abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:01:53 #101
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122629687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zijn nog niet in VVK toch? 10 uur pas?
Klopt, maar de rij staat er al. ;(
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Daar wordt een mens blij van :)

Gisteren stond ik bij de bus om in te stappen, deuren zoeven open en ik hoef niet eens meer te lopen, werd zo die bus in gedrukt :')
Mensen. :')
0 topics op naam. 14.gif
pi_122629698
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef Broekpaling het volgende:

Mensen. :')
Kill it with fire.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_122629700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
School :')

Moet ik een printscreen maken van een pagina waarop ik dingen heb ingeleverd. Ipv dat ze het zelf controleren.

Gemak dient echt de mens he..
Oh je verwacht dat mensen gewoon hun werk doen?

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_122629724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:02 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh je verwacht dat mensen gewoon hun werk doen?

[ afbeelding ]
:') Ik heb geen verwachtingen meer van mensen.
Bespaart me weer teleurstellingen enzo
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_122629814
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Klopt, maar de rij staat er al. ;(
Oh. :') Vroegah kon dat niet eens, kon je pas op het moment dat de VVK startte refreshen en dan was je of de lul of had je geluk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:06:54 #106
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122629848
2 staanplaatsen voor Fleetwood Mac. :9~ YES! O+
0 topics op naam. 14.gif
pi_122629861
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:06 schreef Broekpaling het volgende:
2 staanplaatsen voor Fleetwood Mac. :9~ YES! O+
Gefeli :D
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:11:11 #108
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122629961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh. :') Vroegah kon dat niet eens, kon je pas op het moment dat de VVK startte refreshen en dan was je of de lul of had je geluk.
Boh, tell me bout it. ;(
Toen met Metallica in 2009 heb ik een half uur in de rij gestaan vanaf 10 uur en hoorde later dat alle kaarten waren verkocht in 17 minuten. :{ :r

Toen vette mazzel gehad dat de organisatoren net begonnen waren met de in bulk opgekochte kaarten ongeldig te verklaren en opnieuw te verkopen. Dus de avond voor het optreden 2 kaarten kunnen scoren. _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Gefeli :D
Thanks. :7 Ga jij ook? Of niet echt jouw muziek?
0 topics op naam. 14.gif
pi_122630028
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Boh, tell me bout it. ;(
Toen met Metallica in 2009 heb ik een half uur in de rij gestaan vanaf 10 uur en hoorde later dat alle kaarten waren verkocht in 17 minuten. :{ :r

Toen vette mazzel gehad dat de organisatoren net begonnen waren met de in bulk opgekochte kaarten ongeldig te verklaren en opnieuw te verkopen. Dus de avond voor het optreden 2 kaarten kunnen scoren. _O_

[..]

Thanks. :7 Ga jij ook? Of niet echt jouw muziek?
Ik vind ze geweldig en sta ook in de wachtrij maar vind het ook geen ramp als ik geen kaarten kan krijgen :@ Hou niet (meer) zo van die massale shows. Tijdje terug naar de Eagles geweest, dat was wel nice _O_
pi_122630097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:

Hou niet (meer) zo van die massale shows.
Hoor ik btw wel vaker.. komt dat door de mensenmassa's ?
Of meer de grootte van de shows? :P
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:18:19 #111
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen was :')
pi_122630187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen was :')
Is dat niet ontzettend eng? :{

Bij festivals heb je nog het geluk dat het in de open lucht is en dat je nog weg kan lopen zonder dat je iets hoeft te missen :P

Kwam een keer een gozer naar me toe en die vroeg een plekje vrij te houden vooraan bij een openluchtfestival.. Ja wat denk je zelf? 8)7
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:22:16 #113
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122630247
quote:

[..]

Boh die zere rug inderdaad. ;( Maar ik wil te graag bij het podium.
Tot nog toe is het moment als de main act opkomt altijd zo tof dat ik m'n rug vergeet maar tijdens de opener bands en de wandeling naar de auto ben ik echt 84 jaar.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:22:37 #114
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bij festivals heb je nog het geluk dat het in de open lucht is en dat je nog weg kan lopen zonder dat je iets hoeft te missen :P
vrij te houden vooraan bij een openluchtfestival.. Ja wat denk je zelf? 8)7
Jawel, t is ook kut :') Laatste concert was Damian Marley in Paradiso, waren we er om half 9 en pas om half 12 kwam die klootzak het podium op, had ie 3 (!!!!) voorprogramma's waar niks over bekend was, dus ik brak wel een beetje en heb niet echt meer kunnen genieten van damian :') Arrogante jamaicaanse lul :)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:23:01 #115
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_122630268
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Jawel, t is ook kut :') Laatste concert was Damian Marley in Paradiso, waren we er om half 9 en pas om half 12 kwam die klootzak het podium op, had ie 3 (!!!!) voorprogramma's waar niks over bekend was, dus ik brak wel een beetje en heb niet echt meer kunnen genieten van damian :') Arrogante jamaicaanse lul :)
ies cultuur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_122630276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Boh die zere rug inderdaad. ;( Maar ik wil te graag bij het podium.
Tot nog toe is het moment als de main act opkomt altijd zo tof dat ik m'n rug vergeet maar tijdens de opener bands en de wandeling naar de auto ben ik echt 84 jaar.
:') :')

Maar hallo.. wat hebben jullie een bejaardenklachten? :D

Ik ben bij vrij veel concerten geweest en niet echt last van mijn rug gehad?
Terwijl ik echt een klager ben :')
pi_122630285
quote:

[..]

Halleluja.. drie voorprogramma's :')
pi_122630291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef wise het volgende:

[..]

ies cultuur
Oh no you did not..
pi_122630295
Zo ik ga maar eens uit bed :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:24:34 #120
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_122630300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oh no you did not..
wat¿
Jamaicanen roken veel drugs en daarom vergeten ze soms wel eens wat
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:24:47 #121
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Halleluja.. drie voorprogramma's :')
Was nog kut ook :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:24:47 #122
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_122630317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo ik ga maar eens uit bed :')
luiwammes
VIVA LA ASSANGE¡
pi_122630318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De mensenmassa's. Grote shows zelf kan ik wel van genieten.
pi_122630331
quote:

[..]

Tja wat verwacht je dan van een buitenlander?
pi_122630359
quote:

[..]

Als ik staanplaatsen heb ga ik liever ergens achteraan staan. Of helemaal voorhaan, maar niet in het midden. Dat trek ik niet. Vooral dat geduw van sommige mensen :r
pi_122630361
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik vond HarMarSuperstar ook niet echt zo leuk ;(

vrijdag 8 februari 2013 @ 10:26:38 #127
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122630363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Kwam een keer een gozer naar me toe en die vroeg een plekje vrij te houden vooraan bij een openluchtfestival.. Ja wat denk je zelf? 8)7
Bij Limp Bizkit ( :') ) ben ik bijna nokkie gegaan in de HMH omdat het echt PLEURIS DRUK was. Echt belachelijk en naar mijn idee stond de ventilatie veel te laag want ik zat echt te snakken naar een hap verse lucht. :{

En mensen die dat doen. :') Als het meezit sta ik aan het hek, dan kan je je af en toe een beetje afzetten en een beetje ruimte om je heen creëren. Maar als je echt bij een wild concert bent waar iedereen besluit naar voren te gaan als de band opkomt schrik je je wezenloos.
Je staat gewoon echt vastgepind tegen dat hek.

Ik kan me herinneren bij Rammstein dan mijn voeten een halve meter links van me stonden, maar dat had iedereen. :') Die hele rij was een beetje omgevallen maar niemand kon z'n poten kwijt, en door die mensenmassa blijf je gewoon staan.
0 topics op naam. 14.gif
pi_122630371
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef wise het volgende:

[..]

luiwammes
Hihi :@
pi_122630377
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Meeste voorprogramma's zijn kut.
pi_122630387
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Bij Limp Bizkit ( :') ) ben ik bijna nokkie gegaan in de HMH omdat het echt PLEURIS DRUK was. Echt belachelijk en naar mijn idee stond de ventilatie veel te laag want ik zat echt te snakken naar een hap verse lucht. :{

En mensen die dat doen. :') Als het meezit sta ik aan het hek, dan kan je je af en toe een beetje afzetten en een beetje ruimte om je heen creëren. Maar als je echt bij een wild concert bent waar iedereen besluit naar voren te gaan als de band opkomt schrik je je wezenloos.

Ik kan me herinneren bij Rammstein dan mijn voeten een halve meter links van me stonden, maar dat had iedereen. :') Die hele rij was een beetje omgevallen maar niemand kon z'n poten kwijt, en door die mensenmassa blijf je gewoon staan.
WTF???
pi_122630401
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef wise het volgende:

[..]

wat¿
Jamaicanen roken veel drugs en daarom vergeten ze soms wel eens wat
Ik vergeet ook weleens wat.. maakt mij dat een Jamaicaan?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:28:06 #132
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630404
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Tja wat verwacht je dan van een buitenlander?
Klopt.. Hoorden we dat ie het podium niet op wilde komen omdat ie aan het smoken was :') :'),.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:28:14 #133
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122630409
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:') :')

Maar hallo.. wat hebben jullie een bejaardenklachten? :D

Ik ben bij vrij veel concerten geweest en niet echt last van mijn rug gehad?
Terwijl ik echt een klager ben :')
Jaloers is*

Ik krijg echt een ontzettende zeer in m'n rug van lang staan. :@
Nu kunnen we er niet samen over klagen. -1
0 topics op naam. 14.gif
pi_122630444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:28 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Jaloers is*

Ik krijg echt een ontzettende zeer in m'n rug van lang staan. :@
Nu kunnen we er niet samen over klagen. -1
Kunnen we wel klagen over steeds dezelfde mensen die tegen je aan rijden?

Inb4 wise met dat komt omdat ze je over het hoofd zien..
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:29:31 #135
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Da fuq :') :') Tegen t hek is ook niet zo grappig, ribben waren zwaar gekneusd.
pi_122630456
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Klopt.. Hoorden we dat ie het podium niet op wilde komen omdat ie aan het smoken was :') :'),.
Typisch dit :')
pi_122630469
Er zijn toch wel eens mensen geplet met zeer grote gevolgen?
Kan echt gevaarlijk zijn :{
pi_122630490
de rijdende rechter in Ridderkerk in de uitzending van 12-2 :o als ik dat had geweten was ik naar de opnames geweest!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:32:01 #139
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja snap t ook niet, ze moeten echt meer met vakken werken.
pi_122630528
nookie gaan bij limp bizkit is niet grappig
pi_122630535
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
Daar deden ze het allemaal voor...
pi_122630571
Zo BP ik heb zitplaatsen. :9
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:34:15 #143
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630584
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar :') :') ). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme :(.
pi_122630587
Waren ook nog staanplaatsen beschikbaar, maar vind dit meer een zitconcert
pi_122630605
komt omdat je van die brede schouders hebt vas
pi_122630618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar :') :') ). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme :(.
Huehuehehehueh! :D
pi_122630620
tevens :') tokio hotel :')

pi_122630641
quote:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar :'):')). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme :(.
:') _O- Had ik bij Taylor Swift :') Ze kwam vanaf het podium door de zaal lopen, die wijven helemaal hysterisch. Later werd er ook 1 afgevoerd geloof ik.

Heb d'r wel een handje gegeven :9 :')
pi_122630649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef Salatrel het volgende:

[ afbeelding ]
Iedereen heeft guilty pleasures.
Mijne was Westlife en Boyzone

:') :') :') :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:36:44 #150
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630653
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Huehuehehehueh! :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef Salatrel het volgende:

[ afbeelding ]
Ik was 14 come at me.
pi_122630663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

:') _O- Had ik bij Taylor Swift :') Ze kwam vanaf het podium door de zaal lopen, die wijven helemaal hysterisch. Later werd er ook 1 afgevoerd geloof ik.

Heb d'r wel een handje gegeven :9 :')
Nooit meer je handen gewassen zeker :) ?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:37:05 #152
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_122630665
quote:
Omg sweet lordy ik val precies op tijd binnen :')____________!!!!!!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_122630666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mijne Britney Spears. :')_! En BSB vond ik destijds ook wel leuk. :@
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:37:07 #154
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122630667
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Da fuq :') :') Tegen t hek is ook niet zo grappig, ribben waren zwaar gekneusd.
Ik weet nog mijn eerste keer aan het hek, dat was bij een andere show van Metallica in 2009. Kwam thuis met heupen die bont en blauw waren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Kunnen we wel klagen over steeds dezelfde mensen die tegen je aan rijden?

Inb4 wise met dat komt omdat ze je over het hoofd zien..
Mensen. :r
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij Roskilde met Peal Jam ging het toen gigantisch mis. 9 dood volgens mij.

Sindsdien gebruiken ze die barriers en maken ze ook vakken afhankelijk van de artiest. Bij Metallica/Rammstein en dergelijk heb je 2 a 3 voorvakken. Zodat er nooit meer dan x aantal mensen naar voren duwen.

Voorheen konden gewoon al die 40000 man richting het podium duwen als de mainact opkomt. Moet er niet aan denken hoe dat was, als ik in het voorvak aan het hek sta heb ik al iets van wat overkomt me nu?

En afhankelijk van hoe wild het publiek bij een band is willen ze het voorvak ook wel eens splitsen door een barrière in het midden te zetten. Dit is om moshpits ter grootte van de zaal tegen te gaan.
Dat is superbizar om te zien. Bij Machine Head werd ik op m'n schouder getikt om eens achter me te kijken, ik stond aan het hek namelijk, zie ik de complete zaal als een geheel een rennende moshpit te zijn. :')

Ben 2x in een pit beland om de plek waar ik stond plots besloot een pit te zijn. Ik haat die dingen, ben er gelukkig beide keren binnen no time uit gekomen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_122630672
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nooit meer je handen gewassen zeker :) ?
Nee :D :')
pi_122630678
bobby valt nog elke avond op zijn hand in slaap
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:38:11 #157
64831 2NutZ
pi_122630696
Volwassen mannen die naar britney en taylor gaan waar zijn we :') ?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:38:22 #158
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122630698
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:33 schreef BobbyB het volgende:
Zo BP ik heb zitplaatsen. :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef BobbyB het volgende:
Waren ook nog staanplaatsen beschikbaar, maar vind dit meer een zitconcert
Lekker. _O_ Ja het is inderdaad wel een beetje een zitconcert. Maar zoals ik al zei, ik ben graag dicht bij het podium. :P
0 topics op naam. 14.gif
pi_122630721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mijne Britney Spears. :')_! En BSB vond ik destijds ook wel leuk. :@
BSB was ook wel leuk :@

Oh en Nsync vond ik ook tof

:') :') :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:39:56 #160
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122630743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
Verdomme. :')

quote:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar :') :') ).
Haha. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Shi-it. :')

Ik kan de Backstreetboys nog meezingen. :'(
0 topics op naam. 14.gif
pi_122630745
bobby heb je zin in een trip naar brabant?
pi_122630759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
bobby heb je zin in een trip naar brabant?
Naar Nijmegen zeker..?
pi_122630770
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:39 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Verdomme. :')

[..]

Haha. :')

[..]

Shi-it. :')

Ik kan de Backstreetboys nog meezingen. :'(
Ja en Five ... Slamdunkdafunk (oid)
pi_122630779
nee ik heb bij mijn camera 2 kaartjes voor guus meeuwis gekregen maar ik kan niet zo goed tegen grote groepen mensen dus heb er niet zoveel behoefte aan om te gaan :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:41:28 #165
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630792
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Omg sweet lordy ik val precies op tijd binnen :')____________!!!!!!!!
Nou doe jij ook maar ff hoor :')!
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik weet nog mijn eerste keer aan het hek, dat was bij een andere show van Metallica in 2009. Kwam thuis met heupen die bont en blauw waren.
Ja echt niet grappig hoe hard mensen duwen :'). En moshpits :r :r :r!!!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:42:33 #166
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630812
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
nee ik heb bij mijn camera 2 kaartjes voor guus meeuwis gekregen maar ik kan niet zo goed tegen grote groepen mensen dus heb er niet zoveel behoefte aan om te gaan :')
gewoon verkopen op mp.
pi_122630847
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

gewoon verkopen op mp.
ik zal jou eens even verkopen op mp
pi_122630853
en op mp krijg je alleen maar pauperreacties
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:44:09 #169
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122630858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[..]

Heb je wel eens van wall of death gehoord? :')

Dat heb ik ook achter me zien gebeuren. Echt wat een mongolen trekt mijn muzieksoort. ;( Het complete publiek gaat naar links en naar rechts en laten het midden van de zaal leeg.
Meestal staan er nog 2 of 3 dronken gorilla's in het midden te bleren maar dat terzijde.
Dan op een bepaald moment in het nummer rennen beide partijen vol gas op elkaar af om een dreun te geven en dat was het.

:') Leuke muziek, dat metal.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:46:14 #170
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_122630904
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vergeet ook weleens wat.. maakt mij dat een Jamaicaan?
de kleur heb je al dus.... :6 ;)
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:46:20 #171
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122630907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:44 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Heb je wel eens van wall of death gehoord? :')

Dat heb ik ook achter me zien gebeuren. Echt wat een mongolen trekt mijn muzieksoort. ;( Het complete publiek gaat naar links en naar rechts en laten het midden van de zaal leeg.
Meestal staan er nog 2 of 3 dronken gorilla's in het midden te bleren maar dat terzijde.
Dan op een bepaald moment in het nummer rennen beide partijen vol gas op elkaar af om een dreun te geven en dat was het.

:') Leuke muziek, dat metal.
Ja ik weet wat dat is, dat is tegenwoordig verboden geloof ik. Moshpits ook maar dat gebeurt in meer of mindere mate toch nog wel, kan je niet zo goed tegenhouden :').
pi_122630983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
Hahah nee dankje :') Al vind ik Guus niet heel vervelend, weet verder ook niemand die mee wil daarheen :')
pi_122630993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hahah nee dankje :') Al vind ik Guus niet heel vervelend, weet verder ook niemand die mee wil daarheen :')
Allure wil vast wel met je mee
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:50:51 #174
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122631013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vind Guus z'n muziek helemaal niks maar volgens mij is het best lachen om met vrienden daarheen te gaan en te gaan bieren. Zelfde bij de toppers.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:51:12 #175
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631021
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Vind Guus z'n muziek helemaal niks maar volgens mij is het best lachen om met vrienden daarheen te gaan en te gaan bieren. Zelfde bij de toppers.
Nee, gewoon nee.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:53:37 #176
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122631091
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.
:')
Avondje stampen op thunderdome dan maar? 9.gif
0 topics op naam. 14.gif
pi_122631127
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:53 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Avondje stampen op thunderdome dan maar? [ afbeelding ]
dat kan niet meer -O-
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:54:54 #178
64831 2NutZ
pi_122631131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[..]

Just did. Lucht op :D maar goed eigenlijk wist ik het wel met je emo periode.
pi_122631141
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Allure wil vast wel met je mee
Ja, gezelligggg
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:57:25 #180
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:53 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Avondje stampen op thunderdome dan maar? [ afbeelding ]
Is niet meer, wil wel naar decibellos en/of defqon
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:59:32 #181
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_122631254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:54 schreef remi1986 het volgende:

[..]

dat kan niet meer -O-
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Is niet meer, wil wel naar decibellos en/of defqon
Oh. Teveel pillen (lekker stereotyperen) of een andere reden dat het gestopt is?

Die muziek klinkt 10x zo eng als de meest duistere metalband. :@
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:00:14 #182
64831 2NutZ
pi_122631279
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 @ 01:55 schreef RickoKun het volgende:
En maar lachen en gieren al die knullen.
"Fuck groningen hiehuehuehueheu"

Jammer dat dit nooit in de randstad staat te gebeuren. Moet je dan eens zien wat voor jankbekken dr zijn, men zou meteen van een schande spreken en de boringen per direct gestopt worden.
_O_ kk randstad idd.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:00:20 #183
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

[..]

Oh. Teveel pillen (lekker stereotyperen) of een andere reden dat het gestopt is?

Geen idee, dat is het rare want thunderdome liep hartstikke goed, altijd uitverkocht :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:01:52 #184
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

_O_ kk randstad idd.
tammoar
pi_122631332
quote:

[..]

_O_ kk randstad idd.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:04:37 #186
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_122631408
quote:

[..]

_O_ kk randstad idd.
zonder randstad geen nederland, tyfus boer :r
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:04:49 #187
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_122631415
geintje :')
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:06:23 #188
64831 2NutZ
pi_122631463
Ja lach maar, Ricko heeft wel gelijk. Vieze aarsmaden daar in de randstad :r
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:07:13 #189
64831 2NutZ
pi_122631485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

tammoar
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:07:26 #190
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
Doe ff normaal :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:10:35 #191
64831 2NutZ
pi_122631592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Doe ff normaal :')
Verdiep je er maar eens in! dan ben je het met mij eens missy! :(
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:11:37 #192
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Verdiep je er maar eens in! dan ben je het met mij eens missy! :(
How about no?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:16:19 #193
64831 2NutZ
pi_122631756
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

How about no?
Ook prima.
pi_122631819
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
_O_ Deze man
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:18:59 #195
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631841
Nootmans noemt mij een vieze aarsmaad :') Pls.
pi_122631879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

[..]

is toch mooi .. lekker stampen :Y
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:20:57 #197
64831 2NutZ
pi_122631891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Nootmans noemt mij een vieze aarsmaad :') Pls.
:') het gaat meer over die politieke mannetjes die deze provincie uitzuigen maar altijd wel een excuusje klaar hebben staan als hier geld heen moet.. dan kan dat weer niet :')

Maar goed, jij bent ook een aarsmade hoor :)

Oh en:
Eva Jinek heeft nieuw liefje
Gaat snel :') Toffe gast Freek, maar wel een afzichtelijk gezicht.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:21:55 #199
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122631920
http://www.vice.com/nl/re(...)carnaval-gaan-vieren

In Amsterdam is het natuurlijk helemaal hip & happening om de frigide trut uit te hangen en mannen aan te kijken alsof je ze zelfs met handschoenen niet aan zou raken. Tijdens carnaval is dat anders. Tijdens carnaval laten meisjes zich op de dansvloer vingeren terwijl ze ongesteld zijn, waarna de jongen in kwestie zijn clownschmink bijwerkt met zijn bebloede vinger. Oké, dit voorbeeld is misschien iets te veel van het goede, maar denk in die richting.
pi_122632034
carnaval :') :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')