Niet alleen door internetdaten, maar ook door forums als dit kom je steeds sneller met meer mensen in contact. Ik vind dat wel een positieve ontwikkeling.quote:
Absoluut. Vooral als je in een dagelijkse sleur van werken zit waar je iedere dag alleen maar dezelfde mensen tegenkomt.....jaren lang.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet alleen door internetdaten, maar ook door forums als dit kom je steeds sneller met meer mensen in contact. Ik vind dat wel een positieve ontwikkeling.
Trance energyquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En voor mij was dat echt toen dat net allemaal een beetje begon dus iedereen vond het maar raar dat ik iemand via internet had leren kennen. Dat was via TMF chat![]()
![]()
Ik zei wel forum maar het was via TMF chat dus. En ik heb haar toen ontmoet op Trance energy in Utrecht.
ik ben er 4x geweest en 4x was het geweldig. 3x in de jaarbeurs en 1 keer in Heerenveen. Die laatste was wel een beetje erg ver reizen maar het was zeker de moeite waard.quote:
idd. Ik zit nu niet in een sleur, maar ik kan me voorstellen dat als je 30/40 bent, vrijgezel en op jezelf woont, dat het toch vrij saai is allemaal. Gelukkig heb ik een hoop dingen naast werken, sporten/fotografie, vrienden enzo. Maar als je dat niet hebt is het toch maar saai lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral als je in een dagelijkse sleur van werken zit waar je iedere dag alleen maar dezelfde mensen tegenkomt.....jaren lang.
Ja zeker nu met de datingsites.. Al is dat denk ik soms ook wel fijn. Mijn moeder zocht een vrouw en je gaat toch niet snel in de kroeg op zoek naar een dame van 40-50 die ook op vrouwen valt.. Het is niet dat ze een etiket op zich hebben met "ik zoek een vrouw"quote:
TMF Chat! Ik hoorde laatst ook iemand van het Hyves forum. Dat is echt ook oud.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En voor mij was dat echt toen dat net allemaal een beetje begon dus iedereen vond het maar raar dat ik iemand via internet had leren kennen. Dat was via TMF chat![]()
![]()
Ik zei wel forum maar het was via TMF chat dus. En ik heb haar toen ontmoet op Trance energy in Utrecht.
Ik heb 2 echt goede vrienden en die betekenen erg veel voor mij, de rest zijn kennissen maar dat zit wel goed. Die goede vrienden hebben dan wel al een gezin gesticht en zo en ik als enige niet. Dat is idd wel minder. Maar mijn tijd komt nog welquote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idd. Ik zit nu niet in een sleur, maar ik kan me voorstellen dat als je 30/40 bent, vrijgezel en op jezelf woont, dat het toch vrij saai is allemaal. Gelukkig heb ik een hoop dingen naast werken, sporten/fotografie, vrienden enzo. Maar als je dat niet hebt is het toch maar saai lijkt me.
Waar ik mij wel enorm aan erger op dating sites zijn die vrouwen, en dat zijn er veel, die met een enorme lijst eisen aan komen.... In welke wereld leef je dan vraag ik mij dan af. En al helemaal als ik zie dat die foto's toch erg veel weg hebben van een hobbit.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker nu met de datingsites.. Al is dat denk ik soms ook wel fijn. Mijn moeder zocht een vrouw en je gaat toch niet snel in de kroeg op zoek naar een dame van 40-50 die ook op vrouwen valt.. Het is niet dat ze een etiket op zich hebben met "ik zoek een vrouw"
[..]
TMF Chat! Ik hoorde laatst ook iemand van het Hyves forum. Dat is echt ook oud.
Badoo schijnt succesvoller te zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik moet zeggen dat ik momenteel wel een profiel heb op Lexa.nl maar dat is echt helemaal niets voor mij. Ik heb sowieso een enorm lompe kop op foto's want ik kan gewoon niet normaal kijken als ik een foto probeer te maken voor zo'n website. Ik kijk dan altijd alsof ik moet poepen ofzo.
Oh, maar dat zijn ook van die vrouwen die je in het echt gewoon moet mijden. Die stellen zelfs eisen aan vriendinnenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waar ik mij wel enorm aan erger op dating sites zijn die vrouwen, en dat zijn er veel, die met een enorme lijst eisen aan komen.... In welke wereld leef je dan vraag ik mij dan af. En al helemaal als ik zie dat die foto's toch erg veel weg hebben van een hobbit.
En ik heb tegenwoordig zelf een Facebook account. Dat zweerde ik ook altijd afSinds een half jaar nu.
Of het is juist onzekerheid. Ach, laat hen maar zoeken daar die prins (beschermer) op het witte paard die nooit gevonden gaat worden.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, maar dat zijn ook van die vrouwen die je in het echt gewoon moet mijden. Die stellen zelfs eisen aan vriendinnen
Heb ik ook een account geloof ik.quote:
Ik dacht ook, ik aan de vrouw? Ja, vast. Tis toch geluktquote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb 2 echt goede vrienden en die betekenen erg veel voor mij, de rest zijn kennissen maar dat zit wel goed. Die goede vrienden hebben dan wel al een gezin gesticht en zo en ik als enige niet. Dat is idd wel minder. Maar mijn tijd komt nog wel
Zo serieus ben ik er ook weer niet op in gegaan.quote:[..]
Waar ik mij wel enorm aan erger op dating sites zijn die vrouwen, en dat zijn er veel, die met een enorme lijst eisen aan komen.... In welke wereld leef je dan vraag ik mij dan af. En al helemaal als ik zie dat die foto's toch erg veel weg hebben van een hobbit.
En ik heb tegenwoordig zelf een Facebook account. Dat zweerde ik ook altijd afSinds een half jaar nu.
Doe je deze maand weer mee met de wedstrijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand snapt mijn minimale foto niet in het 'beoordeel de foto van je voorganger topic' maar dat gebeurt wel vaker.
Betonnen appartement, nog nooit klachten gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Heerlijk als je muziek goed hard kan zetten in de avondMijn bovenburen zijn een maand met vakantie. Als muziek liefhebber is dat erg prettig.
Wat is het onderwerp? Wil wel een poging wagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe je deze maand weer mee met de wedstrijd?
Hout......uit 1925quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Betonnen appartement, nog nooit klachten gehad
Lijnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp? Wil wel een poging wagen.
Mijne is 3/4 jaar oud volgens mijquote:
Wellicht vinden ze iemand, maar ik betwijfel of ze er gelukkig van wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Of het is juist onzekerheid. Ach, laat hen maar zoeken daar die prins (beschermer) op het witte paard die nooit gevonden gaat worden.
Je schijnt er goed scharrels op te kunnen doen, maar ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Jij?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik ook een account geloof ik.
Zullen we eerst maar eens samen op vakantie gaan en samen kerst vieren enzo?quote:[..]
Ik dacht ook, ik aan de vrouw? Ja, vast. Tis toch geluktKinderen moet ik nog even niet aan denken, maar daar ben ik nog te jong voor
Oeiquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijnen.
[..]
Mijne is 3/4 jaar oud volgens mij
Goede tip!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Wellicht vinden ze iemand, maar ik betwijfel of ze er gelukkig van worden
[..]
Je schijnt er goed scharrels op te kunnen doen, maar ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Jij?
Ah, je gaat er al van uit dat ik kindjes met jou wil?quote:[..]
Zullen we eerst maar eens samen op vakantie gaan en samen kerst vieren enzo?![]()
Geen lijnen van wit poeder he?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
OeiDat is wel een "specialiteit" van mij.
Die is fraai!quote:
Neuh joh, gewoon voor de hebquote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, je gaat er al van uit dat ik kindjes met jou wil?
Tnxquote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goede tip!
[..]
Ah, je gaat er al van uit dat ik kindjes met jou wil?
[..]
Geen lijnen van wit poeder he?
[..]
Die is fraai!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |