Wel echt bizar die belichting, heel zwaar die schaduwen opgehaalt maar het toch nog een realistische foto weten te behouden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Mercan het volgende:
Winnaar World Press Photo / Fotograaf: Paul Hansen
Ik ben er stil van..
[ afbeelding ]
chinezenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beetje een filmposter feel zit er op. Niet dat de inhoud minder maakt trouwens...
Trouwens, vond net dit: Modern Chinese Kids Are Using Expensive DSLR Camera, damn!![]()
[ afbeelding ]
Hmm, ik dacht dat je de shadowcopy ook op externe drive kon zetten, maar helaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je die windows feature verwart met het maken van een backup...
Backup maken naar een externe had is de belangrijkste functie van Time Machine die ik gebruik.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd met mijn verjaardag allemaal!
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Whehe, gefeli!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Beetje gefrustreerd?quote:
Gefelicitaart!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
mwoa, meer dat het zo'n volk is wat die continue prestatiedrang heeft, en dan niet alleen in fotografie, in alles...quote:
Spontaan ja, zeker!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt voor alle spontane felicitaties! Feestje is inmiddels afgelopen, alleen de kater rest nog.
Je moet toch als je 1,353,820.999 landgenoten hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mwoa, meer dat het zo'n volk is wat die continue prestatiedrang heeft, en dan niet alleen in fotografie, in alles...
Ligt denk meer aan dat communistische verleden (of eigenlijk nog deels heden) wat er nog heerst..quote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je moet toch als je 1,353,820.999 landgenoten hebt.
Ben blij dat ik daar niet woon overigens...
Gaaf! De WPP zijn sowieso altijd gave en zeer goede foto's, dus moet vast een hoop mooi beeldmateriaal in staan. Ook nog achtergrondverhalen erbij, of niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef Mercan het volgende:
Dit weekend deze voor ¤ 0,95 cent gekocht in een tweedehands boekenwinkel![]()
1955 - 1980
[ afbeelding ]
Zitten ook achtergrond verhalen bij.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gaaf! De WPP zijn sowieso altijd gave en zeer goede foto's, dus moet vast een hoop mooi beeldmateriaal in staan. Ook nog achtergrondverhalen erbij, of niet?
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even en ik ben terug. Just so you know
Fotojournalisme... dat is nu juist de context die veel mensen vergeten te geven aan een WPP.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:36 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zitten ook achtergrond verhalen bij.
Staan erg indrukwekkende foto's in.
Voor foto journalisten een bron van inspiratie.
Dat is weer wat makkelijke kritiek van jouw kant imho. Tuurlijk, op internet heerst de neiging om érg op de technische eigenschappen van een foto te letten bij het leveren van kritiek, maar ik geloof niet dat als iemand anders deze foto in een andere context had geplaatst, dat hij dan afgebrand zou worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:00 schreef Uncle het volgende:
[..]
Fotojournalisme... dat is nu juist de context die veel mensen vergeten te geven aan een WPP.
Vind het altijd een beetje schijnheilig om de verkozen foto gelijk briljant te noemen. Als ik de winnaar van dit jaar gepost had dan had ik vast opmerkingen gehad als 'scheef', te krap aan de onderkant, en aan de linkerkant, ow en recht ook, shop die kabel ff weg, etc.
Tis een prima foto met inderdaad een lekkere nabewerking, maar bij fotojournalisme maakt de context het verschil tussen gewoon een plaat en een hele goede plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |