Bach? Vivaldi? Beethoven ??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van alles, van dubstep tot hardcore van hardcore tot metalcore etc etc
Ohquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bach? Vivaldi? Beethoven ??
Hahahahahahquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bach? Vivaldi? Beethoven ??
Ben ik alquote:
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rickquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahahah![]()
Wtf die kop die je trekt op het eind, alsof er een duim in je kont gestoken word
Skrillex?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh
Equilibrium, eluveitie, beyond all recognition, the sorrow, 30 miles, krewella, wat dubstepartiesten waarvan ik de naam niet weet, etc etc
Je doet maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rick¿
Waarom zou het niet mogenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rick¿
Jouw vlog.quote:
Je Vlog is ook goedquote:
Lekker op zondagochtend, met een kopje earl grey thee, inclusief de pink omhoog. Lekker elitair.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik al
Het stonk hier ff naar kots in de trein. Dus ik keek onder mijn schoenen, gaat mijn 'buurman' precies hetzelfde doen. Maar ff serieus, ik ga hier bijna over m'n nek en iedereen zit er zo bij van "and not a single fuck has given that day."
twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op dinsdag 30-03-2010 om 21:09:53Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots. KLB / [KLB SC #2428] Black Sands en Basisscholen reageer retweet
Kerelquote:
Is dat beschamend of zo?quote:
Dingesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op dinsdag 30-03-2010 om 21:09:53Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots. KLB / [KLB SC #2428] Black Sands en Basisscholen reageer retweet
skitta aan hebben, jwt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In sommige kringen wordt ik uitgelachen hierom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |