Ja, wel bezig voor school tho..quote:
Bij mijn stage hadden ze een slagerij met een lekker broodje gehaktbal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zometeen een werkopname doen zodat ik langs de broodjeszaak kom
weet ik nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel bezig voor school tho..
[..]
Bij mijn stage hadden ze een slagerij met een lekker broodje gehaktbal.
Ik ga kwijlen als ik er aan denk.
Wat neem jij?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik reis vandaag speciaal via Agga Centraal, zodat ik een starbuckskoffie kan kopen.x 2 miljoen.
Spannendquote:
Zo vroeg op sis... het is niet eerlijk.. Pas over een uur en een kwartier is het leuk..quote:
Veel te vroeg idd :Equote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo vroeg op sis... het is niet eerlijk.. Pas over een uur en een kwartier is het leuk..
Ik denk dat ik 5 koppen koffie meeneem in de trein
* Prikt op 4 plaatsen tegelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel te vroeg idd :E
Gewoon een koffieinfuus sistah
Don't stop, just let it flow lalalalalalaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Prikt op 4 plaatsen tegelijk.
Algemeen bekend.quote:
Weet ik, smoothboy :$quote:
Oh gottegodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou wel een engels ontbijt lusten
Ik normaal ook niet, maar gewoon omdat het vrijdag isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef Dqod het volgende:
Oh gottegod
Nee, ik krijg nu niks weg denk ik.. Ff zien hoe ik dat zo ga doen
zondagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou wel een engels ontbijt lusten
Minus de bonen in tomatensaus.. dat is ranzig.quote:
nee - de worstjes want daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minus de bonen in tomatensaus.. dat is ranzig.
Leven op het randjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar gewoon omdat het vrijdag is
Ruilen we gewoon.. want die wil ik welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee - de worstjes want daar heb ik geen zin in
Ja ik ben zwanger van een drielingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven op het randje
Maar goed, ik begin te denken dat ik zwanger ben door al je gepraat over eten.. Het veroorzaakt een soort van morning sickness bij me sis :E
zondag 11:30 bij bij zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruilen we gewoon.. want die wil ik wel
En hash browns, en champignons en toast en ik wil het gewoon allemaal
Dat zeg ik jongeuuuuuuuuuhh.. Koffiezwangerschapquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben zwanger van een drieling![]()
Maar dan ben jij juist degene die zwanger is.. want morning sickness is iets voor zwangeren ..
Wil je ons iets vertellen sis?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven op het randje
Maar goed, ik begin te denken dat ik zwanger ben door al je gepraat over eten.. Het veroorzaakt een soort van morning sickness bij me sis :E
Moet jij nou weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |