Ben jij me nu ook al aan het stalken?!quote:
u so populerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het stalken?!
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het stalken?!
Gele.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
Welke M&M's vinden jullie het lekkerst?!
op internet lees ik dat het de symptomen van een tumor zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:56 schreef RickoKun het volgende:
Wat krijg ik nou ineens voor hersenkanker.
Sinds vandaag na t klaarkomen elke keer koppijn voor zo'n drie minuten. Hopelijk niet iets chronisch![]()
Gkkm 0/quote:
Sorry, dat was een van mijn cavia'squote:
kan gebeurenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, dat was een van mijn cavia's
ik ga zometeen een werkopname doen zodat ik langs de broodjeszaak komquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik reis vandaag speciaal via Agga Centraal, zodat ik een starbuckskoffie kan kopen.x 2 miljoen.
Ja, wel bezig voor school tho..quote:
Bij mijn stage hadden ze een slagerij met een lekker broodje gehaktbal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zometeen een werkopname doen zodat ik langs de broodjeszaak kom
weet ik nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel bezig voor school tho..
[..]
Bij mijn stage hadden ze een slagerij met een lekker broodje gehaktbal.
Ik ga kwijlen als ik er aan denk.
Wat neem jij?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik reis vandaag speciaal via Agga Centraal, zodat ik een starbuckskoffie kan kopen.x 2 miljoen.
Spannendquote:
Zo vroeg op sis... het is niet eerlijk.. Pas over een uur en een kwartier is het leuk..quote:
Veel te vroeg idd :Equote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo vroeg op sis... het is niet eerlijk.. Pas over een uur en een kwartier is het leuk..
Ik denk dat ik 5 koppen koffie meeneem in de trein
* Prikt op 4 plaatsen tegelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel te vroeg idd :E
Gewoon een koffieinfuus sistah
Don't stop, just let it flow lalalalalalaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Prikt op 4 plaatsen tegelijk.
Algemeen bekend.quote:
Weet ik, smoothboy :$quote:
Oh gottegodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou wel een engels ontbijt lusten
Ik normaal ook niet, maar gewoon omdat het vrijdag isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef Dqod het volgende:
Oh gottegod
Nee, ik krijg nu niks weg denk ik.. Ff zien hoe ik dat zo ga doen
zondagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou wel een engels ontbijt lusten
Minus de bonen in tomatensaus.. dat is ranzig.quote:
nee - de worstjes want daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minus de bonen in tomatensaus.. dat is ranzig.
Leven op het randjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar gewoon omdat het vrijdag is
Ruilen we gewoon.. want die wil ik welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee - de worstjes want daar heb ik geen zin in
Ja ik ben zwanger van een drielingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven op het randje
Maar goed, ik begin te denken dat ik zwanger ben door al je gepraat over eten.. Het veroorzaakt een soort van morning sickness bij me sis :E
zondag 11:30 bij bij zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruilen we gewoon.. want die wil ik wel
En hash browns, en champignons en toast en ik wil het gewoon allemaal
Dat zeg ik jongeuuuuuuuuuhh.. Koffiezwangerschapquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben zwanger van een drieling![]()
Maar dan ben jij juist degene die zwanger is.. want morning sickness is iets voor zwangeren ..
Wil je ons iets vertellen sis?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven op het randje
Maar goed, ik begin te denken dat ik zwanger ben door al je gepraat over eten.. Het veroorzaakt een soort van morning sickness bij me sis :E
Moet jij nou weer?quote:
Ga terug je bed in man, zijn toch geen tijden ditquote:
Ok proostquote:
Ik moet gewoon werken hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga terug je bed in man, zijn toch geen tijden dit
oe oe oe mag ik raden wie het was?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:01 schreef BobbyB het volgende:
En daarbij werd ik al om 7 uur wakker gebeld door een bepaald iemand.
Bek houden gekke conducteurquote:
Je moet helemaal niks u_uquote:
Ik los je fluit op in het zuur terwijl je verschrikt toekijktquote:
ik heb een reserve geen probleemquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik los je fluit op in het zuur terwijl je verschrikt toekijkt
wat een agressie weer op de vrijdagochtendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik los je fluit op in het zuur terwijl je verschrikt toekijkt
Verdommequote:
Nee natuurlijk niet, dat zou ik toch nooit doenquote:
ja weet ik niet..... je gebruikt hem verder toch nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat zou ik toch nooit doen
Nou doe eens een gokquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oe oe oe mag ik raden wie het was?
Vrijdag is een agressieve dag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een agressie weer op de vrijdagochtend
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja weet ik niet..... je gebruikt hem verder toch niet
Ja ik zou nu ook wel kilo's kibbeling kunnen wegwerken.quote:
met saus en dan in een trein gaan zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik zou nu ook wel kilo's kibbeling kunnen wegwerken.
Gewoon omdat het kan.
heb ik meer op de maandagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijdag is een agressieve dag.
Naast mensen en dan met open mond eten en smakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met saus en dan in een trein gaan zitten
Maandag heerst er meer een soort gelatenheid.. "het moet maar"quote:
Nee, helaas. Je gaat niet door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het de mevrouw van UPC met een aanbieding die je niet mag missen?
gewoon tegenover iemand gaan zitten in een lege coupequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast mensen en dan met open mond eten en smakken
Of er gezellig naast..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon tegenover iemand gaan zitten in een lege coupe
ze vinden je gewoon liefquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of er gezellig naast..
Doen ze bij mij in de lege bus ook altijd.
en dan zelfs nog vragen of je je tas even weg wil halen zodat ze daar kunnen zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doen ze bij mij in de lege bus ook altijd.
Dat lijkt me sterkquote:
Pokerface dan hoor..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan zelfs nog vragen of je je tas even weg wil halen zodat ze daar kunnen zitten
Doe eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou jou eens even zo laten schrikken
quote:
Goede constatering.quote:
Daar wordt een mens blij vanquote:
Zijn nog niet in VVK toch? 10 uur pas?quote:
Klopt, maar de rij staat er al.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn nog niet in VVK toch? 10 uur pas?
Mensen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wordt een mens blij van![]()
Gisteren stond ik bij de bus om in te stappen, deuren zoeven open en ik hoef niet eens meer te lopen, werd zo die bus in gedrukt
Kill it with fire.quote:
Oh je verwacht dat mensen gewoon hun werk doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
School![]()
Moet ik een printscreen maken van een pagina waarop ik dingen heb ingeleverd. Ipv dat ze het zelf controleren.
Gemak dient echt de mens he..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh je verwacht dat mensen gewoon hun werk doen?
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, maar de rij staat er al.
Gefeliquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:06 schreef Broekpaling het volgende:
2 staanplaatsen voor Fleetwood Mac.YES!
Boh, tell me bout it.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.Vroegah kon dat niet eens, kon je pas op het moment dat de VVK startte refreshen en dan was je of de lul of had je geluk.
Thanks.quote:
Ik vind ze geweldig en sta ook in de wachtrij maar vind het ook geen ramp als ik geen kaarten kan krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, tell me bout it.![]()
Toen met Metallica in 2009 heb ik een half uur in de rij gestaan vanaf 10 uur en hoorde later dat alle kaarten waren verkocht in 17 minuten.![]()
![]()
Toen vette mazzel gehad dat de organisatoren net begonnen waren met de in bulk opgekochte kaarten ongeldig te verklaren en opnieuw te verkopen. Dus de avond voor het optreden 2 kaarten kunnen scoren.
[..]
Thanks.Ga jij ook? Of niet echt jouw muziek?
Hoor ik btw wel vaker.. komt dat door de mensenmassa's ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Hou niet (meer) zo van die massale shows.
Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik btw wel vaker.. komt dat door de mensenmassa's ?
Of meer de grootte van de shows?
Is dat niet ontzettend eng?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen was
Boh die zere rug inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen was
Jawel, t is ook kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend eng?
Bij festivals heb je nog het geluk dat het in de open lucht is en dat je nog weg kan lopen zonder dat je iets hoeft te missen
vrij te houden vooraan bij een openluchtfestival.. Ja wat denk je zelf?
ies cultuurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, t is ook kutLaatste concert was Damian Marley in Paradiso, waren we er om half 9 en pas om half 12 kwam die klootzak het podium op, had ie 3 (!!!!) voorprogramma's waar niks over bekend was, dus ik brak wel een beetje en heb niet echt meer kunnen genieten van damian
Arrogante jamaicaanse lul
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh die zere rug inderdaad.Maar ik wil te graag bij het podium.
Tot nog toe is het moment als de main act opkomt altijd zo tof dat ik m'n rug vergeet maar tijdens de opener bands en de wandeling naar de auto ben ik echt 84 jaar.
Halleluja.. drie voorprogramma'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, t is ook kutLaatste concert was Damian Marley in Paradiso, waren we er om half 9 en pas om half 12 kwam die klootzak het podium op, had ie 3 (!!!!) voorprogramma's waar niks over bekend was, dus ik brak wel een beetje en heb niet echt meer kunnen genieten van damian
Oh no you did not..quote:
wat¿quote:
Was nog kut ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Halleluja.. drie voorprogramma's
luiwammesquote:
De mensenmassa's. Grote shows zelf kan ik wel van genieten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik btw wel vaker.. komt dat door de mensenmassa's ?
Of meer de grootte van de shows?
Tja wat verwacht je dan van een buitenlander?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik staanplaatsen heb ga ik liever ergens achteraan staan. Of helemaal voorhaan, maar niet in het midden. Dat trek ik niet. Vooral dat geduw van sommige mensenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond HarMarSuperstar ook niet echt zo leukquote:
Bij Limp Bizkit (quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend eng?
Bij festivals heb je nog het geluk dat het in de open lucht is en dat je nog weg kan lopen zonder dat je iets hoeft te missen
Kwam een keer een gozer naar me toe en die vroeg een plekje vrij te houden vooraan bij een openluchtfestival.. Ja wat denk je zelf?
Hihiquote:
Meeste voorprogramma's zijn kut.quote:
WTF???quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij Limp Bizkit () ben ik bijna nokkie gegaan in de HMH omdat het echt PLEURIS DRUK was. Echt belachelijk en naar mijn idee stond de ventilatie veel te laag want ik zat echt te snakken naar een hap verse lucht.
![]()
En mensen die dat doen.Als het meezit sta ik aan het hek, dan kan je je af en toe een beetje afzetten en een beetje ruimte om je heen creëren. Maar als je echt bij een wild concert bent waar iedereen besluit naar voren te gaan als de band opkomt schrik je je wezenloos.
Je staat gewoon echt vastgepind tegen dat hek.
Ik kan me herinneren bij Rammstein dan mijn voeten een halve meter links van me stonden, maar dat had iedereen.Die hele rij was een beetje omgevallen maar niemand kon z'n poten kwijt, en door die mensenmassa blijf je gewoon staan.
Ik vergeet ook weleens wat.. maakt mij dat een Jamaicaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef wise het volgende:
[..]
wat¿
Jamaicanen roken veel drugs en daarom vergeten ze soms wel eens wat
Klopt.. Hoorden we dat ie het podium niet op wilde komen omdat ie aan het smoken wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je dan van een buitenlander?
Jaloers is*quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hallo.. wat hebben jullie een bejaardenklachten?
Ik ben bij vrij veel concerten geweest en niet echt last van mijn rug gehad?
Terwijl ik echt een klager ben
Kunnen we wel klagen over steeds dezelfde mensen die tegen je aan rijden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jaloers is*
Ik krijg echt een ontzettende zeer in m'n rug van lang staan.![]()
Nu kunnen we er niet samen over klagen. -1
Da fuqquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij Limp Bizkit () ben ik bijna nokkie gegaan in de HMH omdat het echt PLEURIS DRUK was. Echt belachelijk en naar mijn idee stond de ventilatie veel te laag want ik zat echt te snakken naar een hap verse lucht.
![]()
En mensen die dat doen.Als het meezit sta ik aan het hek, dan kan je je af en toe een beetje afzetten en een beetje ruimte om je heen creëren. Maar als je echt bij een wild concert bent waar iedereen besluit naar voren te gaan als de band opkomt schrik je je wezenloos.
Je staat gewoon echt vastgepind tegen dat hek.
Ik kan me herinneren bij Rammstein dan mijn voeten een halve meter links van me stonden, maar dat had iedereen.Die hele rij was een beetje omgevallen maar niemand kon z'n poten kwijt, en door die mensenmassa blijf je gewoon staan.
Typisch ditquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt.. Hoorden we dat ie het podium niet op wilde komen omdat ie aan het smoken was![]()
,.
Ja snap t ook niet, ze moeten echt meer met vakken werken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn toch wel eens mensen geplet met zeer grote gevolgen?
Kan echt gevaarlijk zijn
Daar deden ze het allemaal voor...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
nookie gaan bij limp bizkit is niet grappig
Huehuehehehueh!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar![]()
). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme
.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar:')). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme
.
Iedereen heeft guilty pleasures.quote:
Nooit meer je handen gewassen zekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Had ik bij Taylor Swift
Ze kwam vanaf het podium door de zaal lopen, die wijven helemaal hysterisch. Later werd er ook 1 afgevoerd geloof ik.
Heb d'r wel een handje gegeven![]()
Omg sweet lordy ik val precies op tijd binnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme
.
Mijne Britney Spears.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures.
Mijne was Westlife en Boyzone
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog mijn eerste keer aan het hek, dat was bij een andere show van Metallica in 2009. Kwam thuis met heupen die bont en blauw waren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da fuq![]()
Tegen t hek is ook niet zo grappig, ribben waren zwaar gekneusd.
Mensen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we wel klagen over steeds dezelfde mensen die tegen je aan rijden?
Inb4 wise met dat komt omdat ze je over het hoofd zien..
Bij Roskilde met Peal Jam ging het toen gigantisch mis. 9 dood volgens mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn toch wel eens mensen geplet met zeer grote gevolgen?
Kan echt gevaarlijk zijn
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer je handen gewassen zeker?
quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef BobbyB het volgende:
Waren ook nog staanplaatsen beschikbaar, maar vind dit meer een zitconcert
BSB was ook wel leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijne Britney Spears._! En BSB vond ik destijds ook wel leuk.
Verdomme.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
nookie gaan bij limp bizkit is niet grappig
Haha.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
).
Shi-it.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures.
Mijne was Westlife en Boyzone
![]()
![]()
![]()
Naar Nijmegen zeker..?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
bobby heb je zin in een trip naar brabant?
Ja en Five ... Slamdunkdafunk (oid)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Haha.
[..]
Shi-it.![]()
Ik kan de Backstreetboys nog meezingen.![]()
Nou doe jij ook maar ff hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg sweet lordy ik val precies op tijd binnen____________!!!!!!!!
Ja echt niet grappig hoe hard mensen duwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog mijn eerste keer aan het hek, dat was bij een andere show van Metallica in 2009. Kwam thuis met heupen die bont en blauw waren.
gewoon verkopen op mp.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
nee ik heb bij mijn camera 2 kaartjes voor guus meeuwis gekregen maar ik kan niet zo goed tegen grote groepen mensen dus heb er niet zoveel behoefte aan om te gaan
Heb je wel eens van wall of death gehoord?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou doe jij ook maar ff hoor!
[..]
Ja echt niet grappig hoe hard mensen duwen. En moshpits
![]()
![]()
!!!
de kleur heb je al dus....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergeet ook weleens wat.. maakt mij dat een Jamaicaan?
Ja ik weet wat dat is, dat is tegenwoordig verboden geloof ik. Moshpits ook maar dat gebeurt in meer of mindere mate toch nog wel, kan je niet zo goed tegenhoudenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je wel eens van wall of death gehoord?![]()
Dat heb ik ook achter me zien gebeuren. Echt wat een mongolen trekt mijn muzieksoort.Het complete publiek gaat naar links en naar rechts en laten het midden van de zaal leeg.
Meestal staan er nog 2 of 3 dronken gorilla's in het midden te bleren maar dat terzijde.
Dan op een bepaald moment in het nummer rennen beide partijen vol gas op elkaar af om een dreun te geven en dat was het.
Leuke muziek, dat metal.
Hahah nee dankjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
nee ik heb bij mijn camera 2 kaartjes voor guus meeuwis gekregen maar ik kan niet zo goed tegen grote groepen mensen dus heb er niet zoveel behoefte aan om te gaan
Allure wil vast wel met je meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahah nee dankjeAl vind ik Guus niet heel vervelend, weet verder ook niemand die mee wil daarheen
Vind Guus z'n muziek helemaal niks maar volgens mij is het best lachen om met vrienden daarheen te gaan en te gaan bieren. Zelfde bij de toppers.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahah nee dankjeAl vind ik Guus niet heel vervelend, weet verder ook niemand die mee wil daarheen
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vind Guus z'n muziek helemaal niks maar volgens mij is het best lachen om met vrienden daarheen te gaan en te gaan bieren. Zelfde bij de toppers.
dat kan niet meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
Avondje stampen op thunderdome dan maar? [ afbeelding ]
Just did. Lucht opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou doe jij ook maar ff hoor!
[..]
Ja echt niet grappig hoe hard mensen duwen. En moshpits
![]()
![]()
!!!
Ja, gezelliggggquote:
Is niet meer, wil wel naar decibellos en/of defqonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
Avondje stampen op thunderdome dan maar? [ afbeelding ]
quote:
Oh. Teveel pillen (lekker stereotyperen) of een andere reden dat het gestopt is?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is niet meer, wil wel naar decibellos en/of defqon
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 @ 01:55 schreef RickoKun het volgende:
En maar lachen en gieren al die knullen.
"Fuck groningen hiehuehuehueheu"
Jammer dat dit nooit in de randstad staat te gebeuren. Moet je dan eens zien wat voor jankbekken dr zijn, men zou meteen van een schande spreken en de boringen per direct gestopt worden.
Geen idee, dat is het rare want thunderdome liep hartstikke goed, altijd uitverkochtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Oh. Teveel pillen (lekker stereotyperen) of een andere reden dat het gestopt is?
Die muziek klinkt 10x zo eng als de meest duistere metalband.
zonder randstad geen nederland, tyfus boerquote:
quote:
Doe ff normaalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ja lach maar, Ricko heeft wel gelijk. Vieze aarsmaden daar in de randstad
Verdiep je er maar eens in! dan ben je het met mij eens missy!quote:
How about no?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdiep je er maar eens in! dan ben je het met mij eens missy!
Ook prima.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ja lach maar, Ricko heeft wel gelijk. Vieze aarsmaden daar in de randstad
is toch mooi .. lekker stampenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Oh. Teveel pillen (lekker stereotyperen) of een andere reden dat het gestopt is?
Die muziek klinkt 10x zo eng als de meest duistere metalband.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Nootmans noemt mij een vieze aarsmaadPls.
Ik zie 't mezelf ook echt niet doen, als ik paar dagen van de wereld wil zijn doe ik 't wel op Lowlands ofzo.quote:
Wat een mongolenquote:
preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie 't mezelf ook echt niet doen, als ik paar dagen van de wereld wil zijn doe ik 't wel op Lowlands ofzo.
Idunno ik ga dit jaar pas voor t eerstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies
ik hoop nog steeds dat deze ooit eens naar NL komen
![]()
Snoop heeft toch ooit eens opgetreden op Lowlands?
Buffy?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Slayer komt wel, kan ik een keertje een echt metalconcertje meemachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast op 1:03, zijn pupillen.quote:
Zegt mijn vriendin ook altijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pharkus zit weer aan de verkeerde knopjes denk ik.
Ja, idd... alleen diequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gast op 1:03, zijn pupillen.![]()
De line up is nog niet eens bekend op een paar namen na, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga juist helemaal niet dit jaarAlleen maar van die pauper rock bandjes
Compleet verkankert die lui manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij valt het het meest op.![]()
Die Polen op het eind.
Hoi wdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo komt iedereen nu pas bij die buitenbeeld meuk? Stond meer dan een maand geleden ook al op gans het internet jezus ik wil jullie egt gaan klappe
Egt he :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo komt iedereen nu pas bij die buitenbeeld meuk? Stond meer dan een maand geleden ook al op gans het internet jezus ik wil jullie egt gaan klappe
Wat is er sneu aan, zij hebben tenminste lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Compleet verkankert die lui manecht sneu.
quote:
Ben je hommo ofso ga hipster feeste bijwonen danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Compleet verkankert die lui manecht sneu.
Het is hier gewoon lekker weer gek.quote:
Krijgen we dat gezanik weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan, zij hebben tenminste lol!
Oh doe ik ook wel hoor, lekker gezamelijk kauwen op mierikswortelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je hommo ofso ga hipster feeste bijwonen dan
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh doe ik ook wel hoor, lekker gezamelijk kauwen op mierikswortel
De zon schijnt keihard hierquote:
Op het eind van een feestje is iedereen nou eenmaal naar de tyfusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezanik weerja het kan niet iets minder zodat je nog enige bewustzijn hebt idd.
Oke.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De zon schijnt keihard hierBlauwe lucht alles
[..]
Op het eind van een feestje is iedereen nou eenmaal naar de tyfus.
Hoezo? heb je wat tegen somaliërs? waarom?quote:
Omdat niks toevoegen weettog jatogquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Hoezo? heb je wat tegen somaliërs? waarom?
Wel.quote:
Belachelijk dat je de waarde van plaggenhutten zo ondermijnd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat niks toevoegen weettog jatog
Ik was al redelijk blij hoor. Maar een Jumi is altijd goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een lekker wief voor je word je nu blijer?
Ben je scheel ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was al redelijk blij hoor. Maar een Jumi is altijd goed
Ja mijn bril zit scheef. Sabine is ook nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzodit is sabine.
Jemeljanova, jeweetwelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mijn bril zit scheef. Sabine is ook nice
Welke Sabine?
Oh diequote:
Oh dan dealbreaker zou nietquote:
Ja maar deze foto is geshopt als een mallequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die![]()
![]()
Zij is echt hemels
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Dit..quote:
Nu jijquote:
Muziek in de bus ja? Apart.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit..
Kreeg spontaan ooraids toen ik daarnet carnavalsmuziek in de bus hoorde
wat nu ik¿quote:
Waarom zijn dit soort foto's zo populair om te maken, bedoel dat je zegmaar der halve boezem kan zien.quote:
Chauffeurs hier hebben soms een draagbare radioquote:
Bij ons heeft eentje haar mobiel op zo'n boxje aangeslotenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chauffeurs hier hebben soms een draagbare radio
Zo gaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The fuckquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij ons heeft eentje haar mobiel op zo'n boxje aangesloten
mr polska in de bus![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jammer dat ik mijn oortjes toen niet mee hadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The fuck!!
Hoewel dat ene nummer wel lekker is
Foto's van jou.quote:
quote:
Wat vind jij dan leuke muziek?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jammer dat ik mijn oortjes toen niet mee had![]()
Verpest het nou nietquote:
Ga je nu ook je haar zwart verven en een zij lippiercing nemen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef RickoKun het volgende:
INSIDE MY SHELL I WAIT AND BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
Met name als daar carnavalsmuziek uit komt jaquote:
Van alles, van dubstep tot hardcore van hardcore tot metalcore etc etcquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuke muziek?
Rock on!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef RickoKun het volgende:
INSIDE MY SHELL I WAIT AND BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
Bach? Vivaldi? Beethoven ??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van alles, van dubstep tot hardcore van hardcore tot metalcore etc etc
Ohquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bach? Vivaldi? Beethoven ??
Hahahahahahquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bach? Vivaldi? Beethoven ??
Ben ik alquote:
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rickquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahahah![]()
Wtf die kop die je trekt op het eind, alsof er een duim in je kont gestoken word
Skrillex?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh
Equilibrium, eluveitie, beyond all recognition, the sorrow, 30 miles, krewella, wat dubstepartiesten waarvan ik de naam niet weet, etc etc
Je doet maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rick¿
Waarom zou het niet mogenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rick¿
Jouw vlog.quote:
Je Vlog is ook goedquote:
Lekker op zondagochtend, met een kopje earl grey thee, inclusief de pink omhoog. Lekker elitair.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik al
Het stonk hier ff naar kots in de trein. Dus ik keek onder mijn schoenen, gaat mijn 'buurman' precies hetzelfde doen. Maar ff serieus, ik ga hier bijna over m'n nek en iedereen zit er zo bij van "and not a single fuck has given that day."
twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op dinsdag 30-03-2010 om 21:09:53Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots. KLB / [KLB SC #2428] Black Sands en Basisscholen reageer retweet
Kerelquote:
Is dat beschamend of zo?quote:
Dingesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op dinsdag 30-03-2010 om 21:09:53Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots. KLB / [KLB SC #2428] Black Sands en Basisscholen reageer retweet
skitta aan hebben, jwt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In sommige kringen wordt ik uitgelachen hierom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |