Ik vond HarMarSuperstar ook niet echt zo leukquote:
Bij Limp Bizkit (quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend eng?
Bij festivals heb je nog het geluk dat het in de open lucht is en dat je nog weg kan lopen zonder dat je iets hoeft te missen
Kwam een keer een gozer naar me toe en die vroeg een plekje vrij te houden vooraan bij een openluchtfestival.. Ja wat denk je zelf?
Hihiquote:
Meeste voorprogramma's zijn kut.quote:
WTF???quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij Limp Bizkit () ben ik bijna nokkie gegaan in de HMH omdat het echt PLEURIS DRUK was. Echt belachelijk en naar mijn idee stond de ventilatie veel te laag want ik zat echt te snakken naar een hap verse lucht.
![]()
En mensen die dat doen.Als het meezit sta ik aan het hek, dan kan je je af en toe een beetje afzetten en een beetje ruimte om je heen creëren. Maar als je echt bij een wild concert bent waar iedereen besluit naar voren te gaan als de band opkomt schrik je je wezenloos.
Je staat gewoon echt vastgepind tegen dat hek.
Ik kan me herinneren bij Rammstein dan mijn voeten een halve meter links van me stonden, maar dat had iedereen.Die hele rij was een beetje omgevallen maar niemand kon z'n poten kwijt, en door die mensenmassa blijf je gewoon staan.
Ik vergeet ook weleens wat.. maakt mij dat een Jamaicaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef wise het volgende:
[..]
wat¿
Jamaicanen roken veel drugs en daarom vergeten ze soms wel eens wat
Klopt.. Hoorden we dat ie het podium niet op wilde komen omdat ie aan het smoken wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je dan van een buitenlander?
Jaloers is*quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hallo.. wat hebben jullie een bejaardenklachten?
Ik ben bij vrij veel concerten geweest en niet echt last van mijn rug gehad?
Terwijl ik echt een klager ben
Kunnen we wel klagen over steeds dezelfde mensen die tegen je aan rijden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jaloers is*
Ik krijg echt een ontzettende zeer in m'n rug van lang staan.![]()
Nu kunnen we er niet samen over klagen. -1
Da fuqquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij Limp Bizkit () ben ik bijna nokkie gegaan in de HMH omdat het echt PLEURIS DRUK was. Echt belachelijk en naar mijn idee stond de ventilatie veel te laag want ik zat echt te snakken naar een hap verse lucht.
![]()
En mensen die dat doen.Als het meezit sta ik aan het hek, dan kan je je af en toe een beetje afzetten en een beetje ruimte om je heen creëren. Maar als je echt bij een wild concert bent waar iedereen besluit naar voren te gaan als de band opkomt schrik je je wezenloos.
Je staat gewoon echt vastgepind tegen dat hek.
Ik kan me herinneren bij Rammstein dan mijn voeten een halve meter links van me stonden, maar dat had iedereen.Die hele rij was een beetje omgevallen maar niemand kon z'n poten kwijt, en door die mensenmassa blijf je gewoon staan.
Typisch ditquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt.. Hoorden we dat ie het podium niet op wilde komen omdat ie aan het smoken was![]()
,.
Ja snap t ook niet, ze moeten echt meer met vakken werken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn toch wel eens mensen geplet met zeer grote gevolgen?
Kan echt gevaarlijk zijn
Daar deden ze het allemaal voor...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
nookie gaan bij limp bizkit is niet grappig
Huehuehehehueh!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar![]()
). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme
.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen bij het concert van Tokio Hotel ( Ja kom maar:')). De hysterische wijven achter me gingen het eerst nokkie, worden die dikke wijven over me heen getild waarbij de security nog op m'n schouder leunde ook godverdomme
.
Iedereen heeft guilty pleasures.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |