Ben jij me nu ook al aan het stalken?!quote:
u so populerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het stalken?!
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het stalken?!
Gele.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
Welke M&M's vinden jullie het lekkerst?!
op internet lees ik dat het de symptomen van een tumor zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:56 schreef RickoKun het volgende:
Wat krijg ik nou ineens voor hersenkanker.
Sinds vandaag na t klaarkomen elke keer koppijn voor zo'n drie minuten. Hopelijk niet iets chronisch![]()
Gkkm 0/quote:
Sorry, dat was een van mijn cavia'squote:
kan gebeurenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, dat was een van mijn cavia's
ik ga zometeen een werkopname doen zodat ik langs de broodjeszaak komquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik reis vandaag speciaal via Agga Centraal, zodat ik een starbuckskoffie kan kopen.x 2 miljoen.
Ja, wel bezig voor school tho..quote:
Bij mijn stage hadden ze een slagerij met een lekker broodje gehaktbal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zometeen een werkopname doen zodat ik langs de broodjeszaak kom
weet ik nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel bezig voor school tho..
[..]
Bij mijn stage hadden ze een slagerij met een lekker broodje gehaktbal.
Ik ga kwijlen als ik er aan denk.
Wat neem jij?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik reis vandaag speciaal via Agga Centraal, zodat ik een starbuckskoffie kan kopen.x 2 miljoen.
Spannendquote:
Zo vroeg op sis... het is niet eerlijk.. Pas over een uur en een kwartier is het leuk..quote:
Veel te vroeg idd :Equote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo vroeg op sis... het is niet eerlijk.. Pas over een uur en een kwartier is het leuk..
Ik denk dat ik 5 koppen koffie meeneem in de trein
* Prikt op 4 plaatsen tegelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel te vroeg idd :E
Gewoon een koffieinfuus sistah
Don't stop, just let it flow lalalalalalaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Prikt op 4 plaatsen tegelijk.
Algemeen bekend.quote:
Weet ik, smoothboy :$quote:
Oh gottegodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou wel een engels ontbijt lusten
Ik normaal ook niet, maar gewoon omdat het vrijdag isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef Dqod het volgende:
Oh gottegod
Nee, ik krijg nu niks weg denk ik.. Ff zien hoe ik dat zo ga doen
zondagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou wel een engels ontbijt lusten
Minus de bonen in tomatensaus.. dat is ranzig.quote:
nee - de worstjes want daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minus de bonen in tomatensaus.. dat is ranzig.
Leven op het randjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar gewoon omdat het vrijdag is
Ruilen we gewoon.. want die wil ik welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee - de worstjes want daar heb ik geen zin in
Ja ik ben zwanger van een drielingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven op het randje
Maar goed, ik begin te denken dat ik zwanger ben door al je gepraat over eten.. Het veroorzaakt een soort van morning sickness bij me sis :E
zondag 11:30 bij bij zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruilen we gewoon.. want die wil ik wel
En hash browns, en champignons en toast en ik wil het gewoon allemaal
Dat zeg ik jongeuuuuuuuuuhh.. Koffiezwangerschapquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben zwanger van een drieling![]()
Maar dan ben jij juist degene die zwanger is.. want morning sickness is iets voor zwangeren ..
Wil je ons iets vertellen sis?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven op het randje
Maar goed, ik begin te denken dat ik zwanger ben door al je gepraat over eten.. Het veroorzaakt een soort van morning sickness bij me sis :E
Moet jij nou weer?quote:
Ga terug je bed in man, zijn toch geen tijden ditquote:
Ok proostquote:
Ik moet gewoon werken hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga terug je bed in man, zijn toch geen tijden dit
oe oe oe mag ik raden wie het was?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:01 schreef BobbyB het volgende:
En daarbij werd ik al om 7 uur wakker gebeld door een bepaald iemand.
Bek houden gekke conducteurquote:
Je moet helemaal niks u_uquote:
Ik los je fluit op in het zuur terwijl je verschrikt toekijktquote:
ik heb een reserve geen probleemquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik los je fluit op in het zuur terwijl je verschrikt toekijkt
wat een agressie weer op de vrijdagochtendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik los je fluit op in het zuur terwijl je verschrikt toekijkt
Verdommequote:
Nee natuurlijk niet, dat zou ik toch nooit doenquote:
ja weet ik niet..... je gebruikt hem verder toch nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat zou ik toch nooit doen
Nou doe eens een gokquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oe oe oe mag ik raden wie het was?
Vrijdag is een agressieve dag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een agressie weer op de vrijdagochtend
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja weet ik niet..... je gebruikt hem verder toch niet
Ja ik zou nu ook wel kilo's kibbeling kunnen wegwerken.quote:
met saus en dan in een trein gaan zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik zou nu ook wel kilo's kibbeling kunnen wegwerken.
Gewoon omdat het kan.
heb ik meer op de maandagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijdag is een agressieve dag.
Naast mensen en dan met open mond eten en smakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met saus en dan in een trein gaan zitten
Maandag heerst er meer een soort gelatenheid.. "het moet maar"quote:
Nee, helaas. Je gaat niet door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het de mevrouw van UPC met een aanbieding die je niet mag missen?
gewoon tegenover iemand gaan zitten in een lege coupequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast mensen en dan met open mond eten en smakken
Of er gezellig naast..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon tegenover iemand gaan zitten in een lege coupe
ze vinden je gewoon liefquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of er gezellig naast..
Doen ze bij mij in de lege bus ook altijd.
en dan zelfs nog vragen of je je tas even weg wil halen zodat ze daar kunnen zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doen ze bij mij in de lege bus ook altijd.
Dat lijkt me sterkquote:
Pokerface dan hoor..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan zelfs nog vragen of je je tas even weg wil halen zodat ze daar kunnen zitten
Doe eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou jou eens even zo laten schrikken
quote:
Goede constatering.quote:
Daar wordt een mens blij vanquote:
Zijn nog niet in VVK toch? 10 uur pas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |