Leuke foto's!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al een quote, dus mijn quote-quotum was op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet je het filmpje er ook bij doen natuurlijk
Normaal statief past niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn softbox binnengekregenWas alleen vergeten om een statief er bij te bestellen dus moet als nog een dag wachten tot ik er wat mee kan.
Wat voor een softbox, welk merk/groottequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn softbox binnengekregenWas alleen vergeten om een statief er bij te bestellen dus moet als nog een dag wachten tot ik er wat mee kan.
http://www.kamera-express(...)_nl&JumpTo=OfferListquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat voor een softbox, welk merk/grootte?
Ahh, hmm zelf geen fan van fc softboxen. Erg matige kwaliteit (dunne stof), scheurt snel. De studio flitsers/lampen zijn daarintegen wel echt bang for your buckquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.kamera-express(...)_nl&JumpTo=OfferList
Ik merk het vanzelf welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ahh, hmm zelf geen fan van fc softboxen. Erg matige kwaliteit (dunne stof), scheurt snel. De studio flitsers/lampen zijn daarintegen wel echt bang for your buck![]()
K heb ook een soortgelijke lamp van falcon eyes:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf welSowieso mijn eerste lamp die ik heb
Maar van wat ik er nu van zie is hij perfect voor waar ik hem voor wil gebruiken.
Verkapte check mijn fantastische 1D postquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de accu van een 1d glimmend is, ik vind dit echt raar uitzien
[ afbeelding ]
Het is nieteens mijn cameraquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Verkapte check mijn fantastische 1D post
Als het goed is over een half uurquote:
Is dit niet opgelost in de 1D mk2, mk3, mk4 of x?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de accu van een 1d glimmend is, ik vind dit echt raar uitzien
[ afbeelding ]
Tis een neppert.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
1ds mark iiiquote:
Hmm echt?quote:
quote:
Ik ga zo denk ik! Heb net een rolletje in de Olympus gedrukt, ben benieuwd hoe dat gaat!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:16 schreef Xilantof het volgende:
Wie is er al naar buiten gerend? In de sneeuw, blauwe lucht er boven...!
Sneeuw? Waar?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:16 schreef Xilantof het volgende:
Wie is er al naar buiten gerend? In de sneeuw, blauwe lucht er boven...!
Ik heb net ruim 20 km gerend van Hoek van Holland naar Den Haag (huis) terug. Ook prachtige witte stranden en duinenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fietste om 08:00 door de mooie velden met blauwe lucht, opkomende zon, onberoerde sneeuw.
Maar geen camera mee natuurlijk
Regio Den Haag sowiesoquote:
Oh, omgeving zaandam/wormerveer vrij weinig. Alles is al wegquote:Op zondag 10 februari 2013 13:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Regio Den Haag sowieso
Vannacht zo'n 2-3 cm gevallen, genoeg voor een mooi wit laagje
Lekker stukkie! Vriend van me gaat vandaag bij Schoorl 30 km hardlopen door de duinen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb net ruim 20 km gerend van Hoek van Holland naar Den Haag (huis) terug. Ook prachtige witte stranden en duinen
Huhh, hier in limburg schijnt de zon en is geen neerslag te bekennenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam ligt een centimeter of 10.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Amsterdam ligt een centimeter of 10.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker stukkie! Vriend van me gaat vandaag bij Schoorl 30 km hardlopen door de duinen.
iPhone?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fietste om 08:00 door de mooie velden met blauwe lucht, opkomende zon, onberoerde sneeuw.
Maar geen camera mee natuurlijk
Die heb ik niet hoorquote:
Ja dat is ie volgens FBquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe ben je naar de hoek van holland gekomen? Weggebracht?
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe ben je naar de hoek van holland gekomen? Weggebracht?
Hangt af van de afstand die je op de optocht staat.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Mercan het volgende:
Straks ff foto's maken van de carnavals optocht.
Wil één lens gebruiken. Welke zal ik meenemen 17-50 2.8 of de 70-200 2.8?
Ze komen letterlijk voor mij langs.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt af van de afstand die je op de optocht staat.
Waarom? Neig veel meer naar groothoek op korte afstand.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ze komen letterlijk voor mij langs.
Ik denk dat ik voor portretten ga dus de 70-200 2.8 meeneem.
Geen zin om lenzen te wisselen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom niet gewoon allebei mee evengoed? 1tje los in je tas?
2de body kopen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef Mercan het volgende:
[..]
Geen zin om lenzen te wisselen.
Ga gewoon ff paar kiekjes schieten.
70-200 2.8 zit er al op
Post straks wel het resultaat.
17-50 hands down, iets croppen kan altijd nog, meer groothoek erbij halen in post nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Mercan het volgende:
Straks ff foto's maken van de carnavals optocht.
Wil één lens gebruiken. Welke zal ik meenemen 17-50 2.8 of de 70-200 2.8?
40d/50d ofzo, geen geldquote:
Misschien heeft ie een nikonquote:
ohh, ja weet ik toch nietquote:
Als ik Crop zou willen fotograferen zou ik een pentax kopen.quote:
Waarom post je hem dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Mercan het volgende:
[..]
Had mijn instellingen nog niet correct, dit was de eerste foto die ik nam.
In PS of GIMP even onscherp maken die jas, spreekt de foto nog meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Mercan het volgende:
[..]
Had mijn instellingen nog niet correct, dit was de eerste foto die ik nam.
Why? Je houdt van een uitdaging?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik Crop zou willen fotograferen zou ik een pentax kopen.
Op crop krijg je meer waar voor je geld bij Pentax, uitstekende sensors.quote:
Je post toch alleen goede resultaten lijkt me, en niet de zooi?quote:
Doe jij vooral wat jij wilt doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je post toch alleen goede resultaten lijkt me, en niet de zooi?
Tuurlijk, maar goed als je een foto post verwacht ik dat je er kritiek op kunt leveren.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Mercan het volgende:
[..]
Doe jij vooral wat jij wilt doen.
En laat anderen vooral doen wat zij willen doen.
I rest my case.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar goed als je een foto post verwacht ik dat je er kritiek op kunt leveren.
En als je je daarbij gaat excuseren dat je instellingen nog niet goed staan kan je beter een tof resultaat posten met de juiste instellingen lijkt me.
Aaargh, dat filmpje is verwijderdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet je het filmpje er ook bij doen natuurlijk
Daar gaan onze belasting centenquote:
Hij staat nog op de dumpert.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaargh, dat filmpje is verwijderd
Noorwegen.quote:
Dat is niet wat D_A bedoelt. Je post een foto en kan gewoon kritiek verwachten. Dat jij je dan verschuilt achter je instellingen maakt dat wij niet snappen waarom je de foto post. Dus nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de gedachte die je had toen je de foto postte.quote:
Ff los van scherpte is het wel een mooi moment. Waar was dit?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Mercan het volgende:
Een verlegen mannetje tussen al het carnavalsgeweld.
[ afbeelding ]
Ligt eraan. De meeste A3 modellen van Brother zijn niet zo zwaar maar als je het over zakelijke A3 printers van Oki of Konica-Minolta hebt zul je wel flink last hebben ja. Ik sleep er dagelijks mee alleen (gelukkig) geen trappen op.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Doodkapje het volgende:
Vandaag ff een printertje (formaat A3) gesjouwd,... 2 trappen af, weer 2 trappen op... Mijn onderrug klopt nu
Ja lekker man! Meer dan goed. Ik heb geen idee waarom maar het voelt allemaal erg goed momenteel. Zal ook met het werk te maken hebben denk ik. Ik heb daar zeker een jaar in een dip gezeten, stress enzo, al zie ik het als een dip. Dat klinkt minder ernstigquote:
Ben benieuwd. Bewerkt met drank en wiet op, zoals 't bij een wiebelfoto hoort?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja lekker man! Meer dan goed. Ik heb geen idee waarom maar het voelt allemaal erg goed momenteel. Zal ook met het werk te maken hebben denk ik. Ik heb daar zeker een jaar in een dip gezeten, stress enzo, al zie ik het als een dip. Dat klinkt minder ernstig![]()
Ik heb zelfs weer foto's geschoten. ook dat was ik helemaal kwijt.
jij?
Juist bijna geen bewerkte foto's maar mijn gehele inspiratie was ook gewoon weg. Stress en wiet gaan niet samenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Bewerkt met drank en wiet op, zoals 't bij een wiebelfoto hoort?
Met mij gaat 't ook goed. Langzaam aan meer fotomeuk kopen, zowaar aan de haak geslagen door een vrouw en ik zit nu op mezelf. Meer valt er niet echt te melden.
Ach, voor alsnog gaat de geldbalans nog goed dus geen reden tot klagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Juist bijna geen bewerkte foto's maar mijn gehele inspiratie was ook gewoon weg. Stress en wiet gaan niet samen
Op jezelf is erg leuk, vooral de eerste paar jaar, daarna is het natuurlijk niet nieuw meer en dan kom je ook wel wat meer nadelen tegen zoals geldWaar je veel voorzichtiger mee moet zijn.
En een vrouwtje naast je is altijd fijn natuurlijk. Ik scharrel maar wat her en der. Volgens mij komt dat nooit goed
Lolquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, voor alsnog gaat de geldbalans nog goed dus geen reden tot klagen.
De mijne woont wel ver weg dus das wel weer jammer.
Van een collega moet ik daarom een scharrel voor doordeweeks regelen
Ik was altijd gewend om met geld te 'strooien' toen ik nog bij mijn ouders woonde maar dat kan natuurlijk niet als je op jezelf woont en daar kwam ik gelukkig op tijd achter. Ik heb zelfs een spaarrekening gespekt en dat is echt een zeer bijzonder iets voor mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, voor alsnog gaat de geldbalans nog goed dus geen reden tot klagen.
De mijne woont wel ver weg dus das wel weer jammer.
Van een collega moet ik daarom een scharrel voor doordeweeks regelen
Feli!quote:
Feli.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
Oja Wiebel, die hierboven is mijn vriendin.
Ik ben nooit echt van het geld strooien geweest. Ben wel makkelijk met geld en soms misschien iets te makkelijk, maar ik geef geen geld uit wat ik niet kan missen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik was altijd gewend om met geld te 'strooien' toen ik nog bij mijn ouders woonde maar dat kan natuurlijk niet als je op jezelf woont en daar kwam ik gelukkig op tijd achter. Ik heb zelfs een spaarrekening gespekt en dat is echt een zeer bijzonder iets voor mij.
Vreemd gaan..... Ik heb het nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Maar dat zie jij ook zo in. Het is juist leuk als je haar een tijdje niet hebt gezien om er dan vervolgens naar uit te kijken om haar weer te zien.
Dat hoor je echt heel vaak he? Via internet ontmoet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik woon nu al drie jaar samen met mijn vriendin en heb haar ook via een forum ontmoetZijn al bijna 6 jaar bij elkaar.
Ik was vroeger, zeg maar zo'n 6 jaar geleden echt een lul zo nu en dan om het zo maar te zeggen. Dat is gewoon niet uit te leggen, dan had je mij echt moeten kennen in die tijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Puala het volgende:
Wiebel, ik heb vulling in mijn fobo![]()
En uiteraard andersom![]()
Hoe verziek je het dan?Domme dingen gedaan/gezegd?
Steeds vaker denk ik...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hoor je echt heel vaak he? Via internet ontmoet.
En voor mij was dat echt toen dat net allemaal een beetje begon dus iedereen vond het maar raar dat ik iemand via internet had leren kennen. Dat was via TMF chatquote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hoor je echt heel vaak he? Via internet ontmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |