Klopt, maar de rij staat er al.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn nog niet in VVK toch? 10 uur pas?
Mensen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wordt een mens blij van![]()
Gisteren stond ik bij de bus om in te stappen, deuren zoeven open en ik hoef niet eens meer te lopen, werd zo die bus in gedrukt
Kill it with fire.quote:
Oh je verwacht dat mensen gewoon hun werk doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
School![]()
Moet ik een printscreen maken van een pagina waarop ik dingen heb ingeleverd. Ipv dat ze het zelf controleren.
Gemak dient echt de mens he..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh je verwacht dat mensen gewoon hun werk doen?
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, maar de rij staat er al.
Gefeliquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:06 schreef Broekpaling het volgende:
2 staanplaatsen voor Fleetwood Mac.YES!
Boh, tell me bout it.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.Vroegah kon dat niet eens, kon je pas op het moment dat de VVK startte refreshen en dan was je of de lul of had je geluk.
Thanks.quote:
Ik vind ze geweldig en sta ook in de wachtrij maar vind het ook geen ramp als ik geen kaarten kan krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, tell me bout it.![]()
Toen met Metallica in 2009 heb ik een half uur in de rij gestaan vanaf 10 uur en hoorde later dat alle kaarten waren verkocht in 17 minuten.![]()
![]()
Toen vette mazzel gehad dat de organisatoren net begonnen waren met de in bulk opgekochte kaarten ongeldig te verklaren en opnieuw te verkopen. Dus de avond voor het optreden 2 kaarten kunnen scoren.
[..]
Thanks.Ga jij ook? Of niet echt jouw muziek?
Hoor ik btw wel vaker.. komt dat door de mensenmassa's ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Hou niet (meer) zo van die massale shows.
Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik btw wel vaker.. komt dat door de mensenmassa's ?
Of meer de grootte van de shows?
Is dat niet ontzettend eng?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen was
Boh die zere rug inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het valt amper te doen eigenlijk, je krijgt zo'n rugpijn van het staan ook en het is zo warm, geen ruimte, jeetje. Ben een keer de zaal uitgekropen omdat het zwart voor mn ogen was
Jawel, t is ook kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend eng?
Bij festivals heb je nog het geluk dat het in de open lucht is en dat je nog weg kan lopen zonder dat je iets hoeft te missen
vrij te houden vooraan bij een openluchtfestival.. Ja wat denk je zelf?
ies cultuurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, t is ook kutLaatste concert was Damian Marley in Paradiso, waren we er om half 9 en pas om half 12 kwam die klootzak het podium op, had ie 3 (!!!!) voorprogramma's waar niks over bekend was, dus ik brak wel een beetje en heb niet echt meer kunnen genieten van damian
Arrogante jamaicaanse lul
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh die zere rug inderdaad.Maar ik wil te graag bij het podium.
Tot nog toe is het moment als de main act opkomt altijd zo tof dat ik m'n rug vergeet maar tijdens de opener bands en de wandeling naar de auto ben ik echt 84 jaar.
Halleluja.. drie voorprogramma'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, t is ook kutLaatste concert was Damian Marley in Paradiso, waren we er om half 9 en pas om half 12 kwam die klootzak het podium op, had ie 3 (!!!!) voorprogramma's waar niks over bekend was, dus ik brak wel een beetje en heb niet echt meer kunnen genieten van damian
Oh no you did not..quote:
wat¿quote:
Was nog kut ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Halleluja.. drie voorprogramma's
luiwammesquote:
De mensenmassa's. Grote shows zelf kan ik wel van genieten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik btw wel vaker.. komt dat door de mensenmassa's ?
Of meer de grootte van de shows?
Tja wat verwacht je dan van een buitenlander?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik staanplaatsen heb ga ik liever ergens achteraan staan. Of helemaal voorhaan, maar niet in het midden. Dat trek ik niet. Vooral dat geduw van sommige mensenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |