Geen zin om lenzen te wisselen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom niet gewoon allebei mee evengoed? 1tje los in je tas?
2de body kopen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef Mercan het volgende:
[..]
Geen zin om lenzen te wisselen.
Ga gewoon ff paar kiekjes schieten.
70-200 2.8 zit er al op
Post straks wel het resultaat.
17-50 hands down, iets croppen kan altijd nog, meer groothoek erbij halen in post nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Mercan het volgende:
Straks ff foto's maken van de carnavals optocht.
Wil één lens gebruiken. Welke zal ik meenemen 17-50 2.8 of de 70-200 2.8?
40d/50d ofzo, geen geldquote:
Misschien heeft ie een nikonquote:
ohh, ja weet ik toch nietquote:
Als ik Crop zou willen fotograferen zou ik een pentax kopen.quote:
Waarom post je hem dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Mercan het volgende:
[..]
Had mijn instellingen nog niet correct, dit was de eerste foto die ik nam.
In PS of GIMP even onscherp maken die jas, spreekt de foto nog meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Mercan het volgende:
[..]
Had mijn instellingen nog niet correct, dit was de eerste foto die ik nam.
Why? Je houdt van een uitdaging?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik Crop zou willen fotograferen zou ik een pentax kopen.
Op crop krijg je meer waar voor je geld bij Pentax, uitstekende sensors.quote:
Je post toch alleen goede resultaten lijkt me, en niet de zooi?quote:
Doe jij vooral wat jij wilt doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je post toch alleen goede resultaten lijkt me, en niet de zooi?
Tuurlijk, maar goed als je een foto post verwacht ik dat je er kritiek op kunt leveren.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Mercan het volgende:
[..]
Doe jij vooral wat jij wilt doen.
En laat anderen vooral doen wat zij willen doen.
I rest my case.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar goed als je een foto post verwacht ik dat je er kritiek op kunt leveren.
En als je je daarbij gaat excuseren dat je instellingen nog niet goed staan kan je beter een tof resultaat posten met de juiste instellingen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |