Nooit meer je handen gewassen zekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Had ik bij Taylor Swift
Ze kwam vanaf het podium door de zaal lopen, die wijven helemaal hysterisch. Later werd er ook 1 afgevoerd geloof ik.
Heb d'r wel een handje gegeven![]()
Omg sweet lordy ik val precies op tijd binnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar![]()
). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme
.
Mijne Britney Spears.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures.
Mijne was Westlife en Boyzone
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog mijn eerste keer aan het hek, dat was bij een andere show van Metallica in 2009. Kwam thuis met heupen die bont en blauw waren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da fuq![]()
Tegen t hek is ook niet zo grappig, ribben waren zwaar gekneusd.
Mensen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we wel klagen over steeds dezelfde mensen die tegen je aan rijden?
Inb4 wise met dat komt omdat ze je over het hoofd zien..
Bij Roskilde met Peal Jam ging het toen gigantisch mis. 9 dood volgens mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn toch wel eens mensen geplet met zeer grote gevolgen?
Kan echt gevaarlijk zijn
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer je handen gewassen zeker?
quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef BobbyB het volgende:
Waren ook nog staanplaatsen beschikbaar, maar vind dit meer een zitconcert
BSB was ook wel leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijne Britney Spears._! En BSB vond ik destijds ook wel leuk.
Verdomme.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
nookie gaan bij limp bizkit is niet grappig
Haha.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar![]()
).
Shi-it.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures.
Mijne was Westlife en Boyzone
![]()
![]()
![]()
Naar Nijmegen zeker..?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
bobby heb je zin in een trip naar brabant?
Ja en Five ... Slamdunkdafunk (oid)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Haha.
[..]
Shi-it.![]()
Ik kan de Backstreetboys nog meezingen.![]()
Nou doe jij ook maar ff hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg sweet lordy ik val precies op tijd binnen____________!!!!!!!!
Ja echt niet grappig hoe hard mensen duwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog mijn eerste keer aan het hek, dat was bij een andere show van Metallica in 2009. Kwam thuis met heupen die bont en blauw waren.
gewoon verkopen op mp.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
nee ik heb bij mijn camera 2 kaartjes voor guus meeuwis gekregen maar ik kan niet zo goed tegen grote groepen mensen dus heb er niet zoveel behoefte aan om te gaan
Heb je wel eens van wall of death gehoord?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou doe jij ook maar ff hoor!
[..]
Ja echt niet grappig hoe hard mensen duwen. En moshpits
![]()
![]()
!!!
de kleur heb je al dus....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergeet ook weleens wat.. maakt mij dat een Jamaicaan?
Ja ik weet wat dat is, dat is tegenwoordig verboden geloof ik. Moshpits ook maar dat gebeurt in meer of mindere mate toch nog wel, kan je niet zo goed tegenhoudenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je wel eens van wall of death gehoord?![]()
Dat heb ik ook achter me zien gebeuren. Echt wat een mongolen trekt mijn muzieksoort.Het complete publiek gaat naar links en naar rechts en laten het midden van de zaal leeg.
Meestal staan er nog 2 of 3 dronken gorilla's in het midden te bleren maar dat terzijde.
Dan op een bepaald moment in het nummer rennen beide partijen vol gas op elkaar af om een dreun te geven en dat was het.
Leuke muziek, dat metal.
Hahah nee dankjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
nee ik heb bij mijn camera 2 kaartjes voor guus meeuwis gekregen maar ik kan niet zo goed tegen grote groepen mensen dus heb er niet zoveel behoefte aan om te gaan
Allure wil vast wel met je meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahah nee dankjeAl vind ik Guus niet heel vervelend, weet verder ook niemand die mee wil daarheen
Vind Guus z'n muziek helemaal niks maar volgens mij is het best lachen om met vrienden daarheen te gaan en te gaan bieren. Zelfde bij de toppers.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahah nee dankjeAl vind ik Guus niet heel vervelend, weet verder ook niemand die mee wil daarheen
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vind Guus z'n muziek helemaal niks maar volgens mij is het best lachen om met vrienden daarheen te gaan en te gaan bieren. Zelfde bij de toppers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |