dat zijn er veel, die met een enorme lijst eisen aan komen.... In welke wereld leef je dan vraag ik mij dan af. En al helemaal als ik zie dat die foto's toch erg veel weg hebben van een hobbit.
Zoooooooo, dan kun je er ook naast zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork...
"Zoekt man die niet direct kijkt naar opleidingsniveau" Dom geboren en nooit wat bijgeleerd.
"Zoekt man die niet iedere avond met zijn vrienden op stap wilt." Ik ben bezitterig...
"Spontaan en pittige dame" Ben een kuthoer die, als ze haar zin niet krijgt, iedereen gaat uitschelden met alles dat in mij opkomt.
Etc etc?
"Ik zou mezelf omschrijven als een vlotte hippe meid die er van houd om af en toe even lekker gek te doen met de girlz"quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork...
"Zoekt man die niet direct kijkt naar opleidingsniveau" Dom geboren en nooit wat bijgeleerd.
"Zoekt man die niet iedere avond met zijn vrienden op stap wilt." Ik ben bezitterig...
"Spontaan en pittige dame" Ben een kuthoer die, als ze haar zin niet krijgt, iedereen gaat uitschelden met alles dat in mij opkomt.
Etc etc?
Alleen de eerste moet zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Etc etc?
Die eerste regel komt helaas, zeker met foto's erbij, verdomd vaak te voorschijn als waarheid.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef Puala het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
"Zoekt man die kijkt naar innerlijk in plaats van uiterlijk" Oftewel, hobbit/hork... zoekt een kerel die kijkt naar mijn innerlijk ipv naar mijn leuke koppie en mn grote tieten.
"Zoekt man die niet direct kijkt naar opleidingsniveau" Dom geboren en nooit wat bijgeleerd. Zoekt een man die niet kijkt naar geld, maar naar hoe ik ben
"Zoekt man die niet iedere avond met zijn vrienden op stap wilt." Ik ben bezitterig... Zoekt een man die niet enkel om status geeft, maar ook heikneuterig genoeg is om een avond samen met mij op de bank te willen zitten en meehelpt in het huishouden ipv mij thuis te laten zitten met de teringbende terwijl hij geniet.
"Spontaan en pittige dame" Ben een kuthoer die, als ze haar zin niet krijgt, iedereen gaat uitschelden met alles dat in mij opkomt. Ik heb mijn zegje klaar en knik niet gewillig op het moment dat jij wilt dat ik dit wel doe.
Etc etc?
Sowieso. Wat maakt het uit wat voor een opleiding iemand heeft afgerond? Alsof je elkaar dan ineens veel beter ziet zitten. Dat is ook zoiets wat helemaal niets zegt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die eerste regel komt helaas, zeker met foto's erbij, verdomd vaak te voorschijn als waarheid.
Alhoewel de tweede ook... Hoogst genoten opleiding is dan middelbaar ofzo... Niet dat daar wat mis mee is, maar om het dan direct zo neer te zetten op je profiel. Reken daarbij een paar andere stomme opmerkingen...
Dat soort dingen vul ik dus ook nooit in...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Sowieso. Wat maakt het uit wat voor een opleiding iemand heeft afgerond? Alsof je elkaar dan ineens veel beter ziet zitten. Dat is ook zoiets wat helemaal niets zegt.
Net als het salaris wat je verdient wat je zelfs in kunt vullen op Lexa.nl
Nee, jouw hoogstgenoten opleiding is HBO...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn hoogstgenoten opleiding is MBO niveau 4 maar ik weet dat ik nu meer verdien dan een vage kennis die dezelfde richting op HBO niveau gedaan heeft![]()
maw, opleiding zegt niets.
Hoogstafgeronde danquote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat soort dingen vul ik dus ook nooit in...
[..]
Nee, jouw hoogstgenoten opleiding is HBO...
Ik heb meteen zin om even te klooien op lexaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat soort dingen vul ik dus ook nooit in...
[..]
Nee, jouw hoogstgenoten opleiding is HBO...
Badoo heb ik vrij snel weer dag gezegd. Ik moet een foto uploaden en voor zo nu en dan een lolletje heb ik daar geen zin in. Ik schijn nog te staan op Knuz en een of andere internationale site. Die laatste is wel geestig trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb meteen zin om even te klooien op lexaDoe ik wel vaker. Die reacties......
![]()
Rotterdam CS?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
OeiDat is wel een "specialiteit" van mij.
Ik ga mijn best doen.
[ afbeelding ]
Toevallig gisteren gemaakt
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe achtergrond, een keertje geen muzikanten![]()
Jaquote:
Ja, ben er eind vorig jaar geweest. Toen was er al een deel met winkels open en die punt was volgens mij grotendeels nog kaal beton, maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja
Afgelopen zondag speciaal voor naar toegegaan. Het wordt echt ontzettend mooi en modern. Ik had nooit verwacht dat ze dit er van zouden maken. Vooral die lelijke stations hal waar echt niets te zien of te vinden was. Daar zitten nu tientallen winkels en zo. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Dan is het nu echt totaal anders al weer. Vooral buiten waar de trams rijden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja, ben er eind vorig jaar geweest. Toen was er al een deel met winkels open en die punt was volgens mij grotendeels nog kaal beton, maar dat weet ik niet zeker meer.
Gewoon je naam en niets anders er achter? Dan kan je hem ook nog altijd voor wat anders gebruiken later?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor naam zal ik voor mijn website die er ooit gaat komen gaan gebruiken?
Kiekjesvankano.nl (Of toch maar niet)
Mijnnaamphotography.nl (maar is ook een andere, amerikaanse fotograaf die zich zo noemt)
mijnnaamfotografie.nl (lekker afgezaagd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |