Ik zie 't mezelf ook echt niet doen, als ik paar dagen van de wereld wil zijn doe ik 't wel op Lowlands ofzo.quote:
Wat een mongolenquote:
preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie 't mezelf ook echt niet doen, als ik paar dagen van de wereld wil zijn doe ik 't wel op Lowlands ofzo.
Idunno ik ga dit jaar pas voor t eerstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies
ik hoop nog steeds dat deze ooit eens naar NL komen
![]()
Snoop heeft toch ooit eens opgetreden op Lowlands?
Buffy?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Slayer komt wel, kan ik een keertje een echt metalconcertje meemachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast op 1:03, zijn pupillen.quote:
Zegt mijn vriendin ook altijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pharkus zit weer aan de verkeerde knopjes denk ik.
Ja, idd... alleen diequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gast op 1:03, zijn pupillen.![]()
De line up is nog niet eens bekend op een paar namen na, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga juist helemaal niet dit jaarAlleen maar van die pauper rock bandjes
Compleet verkankert die lui manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij valt het het meest op.![]()
Die Polen op het eind.
Hoi wdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo komt iedereen nu pas bij die buitenbeeld meuk? Stond meer dan een maand geleden ook al op gans het internet jezus ik wil jullie egt gaan klappe
Egt he :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo komt iedereen nu pas bij die buitenbeeld meuk? Stond meer dan een maand geleden ook al op gans het internet jezus ik wil jullie egt gaan klappe
Wat is er sneu aan, zij hebben tenminste lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Compleet verkankert die lui manecht sneu.
quote:
Ben je hommo ofso ga hipster feeste bijwonen danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Compleet verkankert die lui manecht sneu.
Het is hier gewoon lekker weer gek.quote:
Krijgen we dat gezanik weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan, zij hebben tenminste lol!
Oh doe ik ook wel hoor, lekker gezamelijk kauwen op mierikswortelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je hommo ofso ga hipster feeste bijwonen dan
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh doe ik ook wel hoor, lekker gezamelijk kauwen op mierikswortel
De zon schijnt keihard hierquote:
Op het eind van een feestje is iedereen nou eenmaal naar de tyfusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezanik weerja het kan niet iets minder zodat je nog enige bewustzijn hebt idd.
Oke.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De zon schijnt keihard hierBlauwe lucht alles
[..]
Op het eind van een feestje is iedereen nou eenmaal naar de tyfus.
Hoezo? heb je wat tegen somaliërs? waarom?quote:
Omdat niks toevoegen weettog jatogquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Hoezo? heb je wat tegen somaliërs? waarom?
Wel.quote:
Belachelijk dat je de waarde van plaggenhutten zo ondermijnd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat niks toevoegen weettog jatog
Ik was al redelijk blij hoor. Maar een Jumi is altijd goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een lekker wief voor je word je nu blijer?
Ben je scheel ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was al redelijk blij hoor. Maar een Jumi is altijd goed
Ja mijn bril zit scheef. Sabine is ook nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzodit is sabine.
Jemeljanova, jeweetwelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mijn bril zit scheef. Sabine is ook nice
Welke Sabine?
Oh diequote:
Oh dan dealbreaker zou nietquote:
Ja maar deze foto is geshopt als een mallequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die![]()
![]()
Zij is echt hemels
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Dit..quote:
Nu jijquote:
Muziek in de bus ja? Apart.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit..
Kreeg spontaan ooraids toen ik daarnet carnavalsmuziek in de bus hoorde
wat nu ik¿quote:
Waarom zijn dit soort foto's zo populair om te maken, bedoel dat je zegmaar der halve boezem kan zien.quote:
Chauffeurs hier hebben soms een draagbare radioquote:
Bij ons heeft eentje haar mobiel op zo'n boxje aangeslotenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chauffeurs hier hebben soms een draagbare radio
Zo gaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The fuckquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij ons heeft eentje haar mobiel op zo'n boxje aangesloten
mr polska in de bus![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jammer dat ik mijn oortjes toen niet mee hadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The fuck!!
Hoewel dat ene nummer wel lekker is
Foto's van jou.quote:
quote:
Wat vind jij dan leuke muziek?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jammer dat ik mijn oortjes toen niet mee had![]()
Verpest het nou nietquote:
Ga je nu ook je haar zwart verven en een zij lippiercing nemen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef RickoKun het volgende:
INSIDE MY SHELL I WAIT AND BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
Met name als daar carnavalsmuziek uit komt jaquote:
Van alles, van dubstep tot hardcore van hardcore tot metalcore etc etcquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuke muziek?
Rock on!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef RickoKun het volgende:
INSIDE MY SHELL I WAIT AND BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
Bach? Vivaldi? Beethoven ??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van alles, van dubstep tot hardcore van hardcore tot metalcore etc etc
Ohquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bach? Vivaldi? Beethoven ??
Hahahahahahquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bach? Vivaldi? Beethoven ??
Ben ik alquote:
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rickquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahahah![]()
Wtf die kop die je trekt op het eind, alsof er een duim in je kont gestoken word
Skrillex?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh
Equilibrium, eluveitie, beyond all recognition, the sorrow, 30 miles, krewella, wat dubstepartiesten waarvan ik de naam niet weet, etc etc
Je doet maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rick¿
Waarom zou het niet mogenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dat vraagt om een gifje. Kijken of het lukt...en mag van rick¿
Jouw vlog.quote:
Je Vlog is ook goedquote:
Lekker op zondagochtend, met een kopje earl grey thee, inclusief de pink omhoog. Lekker elitair.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik al
Het stonk hier ff naar kots in de trein. Dus ik keek onder mijn schoenen, gaat mijn 'buurman' precies hetzelfde doen. Maar ff serieus, ik ga hier bijna over m'n nek en iedereen zit er zo bij van "and not a single fuck has given that day."
twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op dinsdag 30-03-2010 om 21:09:53Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots. KLB / [KLB SC #2428] Black Sands en Basisscholen reageer retweet
Kerelquote:
Is dat beschamend of zo?quote:
Dingesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op dinsdag 30-03-2010 om 21:09:53Kip Vanavond, maar dinges heeft het gemaakt en het smaakt een beetje naar kots. KLB / [KLB SC #2428] Black Sands en Basisscholen reageer retweet
skitta aan hebben, jwt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In sommige kringen wordt ik uitgelachen hierom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |