Of .eu kan ook nog.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor naam zal ik voor mijn website die er ooit gaat komen gaan gebruiken?
Kiekjesvankano.nl (Of toch maar niet)
Mijnnaamphotography.nl (maar is ook een andere, amerikaanse fotograaf die zich zo noemt)
mijnnaamfotografie.nl (lekker afgezaagd)
anders had het niet gekund.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Graag zonder mijn naam hier te noemen
Denk dat ik dat ga doen ja. Kan ik het wat breder maken dan alleen fotografie.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon je naam en niets anders er achter? Dan kan je hem ook nog altijd voor wat anders gebruiken later?
Ik snap jequote:
Epsonquote:Op maandag 11 februari 2013 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ligt eraan. De meeste A3 modellen van Brother zijn niet zo zwaar maar als je het over zakelijke A3 printers van Oki of Konica-Minolta hebt zul je wel flink last hebben ja. Ik sleep er dagelijks mee alleen (gelukkig) geen trappen op.
Ruimschoots te laat, maar tot ziensquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor!
Toedels.
Hiephoeraquote:
Een tijdjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef freud het volgende:
We wonen nu al bijna 5 jaar samen in mijn huis, dus was tijdje dubbele lasten...
Ja, ok, we hadden er ook een olympisch setje bodies en lenzen van kunnen halen, maar goed, wat heb je daar nou aan?quote:
Grut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef freud het volgende:
Mja, al ruim 2 jaar getrouwd, dus we zijn voorbij het hokken. Was inderdaad erg lang helaas. Kunnen nu gelukkig eindelijk verder
En dankquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Doodkapje het volgende:
FOK!kers worden HOK!kers. Feli An & freud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |